Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

999940899.jpg

A se dobi pr nas tak nosilec kovčka za sx-a? 

www.kawasakioriginalparts.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/9/999940899.jpg

Popravljeno . Popravil Ris
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, Ris pravi:

999940899.jpg

A se dobi pr nas tak nosilec kovčka za sx-a? 

www.kawasakioriginalparts.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/9/999940899.jpg

Torej nosilec za 2017 letnik? Šifra je 999940902

eBay 335€

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolikor sem se jaz zanimal, je tudi pri nas cena cca 330€

sem potem kupil givi, ni glih vaauu, ampak oddela svoje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men ste rahlo zanimivi s temi kovcki...kr nekaj jih ze blo na mopedih in jih tako sprobal...in po mojem mnenju so le originali prava stvar...ne bojis,da bo mokro,ko dez..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, sesir pravi:

Men ste rahlo zanimivi s temi kovcki...kr nekaj jih ze blo na mopedih in jih tako sprobal...in po mojem mnenju so le originali prava stvar...ne bojis,da bo mokro,ko dez..

tudi original delajo shad, sw motech, givi, kappa itd...odvisno s kom ima proizvajalec pogodbo

tudi mehke torbe so nepremočljive če robo prej zbašeš v najlon vrečko preverjeno :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam vprašanje, ki sem ga poskušal najti že v tej temi, pa odgovora nisem našel, ali pa nisem bil dovolj vztrajen, ker ste se zelo razpisali in je dosti teksta. Kupujem nov motor. Včeraj sem prevozil 200 km s sposojenim S1000xr in sem se totalno navdušil nad agregatom in predvsem nad quickshifterjem. Noro dobro, vendar pa je zame motor prevelik, nisem visoke rasti in tudi pozicija sedenje mi je premalo športna, zato me že nekaj časa mika ta SX. Vprašanje imam, kako "športno" deluje menjalnik in ali mogoče kdo ve, kje bi se ga dalo rentat. Tako za cel dan, da bi dobil občutek pred nakupom. Sem iz Štajerske. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, Loba pravi:

imam vprašanje, ki sem ga poskušal najti že v tej temi, pa odgovora nisem našel, ali pa nisem bil dovolj vztrajen, ker ste se zelo razpisali in je dosti teksta. Kupujem nov motor. Včeraj sem prevozil 200 km s sposojenim S1000xr in sem se totalno navdušil nad agregatom in predvsem nad quickshifterjem. Noro dobro, vendar pa je zame motor prevelik, nisem visoke rasti in tudi pozicija sedenje mi je premalo športna, zato me že nekaj časa mika ta SX. Vprašanje imam, kako "športno" deluje menjalnik in ali mogoče kdo ve, kje bi se ga dalo rentat. Tako za cel dan, da bi dobil občutek pred nakupom. Sem iz Štajerske. 

Rental ga boš težko. Qvikija nima, ampak navzgor brez sklopke dela prav tako pk ok :)

ps. Športno po domače

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor.

Sem danes preklical zastopnike za Kawo, nihče nima v salonu z1000sx, niti v Avstriji do Graza. A se 1000sx tako slabo ali tako dobro prodaja?  torej ali so naročene zaloge pošle? Čemu je to razlog?  Trgovcem za kawasakije sem bil zgleda tudi odveč, kot eno nujno zlo, komaj so čakali, da se pogovor konča, će ga želite videti ga je treba naročiti so mi rekli v takem freh tonu, jaoooo, okej, avstrijski trgovci so bili bolj vljudni,  ker če grem v BMW trgovino so razstavljeni v bistvu vsi modeli, dobiš za posojo kar ti srce poželi, tudi pri Yamahi je bolje, ampak zgleda da je pri Kawasakiju to znanstvena fantastika, da modelov niti na vpogled nimajo v salonih ? 

Popravljeno . Popravil Loba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kawa se prodaja sama ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, Loba pravi:

Hvala za odgovor.

Sem danes preklical zastopnike za Kawo, nihče nima v salonu z1000sx, niti v Avstriji do Graza. A se 1000sx tako slabo ali tako dobro prodaja?  torej ali so naročene zaloge pošle? Čemu je to razlog?  Trgovcem za kawasakije sem bil zgleda tudi odveč, kot eno nujno zlo, komaj so čakali, da se pogovor konča, će ga želite videti ga je treba naročiti so mi rekli v takem freh tonu, jaoooo, okej, avstrijski trgovci so bili bolj vljudni,  ker če grem v BMW trgovino so razstavljeni v bistvu vsi modeli, dobiš za posojo kar ti srce poželi, tudi pri Yamahi je bolje, ampak zgleda da je pri Kawasakiju to znanstvena fantastika, da modelov niti na vpogled nimajo v salonih ? 

Jaz sem imel enak problem, ko sem kupoval Versysa. Nikjer v SLO ga niso imeli, samo po naročilu. Sem potem v Trstu ( tukaj ) enega našel, da sem lahko vsaj rit gor posadil in si ga malo pobliže ogledal, potipal ;) 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Loba Ce se bos mogoce odlocil za rabljenega imas na a.net enega ki je bil pri meni na full servisu. Tri rabljene dobis za ceno enega novega ?

Popravljeno . Popravil marincspeedshop
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, vozim lepega finega 2016 sx-a :)

To sezono vozim angel gt gume, napram serijskim super fajn. Vzmetenje mi je čarman nastavil, mam 70kg, tako da gre serijsko skoz. Vozim se sam in bi rad mal bol odzivno vse skup mel. Mnogi predlagajo 55 zadnjo gumo, kar bom nabavil upam, da še to sezono...predolgo držijo te gume, sem navajen ss gum, menjat po 4k :) :) kakorokoli, kaj priporočate? Je kdo vozil že obojne angel gt 1in 2? Mogoče še malo vzdignit zadnji del?

lp in srečno vožnjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Voodoo pravi:

Pozdravljeni, vozim lepega finega 2016 sx-a :)

To sezono vozim angel gt gume, napram serijskim super fajn. Vzmetenje mi je čarman nastavil, mam 70kg, tako da gre serijsko skoz. Vozim se sam in bi rad mal bol odzivno vse skup mel. Mnogi predlagajo 55 zadnjo gumo, kar bom nabavil upam, da še to sezono...predolgo držijo te gume, sem navajen ss gum, menjat po 4k :):) kakorokoli, kaj priporočate? Je kdo vozil že obojne angel gt 1in 2? Mogoče še malo vzdignit zadnji del?

lp in srečno vožnjo.

pa maš v homologaciji to dimenzijo gum?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Xebec pravi:

pa maš v homologaciji to dimenzijo gum?

nima

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Voodoo pravi:

Pozdravljeni, vozim lepega finega 2016 sx-a :)

To sezono vozim angel gt gume, napram serijskim super fajn. Vzmetenje mi je čarman nastavil, mam 70kg, tako da gre serijsko skoz. Vozim se sam in bi rad mal bol odzivno vse skup mel. Mnogi predlagajo 55 zadnjo gumo, kar bom nabavil upam, da še to sezono...predolgo držijo te gume, sem navajen ss gum, menjat po 4k :):) kakorokoli, kaj priporočate? Je kdo vozil že obojne angel gt 1in 2? Mogoče še malo vzdignit zadnji del?

lp in srečno vožnjo.

angel GT je ST guma, sicer športnih performanc. Tako da vse kar boš dal iz segmenta Hypersport (bridgestone, celo Mitas) bo imelo boljšo krivuljo in bo lepše legel v ovinek, vendar 190/55 ti ne predlagam, ker moped ni homologiran za to dimenzijo, plus problemi na tehničnem s policaji itd.. SX ni dirkač niti naked, je pa zlo dober sport touring motor.

Z ozirom, da imaš 2016 model, lahko čisto mirno med vožnjo dvigneš zadnji del in vidiš kako boš zadovoljen. Meni osebno je bil serijsko moped premal "na nos", je res da sem težji ampak vedno sem imel par klikov več kot serijsko po defoltu. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

nima

veš da moj tut ne...na internetu so mel pisano 190/55, dobim pa homologacijo pa not piše 190/50, grem gledat PDF brošuro, pa isto 190/50...zavajanje potrošnika, nevozna kanta, dnar nazaj :ras:

PS: jst k sm bl simpl sploh nism čutu kšne razlike al da bi blo kj čudno....položiš čist obično pa peleš, ni to rocket science :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Xebec pravi:

veš da moj tut ne...na internetu so mel pisano 190/55, dobim pa homologacijo pa not piše 190/50, grem gledat PDF brošuro, pa isto 190/50...zavajanje potrošnika, nevozna kanta, dnar nazaj :ras:

PS: jst k sm bl simpl sploh nism čutu kšne razlike al da bi blo kj čudno....položiš čist obično pa peleš, ni to rocket science :)

točno tako. Veš kdaj vidiš razliko, ko dobiš nekaj, kar je lahko s kratko medosno, pa ma ornk zavito gumo, potem se ti smeje, kok tisto pada v ovinek. Vendar, ko dobro strimaš SXa ali pa tvojega, je pri 150km/h in več čez ovinke, pribit ko bomba, trajektorija kot bi jo s šestilom zarisal, vse prej omenjene bombice, ki se pri počasni brzini tak lepo prekladajo, pa so malce bolj občitljive, nervozne itd. Daleč od tega da se ne bi dale peljat, ampak je potrebno malo več preciznosti pri vožnji, kar pri Sxu ni potrebe.

Vendar, kot sem omenil, tako male razlike, da se ne splača sekirat in ubadat s tem, da bi gumo dal drugih mer.

Bolje je fajn nastaviti vzmetenje, kar se pa hudo pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4 hours ago, DAMI34 said:

angel GT je ST guma, sicer športnih performanc. Tako da vse kar boš dal iz segmenta Hypersport (bridgestone, celo Mitas) bo imelo boljšo krivuljo in bo lepše legel v ovinek, vendar 190/55 ti ne predlagam, ker moped ni homologiran za to dimenzijo, plus problemi na tehničnem s policaji itd.. SX ni dirkač niti naked, je pa zlo dober sport touring motor.

Z ozirom, da imaš 2016 model, lahko čisto mirno med vožnjo dvigneš zadnji del in vidiš kako boš zadovoljen. Meni osebno je bil serijsko moped premal "na nos", je res da sem težji ampak vedno sem imel par klikov več kot serijsko po defoltu. 

Mitas sem mel ene 5 kompletov na SV-ju prej in mi je bla super, razn da mi ni zdržala več kot 5k km, zato nisem hotu dat na sx-a, glede na to, da ima ene 30kg in pa 70km več :) ni mi vsak mesec menjat gum :) 

Ima nastavljivo vzmetenje, ampak ne po višini. Predvidevam, da misliš preload...ja, zmanjša posedanje, če je vzmet bolj napeta ne naredi pa višjega. Je pa že zdaj preload dva klika pred max-om, pa je to za mojo težo na meji, vsaj tako so mi pri čarmanu razložili in nastavili, pa jim kar zaupam.

Kar se pa tiče, da ni naked niti dirkač...a ni samo oblečen Z? Pred pojavom hyper nakedov ala Tuono V4, S1000r, MT10 je bil pa vštric z vsemi ostalimi polnomastnimi nakedi, tk da s tem se nebi čist strinjal, ampak kaj pa jaz vem, sem dokaj frišn :) 

Vem, da se nebo nikoli prelagal kot SV(sem tudi na temu pomenjal komplet vzmetenje), kar kot omenjeno ni vedni niti zaželjeno, ampak vseeno bi malo pohitril vodljivost. Torej, tisti ki vozite hyperspot gume, kaj vozite in kolk vam kaj držijo, oz ali obstaja še bolj našpičena ST guma od angel GT?

P.S.

Drugače sem na SV-ju vedno vozil 70 višino prednje gume, pa ima homologirano 60, ampak sem dobil takega in tudi naprej dajal te gor...nism niti vedu, da ni original in mi nikoli nikjer, ne tehnični, ne policaji niso omenili tega. Nočem se kregat, ampak samo kot zanimivost, očitno prav ažurno ne preverjajo tega :)

Popravljeno . Popravil Voodoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, Rogerg pravi:

a sesir nemore guvort, gleda pa loh in minuse daje :lol1: ?

Jezni je name, še dva minusa pa ga bom za vedno izkljucil

pred 6 minutami, Voodoo pravi:

Mitas sem mel ene 5 kompletov na SV-ju prej in mi je bla super, razn da mi ni zdržala več kot 5k km, zato nisem hotu dat na sx-a, glede na to, da ima ene 30kg in pa 70km več :) ni mi vsak mesec menjat gum :) 

Ima nastavljivo vzmetenje, ampak ne po višini. Predvidevam, da misliš preload...ja, zmanjša posedanje, če je vzmet bolj napeta ne naredi pa višjega. Je pa že zdaj preload dva klika pred max-om, pa je to za mojo težo na meji, vsaj tako so mi pri čarmanu razložili in nastavili, pa jim kar zaupam.

Kar se pa tiče, da ni naked niti dirkač...a ni samo oblečen Z? Pred pojavom hyper nakedov ala Tuono V4, S1000r, MT10 je bil pa vštric z vsemi ostalimi polnomastnimi nakedi, tk da s tem se nebi čist strinjal, ampak kaj pa jaz vem, sem dokaj frišn :) 

Vem, da se nebo nikoli prelagal kot SV(sem tudi na temu pomenjal komplet vzmetenje), kar kot omenjeno ni vedni niti zaželjeno, ampak vseeno bi malo pohitril vodljivost. Torej, tisti ki vozite hyperspot gume, kaj vozite in kolk vam kaj držijo, oz ali obstaja še bolj našpičena ST guma od angel GT?

P.S.

Drugače sem na SV-ju vedno vozil 70 višino prednje gume, pa ima homologirano 60, ampak sem dobil takega in tudi naprej dajal te gor...nism niti vedu, da ni original in mi nikoli nikjer, ne tehnični, ne policaji niso omenili tega. Nočem se kregat, ampak samo kot zanimivost, očitno prav ažurno ne preverjajo tega :)

Preload ga dvigne. Ko se usedeš je višji, če si zategnil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!