Skoči na vsebino

homologacija doma sestavljenega motocikla


gros

Priporočene objave

Zanima me, če bi želel sestaviti doma motocikel, ki bi ga uvozil iz ZDA, koliko je potem sitnosti in stroškov z homologacijo. cena bi bila bistveno nižja, kot če bi primeljiv motor kupil pri nas, samo me zanima, kolikšni so potem problemi z homologacijo?

Hvala vam za nasvete

Gros

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje........ kupi starega uničenega viragota in uporabi papirje, če boš motor delal samo za sebe.... tak nas vsi nate...jo, zakaj bi se potem mi delali fine :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz mislim, da bi bilo preveč komplicirano pridobivanje homologacije za sestavljen motor. Kot že napisano, kupi rabljenega chopperja in delaj po svojih zamislih. Potem pa homologiraš predelave.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud jaz se strinjam z prej napisanim. Težko bi tole spravil čez homologacijo. Lahko pa poskusiš poklicat na LPP oz. RTI in povprašat., oni so namreč pristojni za homologacije.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri nas je največji problem, ker so vsi organi, ki pregledujejo vozila in izdajajo homologacije še "bolj papeži od samega papeža".

Držijo se paragrafov kot pijanec plota, čeprav jih očitno ne razumejo vedno.

Ko sem jaz pripeljal HD-ja iz anglije, ki ni bil nikoli registriran v USA ampak samo v Evropi in je imel izdan COC v USA, da je narejen za EU (sedaj jih izdajajo v EU)so se mi vpiknili v serijske številke češ, da velja pravilo, da so HD-ji ki se jim serijska št. začne z 1HD narejeni za USA trg, za EU trg imajo oznako 5HD, kar je res pri novejših motorjih, ne pa pri starejših. Meni so celo rekli, da mi ne bodo priznali COC-ja, ker je izdan v USA oni imajo pa prakso z COC, ki so izdani v EU. In da bom moral motor peljati na eno od EU ustanov, ki pregledujejo vozila in izdajajo poročila, da je vozilo skladno z EU normativi. Zato sem se malo bolj poglobil v zakon preklicaril od UK do generalnega uvoznika HD-jov za EU, ki so mi potem potrdili, da je COC izdan v USA polnoveljaven in originalen dokument in da velja v seli EU.

Pa še na Motolegendi so mi izdali potrdilo, da je tisti COC, ki sem ga imel pristen.

Zakon pa piše, da če je motor že registriran v eni izmed EU držav(in že ima EU homologacijo), da ga lahko potem registriraš v vseh ostali državah EU brez problemov.

Druga stvar je sama homologacija (papir), v zakonu oz. direktivi piše, da če ima vozilo izdano EU homologacijo v eni od članic EU, da lahko takšno vozilo s tisto homologacijo registriraš na UE. Vsi pa vemo, da moraš pri nas na dodaten pregled, da ti izdajo SLO homologacijo in še le potem lahko registriraš vozilo. Me zanima kdo tukaj koga nateguje.

Če se boš spustil v kaj takšnega kar imaš v mislih, se pripravi na en kup birokracije in preučevanja direktiv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Niko Mihelič je sam naredil avtomobil, vgradil Harley-ev motor in vse skupaj homologiral / registriral. Torej se da.

Morda ti bo pripravljen kaj pomagat / svetovat...

D.

Homologiral že, ampak kako? Povsem po 'pravi' poti že ne. Prva stvar je motor, ki štrli ven, ima ostre robove in je tam precej nevaren za pešce, sploh po teh novih EU direktivah. Druga stvar je šasija. Od nekega Subaruja podvozje in pogonska tehnika in potem je gor poveznil svojo školjko in karoserijo. Trdnostne analize, tehnična dokumentacija...? Pa kako je skozi Euro 4 prišel s starim Harleyevim motorjem, mi tudi ni jasno.

No, ampak drugače pa mu kapo dol za projekt, da je uresničil kar si je zaželel. Četudi malo po VIP, ki mu jih najbrž ne manjka na inštitucijah tipa LPP...

Popravljeno . Popravil MihaJ
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se je kdo vprasal kako homologirajo custom zadeve pri dream machine motorcycles v Lj? Na koncu se gre samo okoli tega kdo koga pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst poskušam dobit kake informacije za homologacijo mojega fighterja, pa mi nihče (tudi na LPP) ni znal kaj konkretnega povedat, razen tega da potrebuješ certifikat varilca, preračune nosilnosti, TUV oz. kaj podobnega, E oznake na svetlobnih telesih, pa da more bit vse vgrajeno v skladu z TSV 308 direktivami. Ni mi pa čisto jasno kako se sestavi poročilo, kaj vse mora vsebovati in v kakšni obliki. Če ma kdo kaj pojma kam bi se obrnil bi bil zelo hvaležen, to zimo sem se zatrdno odločil legalizirat zadevo (na cesti je sicer že dobro leto ninja.gif ).

Dream machines bi bil mogoč pravi naslov za kaj zvedet??

P.S.-tud men se dozdeva da to pri nas poteka vse bol kot ne po vezah in poznanstvih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!