Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

pred 1 uro, Ris pravi:

To so pršparali za naslednji model SX-a?

Ne vem če je sploh potreba, da bi imel. Rabiš semiaktivno vzameš premium model H2SX.

Semiaktivno vzmetenje imam na SDGTju, je fajn, malce se izgubijo povratne informacije s ceste (tako da sploh ne veš kok ga kdaj puliš po slabši podlagi), je pa odlično, ker lahko med vožnjo prilagodiš situacijo (zmehčaš ali stršaš)+ samo prilagajanje situaciji v milisekundah, medtem ko prednapetost lahko s pritiskom na gumb urejaš samo na mestu, kar pa je isto kot obrniti roler zadaj. mislim, da ga ne bom pogrešal, vsaj na Z900 ga nisem.

pred 2 urami, ProdriveR pravi:

@truckdriver - edin avspuhe vrž čimprej dol, k delajo krivico motorju. Drgač pa lep k svina ?

meni so pa rori bili vedno lepi, v bistvu zaščitni znak SXov ali Z jurčka serije. Škoda, ker jih 2020 model več nima.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

takole naj bi bila oprema:

Performance Edition:

  • Tank pad
  • Smoked screen
  • Frame sliders
  • Colour coded seat cowl
  • Akrapovic end can

 Tourer Edition:

  • Tank pad
  • Large screen
  • 28l colour coded panniers
  • pannier inner bags
  • GPS bracket
  • TFT screen protector
  • Heated grips

https://www.visordown.com/reviews/first-ride/kawasaki-ninja-1000-sx-2020-review

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kake gluposti... Tank pad, inner bags, screen protector,...

Bracket za navi maš ampak nimaš ga kje polnit? 

Lepoto ima ampak so zavil v napačno smer z izpuhom, kontrolam in ekranom (moje mnenje). Enga bi blo treba s palco po glav... wtf je z USB? kaj čakajo z vzmetenjem? Zakaj tega niso nataknil gor, kar ponuja konkurenca v 2020. Mopedi se prodajajo, ni krize. Tisti, ki kupuje, ga bodo te malenkosti matrale.

Mel bi ga še vedno ;)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 16 minutami, mladench pravi:

Kake gluposti... Tank pad, inner bags, screen protector,...

Bracket za navi maš ampak nimaš ga kje polnit? 

Lepoto ima ampak so zavil v napačno smer z izpuhom, kontrolam in ekranom (moje mnenje). Enga bi blo treba s palco po glav... wtf je z USB? kaj čakajo z vzmetenjem? Zakaj tega niso nataknil gor, kar ponuja konkurenca v 2020. Mopedi se prodajajo, ni krize. Tisti, ki kupuje, ga bodo te malenkosti matrale.

Mel bi ga še vedno ;)

Kokr jest gledam, ta motor je isti kot prejšnji model, malo pošminkeran, z gršimi diski in veliko višjo ceno. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, mladench pravi:

Kake gluposti... Tank pad, inner bags, screen protector,...

Bracket za navi maš ampak nimaš ga kje polnit? 

Lepoto ima ampak so zavil v napačno smer z izpuhom, kontrolam in ekranom (moje mnenje). Enga bi blo treba s palco po glav... wtf je z USB? kaj čakajo z vzmetenjem? Zakaj tega niso nataknil gor, kar ponuja konkurenca v 2020. Mopedi se prodajajo, ni krize. Tisti, ki kupuje, ga bodo te malenkosti matrale.

Mel bi ga še vedno ;)

točno tako, en vtič 12v tak problem

lepota je relativna, men je kul

vzmetenje, na vseh testih pohvaljeno

THE +
  • Welcome shifter
  • Improved comfort
  • Instrumentation well done
  • Easy navigation
  • Impeccable tires
  • Motor with Ride by wire
  • Relevant assistance
  • Balanced behavior
  • versatility
THE -
  • Design that impedes?
  • No serial USB socket
  • No possibility of center stand
  • Price up sharply

 

pred 19 minutami, hajamoto pravi:

Kokr jest gledam, ta motor je isti kot prejšnji model, malo pošminkeran, z gršimi diski in veliko višjo ceno. ?

pol kupiš 2019 model, saj je isti, za zelo ugodno ceno :P

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, DAMI34 pravi:

točno tako, en vtič 12v tak problem

lepota je relativna, men je kul

vzmetenje, na vseh testih pohvaljeno

THE +
  • Welcome shifter
  • Improved comfort
  • Instrumentation well done
  • Easy navigation
  • Impeccable tires
  • Motor with Ride by wire
  • Relevant assistance
  • Balanced behavior
  • versatility
THE -
  • Design that impedes?
  • No serial USB socket
  • No possibility of center stand
  • Price up sharply

 

pol kupiš 2019 model, saj je isti, za zelo ugodno ceno :P

 

Ne bom sem ga imel?

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

točno tako, en vtič 12v tak problem

lepota je relativna, men je kul

vzmetenje, na vseh testih pohvaljeno

THE +
  • Welcome shifter
  • Improved comfort
  • Instrumentation well done
  • Easy navigation
  • Impeccable tires
  • Motor with Ride by wire
  • Relevant assistance
  • Balanced behavior
  • versatility
THE -
  • Design that impedes?
  • No serial USB socket
  • No possibility of center stand
  • Price up sharply

 

pol kupiš 2019 model, saj je isti, za zelo ugodno ceno :P

 

Jaz sicer verjamem, da je model 2020 bolj sofisticiran od modela 2019.  Cena modela 2019, je pa definitivno veliko bolj ugodna. Meni ga je dal pri Trgomoto v Krškem za 11,5k€. Prepričan sem, da sem za to ceno dobil motor, ki veliko ponuja. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, ProdriveR pravi:

@truckdriver - edin avspuhe vrž čimprej dol, k delajo krivico motorju. Drgač pa lep k svina ?

Meni osebno so pa original rorji neverjetno lepi in motorju zelo pašejo. Pa še zaščitni znak tega modela so. Tako da definitivno ostanejo gor.  Jasno mi pa je, da imamo ljudje različne okuse in tako je tudi prav. Vsakemu svoje. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, mladench pravi:

Kake gluposti... Tank pad, inner bags, screen protector,...

Bracket za navi maš ampak nimaš ga kje polnit? 

Lepoto ima ampak so zavil v napačno smer z izpuhom, kontrolam in ekranom (moje mnenje). Enga bi blo treba s palco po glav... wtf je z USB? kaj čakajo z vzmetenjem? Zakaj tega niso nataknil gor, kar ponuja konkurenca v 2020. Mopedi se prodajajo, ni krize. Tisti, ki kupuje, ga bodo te malenkosti matrale.

Mel bi ga še vedno ;)

Pravi motorist ne rabi navi in 12v vtičnice, ali usb...

Je pa to opcija za tiste, ki so iz BMWja presedlali, da si omislijo navlako tudi na Ninji :)

Kaj bote z navi bracketom, če pa ne znate navigacije uporabljat :) 

pred 26 minutami, truckdriver pravi:

Meni osebno so pa original rorji neverjetno lepi in motorju zelo pašejo. Pa še zaščitni znak tega modela so. Tako da definitivno ostanejo gor.  Jasno mi pa je, da imamo ljudje različne okuse in tako je tudi prav. Vsakemu svoje. 

tudi jaz se strinjam s tem

večina pripopa gor grde okrogle ali oglate dimnike, brez vsakršnega dizajna

tile pa so itak iz z1000 in se tudi za moje pojme lepi

Rezultat iskanja slik za z1000 2010"

eden lepših nagcev...pazi, 10 let nazaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Snečer pravi:

Pravi motorist ne rabi navi in 12v vtičnice, ali usb...

Je pa to opcija za tiste, ki so iz BMWja presedlali, da si omislijo navlako tudi na Ninji :)

Kaj bote z navi bracketom, če pa ne znate navigacije uporabljat :) 

Zmeden sem.

Ali ti nisi pravi motorist ali si presedlal iz BMW?  :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Joker pravi:

Zmeden sem.

Ali ti nisi pravi motorist ali si presedlal iz BMW?  :hmm:

Jaz nisem pravi motorist, ne moreš to bit s 650 kubiki, poleg ostalih kriterijev...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, truckdriver pravi:

Jaz sicer verjamem, da je model 2020 bolj sofisticiran od modela 2019.  Cena modela 2019, je pa definitivno veliko bolj ugodna. Meni ga je dal pri Trgomoto v Krškem za 11,5k€. Prepričan sem, da sem za to ceno dobil motor, ki veliko ponuja. 

Se strinjam

 

pred 13 urami, Snečer pravi:

Kaj bote z navi bracketom, če pa ne znate navigacije uporabljat :) 

 

 

jest ga rabim, gor bo držalo za piksno pira :P

DKS je še mal navil cene :(

 

http://www.dks.si/html_levo/cenik/Cenik_motorji_SLO.html

 

 

Pa še test v domačem jeziku

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-kawasaki-ninja-1000-sx/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, hajamoto pravi:

Ne bom sem ga imel?

Trenutno mi je versys 650 bolj všeč. Za pol manj denarja se verjetno kar dobro pelje. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, skalar36 pravi:

Kaj je razlika SX, pa SX se?

Men se zdi, da je se- Semi active?

ne, SE je očitno samo v barvi.Drugače pa sem že zapisal, DKSove info so hudo skope po informacijah.

SE semi Ectiv :P

SE: special edition prej

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SE pomeni elektronsko nastavljivo vzmetenje in s tem dražje kakšnega jurčka ;) 

Pravkar, DAMI34 pravi:

ne, SE je očitno samo v barvi.Drugače pa sem že zapisal, DKSove info so hudo skope po informacijah.

nisi razumu vprašanja :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

SE pomeni elektronsko nastavljivo vzmetenje in s tem dražje kakšnega jurčka ;) 

nope

navaden: 14.377

SE: 14.582

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

nope

navaden: 14.377

SE: 14.582

pri ninji H2 SX je razlika občutna .. pa še to napiši ;) 

ni napisal za katerega SX-a misli :ras: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, maus pravi:

pri ninji H2 SX je razlika občutna .. pa še to napiši ;) 

ni napisal za katerega SX-a misli :ras: 

temo si faliu. :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, maus pravi:

tule jo imaš v cenikih DKSja

 Ninja 1000 SX SE, Tourer----15.976-

 Ninja 1000 SX SE----14.582-

 Ninja 1000 SX Tourer----15.771-

 Ninja 1000 SX----14.377

http://www.dks.si/html_levo/cenik/Cenik_motorji_SLO.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

tule jo imaš v cenikih DKSja

 Ninja 1000 SX SE, Tourer----15.976-

 Ninja 1000 SX SE----14.582-

 Ninja 1000 SX Tourer----15.771-

 Ninja 1000 SX----14.377

http://www.dks.si/html_levo/cenik/Cenik_motorji_SLO.html

sm vidu .. prodajajo tisto, kar ni niti v www.kawasaki.eu  ponudbi :P  .. niti  www.kawasaki.de 

svaka čast ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 31 minutami, maus pravi:

sm vidu .. prodajajo tisto, kar ni niti v www.kawasaki.eu  ponudbi :P  .. niti  www.kawasaki.de 

svaka čast ;) 

no vidiš, mogoče bom dobiu Semi Ectiv vzmetenje :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Se strinjam

 

jest ga rabim, gor bo držalo za piksno pira :P

DKS je še mal navil cene :(

 

http://www.dks.si/html_levo/cenik/Cenik_motorji_SLO.html

 

 

Pa še test v domačem jeziku

https://avto-magazin.metropolitan.si/moto/vozili-smo/vozili-smo-kawasaki-ninja-1000-sx/

K sreči je na Vršiču zimska zapora... :)

So pa tile testi "neugodni", ko te povabi zastopnik, vse časti, moraš pazit, kaj napišeš, sicer te naslednjič "ni".

Citiraj

Pri tem pogled uide k stopalkam za noge, za katere bi glede na udobje pričakoval, da so postavljene precej nizko. Vendar niso. Namreč, da bi stopalke odvzele vzorec asfalta, se bo potrebno v ovinku nagniti za vsaj malenkost več kot 50-stopinj in to je, verjemite, na navadni cesti že vsaj zelo pogumno, če ne že malenkost na drugi strani zdravega razuma.

me prav zanima... :) tu na MS je standard 60 stopinj+

Citiraj

Prisoten je še en bonbonček – indikator nagiba s spominom - ker za šankom smo lahko vsi junaki.

:) povzeto po MS

Citiraj

Čeprav gre načeloma za zelo konvecionalno pogonsko enoto, pa je v času preizkusa postalo jasno, da gre za enega najbolj uglajenih motorjev na motociklih. Sploh ne pretiravam, če zapišem, da je elastičnost dobila novo ime – Kawasakijev litrski štirivaljnik.

še en kawasakijev model brez konkurence...

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, Snečer pravi:

 

1. So pa tile testi "neugodni", ko te povabi zastopnik, vse časti, moraš pazit, kaj napišeš, sicer te naslednjič "ni".

2. me prav zanima... :) tu na MS je standard 60 stopinj+

:) povzeto po MS

še en kawasakijev model brez konkurence...

 

1. to je res, ampak podobno velja za vsa testiranja mopedov

2. na MS je 90 štandard, če se še pobereš je zmaga

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!