Skoči na vsebino

Triumph Tiger 800


MiNa

Priporočene objave

Jah peljal sem se že sam ne na Jezersko... Drugič zavrt telefon... Zdaj se bolj vozm kot berem :-)

Sam smeji se mi... Je blo vredno vseh živcev in čakanja na nov motor.

Zaenkrat res top in je motor kot narejen zame... To sem iskal :-)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jah peljal sem se že sam ne na Jezersko... Drugič zavrt telefon... Zdaj se bolj vozm kot berem :-)

Sam smeji se mi... Je blo vredno vseh živcev in čakanja na nov motor.

Zaenkrat res top in je motor kot narejen zame... To sem iskal :-)

a nisi ti hotu tdm kupit? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a nisi ti hotu tdm kupit? :D

 

sem sem...sej bi mogoče blo tud luštn se peljat...tega ne vem k ga nisem probu oz. v bs niso mel testnega :(

ampak po drug stran še boljš da niso mel ker mogoče bi ga celo kupil glede na to da je bil malo cenejši in je bil že v salonu...

 

Tko da me happy :)

 

Evo ena slikca z full opremo (top case montiran(kovček je od prej), SW-MOTECH centralc in zaščita, Givi Airflow vetrobransko steklo, zaščita rok).

2013-06-08-191410.jpg

Študiram še kake dnevne luči k pašejo na Tigra (ne original...mogoče Narva za 70€+ original kablaža za priklop na štrom + home made nosilci), mogoče zadnja strehca in podaljšana prva.

Dodatki niti niso tolk zarad nuje kot zarad veselja pri pedenanju motorja...vsak ma svoj hobi  :)))

Popravljeno . Popravil mitjag
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes videl 3. Črnega, belega in rdečega. Očitno so postali popularni. Lepo videt, bo kmalu kakšen rabljen na prodaj :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mal fouš..če bi bil explorer bi bil pa ful fouš..

uživej ;)

hvala. Explorer pa tko vsaj tistih pol ure k sem ga peljal:

super zadeva ampak se pozna dodatna teža in sem z Tigrom 800 šele videl da mi to bolj "sedi". CBF 1000 je bil tud težek, sicer nepremirljiv po ostalem razen teži ampak vseen.

Za "all around" motor se mi zdi osemstotka boljša izbira zame vsaj na dolgi rok. Po resnici:Če bi bila cena npr ista bi še vedno premišljeval al 1200 al 800 in verjetno bi res 1200 vzel predvsem zarad več udobja, ki ga ta nudi na daljši vožnjah in večji moči...ampak če bi to gledal pol bi vsi vozil maxiskuterje...upam da razumeš kaj tle mislim da ne bo spet kaka postranska debata :)))

 

Sam mislim da vsakemu ustreza drugačen motor in mogoče bo kdo razočaran z Tigrom 800 ampak važn da men totalno "sede" pa čeprav sem cvikal ker sem šel iz 1000ccm,97NM in 98KM na 800ccm,79Nm in 95KM...ampak teža 210 napram 250 se tudi pozna pa naj kdorkol reče da je vseen ko si enkrat v pogonu. S Tigrom sigurno v ovinke bolj suvereno peljem kot sem kdajkoli z CBF pa čeprav se šele dobr navajam na motor. Zadeva kar pada v ovinke hehe

 

No če se kje srečamo pa ni problema dam za rundo (sam ne prosim zdaj navala že tko sem presegu budget z nakupom motorja :)))

Danes videl 3. Črnega, belega in rdečega. Očitno so postali popularni. Lepo videt, bo kmalu kakšen rabljen na prodaj :D

ja pa ne bom jaz prodajalc :)

Popravljeno . Popravil mitjag
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne..ni panike..sem ga vozil in vem kak je..

sicer pa, ne dajej motor drugim za vozit..razen če res poznaš in zaupaš..pa še takrat se najraj naredi piz...rija

maxiskuter in udobje? hmm..ne razumem čist..

sicer pa..super izbira..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne ne..ni panike..sem ga vozil in vem kak je..

sicer pa, ne dajej motor drugim za vozit..razen če res poznaš in zaupaš..pa še takrat se najraj naredi piz...rija

maxiskuter in udobje? hmm..ne razumem čist..

sicer pa..super izbira..

pozab kar sem omenil glede maxiskuter...to sem le slišal da je full udoben za peljat...peljal nisem :)

 

glede posojanja je pa tko da se še od časa ko sem začel brez izpita in vozil štirikolesnika držim tega da ne posojam in si tudi ne sposojam ker takrat se najraj kaj zgodi (še bolj kot motorja bi mi blo žal človeka če se kaj naredi in bi si očital cel life)

 

No dost nakladanja....naj temo nadaljuje naslednji lastnik Tigra :)

 

Over & out :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v bistvu je to res kar ta tip reče, da se resetira računalnik in sistem vbrizgavanja, sm se pa prvič k je to nrdila kr ustrašala, kej pa zdej ta hoče :D

 

no veliko lepih kilometrov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitija, sem vesel zate. Všeč mi je predvsem to, da se končno prebuja tudi v slovenskih bučkah. Namreč, niso dobri samo "veliki" štirje z Japonske, čeprav jih osebno zelo cenim in spoštujem. O kakšnem germanu tudi raje nebi, da kakšnega laha sploh ne omenjam. Slabih v bistvu ni in hvala Bogu, da je temu tako. Reči hočem, da Triumph ve kaj hoče in to kar počne dela zelo dobro. :worship:  Vem, da to končno spoznavajo tudi slovenski motoristi. Bil je že čas.

Obilo varnih in srčno srečnih km ti želim. Matr sn ti fauš :yes:  :P Čestitam :OK:

 

Pozdrav izpod vinogradov!

Rocky B)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mitjag srečno in varno z novim motorinotom,odločil si se edino pravilno iz med motorjev ki si jih izbiral :OK:  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala vsem za želje.

Seveda bom poročal morebitne težave in rešitve z novo pridobitvijo saj vemo, da jih vsak motor ima. No upam na čim manj težav in da mi služi nekaj let :)

Prva "lepotna" težava:

Vsi ki čistite vetrobran z kakršnokoli cujno prej poglejte če ni kak kamnček peska vmes :(...lastna-neumnost.press. Tako da danes po polir pasto za plastiko(k sreči so preske minimalne in omejene na majhen del :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je nekdo omenil, vsak svojega hvali...Mitji pa cestitke ob novi pridobitvi.

Ne vem, jaz sem vedno zelo kritičen do motorja, ki ga vozim.

Do sedaj še nisem našel motorja pri katerem bi lahko rekel, da je to to, kar rabim. Vozil sem pa že toliko motorjev, da bi kakšnega gotovo izpustil, če bi se ljih lotil naštevat.

Zelo mi je bila všeč Yamaha Tenere glede ciklistike, edino pri moči je bila podhranjena. Tale Triumph res zgleda kot eno "zlato povprečje". Ko bodo rabljeni okrog 5ooo€, bo to verjetno moj naslednji motor, če ne kupim še prej BMW GS-sa za okrog 6000€.

 

Zanima me, kje je cenovni razred rezervnih delov pri Triuphu glede na "ugodne" cene treh japoncev...Yamaha, Kawasaki, Honda naproti BMW-ju in Suzukiju, ki sta dražja?

 

Mitji pa tudi jaz čestitam za dober motor!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala vsem za želje.

Seveda bom poročal morebitne težave in rešitve z novo pridobitvijo saj vemo, da jih vsak motor ima. No upam na čim manj težav in da mi služi nekaj let :)

Prva "lepotna" težava:

Vsi ki čistite vetrobran z kakršnokoli cujno prej poglejte če ni kak kamnček peska vmes :(...lastna-neumnost.press. Tako da danes po polir pasto za plastiko(k sreči so preske minimalne in omejene na majhen del :)

Lep motor, le šipa me je pa zmotila, vizualno ne sede, pač težko na tisto armaturko, samo kakšno tonirano (vsaj v spodnjem delu) pa bi lahko ubodel, sigurno se dobi, je cel kup proizvajalcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, jaz sem vedno zelo kritičen do motorja, ki ga vozim.

Do sedaj še nisem našel motorja pri katerem bi lahko rekel, da je to to, kar rabim. Vozil sem pa že toliko motorjev, da bi kakšnega gotovo izpustil, če bi se ljih lotil naštevat.

Zelo mi je bila všeč Yamaha Tenere glede ciklistike, edino pri moči je bila podhranjena. Tale Triumph res zgleda kot eno "zlato povprečje". Ko bodo rabljeni okrog 5ooo€, bo to verjetno moj naslednji motor, če ne kupim še prej BMW GS-sa za okrog 6000€.

 

Zanima me, kje je cenovni razred rezervnih delov pri Triuphu glede na "ugodne" cene treh japoncev...Yamaha, Kawasaki, Honda naproti BMW-ju in Suzukiju, ki sta dražja?

 

Mitji pa tudi jaz čestitam za dober motor!

ne vem sicer kakšni rezervni deli te zanimajo za občutek lahko pri ostalih modelih pogledaš http://www.worldoftriumph.com/section.php/4276/1/triumph_parts/51c48f5d25f366c75994586b1e1b54c9

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem sicer kakšni rezervni deli te zanimajo za občutek lahko pri ostalih modelih pogledaš http://www.worldoftriumph.com/section.php/4276/1/triumph_parts/51c48f5d25f366c75994586b1e1b54c9

Hvala za to povezavo!

Tako na hitro so ti rezervni deli precej dražji od Yamahinih...npr., ročica sklopke za TDM je od 30-40€, pri Tigru XC je 106€. Točno bom videl, ko jo dobim.

Jutri naročim ročico in stransko plastiko pri nas na servisu za katero je potrebno čakati okrog teden dni in vse skupaj bo prišlo od 100 do 120€, tako na grobo.

Servis za Yamaho imam v naši Gorici in GO v Italiji, tam imajo tudi večino stvari na zalogi ampak sedaj bom naročil pri nas.

Kje dobivaš ti rezervne dele za Triumpha in kje servisiraš motor ker si tudi menda iz okolice GO?

 

Pred leti mi je serviser, ki servisira različne motorje svetoval, kateri so najcenejši za vzdrževanje, ampak takrat Triumpha ni bilo v primerjavi, zato me malo zanima, kje je v primerjavi z ostalimi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok to bo zdej malo off topic

 

na prvi servis (v moji lasti) je bil pr jermanu v depali vasi (cena popolnoma normala, mislim da je bla celo cenej k recimo za kawasaki). letos smo pa menjali olje pa filter kr doma, lahko bi ga pa peljala k gregoriču na vogersko, ampak ker so doma pridne roke je to res brez veze. 

 

glede ostalega pa kar mi je šlo je bil regulator (sicer je bil za to tudi odploklic, ampak sm to šele kasneje vidla), pršu me je mislim da 100€ :? nimam pojma no, je bil pa aftermarket. glede ročič in te šare, moreš tudi malo pogledat a si original gledu al kakšne nastavljive, ker ima triumph tudi dodatno opremo v katalogu delov. jst nism opazla da bi blo kej bistveno dražje (primerjava je kawasaki), pa tudi ne vem če je ravno cena plastik pa takih zadev ravno najbolj primerljiva, ker to naj ne bi bil potrošni material. tako ali tako pa se je v takih primerih fajn sam znajt pa kak ebay prebrskat. 

 

pride pa vse kar naročiš v 5h dneh iz anglije kar je isto al prej kot če ti more nek servis za japonce neki naročit (če tega ni ravno na zalogi). ti bo pa na vsa taka vprašanja gregorič znal najbolj odgovorit. 

 

evo cena ročice sklopke

 

PFKL2151739 LEVER, CLUTCH £ 48.64 (€ 55.45)  
Popravljeno . Popravil cikadina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!