Jump to content

Triumph Tiger 800


Recommended Posts

Glede na dejstvo, da sem 3 leta vozil ta velikega gSa, sem se tudi sam odločal med Tigrom in GS800. Po nekoliko ogledih (3x GS800, iz vseh je puščalo olje), poskusnih vožnjah (dokaj neugoden sedež), sem se odločil za Tigra xc800 (navkljub dejstvu, da imam doma še vedno 3xkufre za GS-a, pa BMW jakno); sem nekako ocenil, da dobiš več v primerjavi z GS-om, pa še vizualno mi je sprednji del lepši (stvar okusa).

 

Po enomesečnem testiranju Tigra (cca. 1000 km), moja ocena:

+ lahkotnost, vodljivost,

+ dovolj moči, navora,

+ "normalna " poraba, 4,7 l,

+ udobna vožnja, sedež mehek, udoben,

+ dober menjalnik, lahkotno pretikanje in dobre zavore

 

- moti me nekoliko preveč športni zvok; že ogledujem Akrapoviča ali Leovince,

- v primerjavi z velikim GS-om ali Explorerjem je igračka, nekako, ko si navajen ta velikih enduro krav, je občutek sprva malce hecen...kot bi se iz BMW 7-ke vsedel v 3-ko in ima človek občutek, da nekaj manjka, predvsem nekaj kg,

- vožnja pri 4000 in več obratih; GS se je sukal nekje okoli 3 k; 

 

Poglej še na mobile.de oz. ko sem kupoval pri uradnem dealer-ju v Nemčiji mojega testnega, mi je novega (XC800) ponujal za cca- 1000€ ceneje kot Španik !

 

Če ne bo deževalo, se pa prpeljem čez Jezersko k Vomi-ju v soboto, pa ktero rečemo !

Thx za te info. Gledam tud tuje strani in v Nemčiji je osnovni 9560 ampak ni nobene akcije kot je tukaj (675 € opreme)

Za soboto pa le vskoč (na zs sem ti pa cifro poslal da se najdemo če bo gužva :)

Tisti minusi me nikakor ne motjo :)

Link to post
Share on other sites
  • Replies 835
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • mitjag

    130

  • Kmet2

    57

  • cikadina

    55

  • thumper

    55

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Živijo družba... Po novem lastnik triumpha tiger xc 800.. Sprobal tigra in gs oba 800. Po testni vožnji sem vzel tigra. Vožnja veliko bolj mirna (pri Gs-u sem čutil tresljaje na pedalih) in mislim, da

Leta 2000 sem kupil novega Triumpha Tigerja 885. Z njim sem prevozil celo evropo in nekaj malega azije in afrike. Po 140000 kilometrih sem ga moral prodati na željo žene  (hotela je nov

Da se še jaz javim v tej temi...po veliiiiko letih. Lani jeseni nabavil Tigra 800 XRX (2017), zaenkrat ultra zadovoljen! 

Posted Images

Mitija, prečekiraj malo pri angleških dilerjih. Najde se marsikaj ugodnega prav pri testnih motorjih. Res je malo dalša pot nazaj. Ampak se da gor prit dokaj poceni po luftu iz Graza, Trsta, mislim, da tudi iz Zagreba za močvirje pa ne vem. Prišparaš pa okoli tisočaka. Za razmislit. :hmm:  

Link to post
Share on other sites

Mitija, prečekiraj malo pri angleških dilerjih. Najde se marsikaj ugodnega prav pri testnih motorjih. Res je malo dalša pot nazaj. Ampak se da gor prit dokaj poceni po luftu iz Graza, Trsta, mislim, da tudi iz Zagreba za močvirje pa ne vem. Prišparaš pa okoli tisočaka. Za razmislit. :hmm:  

Gledal pa ni ne vem kake razlike edino kar se da lažje rabljenga/testnega dobit. Sicer pa sem imal CBF 1000 iz Anglije(nisem sam uvažal) in me je motilo da prikazuje milje...mogoče ma Triumph to za nastavit ampak vseeno.

 

Če bom bom vzel kar tukaj ali če kdo ve za kakega 2012 letnik v Avstriji(se priporočam).

Danes pa test...upam da bo vreme :)

Link to post
Share on other sites

a boš pršparal jurja? če naprimer tuki novga vzameš..

nekej moraš vedt..DMV boš plačal..

glede na to da ima manj kot 6.000 km tudi DDV ;)

razen če se boš zlagal da ima več kot 6.000 km ;)

Link to post
Share on other sites

Že dalj časa razmišljam o Tigru 800, danes pa vozil cestnega (ne XC) pri Vombergerju v Kranju.

 

+ Dobra in udobna pozicija na motorju za voznika in sopotnika

   res se zelo lepo, natančno in lahkotno pelje

   motor dobro potegne že tudi iz nizkih obratov, navzgor pa se tudi zelo dobro zavrti

   dober navor in teh 95 KM je čisto dovolj za na navadno cesto

   glas kot turbina reaktivca, nekaj posebnega

   menjalnik zelo lepo dela

   dobro zavira

   kvalitetna izdelava

-  prednje vilice so kar pretrde za naše nikakve ceste - verjetno treba menjat vzmeti in olje

   pri mojih 1,90m kar dobro hrumi okoli čelade, menda je višja- potovalna šipa boljša

 

Makina je res zelo vredna razmisleka in bo najbrž moj naslednji motor!

 

Najbolj ugodna varianta za rabljene se mi zdi  Italija in še relativno blizu - dobiš jih že od 6.500€ dalje :OK: !

 

Poglej na portal:  www.moto.it  => Moto usate (rabljeni) , lahko si prevedeš z googlom!

 

LP :music4:

Link to post
Share on other sites

Že dalj časa razmišljam o Tigru 800, danes pa vozil cestnega (ne XC) pri Vombergerju v Kranju.

 

+ Dobra in udobna pozicija na motorju za voznika in sopotnika

   res se zelo lepo, natančno in lahkotno pelje

   motor dobro potegne že tudi iz nizkih obratov, navzgor pa se tudi zelo dobro zavrti

   dober navor in teh 95 KM je čisto dovolj za na navadno cesto

   glas kot turbina reaktivca, nekaj posebnega

   menjalnik zelo lepo dela

   dobro zavira

   kvalitetna izdelava

-  prednje vilice so kar pretrde za naše nikakve ceste - verjetno treba menjat vzmeti in olje

   pri mojih 1,90m kar dobro hrumi okoli čelade, menda je višja- potovalna šipa boljša

 

Makina je res zelo vredna razmisleka in bo najbrž moj naslednji motor!

 

Najbolj ugodna varianta za rabljene se mi zdi  Italija in še relativno blizu - dobiš jih že od 6.500€ dalje :OK: !

 

Poglej na portal:  www.moto.it  => Moto usate (rabljeni) , lahko si prevedeš z googlom!

 

LP :music4:

Gledal in cena z abs rabljen je sicer 7000 najcenejši(5000km). Zdaj glede na to da nimam izkušenj z uvozom bi prišla vsa pomoč prav

Link to post
Share on other sites

greš tja, plačaš, ACI dokument (italija), greš na homologacijo, plačaš DMW, registriraš, servis (vsaj jest bi, vključno z gumam), voziš..

Pol smo pa skor že na ceni v slo da ne govorim o tem kako se kasneje tak težje proda. Vsaj kupci so nezaupljivi napram uvozu iz Italije napram npr. Nemčije.

Ah bo raj kr nov :-)

Link to post
Share on other sites

Recimo za 7000€, koliko dajatev pride še zraven? Verjetno se plača davek, prepis, homologacijo,prevoz....če izvzamemo servis in gume

500 evrov plus..odvisno kok deleč ga je treba it iskat..

Link to post
Share on other sites

Sam za info; sam sem dobu 6 mes. starga z 6.000 km, z kar nekaj opreme, še eno leto v garanciji, natanko za 3.800 € ceneje (vjšteti stroški poti, homologacije in DMV), kot če bi kupil pri Španiku novega; vozim se pa s tem isto, a ne ?

 

Seveda pa je odvisno koliko znaš barantati in kako daleč se moraš peljat !

 

Sem profitiral ?

Link to post
Share on other sites

Sam za info; sam sem dobu 6 mes. starga z 6.000 km, z kar nekaj opreme, še eno leto v garanciji, natanko za 3.800 € ceneje (vjšteti stroški poti, homologacije in DMV), kot če bi kupil pri Španiku novega; vozim se pa s tem isto, a ne ?

 

Seveda pa je odvisno koliko znaš barantati in kako daleč se moraš peljat !

 

Sem profitiral ?

Dobro si ti to zrihtal. Zdaj vemo h komu se bomo obrnili glede barantanja.  :OK:  :OK:  :OK: 

 

Scarabeo

Link to post
Share on other sites

Sam za info; sam sem dobu 6 mes. starga z 6.000 km, z kar nekaj opreme, še eno leto v garanciji, natanko za 3.800 € ceneje (vjšteti stroški poti, homologacije in DMV), kot če bi kupil pri Španiku novega; vozim se pa s tem isto, a ne ?

Seveda pa je odvisno koliko znaš barantati in kako daleč se moraš peljat !

Sem profitiral ?

No zrihti podobno pa je 500€ takoj tvojih. Se splača? :-) Edited by mitjag
Link to post
Share on other sites

Sam za info; sam sem dobu 6 mes. starga z 6.000 km, z kar nekaj opreme, še eno leto v garanciji, natanko za 3.800 € ceneje (vjšteti stroški poti, homologacije in DMV), kot če bi kupil pri Španiku novega; vozim se pa s tem isto, a ne ?

 

Seveda pa je odvisno koliko znaš barantati in kako daleč se moraš peljat !

 

Sem profitiral ?

 

To je pa res dobra cena :OK: , odkod si ga pa pripeljal?

Link to post
Share on other sites

Vzhodna Nemčija, Gera,  uradni zastopnik za Triumph....pač prilika in malo sreče (je imel oba Trax kufra, centralno stojalo, spodnjo in stransko zaščito motorja), ki se je pokazala in sem jo izkoristil....tu ni kaj tuhtanja, bi šel, ne bi, bi kupil....ali mail-ov, zavrtiš telefon se zmeniš pa v kombi in gasa...

 

Homologacija, DMV, bencin: skupaj 600€

 

Italija: južno od Rima si ne bi upal kupovati...

Link to post
Share on other sites

Že dalj časa razmišljam o Tigru 800, danes pa vozil cestnega (ne XC) pri Vombergerju v Kranju.

 

+ Dobra in udobna pozicija na motorju za voznika in sopotnika

   res se zelo lepo, natančno in lahkotno pelje

   motor dobro potegne že tudi iz nizkih obratov, navzgor pa se tudi zelo dobro zavrti

   dober navor in teh 95 KM je čisto dovolj za na navadno cesto

   glas kot turbina reaktivca, nekaj posebnega

   menjalnik zelo lepo dela

   dobro zavira

   kvalitetna izdelava

-  prednje vilice so kar pretrde za naše nikakve ceste - verjetno treba menjat vzmeti in olje

   pri mojih 1,90m kar dobro hrumi okoli čelade, menda je višja- potovalna šipa boljša

 

Makina je res zelo vredna razmisleka in bo najbrž moj naslednji motor!

LP :music4:

 

Vomberger & danes je bil srečen dan!

Zame in za Tigra 800

Pod vse zgornje se podpišem! Res dovolj moči in vse funkcionira kakor treba. Groba vožnja, mal' počez, užitek do plafona, pa čeprav sem sedel prvič na zverino. Vozil sem že veliko motorjev, a Tiger 800 se s svojim pedigrejem poslušno preda pobožnim željam "gospodarja".

Res fantastičen motor za voznika, ki ve kaj hoče od motorja. - To pa je; Uporaben, zmogljiv agregat, vzmetenje, zavore, vodljivost in udobje za dolge vožnje in za vse terene!

mr

Edited by moto rider
Link to post
Share on other sites

Jap... Tudi mene je tale tiger pripeljal do tega da sem konkretno presegel načrtovan budget namenjen za motor... zdaj pa čičam in čakam da pride domov :-)

Upam samo da vsi dodatki, ki sem jih naročil(cent. stojalo, givi povišano steklo, crash bari itd...) ne pridejo prej kot motor :-)

Link to post
Share on other sites

Vomberger & danes je bil srečen dan!

Zame in za Tigra 800

Pod vse zgornje se podpišem! Res dovolj moči in vse funkcionira kakor treba. Groba vožnja, mal' počez, užitek do plafona, pa čeprav sem sedel prvič na zverino. Vozil sem že veliko motorjev, a Tiger 800 se s svojim pedigrejem poslušno preda pobožnim željam "gospodarja".

Res fantastičen motor za voznika, ki ve kaj hoče od motorja. - To pa je; Uporaben, zmogljiv agregat, vzmetenje, zavore, vodljivost in udobje za dolge vožnje in za vse terene!

mr

A pol nč več HONDA! :eek:

Zaenkrat še 4 mestne :-)

Ko je.. 4 mestne cifre, sam da bo motor doma.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • thumper
      By thumper
      Vabljeni vsi, ki želite preizkusiti nova Triumph motorna kolesa.
      Vodene testne vožnje.
      https://www.facebook.com/events/335063107420798/
    • Dedeseven
      By Dedeseven
      Predstavitev novih modelov in testne vožnje Triumph, Ducati, Honda, Vespa.
      Link: https://motorradklinik.at/
      Predvidoma grem v soboto, če bodo temperature ugodne. Želim sprobat Street Triple-a RS. Gre kdo zraven (iz Ljubljane)? Pridružiš se lahko tudi po poti.
    • gbabic
      By gbabic
      Vaše izkušnje s serviserji, kje servisirate, kako ste zadovoljni z uslugami, kake so cene, splošna debata o serviserjih, vpoklici, problemi........
      Pozdravjeni,
      lastniki Triumphov, zanime me kje servisirate svoje motorje.
      Lp
      G
    • KeC
      By KeC
      Na EICMA je Tirumph predstavil nov model: Explorer 1200.

      Tehnični podatki:

      http://www.motosvet....r-explorer.html

      Na kratko:

      - 1215ccm,
      - 137KM,
      - 121Nm pri 6.400obratih,
      - teža: 259kg (z vsemi tekočinami, pripravljen na vožnjo),
      - kardan
      - posoda za gorivo: 20l
      - višina sedeža: od 837-857mm
      - serijsko ABS, kontrola zdrsa (traction control), tempomat (crusie control)
      - na voljo v črni, modri in grafitni barvi

      Prodaja naj bi se pričela v začetku pomladi. Predvidevam, da bodo takrat tudi na voljo testni primerki pri slovenskem uvozniku.

      Pa še nekaj slikic in filmček:

      http://www.motosvet....otografije.html

      http://www.motosvet....r-explorer.html



    • jax
      By jax
      Objavljena je prva uradna fotografija! :OK:
      Triumph 675 Triple

      In tudi podatek o moči:


      Vir...

      Še fotka:

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!