Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

Ne vem, če je nosilec stopalk res toliko izpostavljen. Izpušni bojler tudi hitro podrsa pri padcu, kar morda "reši" nosilec oz. okvir.

In ker je nekdo menjal Versysa: tudi on ima ta nosilec privarjen, tako kot kup drugih motorjev. Jaz sem se z njim ulegel, marsikaj pobrusil, a nosilec stopalke ni bil vmes.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če je nosilec stopalk res toliko izpostavljen. Izpušni bojler tudi hitro podrsa pri padcu, kar morda "reši" nosilec oz. okvir.

In ker je nekdo menjal Versysa: tudi on ima ta nosilec privarjen, tako kot kup drugih motorjev. Jaz sem se z njim ulegel, marsikaj pobrusil, a nosilec stopalke ni bil vmes.

 

Ne vem meni je pri vseh mojim motorjih prvo motor nasedu na zadnjo stopalko. Ampak sej pravim dosti motorjev ima stopalko privarjeno na subframe vendar je tam možnost da subframe zamenjaš tuki pa te opcije nimaš.

 

Tudi gs800 ki sma ga šla s primožem gledat je bil paden in je imel zvito stopalko in to levo (na levi ima tudi avspuh tako da to ni nič pomagalo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo pa rabi stopalke za sopotnika, z njimi so itak same sitnosti :P enkrat bi lulat, drugič jim je toplo, pol mraz, pol bi se pogovarjali. najbulš vzet fleksarco pa kar dol odrezat, pa maš mir :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Primož počaki še malo. Si boš lahko kej takega podobnega omislil. Pa zadnje stopalke (in ostalo) ima narejene tku ku Buh zapove.  :P

 

post-25300-0-16235200-1413381504_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kdo pa rabi stopalke za sopotnika, z njimi so itak same sitnosti :P enkrat bi lulat, drugič jim je toplo, pol mraz, pol bi se pogovarjali. najbulš vzet fleksarco pa kar dol odrezat, pa maš mir :D

Khmmm mi govorimo o sopotnicAH ne sopotnikih :D

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale ČUDEN TIČ, ki ga prodaja sem jaz, Marjan Pavčič, kupil sem ga v SLO novga registriral pa v Nemčiji, sem tam prijavljenin imam tudi firmo, pa še kasko in obezno je vse skupaj 366€ za celo leto. Cena je z vsemi davki v SLO.Vsem nabijalcem lep pozdrav, Pavka

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale ČUDEN TIČ, ki ga prodaja sem jaz, Marjan Pavčič, kupil sem ga v SLO novga registriral pa v Nemčiji, sem tam prijavljenin imam tudi firmo, pa še kasko in obezno je vse skupaj 366€ za celo leto. Cena je z vsemi davki v SLO.Vsem nabijalcem lep pozdrav, Pavka

Potrdim, sem ga videl v zivo in je lep in tudi Marjan je fejst decko ;) se opravicujem ce je blo kaj nesramnega receno preden smo se videli in se spoznali  :unsure:

Popravljeno . Popravil PrimozC
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, da se je Marjan oglasil.

Ostaja dejstvo, da je bila nemška tablica sneta med fotografiranjem in je čisto razumljivo, da to zaneti kakšen dvom, ker v oglasu ni govora o kakšni Nemčiji.

Just sayin'.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Khmmm mi govorimo o sopotnicAH ne sopotnikih :D

zaenkrat še nisem zasledil , da bi se zadaj peljal kak mojg letnika s slabo prostato...razn če ga je ker triumfator pobral pa ga je peljal na wc...

 

nekje sem zasledil izjavo v slovenščini , da triumph zaostaja za drugimi pri elektroniki... ???

kdo pa ima od drugih še tempomat v 800 klasi ? in toliko možnosti izbire nastavite ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zaenkrat še nisem zasledil , da bi se zadaj peljal kak mojg letnika s slabo prostato...razn če ga je ker triumfator pobral pa ga je peljal na wc...

 

nekje sem zasledil izjavo v slovenščini , da triumph zaostaja za drugimi pri elektroniki... ???

kdo pa ima od drugih še tempomat v 800 klasi ? in toliko možnosti izbire nastavite ? 

Njihov paradni konj nima elektronskega vzmetenja..zaostaja in vztrajam pri tem..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko samo rečem ,da je to dobr motor,peljal od forumaša Simpelmena in moram reč da se mi tud agregat bolj dopade kot od 800 GS-a!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Njihov paradni konj nima elektronskega vzmetenja..zaostaja in vztrajam pri tem..

že vejo zakaj ...  :D

drugače je pa to tema o 800 ...in ta novi 2015 ima - razen elektronskega vzmetenja - full opreme ...

a kakor povsod - več vsega več je elementov pri katerih lahko pride do okvare ali pa serijske napake ...

a pustimo se presenetiti s ceno kajti šele potem bo mogoče primerjati z ostalimi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko samo rečem ,da je to dobr motor,peljal od forumaša Simpelmena in moram reč da se mi tud agregat bolj dopade kot od 800 GS-a!

 

se strinjam..

 

že vejo zakaj ...  :D

drugače je pa to tema o 800 ...in ta novi 2015 ima - razen elektronskega vzmetenja - full opreme ...

a kakor povsod - več vsega več je elementov pri katerih lahko pride do okvare ali pa serijske napake ...

a pustimo se presenetiti s ceno kajti šele potem bo mogoče primerjati z ostalimi...

 

če bo nova X verzija s komplet nastavljivim WP vzmetenjem ugodna..potem bo kul motor..edino kar se mi na njem ni dopadlo so prednje čeljusti..saj vem da dobr primejo..ampak izgled je pa beden :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že vejo zakaj ...  :D

drugače je pa to tema o 800 ...in ta novi 2015 ima - razen elektronskega vzmetenja - full opreme ...

a kakor povsod - več vsega več je elementov pri katerih lahko pride do okvare ali pa serijske napake ...

a pustimo se presenetiti s ceno kajti šele potem bo mogoče primerjati z ostalimi...

Ja Thamper vse se bo pokvarlo in to nabijate eni te isti k mate en al pa 2 bata ,vplinjač ,dve kolesi,bremze in krmilo.....treba prvo imet kaj takšnega in peljat,pa ne 100km ampak par 1000km potem pa komentirat o pokvarljivosti itd.....zgleda da preveč bereš Snecerja tam se tud vse pokvari sam njegov dela BP.....dejte ga srat no  ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst se strinjam z bikerjem, da pr elektroniki še ne lovijo konkurence. zgleda pa da se tudi na tem področju neki premika, tako da zgleda počasi bojo obvladali tudi elektronske cukrčke. se pa ful neki dogaja zdej s temi tigri. zgleda kr grejo v promet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že vejo zakaj ...  :D

drugače je pa to tema o 800 ...in ta novi 2015 ima - razen elektronskega vzmetenja - full opreme ...

a kakor povsod - več vsega več je elementov pri katerih lahko pride do okvare ali pa serijske napake ...

a pustimo se presenetiti s ceno kajti šele potem bo mogoče primerjati z ostalimi...

 

 

Ja Thamper vse se bo pokvarlo in to nabijate eni te isti k mate en al pa 2 bata ,vplinjač ,dve kolesi,bremze in krmilo.....treba prvo imet kaj takšnega in peljat,pa ne 100km ampak par 1000km potem pa komentirat o pokvarljivosti itd.....zgleda da preveč bereš Snecerja tam se tud vse pokvari sam njegov dela BP.....dejte ga srat no  ;)

in ti voziš šestaka? :grrr

lahko strokovno podpreš to svojo trditev , da so na mojem boniju vplinjači??? (p.s.-2009) :jezik:

 

prvo - kje si ti zdej videl v mojem postu da sem napisal trditev da se bo pokvarilo???

 

in točno tako je - več je komponent večja je možnost da pride do okvare na eni od komponent .

več je tudi možnosti , da se pojavi serijska napaka in sledi vpoklic ..

 

pa še nekaj : če citiraš mene ne vlači versačija v to - naslednjič bom to vzel kot globoko razžalitev ! :grim

 

itak pa če znaš uživat na motorju ne rabiš veliko...če znaš...če se ti pa mudi - ja pol morš met pa vse in še kej povrhu...

 

se strinjam - razvoj se dogaja - obstoječe neizpodbitno dejstvo ...

 

pa je to res smisel motorizma???

ja je res da je prostega časa vse manj želje po destinacijah pa vse daljše...

in če je treba v istem času prevoziti večjo razdaljo je potrebno zvišati povprečno hitrost...kako ? z bolj zmogljivim motociklom , z boljšo lego na cesti ki dovoljuje višje hitrosti skozi ovinke , boljšo smerno stabilnost ter mirnejšo vožnjo po neravninah ..

 

in ja...vsi motorji , ki niso po najnovejših standardih in z največ gadgeti so šrot..in nikamor ne pridejo .. :smoke:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in ti voziš šestaka? :grrr

lahko strokovno podpreš to svojo trditev , da so na mojem boniju vplinjači??? (p.s.-2009) :jezik:

 

prvo - kje si ti zdej videl v mojem postu da sem napisal trditev da se bo pokvarilo???

 

in točno tako je - več je komponent večja je možnost da pride do okvare na eni od komponent .

več je tudi možnosti , da se pojavi serijska napaka in sledi vpoklic ..

 

pa še nekaj : če citiraš mene ne vlači versačija v to - naslednjič bom to vzel kot globoko razžalitev ! :grim

 

itak pa če znaš uživat na motorju ne rabiš veliko...če znaš...če se ti pa mudi - ja pol morš met pa vse in še kej povrhu...

 

se strinjam - razvoj se dogaja - obstoječe neizpodbitno dejstvo ...

 

pa je to res smisel motorizma???

ja je res da je prostega časa vse manj želje po destinacijah pa vse daljše...

in če je treba v istem času prevoziti večjo razdaljo je potrebno zvišati povprečno hitrost...kako ? z bolj zmogljivim motociklom , z boljšo lego na cesti ki dovoljuje višje hitrosti skozi ovinke , boljšo smerno stabilnost ter mirnejšo vožnjo po neravninah ..

 

in ja...vsi motorji , ki niso po najnovejših standardih in z največ gadgeti so šrot..in nikamor ne pridejo .. :smoke:

 

 

dihej. uzam tablete. spi šnopc. nek ukreni u glavnem. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dihej. uzam tablete. spi šnopc. nek ukreni u glavnem. 

sm čist u redu .. panika jih grabi ker se je  tudi pri triumphu začel dogajat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!