Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

Glede na dejstvo, da sem 3 leta vozil ta velikega gSa, sem se tudi sam odločal med Tigrom in GS800. Po nekoliko ogledih (3x GS800, iz vseh je puščalo olje), poskusnih vožnjah (dokaj neugoden sedež), sem se odločil za Tigra xc800 (navkljub dejstvu, da imam doma še vedno 3xkufre za GS-a, pa BMW jakno); sem nekako ocenil, da dobiš več v primerjavi z GS-om, pa še vizualno mi je sprednji del lepši (stvar okusa).

 

Po enomesečnem testiranju Tigra (cca. 1000 km), moja ocena:

+ lahkotnost, vodljivost,

+ dovolj moči, navora,

+ "normalna " poraba, 4,7 l,

+ udobna vožnja, sedež mehek, udoben,

+ dober menjalnik, lahkotno pretikanje in dobre zavore

 

- moti me nekoliko preveč športni zvok; že ogledujem Akrapoviča ali Leovince,

- v primerjavi z velikim GS-om ali Explorerjem je igračka, nekako, ko si navajen ta velikih enduro krav, je občutek sprva malce hecen...kot bi se iz BMW 7-ke vsedel v 3-ko in ima človek občutek, da nekaj manjka, predvsem nekaj kg,

- vožnja pri 4000 in več obratih; GS se je sukal nekje okoli 3 k; 

 

Poglej še na mobile.de oz. ko sem kupoval pri uradnem dealer-ju v Nemčiji mojega testnega, mi je novega (XC800) ponujal za cca- 1000€ ceneje kot Španik !

 

Če ne bo deževalo, se pa prpeljem čez Jezersko k Vomi-ju v soboto, pa ktero rečemo !

Thx za te info. Gledam tud tuje strani in v Nemčiji je osnovni 9560 ampak ni nobene akcije kot je tukaj (675 € opreme)

Za soboto pa le vskoč (na zs sem ti pa cifro poslal da se najdemo če bo gužva :)

Tisti minusi me nikakor ne motjo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitija, prečekiraj malo pri angleških dilerjih. Najde se marsikaj ugodnega prav pri testnih motorjih. Res je malo dalša pot nazaj. Ampak se da gor prit dokaj poceni po luftu iz Graza, Trsta, mislim, da tudi iz Zagreba za močvirje pa ne vem. Prišparaš pa okoli tisočaka. Za razmislit. :hmm:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitija, prečekiraj malo pri angleških dilerjih. Najde se marsikaj ugodnega prav pri testnih motorjih. Res je malo dalša pot nazaj. Ampak se da gor prit dokaj poceni po luftu iz Graza, Trsta, mislim, da tudi iz Zagreba za močvirje pa ne vem. Prišparaš pa okoli tisočaka. Za razmislit. :hmm:  

Gledal pa ni ne vem kake razlike edino kar se da lažje rabljenga/testnega dobit. Sicer pa sem imal CBF 1000 iz Anglije(nisem sam uvažal) in me je motilo da prikazuje milje...mogoče ma Triumph to za nastavit ampak vseeno.

 

Če bom bom vzel kar tukaj ali če kdo ve za kakega 2012 letnik v Avstriji(se priporočam).

Danes pa test...upam da bo vreme :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a boš pršparal jurja? če naprimer tuki novga vzameš..

nekej moraš vedt..DMV boš plačal..

glede na to da ima manj kot 6.000 km tudi DDV ;)

razen če se boš zlagal da ima več kot 6.000 km ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma verjetn se bi kar do slo pripeljal z njim pa kak krog naredu po Evropi da naštepam teh 3000 :)))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že dalj časa razmišljam o Tigru 800, danes pa vozil cestnega (ne XC) pri Vombergerju v Kranju.

 

+ Dobra in udobna pozicija na motorju za voznika in sopotnika

   res se zelo lepo, natančno in lahkotno pelje

   motor dobro potegne že tudi iz nizkih obratov, navzgor pa se tudi zelo dobro zavrti

   dober navor in teh 95 KM je čisto dovolj za na navadno cesto

   glas kot turbina reaktivca, nekaj posebnega

   menjalnik zelo lepo dela

   dobro zavira

   kvalitetna izdelava

-  prednje vilice so kar pretrde za naše nikakve ceste - verjetno treba menjat vzmeti in olje

   pri mojih 1,90m kar dobro hrumi okoli čelade, menda je višja- potovalna šipa boljša

 

Makina je res zelo vredna razmisleka in bo najbrž moj naslednji motor!

 

Najbolj ugodna varianta za rabljene se mi zdi  Italija in še relativno blizu - dobiš jih že od 6.500€ dalje :OK: !

 

Poglej na portal:  www.moto.it  => Moto usate (rabljeni) , lahko si prevedeš z googlom!

 

LP :music4:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že dalj časa razmišljam o Tigru 800, danes pa vozil cestnega (ne XC) pri Vombergerju v Kranju.

 

+ Dobra in udobna pozicija na motorju za voznika in sopotnika

   res se zelo lepo, natančno in lahkotno pelje

   motor dobro potegne že tudi iz nizkih obratov, navzgor pa se tudi zelo dobro zavrti

   dober navor in teh 95 KM je čisto dovolj za na navadno cesto

   glas kot turbina reaktivca, nekaj posebnega

   menjalnik zelo lepo dela

   dobro zavira

   kvalitetna izdelava

-  prednje vilice so kar pretrde za naše nikakve ceste - verjetno treba menjat vzmeti in olje

   pri mojih 1,90m kar dobro hrumi okoli čelade, menda je višja- potovalna šipa boljša

 

Makina je res zelo vredna razmisleka in bo najbrž moj naslednji motor!

 

Najbolj ugodna varianta za rabljene se mi zdi  Italija in še relativno blizu - dobiš jih že od 6.500€ dalje :OK: !

 

Poglej na portal:  www.moto.it  => Moto usate (rabljeni) , lahko si prevedeš z googlom!

 

LP :music4:

Gledal in cena z abs rabljen je sicer 7000 najcenejši(5000km). Zdaj glede na to da nimam izkušenj z uvozom bi prišla vsa pomoč prav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

greš tja, plačaš, ACI dokument (italija), greš na homologacijo, plačaš DMW, registriraš, servis (vsaj jest bi, vključno z gumam), voziš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo za 7000€, koliko dajatev pride še zraven? Verjetno se plača davek, prepis, homologacijo,prevoz....če izvzamemo servis in gume

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

greš tja, plačaš, ACI dokument (italija), greš na homologacijo, plačaš DMW, registriraš, servis (vsaj jest bi, vključno z gumam), voziš..

Pol smo pa skor že na ceni v slo da ne govorim o tem kako se kasneje tak težje proda. Vsaj kupci so nezaupljivi napram uvozu iz Italije napram npr. Nemčije.

Ah bo raj kr nov :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo za 7000€, koliko dajatev pride še zraven? Verjetno se plača davek, prepis, homologacijo,prevoz....če izvzamemo servis in gume

500 evrov plus..odvisno kok deleč ga je treba it iskat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

500 evrov plus..odvisno kok deleč ga je treba it iskat..

Plus servis in gume je že 1000€ plus in potem je že vprašanje, če se splača...rabljen iz Italije ali novi pri nas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam za info; sam sem dobu 6 mes. starga z 6.000 km, z kar nekaj opreme, še eno leto v garanciji, natanko za 3.800 € ceneje (vjšteti stroški poti, homologacije in DMV), kot če bi kupil pri Španiku novega; vozim se pa s tem isto, a ne ?

 

Seveda pa je odvisno koliko znaš barantati in kako daleč se moraš peljat !

 

Sem profitiral ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam za info; sam sem dobu 6 mes. starga z 6.000 km, z kar nekaj opreme, še eno leto v garanciji, natanko za 3.800 € ceneje (vjšteti stroški poti, homologacije in DMV), kot če bi kupil pri Španiku novega; vozim se pa s tem isto, a ne ?

 

Seveda pa je odvisno koliko znaš barantati in kako daleč se moraš peljat !

 

Sem profitiral ?

Dobro si ti to zrihtal. Zdaj vemo h komu se bomo obrnili glede barantanja.  :OK:  :OK:  :OK: 

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam za info; sam sem dobu 6 mes. starga z 6.000 km, z kar nekaj opreme, še eno leto v garanciji, natanko za 3.800 € ceneje (vjšteti stroški poti, homologacije in DMV), kot če bi kupil pri Španiku novega; vozim se pa s tem isto, a ne ?

Seveda pa je odvisno koliko znaš barantati in kako daleč se moraš peljat !

Sem profitiral ?

No zrihti podobno pa je 500€ takoj tvojih. Se splača? :-) Popravljeno . Popravil mitjag
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam za info; sam sem dobu 6 mes. starga z 6.000 km, z kar nekaj opreme, še eno leto v garanciji, natanko za 3.800 € ceneje (vjšteti stroški poti, homologacije in DMV), kot če bi kupil pri Španiku novega; vozim se pa s tem isto, a ne ?

 

Seveda pa je odvisno koliko znaš barantati in kako daleč se moraš peljat !

 

Sem profitiral ?

 

To je pa res dobra cena :OK: , odkod si ga pa pripeljal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vzhodna Nemčija, Gera,  uradni zastopnik za Triumph....pač prilika in malo sreče (je imel oba Trax kufra, centralno stojalo, spodnjo in stransko zaščito motorja), ki se je pokazala in sem jo izkoristil....tu ni kaj tuhtanja, bi šel, ne bi, bi kupil....ali mail-ov, zavrtiš telefon se zmeniš pa v kombi in gasa...

 

Homologacija, DMV, bencin: skupaj 600€

 

Italija: južno od Rima si ne bi upal kupovati...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že dalj časa razmišljam o Tigru 800, danes pa vozil cestnega (ne XC) pri Vombergerju v Kranju.

 

+ Dobra in udobna pozicija na motorju za voznika in sopotnika

   res se zelo lepo, natančno in lahkotno pelje

   motor dobro potegne že tudi iz nizkih obratov, navzgor pa se tudi zelo dobro zavrti

   dober navor in teh 95 KM je čisto dovolj za na navadno cesto

   glas kot turbina reaktivca, nekaj posebnega

   menjalnik zelo lepo dela

   dobro zavira

   kvalitetna izdelava

-  prednje vilice so kar pretrde za naše nikakve ceste - verjetno treba menjat vzmeti in olje

   pri mojih 1,90m kar dobro hrumi okoli čelade, menda je višja- potovalna šipa boljša

 

Makina je res zelo vredna razmisleka in bo najbrž moj naslednji motor!

LP :music4:

 

Vomberger & danes je bil srečen dan!

Zame in za Tigra 800

Pod vse zgornje se podpišem! Res dovolj moči in vse funkcionira kakor treba. Groba vožnja, mal' počez, užitek do plafona, pa čeprav sem sedel prvič na zverino. Vozil sem že veliko motorjev, a Tiger 800 se s svojim pedigrejem poslušno preda pobožnim željam "gospodarja".

Res fantastičen motor za voznika, ki ve kaj hoče od motorja. - To pa je; Uporaben, zmogljiv agregat, vzmetenje, zavore, vodljivost in udobje za dolge vožnje in za vse terene!

mr

Popravljeno . Popravil moto rider
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jap... Tudi mene je tale tiger pripeljal do tega da sem konkretno presegel načrtovan budget namenjen za motor... zdaj pa čičam in čakam da pride domov :-)

Upam samo da vsi dodatki, ki sem jih naročil(cent. stojalo, givi povišano steklo, crash bari itd...) ne pridejo prej kot motor :-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vomberger & danes je bil srečen dan!

Zame in za Tigra 800

Pod vse zgornje se podpišem! Res dovolj moči in vse funkcionira kakor treba. Groba vožnja, mal' počez, užitek do plafona, pa čeprav sem sedel prvič na zverino. Vozil sem že veliko motorjev, a Tiger 800 se s svojim pedigrejem poslušno preda pobožnim željam "gospodarja".

Res fantastičen motor za voznika, ki ve kaj hoče od motorja. - To pa je; Uporaben, zmogljiv agregat, vzmetenje, zavore, vodljivost in udobje za dolge vožnje in za vse terene!

mr

A pol nč več HONDA! :eek:

Zaenkrat še 4 mestne :-)

Ko je.. 4 mestne cifre, sam da bo motor doma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!