Jump to content

Triumph Tiger 800


MiNa

Recommended Posts

Hvala!

Ampak tega je ogromno za brat in še mučenje z prevajanjem.

 

Najbolj me zanima vzmetenje, ga je dovolj, da hrbtenica ne občuti vseh lukenj na cesti, ker vemo kakšne so naše ceste....pri TDM me to zelo moti.

In motor s tremi cilindri, kako paše na enduro? A ni to že bolj primerno za kakšne cestne dirke?

Lej, se če pogledaš in primerjaš podatke zadnje vzmetenja vidiš razliko. Hod zadnje amortizerja pri TDM 133 mm, Tiger 800 170 mm in Tiger 800 XC 213 mm. Se prav da najabolj občutiš luknje pri TDM. Lahko ga greš pa tudi sam sprobat in se prepričaš.

Edited by MARJA
Link to comment
Share on other sites

@vandrovec: Za moje pojme (cestna raba in kakšen makadam) je triple super. Pejt probat. Na začetku tisto žvižganje vzami malo z rezervo. Mislim, da ti bo všeč.

Link to comment
Share on other sites

Tudi mene zanimajo dobre in slabe lastnosti tega motorja.

 

Čudi me, da nekateri še vedno kupujejo motorje brez testne vožnje. Imaš možnost pojdi ga preizkusit in se odloči. Kar pa se zanesljivosti tiče pa so na ADV forumu uporabniki zelo zadovoljni. 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Me je Marja prehitel. Na slikcah, ki sem jih prilepil je "spimpana" verzija tigra z Ohlinsovim vzmetenjem in še nekaj ostalimi cukri.

Takole bi izgledal moj :)

 

A tako umazan??! :hmm:

Link to comment
Share on other sites

Evo ta vikend so testne vožnje. V Murski Soboti od petka 19.4. do ponedeljka 22.4., v Britofu pri Kranju - Moto Vomberger pa v soboto 20.4.2013. Pejte sprobat pa se prepričat.

Link to comment
Share on other sites

Ob prvi priliki ga bom preizkusil. Sem že sedel na njem in občutek je bil kar dober, morda malo nižji, kot sem pričakoval, ampak lahek in okreten.

Iščem nekaj podobnega, kot je bila stara Tenerejka....dobro vzmetenje, da lepo "plava" motor po neravnini, sproščen občutek med vožnjo in zvok, ki ugodno deluje na počutje....da po celodnevni vožnji ni utrujenosti. Enocilindraš je lepo brundal, pa tudi "zarjoveti" je znal....

Link to comment
Share on other sites

Vozil danes Tigra800 (Španik, MS) ; ni kaj, vse že povedano, dober menjalnik, zavore, moči dovolj....sam mi je malo nizek; bi mogu biti XC; lej ga hudiča...ga pa ni nikjer za dobit za testirat....

 

Pozna kdo koga, ki bi imel omenjen motor in bi dal za kakšen krog ?

 

Hvala !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdravljeni,

Odločam se za nakup Tiger 800 (navadnega). Sicer ne mislim divjat off road ampak vseeno me zanima kako bi se kaj obnesel po makadamskih cestah ki so rahlo zrite. Bi šlo ali raje vsi priporočate XC?

Verjetno veliko že napisane ampak ali so razlike samo v večjem hodu amortizerjev, širši postavitvi vilic in 19 platišči spredaj namesto 21 ter krajši ketni ali je razlika še kje?

Ima kdo v lasti "navadnega" in kako se obnese?

 

Najbolje da me lastnig Tigra 800 kontaktira PM pa častim eno pivo da vidim in predebatiram v živo (vse to vem bi lahko pri prodajalcu ampak tam želijo prodat in normalno ne bodo izpostavili napak itd.)

Link to comment
Share on other sites

tale modelcek ma res posrecene teste, nc ne spara, od 3 minut naprej glej od offroada do njegovega mnenja...

 

Link to comment
Share on other sites

to je XC in verjamem da ta več kot prenese off road...sprašujem bolj za navadnega ...vseeno je kar 1500€ razlike, ki bi mi bolj prav prišle za opremo.

Link to comment
Share on other sites

Meni je Španik reko, da XC ni tak fajn za vozit po cesti zarad 21' sprednjega kolesa, 19' na navadnem bi pa naj blo dovolj za kak offroad.

Link to comment
Share on other sites

Meni je Španik reko, da XC ni tak fajn za vozit po cesti zarad 21' sprednjega kolesa, 19' na navadnem bi pa naj blo dovolj za kak offroad.

točno to, mene bolj kot vse drugo zanima poraba, je bilo nekje kr veliko napisanega, da je proti ta velikem poraba previsoka, zdaj a je res al ne ne vem, ker to lahko potrdijo samo tisti, ki ga uporabljajo.

Je pa res menda, da obstaja nov setup, in potem je poraba kot vožnja tudi bolj zmerna, sam tega nikjer ne zasledim.

 

Je tudi meni No. 1 za nakup konec leta.

 

Če ma kateri glede porabe kaj bolj točne informacije, naj jih izpljune.

Pa še nekaj me zanima ali je tisti večji tank za tigra samo za XC izvedbo ali gre tudi na navadnega, če kateri ve.

Link to comment
Share on other sites

Če je poraba edini problem potem vseeno vzamem...nenazadnje motor večina ne vozi zato da gleda na porabo ampak za užitek. Je pa res da če je poraba majhna je tudi to super (glede na krizo)

Link to comment
Share on other sites

Če je poraba edini problem potem vseeno vzamem...nenazadnje motor večina ne vozi zato da gleda na porabo ampak za užitek. Je pa res da če je poraba majhna je tudi to super (glede na krizo)

no saj zato mitjag, če se da zmanjšat in kaj pršparat je to tud vredo, saj men je načelno tudi vseeno, sam če se da , zakaj ne, pa še občutek je boljši, ker si lahko dalj časa na biku.

Drugač pa kupi, da vidimo in krstimo.

Link to comment
Share on other sites

A to ti misliš prištimat za ornk offroad? Ker drugač se z 1200 pomoje tud pelaš po makedamu.

Na cesti pa je tavlki 1A, vsaj meni. Samo pol je poraba tud malo večja, ko imaš težko zapestje. :D

Link to comment
Share on other sites

poraba se giblje med 5 in 6.5 litri..če primerjam kaj ponuja explorer za to porabo potem lahko rečem da požre preveč..

nov setup? hmm..lahko bi bilo kaj na tem in bi se lahko približal F800 gs..

men je zelo fajn motor..ampak explorer je vseen tok bolš da bi se težko spoprijateljil z njim :D

Link to comment
Share on other sites

biker77...tud men je 1200 želja ampak budget ne da...mogoče rabljenga ampak ga ne najdem :)

Link to comment
Share on other sites

biker77...tud men je 1200 želja ampak budget ne da...mogoče rabljenga ampak ga ne najdem :)

kaj pa tisti testni od španika? boš lahk se pohvalu da sm ga jest vozu :P

Link to comment
Share on other sites

kaj pa tisti testni od španika? boš lahk se pohvalu da sm ga jest vozu :P

Že prodan :(

Link to comment
Share on other sites

sej je tiger 800 tut fajn..pa makadamu je bolš k explorer..jest bi zadnji amortizer menjal edino..

Link to comment
Share on other sites

Ravno na nemški strani sestavljal. Z vsem s čimer bi želel okititi motor(dodatna oprema) pride 12.646 :)))

Link to comment
Share on other sites

Ravno na nemški strani sestavljal. Z vsem s čimer bi želel okititi motor(dodatna oprema) pride 12.646 :)))

kok je to v primerjavi z F800 GS? kej gledal?

Link to comment
Share on other sites

Glede na dejstvo, da sem 3 leta vozil ta velikega gSa, sem se tudi sam odločal med Tigrom in GS800. Po nekoliko ogledih (3x GS800, iz vseh je puščalo olje), poskusnih vožnjah (dokaj neugoden sedež), sem se odločil za Tigra xc800 (navkljub dejstvu, da imam doma še vedno 3xkufre za GS-a, pa BMW jakno); sem nekako ocenil, da dobiš več v primerjavi z GS-om, pa še vizualno mi je sprednji del lepši (stvar okusa).

 

Po enomesečnem testiranju Tigra (cca. 1000 km), moja ocena:

+ lahkotnost, vodljivost,

+ dovolj moči, navora,

+ "normalna " poraba, 4,7 l,

+ udobna vožnja, sedež mehek, udoben,

+ dober menjalnik, lahkotno pretikanje in dobre zavore

 

- moti me nekoliko preveč športni zvok; že ogledujem Akrapoviča ali Leovince,

- v primerjavi z velikim GS-om ali Explorerjem je igračka, nekako, ko si navajen ta velikih enduro krav, je občutek sprva malce hecen...kot bi se iz BMW 7-ke vsedel v 3-ko in ima človek občutek, da nekaj manjka, predvsem nekaj kg,

- vožnja pri 4000 in več obratih; GS se je sukal nekje okoli 3 k; 

 

Poglej še na mobile.de oz. ko sem kupoval pri uradnem dealer-ju v Nemčiji mojega testnega, mi je novega (XC800) ponujal za cca- 1000€ ceneje kot Španik !

 

Če ne bo deževalo, se pa prpeljem čez Jezersko k Vomi-ju v soboto, pa ktero rečemo !

Link to comment
Share on other sites

kok je to v primerjavi z F800 GS? kej gledal?

 

Bi bila zanimiva primerjava cen dodatne opreme ampak mislim, da so tudi v testih izpostavili, da je z osnovno opremo Tiger več kot jurja cenejši ob tem, da ima več osnovne opreme (to sem bral pred prihodom letošnje bmw-jeve 800-ice). Lahko preveriš tudi konfigurator na Tirumphovih straneh pa če ima bmw kaj podobnega mislim da bi se lahko hitro videle razlike.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!