Jump to content

Triumph Tiger 800


MiNa

Recommended Posts

Nova endura? Bo tekmec F800GS na papirju ima kar nekaj prednosti?

O moči, navoru in teži se še ugiba.

Engine: 800cc

Power: 100bhp (est)

Torque: 65ftlb (est)

Weight: 185kg (est)

post-7865-094735800 1286465680_thumb.jpg

post-7865-084894300 1286465703_thumb.jpg

post-7865-052533300 1286465718_thumb.jpg

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Nova endura? Bo tekmec F800GS na papirju ima kar nekaj prednosti?

O moči, navoru in teži se še ugiba.

Engine: 800cc

Power: 100bhp (est)

Torque: 65ftlb (est)

Weight: 185kg (est)

Podatki so znani.

Länge2.215 mm

Breite795 mm

Spiegel1.350 mm

Sitzhöhe810-830 mm

Radstand1.555 mm

Lenkkopfwinkel / Nachlauf23.7°/86.2 mm

Gewicht fahrfertig210 kg

Tankinhalt19 Liter

Nennleistung95 PS (70kW) bei 9.300 U/min

Maximales Drehmoment79 Nm bei 7850 U/min

Link to comment
Share on other sites

na njem se fino sedi, če ga gledaš u detajle se zdi bol dodelan kot f800Gs pa mord malenkost manjši, ne deluje tako coklasto kot bmw.

Link to comment
Share on other sites

Ima kdo kakšne podatke glede vzmetenja, razen premera?

Vsaj zame je to dovolj močan agregat, koliko sem na hitro prebral test ima baje skoraj idealno krivuljo navora, ni pa kot naprimer 675 (vsaj mislim da ima takšno oznako streettriple) v visokokih vrtljajih, ampak tako in tako je bolje bolj uporaben navor kot pa konji v špici. Predvsem zanimivo zgleda od spredaj mi deluje še najširši, seveda glede vetrne zaščite in mogoče bo celo naboljši v klasi :)

Ostale stvari pa mi več ali manj delujejo kot pri f800gs vsaj okvir, nosilca zadnjih stopalk sta ista kot na bmw (vsaj meni se tako zdi ker mi je malo čudno), izpuh, edino tule bo opcija glede sprednjega kolesa in vzmetenja pri isti moči motorja, bmw je nekaj šparal in naredil "nižjo" verzijo.

Link to comment
Share on other sites

Ima kdo kakšne podatke glede vzmetenja, razen premera?

Vsaj zame je to dovolj močan agregat, koliko sem na hitro prebral test ima baje skoraj idealno krivuljo navora, ni pa kot naprimer 675 (vsaj mislim da ima takšno oznako streettriple) v visokokih vrtljajih, ampak tako in tako je bolje bolj uporaben navor kot pa konji v špici. Predvsem zanimivo zgleda od spredaj mi deluje še najširši, seveda glede vetrne zaščite in mogoče bo celo naboljši v klasi :)

Ostale stvari pa mi več ali manj delujejo kot pri f800gs vsaj okvir, nosilca zadnjih stopalk sta ista kot na bmw (vsaj meni se tako zdi ker mi je malo čudno), izpuh, edino tule bo opcija glede sprednjega kolesa in vzmetenja pri isti moči motorja, bmw je nekaj šparal in naredil "nižjo" verzijo.

http://www.triumphmotorcycles.co.uk/motorcycles/range/adventure/tiger/2011/tiger-800/specifications

Evo ti link do komplet specifikacije.

Link to comment
Share on other sites

Ja tole je za cestno verzijo, pri offroad modelu naj bi bili hodi vzmetenja večji.

Link to comment
Share on other sites

Sodeš po specifikacijah bi naj imel xc boljši shock, za vilice pa ni nobenih podatkov glede nastavitev, zgleda če je pri bmw to vredu lahko drugi tudi tak delajo :)

Zgleda se bolj splača kupit xc z 19 felno :)

Edited by Electric
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Španik že ponuja novega (mačeta) na Avtonetu bo treba prisluhnit kako kaj prede.

Cena za XC-ja 10.190 (toirov) za "navadnega" pa 9.390 (toirov).

Edited by MiNa
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Lepo ŽVIŽGA :worship: v Depali vasi je že na ogled če se ne motim :whistle:

za vikend so meli predstavitev kolikor se spomnim spanikovega oglasevanja na fbju :closedeyes:

Link to comment
Share on other sites

Imel sem Tigra 855, ki je pred prejšnja verzija in je bil odlično narejen. Z njim sem naredil v desetih letih malo manj kot 120 000 km brez najmanjše okvare. Bil je parkrat v Afriki in enkrat v Aziji. Res dober motor.

Če je novi iste ali še boljše kvalitete je sigurno dober nakup.

post-13449-0-84063500-1294753368_thumb.jpg

Oldis goldis!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 7 months later...

A je že kakšen srečn lastnik, da pove kkšno izkušnjo :?

Lastnik šE ne, sem pa imel priliko stestirati cestno različico in pa komaj čakam na test (verjetno spomladi) XC različice in potem tudi nakup slednje :devil:. Brezveze, da pišem kakšne ocene, ker sem malo pristranski ampak obstaja malo morje testov in primerjav, tako da se da dobiti dobro sliko za kakšno mašino gre.

še nekaj slik rahlo dodelanega XC-ja, neke vrste XC-R:

post-3574-0-45802700-1321380789_thumb.jpg

post-3574-0-76160300-1321380821_thumb.jpg

post-3574-0-12245800-1321380827_thumb.jpg

post-3574-0-54979700-1321380834_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Po prvih teleskopih sodeč na sliki ma ta zadeva zelo malo hoda, to je pa zelo neprijetno ko se stoje pelješ po kakšni gozdni cesti in naletiš na kako luknjo pa ti zabije kolo do konca

Link to comment
Share on other sites

Suspension Front Showa 45mm upside down forks, 220mm travel

Rear

Showa monoshock with remote oil reservoir, hydraulically adjustable preload, rebound damping adjustment, 215mm rear wheel travel

Tole so specifikacije za 800 XC

Edited by MARJA
Link to comment
Share on other sites

Me je Marja prehitel. Na slikcah, ki sem jih prilepil je "spimpana" verzija tigra z Ohlinsovim vzmetenjem in še nekaj ostalimi cukri.

Takole bi izgledal moj :)

post-3574-0-35161900-1321383928_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

V mcn-ju sem bral, ko se je nekdo malo pritoževal čez porabo. Ki je višja kot pri konkurenci (gs800). en podatek je tudi to, nekomu bolj nekomu manj pomemben..

Tega XC-R sem tudi jaz gledal..hudo dobr..bi mel takoj!

Link to comment
Share on other sites

V mcn-ju sem bral, ko se je nekdo malo pritoževal čez porabo. Ki je višja kot pri konkurenci (gs800). en podatek je tudi to, nekomu bolj nekomu manj pomemben..

Tega XC-R sem tudi jaz gledal..hudo dobr..bi mel takoj!

Jep, poraba je višja kot pri F800GS, nikjer pa nisem zasledil, da naj bi bila problematična. To pa naj bi bilo v največji meri zaradi tega ker je F800GS naštiman za 95 oktanski bencin, Tiger pa omogoča tudi porabo manj oktanskega 91. Pri nas to ne igra nikakršne razlike, kje daleč stran pa mogoče. Verjetno zaradi tega tudi razlika v volumnu tanka, tiger 19, F800gs pa 16l.

Motorja sta si dokaj podobna, je pa razlik kar nekaj, stestirali in primerjali so ju tudi zelo obsežno. Če je komu pomembno, da ima na papirju Tiger nekaj konjev več, in BMW kakšen navorček več tudi prav. Vsekakor pa se da oba pred nakupom tudi zapeljati na testno vožnjo. Na koncu pride pač do tega, da vsak kupi tisto kar si želi in uživa.

daj KeC ne seri tavlkega kupi.........

cuj..... dilema bmw al trumf :grim

Prevelik bo malo pretežak za moje želje. Tale 800 je taman :) (ok, mogoče bi prišel v poštev ornk predelan BMW XChallenge, samo dvomim, da bi znal met potrpljenje, da naredim vse potrebne predelave). Dileme pri meni ni, ko bomo kupovali novega sportaka bo to BMW (če ne da Triumph do takrat ven litrske Daytone) v tem segmentu pa je zame Tiger 800 XC.

Edited by KeC
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!