Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

138KM in 110 Nm navora ni zadosti? hmm..le koliko jih ima CBF1000, GSF1250, FZ1 (konjev ima resda več..ima pa manj navora in slabšo bočno vetrno zaščito). Še FJR 1300 in GTR 1400 imata samo nekaj konjev več, imata pa dosti več navora, ampak je tudi prostornina dosti večja, tako da res ne vem kaj je bilo mišljeno pod hudo živinče za touring bike.

Aja, odgovor: CBF1000 (106KM, GSF1250FA (98KM), FZ1 (150KM)

Če daš original stranske kovčke potem se ne da zadnjega kovčka (sem se že pozanimal :D ) Če pa boš dal Givi nosilce, potem bo možno vse tri.

Narobe si me razumel, z živinčetom sem imel v mislih nosilnost.

Mašinca je krasna, KM je več kot dovolj, zadek je sicer krasno majhen, le njegova nosilnost me skrbi.

Že vedo zakaj niso dali v ponudbo original nosilca za vse tri kufre.

Voznik, sopotnica, vsi kufri, nosilci, tanktorba, prtljaga in vsa druga šara, ki jo vlačimo s seboj, večinoma krepko presega 200kg.

Če kdo naleti na podatek o skupni masi naj ga prosim objavi.

Ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Narobe si me razumel, z živinčetom sem imel v mislih nosilnost.

Mašinca je krasna, KM je več kot dovolj, zadek je sicer krasno majhen, le njegova nosilnost me skrbi.

Že vedo zakaj niso dali v ponudbo original nosilca za vse tri kufre.

Voznik, sopotnica, vsi kufri, nosilci, tanktorba, prtljaga in vsa druga šara, ki jo vlačimo s seboj, večinoma krepko presega 200kg.

Če kdo naleti na podatek o skupni masi naj ga prosim objavi.

Ajd

Ne vem koliko robe vlačiš ti, samo jaz sem na xj6 uspel peljati vse, 2 osebi in dopust 10 dni kampiranja.(vključno z dvema stolčkoma in žepno knjigo). In zanimivo, malce sem vagal vso prtljago, mojo in ženino težo, pa nisem presegel dovoljene nosilnosti. Glede na konstrukcijo in 1000ccm motor je kawa sigurno robustnejša in bolj nosilna. Sicer nisem iskal podatka o nosilnosti, vendar se bistveno ne more razlikovat proti z1000.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem koliko robe vlačiš ti, samo jaz sem na xj6 uspel peljati vse, 2 osebi in dopust 10 dni kampiranja.(vključno z dvema stolčkoma in žepno knjigo). In zanimivo, malce sem vagal vso prtljago, mojo in ženino težo, pa nisem presegel dovoljene nosilnosti. Glede na konstrukcijo in 1000ccm motor je kawa sigurno robustnejša in bolj nosilna. Sicer nisem iskal podatka o nosilnosti, vendar se bistveno ne more razlikovat proti z1000.

Pišem o pravih bajkerjih, ne oblečenih komarjih :kva2:

Šalo na stran, jaz imam v popolni bojni opremi 100 kg žena 80Kg, zadnji kufer je včasih naložen, da ga komi nesem, potem sta tu še bočna kufra in tanktorba. Motor ima brez vseh tekočin 214 kg, skupno nosilnost pa 450Kg, torej...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pišem o pravih bajkerjih, ne oblečenih komarjih :kva2:

Šalo na stran, jaz imam v popolni bojni opremi 100 kg žena 80Kg, zadnji kufer je včasih naložen, da ga komi nesem, potem sta tu še bočna kufra in tanktorba. Motor ima brez vseh tekočin 214 kg, skupno nosilnost pa 450Kg, torej...

Ti pa žena vsak po 20 kg dol, pa imaš novih 40kg prostora trance_25_naughty.gif.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mojih 65 kil in 15 kg prtljage, bo dovolj nosilnosti :P , karakter ne računam :lol:

sicer pa, ker nekateri primerjajo FZ1 in Z1000SX, naj si gledajo in prevedejo spodnji link ... jaz primerjave, še ne morem delat ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti pa žena vsak po 20 kg dol, pa imaš novih 40kg prostora trance_25_naughty.gif.

Počakmo podatke o nosilnosti, morebit tud 40 kg ne bo dovolj. :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počakmo podatke o nosilnosti, morebit tud 40 kg ne bo dovolj. :lol:

Pol pa babo dol, pa naj gre z avtom zadej. Nosilnosti več kot preveč.trance_27_notworthy.gif

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za mojih 65 kil in 15 kg prtljage, bo dovolj nosilnosti :P , karakter ne računam :lol:

sicer pa, ker nekateri primerjajo FZ1 in Z1000SX, naj si gledajo in prevedejo spodnji link ... jaz primerjave, še ne morem delat ;)

Na kratko za tiste, ki so bolj vešči kakšnih drugih jezikov...

...v Angliji je Z 1000 SX (model s kovčki, touring) za 800 funtov cenejši od FZ-1 Fazer, vozi pa se kot 1000 funtov dražji motocikel...

...to je športni motor, ki se lepo vozi in uporablja, tudi za vsak dan...

Med drugim govori, da motor lepo zavija, da je forma motocikla podobna VFR 1200, da ima lepše detajle kot Yamaha in tudi, da je Kawasakijev motor vseeno "vzet" iz športnega Kawasakija, ki so ga potem vgradili v touring model (Z 1000) in ga nato vgradili "to something" :D , v še nekaj (kar naj bi bil Z1000SX). Tako, na kratko...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons itak samo japonsk razumem :lol:

Primerjavo bom sam naredu in to spomladi... ne bo profesionalna, bo pa za moj občutek in počutje v redu, saj bom vedel, ali se primerjati sploh da in ali mi odgovarja Z1000SX ;)

Nameravam imeti navadnega in samo za na pot, bom montiral kufre :yes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor sem si zadnjič malce ogledoval in je zelo lep. Lepi detajli ter oblika. Malce se mi zdi lepši od fazerja. Meni osebno se prehod z Fazerja na Z1000 SX ne zdi smiselen. Pridobiš izjemno malo. Videz spedenane fazerce je vseeno hud po zmogljivostih pa sta tam tam.

No kukrkoli na koncu pri odločitvi pride do izraza izgled in firma. Je pa lepo da je FZ1-S po 5 letih dobil konkuretna v svoji sport touring kategoriji in mislim da se bo vse več ljudi znašlo med uporabniki sport tourerjev. Dovoljujejo norenje po cesti, prav tako pa so primerni za izlete = zmaga... :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom letnik 2012 vzel, da nardijo še dodatke :P ... tko da je Yamica še eno sezono v igri ;) .. za pol se pa res zanimam za SX-a :yes:

Odlicna odlocitev :worship: ...upam,da se tudi sam v letu 2012 vrnem na Kawasakija. Kolko sem ga uspel videti in 'sprobati' v DKSu je super zadevca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na kratko za tiste, ki so bolj vešči kakšnih drugih jezikov...

...v Angliji je Z 1000 SX (model s kovčki, touring) za 800 funtov cenejši od FZ-1 Fazer, vozi pa se kot 1000 funtov dražji motocikel...

...to je športni motor, ki se lepo vozi in uporablja, tudi za vsak dan...

Med drugim govori, da motor lepo zavija, da je forma motocikla podobna VFR 1200, da ima lepše detajle kot Yamaha in tudi, da je Kawasakijev motor vseeno "vzet" iz športnega Kawasakija, ki so ga potem vgradili v touring model (Z 1000) in ga nato vgradili "to something" :D , v še nekaj (kar naj bi bil Z1000SX). Tako, na kratko...

pozabil si povedat da nima toliko moči kot FZ1 ampak jih to ni motilo (niso niti omenjali razporeditve moči)

čisto na kratko: Zelo zadovoljni so bili z njim!

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odlicna odlocitev :worship: ...upam,da se tudi sam v letu 2012 vrnem na Kawasakija. Kolko sem ga uspel videti in 'sprobati' v DKSu je super zadevca.

Probi do takrat, kakšen prikazovanik prestav zrihtat :lol: ... pa centralno bo treba dokupt :cry: ... čakam do pomladi, ker zdaj bi ga tudi lahko probal, ampak vožnja ne bi bila užitkarska, ker je fsrano po cesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Pomlad je, jaz pa zaljubljen. Oziroma oba sva zaljubljena v motor kateremu je namenjena tale tema. Zanima me, če lahko kakšen lastnik opiše kakšne vtise, ki mu jih nudi omenjen kawasakijev model. Sej vem, vsak svojga hval, da je najboljši oh in sploh. Preden ga grem kam sprobat bi vseeno rad vedu kaj naj pričakujem. Kaj so slabosti (če so sploh kakšne) itd... Sicer v živo ga še nisem uspel videt, ampak na slikicah je taprav drk material :). Lp, S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomlad je, jaz pa zaljubljen. Oziroma oba sva zaljubljena v motor kateremu je namenjena tale tema. Zanima me, če lahko kakšen lastnik opiše kakšne vtise, ki mu jih nudi omenjen kawasakijev model. Sej vem, vsak svojga hval, da je najboljši oh in sploh. Preden ga grem kam sprobat bi vseeno rad vedu kaj naj pričakujem. Kaj so slabosti (če so sploh kakšne) itd... Sicer v živo ga še nisem uspel videt, ampak na slikicah je taprav drk material :). Lp, S

Men je premejhen. Sm ga probu v TCju. Enostavno se nism dobr počutu na njemu. Drugače pa jebozovna zadeva. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 mesecev pozneje...

Kawasaki__Z1000SX_2011_06_1024x768.jpg

khm-ara vplačana, pa da vidmo kok bo jebozovna zadeva res trance_25_naughty.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

khm-ara vplačana, pa da vidmo kok bo jebozovna zadeva res trance_25_naughty.gif

Dobra odločitev Dami :). Edini sport tourer, ki bi ga osebno imel.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me prav zanima nosilnost, za tourig bajk ni glih neko hudo živinče, čeprav ne zgleda slabo.

Pa še tole:

Panniers cannot be used together with the Top case.

Max nosilnost 195 kg. user manual

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

khm-ara vplačana, pa da vidmo kok bo jebozovna zadeva res trance_25_naughty.gif

Čestitam. Pred ene pol leta sem si ga ogledal v TC-ju in mi je bil zelo všeč. Tudi pozicija sedenja mi je kar ustrezala.

Ve kdo kje bi se ga dalo peljat na testno vožnjo?

5r

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yu3 pride domov, noro lepa, agresivna, nabildana, prava predatorica, ampak zanimivo, ko sem jo meril ima še vedno touring razmerja, recimo razdalja sedež tačke sopotnik 43 cm , kar je dokaj ugodno.

post-18923-0-87329400-1310399307_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Lepota, lepota....:notworthy::notworthy:

...a kaj vam je folk :blink::blink:, da tako EDINSTVEN in eleganten auspuh zamenjate z odurno grdim rorom :headbang::ninja: z navzgravžno rdečo nalepko...:slap::slap: to mi niti Bog ne more pomagat razumet....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Lepota, lepota....:notworthy::notworthy:

...a kaj vam je folk :blink::blink:, da tako EDINSTVEN in eleganten auspuh zamenjate z odurno grdim rorom :headbang::ninja: z navzgravžno rdečo nalepko...:slap::slap: to mi niti Bog ne more pomagat razumet....

Če ga bom, ga bom zaradi zvoka, kajti priznam, tale ror sploh ni slab in zeeelo paše na motor, je pa zvok, kako naj povem: brenčanje čebelice...moj bo skoraj 80% dobil MASS izpuh in to samo zaradi barve, basa, gučanja kot ga zmore samo MASS, akrapota pa ne bom dal, ker je serijski in je slipon, brez kakega omembe vrednega efekta.. če že tuli naj tuli zares!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga bom, ga bom zaradi zvoka, kajti priznam, tale ror sploh ni slab in zeeelo paše na motor, je pa zvok, kako naj povem: brenčanje čebelice...moj bo skoraj 80% dobil MASS izpuh in to samo zaradi barve, basa, gučanja kot ga zmore samo MASS, akrapota pa ne bom dal, ker je serijski in je slipon, brez kakega omembe vrednega efekta.. če že tuli naj tuli zares!

:hmm: da ne boš razočaran. z1000 ima 2x2v1. sound ni tako smooth kot če je ror 4 v 1. ne zna narest tistga HOOOW. Motor ropota kot mal pokvarjen. izvor zvoka ni več literski 4 valnik pač pa dva 500ccm dvovalnika. Mene je menjava iz 2x2v1 na 4 v ena maksimalno presenetla.

Če mene prašaš, si zadel desetko. Pefektn stroj si nabavil. prow točno perfektn. Naj ti služi! Srečno!

pa pazi, Kawasaki, nije to motor, to ti je bolest!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: da ne boš razočaran. z1000 ima 2x2v1. sound ni tako smooth kot če je ror 4 v 1. ne zna narest tistga HOOOW. Motor ropota kot mal pokvarjen. izvor zvoka ni več literski 4 valnik pač pa dva 500ccm dvovalnika. Mene je menjava iz 2x2v1 na 4 v ena maksimalno presenetla.

Če mene prašaš, si zadel desetko. Pefektn stroj si nabavil. prow točno perfektn. Naj ti služi! Srečno!

pa pazi, Kawasaki, nije to motor, to ti je bolest!

Hvala za želje, sicer te moram razočarat, ker nisem neki "znamka" fan...xj6 je bila super dobra, in odkar sem na kwaki so yamahovci malce jezni, pa ni tok problem, dejstvo je da je sx res dober stroj, vsaj kar se testov in dizajna tiče naprej pa bomo videli...

Kar pa se tiče rora, sem se itak odločil, da bomo kar test naredili, Igor ima sigurno vzorčne rore, pa jih gor nabijemo in bo kar bo...če bo, kupimo, čene pa odpade...

  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!