Skoči na vsebino

Problem z rezervoarjem


Hire

Priporočene objave

Lep pozdrav,

imam problem z rezervoarjem, ker mi pušča. Pred časom sem malo "divjal" naokrog z motorjem (ATV)in sem pri določenih manevrih po nesreči zvil tank. Ker je rezervoar bolj tanek,je po robu kjer je vpet počil. Sedaj ne vem, kaj storiti. Vem, da se lahko da varit, slišal sem že za verzijo fiberglass premaza. Pozna mogoče kdo koga ali pa obrt, ki se s tem ukvarjajo in znajo popravljat rezervoarje? Kam naj odpeljem popravljat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav,

imam problem z rezervoarjem, ker mi pušča. Pred časom sem malo "divjal" naokrog z motorjem (ATV)in sem pri določenih manevrih po nesreči zvil tank. Ker je rezervoar bolj tanek,je po robu kjer je vpet počil. Sedaj ne vem, kaj storiti. Vem, da se lahko da varit, slišal sem že za verzijo fiberglass premaza. Pozna mogoče kdo koga ali pa obrt, ki se s tem ukvarjajo in znajo popravljat rezervoarje? Kam naj odpeljem popravljat?

pejdi do kakšnega kleparja pa naj ti to lepo zalota z cinom...varjenja ti ne priporočam, ker je pretanko in zna zadevo tudi napihniti če ni popolnoma poln vode ko variš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pejdi do kakšnega kleparja pa naj ti to lepo zalota z cinom...varjenja ti ne priporočam, ker je pretanko in zna zadevo tudi napihniti če ni popolnoma poln vode ko variš

Kdo teje to učil,da se nalije vodo v tank, ko se vari ali lota.Tank se vedno spere z vodo in ko ga variš-hart lotaš ali lotaš vpihuješ v tank CO in to tako,da vžgeš kako mašino npr.moped,skuter,kosilnico in daš na izpuh cev katero spelješ v tank in dokler variš vpihuješ CO.Za tank popravit je najbolj priporočljivo sploh če je pločevina zelo tenka hart lotat varit z mesingom + borax prašek ali z srebrno elektrodo prevlečeno z zaščito za lotanje(dobiš jo v Merkurju) za lotanje se lahko uporabi tudi plinski gorilnik!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hire, pod prvo ATV ni motor! Je pač bolj traktor in če se ti ne ljubi narediti izpita za motor, se vsaj sprijazni, da se voziš na štirih kolesih in svojega vozila ne razglašaj za motor!

Sicer pa ti je Bremzer lepo povedal kako in kaj!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kramp kot prvo ATV je motor pa si lahko razlagaš kako hočeš. Sem v preteklosti vozil yamaho in sem pred 3 leti pač presedlal na štirikolesnika 450cc in ti lahko povem, da delajo čudeže in motor ima 50KM. Vendar ne bom sedaj s tabo razglabljal kako pa kak, ker sem prosil za nasvet in mi nisi nič pametnega odgovoril.

Zadeva je sledeča, da bi tank rad dal nekam popravit ampak dan danes ti vsak ne zna lotat in to je problem, da pravih mojstrov ni veliko. Zato me zanima, če kdo pozna kakšno podjetje ali pa nekoga, ki znajo to stvar rešit brez lotanja.Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ATV ni motor. Le kako naj bo? Potemtakem je tudi tricikel motor. Pa skuter tudi. 50ccm pa niti pod razno ne. Pa, da ne bo prepiranja.

Rezervoar zakrpaj s poliester kitom. Kolikor sem razbral, je Kitajec. Bo še več kaj počenega. Ker pri normalni uporabi ti ne more počiti. Če ja, potem gre pod garancijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kramp kot prvo ATV je motor pa si lahko razlagaš kako hočeš. Sem v preteklosti vozil yamaho in sem pred 3 leti pač presedlal na štirikolesnika 450cc in ti lahko povem, da delajo čudeže in motor ima 50KM. Vendar ne bom sedaj s tabo razglabljal kako pa kak, ker sem prosil za nasvet in mi nisi nič pametnega odgovoril.

Zadeva je sledeča, da bi tank rad dal nekam popravit ampak dan danes ti vsak ne zna lotat in to je problem, da pravih mojstrov ni veliko. Zato me zanima, če kdo pozna kakšno podjetje ali pa nekoga, ki znajo to stvar rešit brez lotanja.Hvala.

Poznam mojstra, ki ti popravi in pobarva tank lahko rečem neglede koliko je poškodovan.Od kolega je za fejzerco popravil tank, ki je bil skoraj stisjen skupaj v njega nebi šlo niti 5 l benzina,prerzal ga je na polovico, poklepal in ponovno zvaril- dela čudeže pokliči ga vse se dogovori z njim mu ga pošlji in on naj ti ga pošlje nazaj po povzetju! :hmm:

Ps: še njegov Gsm:041/544929 (Toni)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prehitro prebral.. Ni 50ccm, pač pa 450ccm. No, pol pa verjetno res ni kitajec.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem prehitro prebral.. Ni 50ccm, pač pa 450ccm. No, pol pa verjetno res ni kitajec.

Kaj da ne. Tudi kitajska jajca se že napihujejo.

Sicer pa hvala za podporo pri zatiranju butastih trditev, da so ATV-ji motorji. Potem so motorne sani tudi motor? Glih zdej bodo to postali še oni leseni konjički za guncat.

Pizda, a je res tako težko reči motorju motor, mopedu moped, skuterju skuter, krjoli krjola, ATVju ATV ipd.

Kaj vas je sram, ker imate ATV ali kaj?

A že vem, alkoholiki iščete vzrok, da ste lahko zraven na moto zborih. :evilgrin: zaradi mene... :closedeyes: , sam še zmeraj ATV NI motor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to Hire, ne me učit o ATV-jih, niti o motorjih. Oboje nekako kar poznam in oboje tudi imam.

Popravljeno . Popravil Kramp
  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bremzer - hvala za nasvet in kontaktno osebo, bom hitro poklical in se dogovoril. Res hvala.

Kramp - upam,da si se psihično zadovoljil in ne joči preveč, če ATV poimenujemo kar motor, ker navsezadnje ga motor poganja. Nič me ni sram poimenovat, sem vozil prej "cestaka" in sedaj pač štirikolesnik oz.ATV,odvisno kakšne želje kdo ima,ločijo nas le modeli in uporabnost ter namen.In kaj imajo moto srečanja vezo z mojim problemom? Malo se umiri. :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to Hire, ne me učit o ATV-jih, niti o motorjih. Oboje nekako kar poznam in oboje tudi imam.

Kam se pa te ti zaganjaš? Te nimam namena učit, ker takšni pametnjakoviči ponavadi že vse vedo.Največji problem je,ker se kar v nekaj spuščaš in vtikuješ.Sodiš o nekaterih zadevah o katerih nimaš pojma, ni kitajec glavca, je japonec in za tebe sem mojster ATV-ja.

Se opravičujem ostalim vendar mi ne da miru, da se vedno najde nekdo in začne pametovat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

nevem še točno, tam nekje pri sedežu okoli zvara kjer je upet, ker ko dvignem rezervoar kar teče ven... je imela rja čez zimo čas delovat :)

 

glede tega sem že dosti preštudiral, se po TUJIH forumih dobi veliko zelo uporabnih informacij...
edino kar moram improvizirat je s čim rezervoar od znotraj očistit rje in s čim ga nato zaščitit?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakršnokoli kovino popravljajo z epoksijem in tkanino samo šalabajzerji in bo prej ali slej lotilo nazaj puščat,.. tako da se tega izogibajte

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma nobenga kitanja in tkanine in nevem še koga... :)
Kjer pušča bom zacinil... to nebo problem.

 

Kar sprašujem je naslednje... s čim naj improviziram čiščenje rje in zaščite pred ponovnim rjavenjem???

 

Na tem linku je lepo opisano, kako se teh stvari loti preostali svet... http://www.ducati.ms/forums/57-supersport/1553-repairing-leaking-ss-tank.html

tukaj vsi uporabljajo FUEL TANK REPAIR KIT proizvajalca POR-15 s katerim se rezervoar odznotraj očisti rje in z njim tudi zaščiti... ampak ker se tale kit ne dobi pri nas oziroma bi ga moral dobit iz anglije me zanima kakšen nasvet kako to improvizirati s izdelki, ki jih dobim v bližini.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na napakah se ucimo, ce ne bo prvic dobr, bo pa drugic sigurno boljse. Luknjo moras dobro ocistit in povecat, potem pa flikej. Sam nisem se nikoli varil ali cinil rezervarja, ampak ne more biti bistveno drugace kot ostale stvari.

Za odstranjevanje rje obstaja tekočina. Ko sem sestavljal ograjo iz rjavecega zelezja, sem premazal profile (neka oranžna litrska plastenka), da je šla rja dol, saj bi drugače porabil preveč časa, brusnega materijala in živcev.

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma nobenga kitanja in tkanine in nevem še koga... :)

Kjer pušča bom zacinil... to nebo problem.

 

Kar sprašujem je naslednje... s čim naj improviziram čiščenje rje in zaščite pred ponovnim rjavenjem???

 

Na tem linku je lepo opisano, kako se teh stvari loti preostali svet... http://www.ducati.ms/forums/57-supersport/1553-repairing-leaking-ss-tank.html

tukaj vsi uporabljajo FUEL TANK REPAIR KIT proizvajalca POR-15 s katerim se rezervoar odznotraj očisti rje in z njim tudi zaščiti... ampak ker se tale kit ne dobi pri nas oziroma bi ga moral dobit iz anglije me zanima kakšen nasvet kako to improvizirati s izdelki, ki jih dobim v bližini.

po mojih izkušnjah dobava z otoka ni nikakršen problem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!