Skoči na vsebino

Ducati Diavel


dukemb

Priporočene objave

ah, vmax pa ja ni vsemogočen, vsaj meni ne...

a tebi je, al kako?

sicer pa, ja, rezultat testa v zadnjem motoristu je tudi mene presenetil...

sploh glede na to, da je test v slovenskem motoristu praktično obnova testa iz hrvaškega motopulsa izpred kakega meseca ali dveh, kjer je bil objavljen primerjalni test vseh petih Power Customov, torej tudi tistih, katere revija motorist šele napoveduje...

seveda, v cro-motopulsu diavel ni zmagovalec... v cro-motopulsu tudi ni ducatijevih oglasov...

pri slo-motoristu je drugače, diavel zmagovalec, uvoznik pa kar s tremi reklamami, ena celo na celi strani.

zdaj sem v dvomih, kateremu primerjalnemu testu naj bolj zaupam? originalu ali obnovi z veliko nasprotujočimi si navedki?

sicer pa revija motopuls tudi navaja (tako kot jaz, že kar nekaj časa), da vmax in diavel nekako nista v isti klasi, ker gre v primeru diavela bolj za "mutiranega nakeda", umetno postavljenega v to klaso...

predlagam, da si preberete obe reviji, pa potem debatiramo naprej...

srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. mesto zasede Diavel in nehvaležno 2.mesto V-max (v skupini "power cruiserjev" so še Intruder, V-rod, Rocket III ampak so test namenili le Diavelu in V-max kot boljša od ostalih in bolj primerna tekmeca).

test je dokaj objektiven in na kratko bi povzel, Vmax tehnološko manj napreden, mišičnjak po ravnem, žejen agregat a bolj udoben.

Diavel vodljiv, zavore, športnost, faktor zabave, poraba ne nazadnje tudi superioren izgled in zvok. :)

Za kaj več si pa kupite Motorista. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diavel vodljiv, zavore, športnost, faktor zabave, poraba ne nazadnje tudi superioren izgled in zvok. :)

Za kaj več si pa kupite Motorista. :)

Če ima pa Diavel proti V-Maxu superioren izgled, pol pa res ne vem, a ste pozabl očala gor dat?

BTW, ti pišeš za Motorista, right?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ima pa Diavel proti V-Maxu superioren izgled, pol pa res ne vem, a ste pozabl očala gor dat?

BTW, ti pišeš za Motorista, right?

No ja, to je moje subjektivno mnenje. Ne rečem, da ni Vmax "hud" motor, ampak meni ne potegne.

Wrong, ne pišem za Motorista.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ni pri obeh minus, da sta redni stranki na črpalkah in pri vulkanizerjih? :)

glede porabe gre minus predvsem V-maxu 10,8l/100km (tank 15l), Diavel 7,2l/100km (tank 17l).

Oba si zaslužita minus za ceno. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@snecer:

poraba ob vseh teh vmax užitkih?

kot da bi prvemu vaškemu svedru očital, da nekam pogosto kupuje kondome :)

spasky,

mogoče boš lahko odgovoril... v hrvaški reviji z omenjenim testom so na slikah identični ljudje kot v slovenskem motoristu. kako torej gre?

so v slovenski reviji na slikah hrvaški testni vozniki ali so v hrvaški reviji na slikah slovenski testni vozniki?

hmmm, pa oba motorja imata nameščeno hrvaško registrsko oznako. tudi v slovenski reviji..

test v slo-motoristu napram cro-motopulsu deluje kot sugeriran prevod... tako kot pri nemških testih, kjer je vsak 318d bmw boljši od recimo jaguarja xf 3.0d. že najdejo kakšen razlog za to...

v cro-motopulsu je vmax zmagovalec. najbrž, da se je "v prevodu" nekaj izgubilo ali dodalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@snecer:

poraba ob vseh teh vmax užitkih?

kot da bi prvemu vaškemu svedru očital, da nekam pogosto kupuje kondome :)

spasky,

mogoče boš lahko odgovoril... v hrvaški reviji z omenjenim testom so na slikah identični ljudje kot v slovenskem motoristu. kako torej gre?

so v slovenski reviji na slikah hrvaški testni vozniki ali so v hrvaški reviji na slikah slovenski testni vozniki?

hmmm, pa oba motorja imata nameščeno hrvaško registrsko oznako. tudi v slovenski reviji..

test v slo-motoristu napram cro-motopulsu deluje kot sugeriran prevod... tako kot pri nemških testih, kjer je vsak 318d bmw boljši od recimo jaguarja xf 3.0d. že najdejo kakšen razlog za to...

v cro-motopulsu je vmax zmagovalec. najbrž, da se je "v prevodu" nekaj izgubilo ali dodalo...

Užitki ob porabi so samo izgovori. A na Diavelu pa ne moreš uživati in se pri tem vsaj še 100km dlje peljati?

Hrvati nimajo ovinkastih cest torej je logično, da jim je Vmax bolj všečen. Je pač udobna, težka, žejna krava za naravnost. Od Petrola do OMV-ja. :)

šalo na stran, oba sta super motorja, vsakemu svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

briga mene poraba, tam kjer sem se jaz vozil z vmaxom so bile črpalke vedno znotraj vmax dometa, to je vse kar sem potreboval...

sicer pa sem maximalno porabo na vmaxu imel tudi več kot 15l/100km...

glede na slike v obeh revijah bi človek upravičeno domneval, da so bili vsi motocikli voženi na istih (hrvaških) trasah...

diavel je v reviji slo-motorist več kot očitno zmagal zgolj zaradi tega, ker naj bi bil tehnološko naprednejši od vmaxa...

naj bi bil...

namreč, vmax nima sistema za nadzor zdrsa. ga pa namenoma niso vgradili, saj je bil vmax namenjen hardcore moškim motoristom...

je že res, da ciklistika ducatija najbrž ne dovoljuje toliko poigravanja s plešočim zadkom kot ga vmax...

pa tudi yamahin agregat je dosti bolj kultiviran in predvidljiv, da se ga ne rabi ves čas imeti na korenček/palica sistemu.

in seveda, sodobnemu motoristu sinku so elektronski pripomočki kar naenkrat pomembnejši od vsega ostalega... al kako??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

briga mene poraba, tam kjer sem se jaz vozil z vmaxom so bile črpalke vedno znotraj vmax dometa, to je vse kar sem potreboval...

sicer pa sem maximalno porabo na vmaxu imel tudi več kot 15l/100km...

glede na slike v obeh revijah bi človek upravičeno domneval, da so bili vsi motocikli voženi na istih (hrvaških) trasah...

diavel je v reviji slo-motorist več kot očitno zmagal zgolj zaradi tega, ker naj bi bil tehnološko naprednejši od vmaxa...

naj bi bil...

namreč, vmax nima sistema za nadzor zdrsa. ga pa namenoma niso vgradili, saj je bil vmax namenjen hardcore moškim motoristom...

je že res, da ciklistika ducatija najbrž ne dovoljuje toliko poigravanja s plešočim zadkom kot ga vmax...

pa tudi yamahin agregat je dosti bolj kultiviran in predvidljiv, da se ga ne rabi ves čas imeti na korenček/palica sistemu.

in seveda, sodobnemu motoristu sinku so elektronski pripomočki kar naenkrat pomembnejši od vsega ostalega... al kako??

Aha te že razumem. Poraba je zanemarljiva in pomanjkanje elektronskih pomagal je prednost oziroma te naredi hardcore moškega. (LOL)

Mimogrede, sodobni sinko motorist lahko na Diavelu popolnoma izklopi TCS.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, zakon se je igrat z gumbki... več kot jih je, bolje je. pa če je še kakšna ledica da sveti zraven je pa še toliko bolje. kajne da je tako?

pa barvni display je itak cela zmaga, musthave!!!

sicer pa: razvojniki vmaxa so naredili anketo med lastniki starih v-maxov, kaj si želijo in kaj ne. in večina je bila proti vgradnji tako abs-a kot sistema za nadzor zdrsa. češ, da naj zadeva ostane hardcore...

abs so sicer vseeno vgradili, nadzora zdrsa pa ne, čeprav so imeli pri yamahi sistem že razvit in dodelan. samo toliko, za informacijo, da ne boš kaj zmotno mislil...

če koga na vmaxu domet moti si lahko kupi večji rezervoar. dobrih 20l... pa saj to ni to... še noben lastnik vmaxa mi ni pojamral, da mu veliko kuri in da se zaradi porabe odreka drugim radostim življenja...

nimaš kaj, vsake oči imajo svojega malarja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, zakon se je igrat z gumbki... več kot jih je, bolje je. pa če je še kakšna ledica da sveti zraven je pa še toliko bolje. kajne da je tako?

pa barvni display je itak cela zmaga, musthave!!!

sicer pa: razvojniki vmaxa so naredili anketo med lastniki starih v-maxov, kaj si želijo in kaj ne. in večina je bila proti vgradnji tako abs-a kot sistema za nadzor zdrsa. češ, da naj zadeva ostane hardcore...

abs so sicer vseeno vgradili, nadzora zdrsa pa ne, čeprav so imeli pri yamahi sistem že razvit in dodelan. samo toliko, za informacijo, da ne boš kaj zmotno mislil...

če koga na vmaxu domet moti si lahko kupi večji rezervoar. dobrih 20l... pa saj to ni to... še noben lastnik vmaxa mi ni pojamral, da mu veliko kuri in da se zaradi porabe odreka drugim radostim življenja...

nimaš kaj, vsake oči imajo svojega malarja...

Vse bom potrgal, izklopil bom TCS, ABS, ledice bom vse razbil, luknjo v tanku naredil in še ponoči se brez luči vozil, le da bom hardcore...

No ja, še gumo zamenjam (Diavel ma preširoko), moram dati eno ožjo iz šajtrge in zademfat izpušni sistem pa bom že blizu Vmax-u.

Jebat ga, vsak bo svoje kljuse hvalil. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ELO, tebe pa zelo boli da je ena italjnska drvarnca boljša od vsemogočnega Vmaxa al kako? :D

Kakšen je rezultat testa v Motoristu?

Sedem smrtnih grehov, kot jih je navedel v 6. stoletju papež Gregor Veliki, kasneje pa tudi Dante Alighieri v Božanski komediji:

  1. Superbia: napuh
  2. Avaritia: pohlep
  3. Luxuria: pohota
  4. Ira: jeza
  5. Gula: požrešnost
  6. Invidia: zavist
  7. Acedia: lenoba

Če kupiš motor kot statusni simbol, a ne zaradi ljubezni, prej ali slej se okužiš z invidio.

Kaj pravijo v tujini?

Telegraph (GB) - Diavel is the most exciting motorcycle of 2011, and one of the most original, daring and brilliantly executed of the past decade to boot.

Diavel is the most thrilling, surprising motorcycle you’re likely to ride in many years.

Telegraph rating: Five out of five

Roland Brown: The Diavel is as brilliant as it is different, and establishes Ducati in a new sector

http://www.motorcyclemonthly.co.uk/news/ride-like-the-devil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a s smrtnimi grehi si mislil lenobo novinarjev, ki so skopirali hrvaški test? morda njihov pohlep, da so zadeve priredili?

morda zavist nekaterih, ki si diavela ali vmaxa težje privoščijo?

morda to, da sem zaradi požrešnosti prekomerno prehranjen, beri debel?

res ne vem, razloži nam!

vmax ali diavel po moje nista motorja, ki bi si ju kupil kot statusni simbol, saj sta za to dosti prepoceni... jaz sem si vmaxa kupil za to, ker mi je ustrezal... nisem pa zaljubljen vanj, niti se mi ne prikazuje v mokrih sanjah. tam imajo ženske še vedno glavno vlogo...

pri bimoti, tudi ducatiju, harleyu, hondi in ostalih je dosti več motorjev, ki služijo za prikaz statusnega simbola... kaj že vozi tom cruise???

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a s smrtnimi grehi si mislil lenobo novinarjev, ki so skopirali hrvaški test? morda njihov pohlep, da so zadeve priredili?

morda zavist nekaterih, ki si diavela ali vmaxa težje privoščijo?

morda to, da sem zaradi požrešnosti prekomerno prehranjen, beri debel?

res ne vem, razloži nam!

vmax ali diavel po moje nista motorja, ki bi si ju kupil kot statusni simbol, saj sta za to dosti prepoceni... jaz sem si vmaxa kupil za to, ker mi je ustrezal... nisem pa zaljubljen vanj, niti se mi ne prikazuje v mokrih sanjah. tam imajo ženske še vedno glavno vlogo...

pri bimoti, tudi ducatiju, harleyu, hondi in ostalih je dosti več motorjev, ki služijo za prikaz statusnega simbola... kaj že vozi tom cruise???

Superbia: napuh

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Superbia (napuh) je ljubezen do lastne odličnosti.

a to ima kaj veze s tvojim avatarjem, iz ideje katerega izhajajo tudi mnogi drugi grehi? "stock bikes sucks" pa to...

ti v bistvu o sebi govoriš, jaz pa sem do sedaj mislil da govoriš o meni, vmaxu, diavelu...

sicer pa, smrtne grehe so "izumili" za to, da bi se ljudstvo ustrahovalo. saj veš, da so drugače misleči bili moteči in zato tudi sežigani na grmadi in podobno...

poglej, zemlja je ploščata, pa sonce se vrti okoli nje, kaj ti zdaj tu ni jasno???

evo, avto se mi je nakuril, tako da zdaj grem lahko v službo... srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbrž ne diavel ne vmax nista čisto "običajna" motorja (no diavel je bolj "easy") in moraš imeti neke "posebne" želje, da odšteješ takšen novec za ta modela?

Če bi izbiral in "moral" vzeti kateri izmed njih, bi pa verjetno diavla, saj gre tu pretežno za faktor, kateri ti je bolj všeč, vožnja in uporabnost pa sta bolj sekundarnega pomena.

To so bolj butični motorji a ne, tega ni veliko na cestah pa tudi folk, ki ima novec, nima teh modelov na vrhu seznama želja. To že mora biti fetiš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vržem kost za glodanje:

Hehe, poraba bencina, elektronska pomagala, lahkotnost vožnje, ipd. Pri teh motorjih je to vse postranskega pomena.

Gre za to kateri je bolj badass :yea2:

In v tem pogledu je 2300 vedno več kot 1700 ali pa 1200 :smoke: .

Rocket 3 roadster pač oba pelje scat.

post-3574-0-20977700-1321876653_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že l.2009 sem se strinjal s tem, da sta razredna konkurenta vmaxu ravno rocket III ter harley vrod, po možnosti vrsc vrod night rod... diavel je naked na steroidih in ne paše v njihovo kategorijo. v ničemer...

sam sem tudi okleval med vsemi temi tremi (triumph, harley, vmax). tudi cenovno so si tam tam, +-5%. izbrač sem vmaxa, ker mi je bil najbolj všečen in kvalitetno izdelan. pa še njihova mreža je razvejana, tako prodajna kot servisna...

l.p.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj zgleda ko da sm se spravil na ELOTa borca za pravice Vmaxa :D

že l.2009 sem se strinjal s tem, da sta razredna konkurenta vmaxu ravno rocket III ter harley vrod, po možnosti vrsc vrod night rod... diavel je naked na steroidih in ne paše v njihovo kategorijo. v ničemer...

sam sem tudi okleval med vsemi temi tremi (triumph, harley, vmax). tudi cenovno so si tam tam, +-5%. izbrač sem vmaxa, ker mi je bil najbolj všečen in kvalitetno izdelan. pa še njihova mreža je razvejana, tako prodajna kot servisna...

l.p.

Trg je diavela postavil ob bok Vmaxu. pa impozantna pojava tudi. Pa njegov namen. . .jah. . .bit najboljši musclebike i privabljat nove kupce k znamki. BTW, to mu uspeva odlično.

ja, zakon se je igrat z gumbki... več kot jih je, bolje je. pa če je še kakšna ledica da sveti zraven je pa še toliko bolje. kajne da je tako?

pa barvni display je itak cela zmaga, musthave!!!

sicer pa: razvojniki vmaxa so naredili anketo med lastniki starih v-maxov, kaj si želijo in kaj ne. in večina je bila proti vgradnji tako abs-a kot sistema za nadzor zdrsa. češ, da naj zadeva ostane hardcore...

abs so sicer vseeno vgradili, nadzora zdrsa pa ne, čeprav so imeli pri yamahi sistem že razvit in dodelan. samo toliko, za informacijo, da ne boš kaj zmotno mislil...

če koga na vmaxu domet moti si lahko kupi večji rezervoar. dobrih 20l... pa saj to ni to... še noben lastnik vmaxa mi ni pojamral, da mu veliko kuri in da se zaradi porabe odreka drugim radostim življenja...

nimaš kaj, vsake oči imajo svojega malarja...

namesto da je ostala hardcore, je postala zastarela. A si predstavljaš, da bi zdej na trg vrgli 1000ccm motor na karburatorje s porabo 11L/100Km? Jaz si tega ne znam predstavljat. za izgovor pa bi vzeli društvo ljubiteljev vplinjačev in visoke porabe.

Da razvojniki delajo anketo med enako mislečimi in jim skušajo vstreči je perfektn dokaz, kako različni filozofiji imata vmax in diavel. To je super. Različna koncepta, različna namena in kljub vsemu tako sorodna izdelka. Awsome, ne?

sikanje nad dometom je cepidlačenje. podobno kot pizdit čez elektro pomagala. Hecno se mi zdi, da vseh teh pripomočkov , če delajo dovolj dobro v vožnji niti ne zaznamo. Ko ABs potrese, smo mu v poprečju zelo hvaležni.

glede na slike v obeh revijah bi človek upravičeno domneval, da so bili vsi motocikli voženi na istih (hrvaških) trasah...

diavel je v reviji slo-motorist več kot očitno zmagal zgolj zaradi tega, ker naj bi bil tehnološko naprednejši od vmaxa...

naj bi bil...

namreč, vmax nima sistema za nadzor zdrsa. ga pa namenoma niso vgradili, saj je bil vmax namenjen hardcore moškim motoristom...

je že res, da ciklistika ducatija najbrž ne dovoljuje toliko poigravanja s plešočim zadkom kot ga vmax...

pa tudi yamahin agregat je dosti bolj kultiviran in predvidljiv, da se ga ne rabi ves čas imeti na korenček/palica sistemu.

in seveda, sodobnemu motoristu sinku so elektronski pripomočki kar naenkrat pomembnejši od vsega ostalega... al kako??

post-1354-0-82613300-1321888399_thumb.jpg

Morda je Diavel v slo mortorist zmagal za to, ker je motorist d.o.o. uvoznik za Ducati. Morda.

Kar pa se tiče električnih pomagal. . . . . 97 % uporabnikov motorjev se po prvi uporabi ABSa, ESA vzmetenja in po prvi intervenciji nadzora proti zdrsu neha pizdit. kmalu jim postane všeč, in ko se razvadimo, je motor brez tega nekonkurenčen. Pomehkuženje? morda. Žal, včasih kričanje I am hardcore izpade kot I am retardet, and proud of it. In God we trust in kar je še takih, mal po texasu dišečih pregovorov.

Vmax je nova verzija že malo zguslanga rokenrol standarda. Diavel pa hit, hudga banda, ki se rokenrola do lani ni šel. pa jim gre odlično.od kitar. če bo prestal test časa, bomo pa še videli. Meni je najlepši AMG, z belim okvirjem.

post-1354-0-48650200-1321887694_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vržem kost za glodanje:

Hehe, poraba bencina, elektronska pomagala, lahkotnost vožnje, ipd. Pri teh motorjih je to vse postranskega pomena.

Gre za to kateri je bolj badass :yea2:

In v tem pogledu je 2300 vedno več kot 1700 ali pa 1200 :smoke: .

Rocket 3 roadster pač oba pelje scat.

moj max pa pelje rocketa scat kedaj čem... :smoke:
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj max pa pelje rocketa scat kedaj čem... :smoke:

pozabil si dodat .. tudi takrat, ko ga ne tišči scat :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!