Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Ob 14. 2. 2020 ob 17:56, truckdriver pravi:

DAMI34, hvala za odgovor! Jasno, da ne pričakujem enakih voznih lastnosti, kot jih je imel bivši SS motor. Ker sem zadnja leta postal bolj umirjen voznik in si zaželel malce bolj umirjene vožnje in nekaj več udobja na motorju, sem nabavil SX-a. K tej odločitvi so mi veliko pomagala tudi mnenja forumašev tega foruma in pa seveda izkušnje z mojim bivšim Kawasakijem, ki sem ga lastil od leta 2007 in se z težkim srcem poslovil od njega, ker mi je vsa ta leta odlično služil in z njim nisem imel nikakršnih težav in nepotrebnih stroškov, razen rednega servisiranja in vsega, kar spada zraven. Za SX-a sem se pa odločil, ker mi je ta motor od nekdaj zelo všeč, pa tudi kvaliteta ni vprašljiva, glede na to, koliko km si z njim naredil ti in pa mladench, brez kakšnih večjih problemov. Prav gotovo pa gre zaupati človeku, kot si ti, ki čakaš že na tretjega SX-a, kar pomeni, da je motor res odličen, drugače človek nebi nabavil kat tri motorje istega tipa. 

Za nastavitve prednapetosti, te bom pa še kaj povprašal, kose bom z SX-om začel bolj pogosto voziti, torej v pomladanskem času. Sam tehtam namreč 90kg in bo verjetno potrebno kaj ponastavit. 

Pa še to, bral sem, da se motor veliko bolje obnaša, če zadaj natakneš gumo 190/55. Vsaj po mnenju nekaj tukajšnjih forumašev in pa tudi forumašev tujih forumov. 

 

  

pri 4.06 lepo pojasni, kako se je SX do 2019 obnašal (pa še vedno nič hudega, je pa lepo obrazloženo) in izboljšave "hendlanja" 2020 modela, kateri ima za cca pol stopinje spremenjeno geometrijo krmila in se baje vozi bp

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

pri 4.06 lepo pojasni, kako se je SX do 2019 obnašal (pa še vedno nič hudega, je pa lepo obrazloženo) in izboljšave "hendlanja" 2020 modela, kateri ima za cca pol stopinje spremenjeno geometrijo krmila in se baje vozi bp

 

Jaz sem včeraj svojega SX-a registriral in z njim naredil cca. 50km. Splošen vtis vožnje z njim mi odgovarja in je občutek v vožnji odličen, le v krožiščih, ko sem ga malce bolj nagnil sem imel občutek, kot da mi zadnji del malo odnaša.  Verjetno se bom sčasoma navadil in tega sploh ne bom več zaznal. Obnašanja pri velikih hitrostih še ne poznam, ker vozim po navodilih in ne presegam meje 4000vrt/min.  Po 200 prevoženih km, pa ga bom lahko odprl do 6000vrt/min. Takrat pa bom imel že nekoliko več informacij o vožnji z malo hitrejšim tempom. Na splošno so pa vtisi z včerajšnje vožnje pozitivni in že lahko zatrdim, da mi bo vožnja z SX-om omogočala veliko užitkov. Verjetno pa bo tudi "težava" v krožiščih po menjavi pnevmatik v veliki meri izginila. 

P.S. 

Tebi pa čestitam za nabavo novega ninja 1000SX in ti želim veliko užitkov z njim in pa varno vožnjo! Upam tudi, da se kdaj srečamo in malo podebatiramo ob kaki kavici.   

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 20. 2. 2020 ob 16:13, truckdriver pravi:

Jaz sem včeraj svojega SX-a registriral in z njim naredil cca. 50km. Splošen vtis vožnje z njim mi odgovarja in je občutek v vožnji odličen, le v krožiščih, ko sem ga malce bolj nagnil sem imel občutek, kot da mi zadnji del malo odnaša.  Verjetno se bom sčasoma navadil in tega sploh ne bom več zaznal. Obnašanja pri velikih hitrostih še ne poznam, ker vozim po navodilih in ne presegam meje 4000vrt/min.  Po 200 prevoženih km, pa ga bom lahko odprl do 6000vrt/min. Takrat pa bom imel že nekoliko več informacij o vožnji z malo hitrejšim tempom. Na splošno so pa vtisi z včerajšnje vožnje pozitivni in že lahko zatrdim, da mi bo vožnja z SX-om omogočala veliko užitkov. Verjetno pa bo tudi "težava" v krožiščih po menjavi pnevmatik v veliki meri izginila. 

P.S. 

Tebi pa čestitam za nabavo novega ninja 1000SX in ti želim veliko užitkov z njim in pa varno vožnjo! Upam tudi, da se kdaj srečamo in malo podebatiramo ob kaki kavici.   

hvala za čestitke

1. ne ga konstantno držat na 4 jurje. Umirjeno ga odpri, najprej na 6 pa umirjeno nazaj, potem na 8 ščasoma 10 in lagano spusti. Razdalje naj bodo kratke. Ugasni moped, da se mal shladi pa spet ponovno. S tem ne bo agregat zamorjen in bo bolj elastičen, obročki pa enakomerno "udelani" po celi površini valja/srajce bata. Tako počnem že z 6 im motorjem, ki ga imam in vsi fino laufajo brez porabe olja. 

ps. zadnjega dela zihr ne odnaša. Sicer pa tehnika počasne vožnje serpentine in podobno je porivanje krmila/motorja v nagib. S tem povečuješ naklon motorja-ti si pokonci in zmanjšuješ rajdni krog. Ampak pozor, to je samo za počasno vožnjo, da zmanjšaš radius kroga, kot so počasna krožišča, serpentine, obračanje na mestu in podobno.

2. karakter SXa (torej da rabi malo začetne pomoči za padec v ovinek) je karakter, nekomu paše, nekomu ne, to je isto kot ima V2 mašina karakter, da pod milim bogom ne bo mehko laufala pri 1000 obratih. Zato ni motor slab, niti slabo vodljiv.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

hvala za čestitke

1. ne ga konstantno držat na 4 jurje. Umirjeno ga odpri, najprej na 6 pa umirjeno nazaj, potem na 8 ščasoma 10 in lagano spusti. Razdalje naj bodo kratke. Ugasni moped, da se mal shladi pa spet ponovno. S tem ne bo agregat zamorjen in bo bolj elastičen, obročki pa enakomerno "udelani" po celi površini valja/srajce bata. Tako počnem že z 6 im motorjem, ki ga imam in vsi fino laufajo brez porabe olja. 

ps. zadnjega dela zihr ne odnaša. Sicer pa tehnika počasne vožnje serpentine in podobno je porivanje krmila/motorja v nagib. S tem povečuješ nagib-ti so pokonci in zmanjšuješ rajdni krog. Ampak pozor, to je samo za počasno vožnjo, da zmanjšaš radius kroga, kot so počasna krožišča, serpentine, obračanje na mestu in podobno.

2. karakter SXa (torej da rabi malo začetne pomoči za padec v ovinek) je karakter, nekomu paše, nekomu ne, to je isto kot ima V2 mašina karakter, da pod milim bogom ne bo mehko laufala pri 1000 obratih. Zato ni motor slab, niti slabo vodljiv.

Hvala za nasvet! Bom upošteval. Sicer sem vozil po dokaj razgibani cesti, tako da so vrtljaji motorja nihali med 2k in 4,5k in tudi pretikanja je bilo dovolj. Več ga pa zaenkrat nisem "odpiral". Sem pa izjemno navdušen nad prožnostjo motorja, ki dobro vleče v 6. prestavi že pod 2k vrtljaji. Pa tudi menjalnik me je izjemno navdušil, saj je pretikanje gladko, lahkotno in natančno. Ergonomija za krmilom je kot nalašč zame in sem tudi izjemno navdušen nad položajem sedenja. Karakterja motornega kolesa se bom pa kot sedaj kaže, tudi kmalu navadil. Torej za enkrat sem zelo navdušen nad mopedom. Verjamem, da bo navdušenje z nabiranjem km samo še raslo. 

Kot kaže vremenska napoved za naše kraje, ki je ugodna, bom izkoristil relativno topel vikend in naredil čimveč km. 

Popravljeno . Popravil truckdriver
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr ej, v pisanju ste boljši kot vsak moto novinar, pa zastopnik bi vam tudi moral dati za provizijo, ker pri tako visokem obisku tega foruma in branju tako pristnih pričakovanj na nov motor si Kawasaki ne more želeti boljše promocije in to probono. Že sam sem čisto moker ob tem branju in bi sedaj najraje zajahal tega SX in ga malo sprobal, čeprav ne verjamem da bi se lahko zadržal samo do 6k....?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, Loba pravi:

Matr ej, v pisanju ste boljši kot vsak moto novinar, pa zastopnik bi vam tudi moral dati za provizijo, ker pri tako visokem obisku tega foruma in branju tako pristnih pričakovanj na nov motor si Kawasaki ne more želeti boljše promocije in to probono. Že sam sem čisto moker ob tem branju in bi sedaj najraje zajahal tega SX in ga malo sprobal, čeprav ne verjamem da bi se lahko zadržal samo do 6k....?

Verjetno je tvoj EMŠO precej mlajši od mojega, zato razumem tisto o zadrževanju. Če to drži (EMŠO), verjemi, sem ti kar malo fouš. 

P.S.

Moje prvo močnejše motorno kolo je bil BMW R65. Kupil sem novega davnega leta 1981. Zato dobro poznam občutke "zadrževanja".

Popravljeno . Popravil truckdriver
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, Loba pravi:

Matr ej, v pisanju ste boljši kot vsak moto novinar, pa zastopnik bi vam tudi moral dati za provizijo, ker pri tako visokem obisku tega foruma in branju tako pristnih pričakovanj na nov motor si Kawasaki ne more želeti boljše promocije in to probono. Že sam sem čisto moker ob tem branju in bi sedaj najraje zajahal tega SX in ga malo sprobal, čeprav ne verjamem da bi se lahko zadržal samo do 6k....?

veš kak je Kawa se sama prodaja. Če bi dks vložil pol toliko v marketing kot bmw...saj bi ga vsak hotel met :P

Mal se šalim mal pa tut ne, moped ko moped, je pa posrečen in v Nemčiji najbolj prodajan ST moped. Vse ostalo pa je čvek, ker je trenutno padel na trg (stari model vs novi model), o XRu, stari vs novi model boš pa težko pred aprilom kaj čvekal. 

ps 900xr je majka za drug moped pr bajti

več o vpeljevanju novega motorja pa tule, predlagam ogled poučno in zelo lepo pojasnjeno

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, DAMI34 pravi:

veš kak je Kawa se sama prodaja. Če bi dks vložil pol toliko v marketing kot bmw...saj bi ga vsak hotel met :P

Mal se šalim mal pa tut ne, moped ko moped, je pa posrečen in v Nemčiji najbolj prodajan ST moped. Vse ostalo pa je čvek, ker je trenutno padel na trg (stari model vs novi model), o XRu, stari vs novi model boš pa težko pred aprilom kaj čvekal. 

ps 900xr je majka za drug moped pr bajti

:topic:

Kawasakija sem prvič vozil leta 86, ko mi ga je odstopil prijatelj za en popoldan (GPZ 900R). Od takrat sem "zaljubljen" v  to znamko motornih koles. TOP!

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 37 minutami, truckdriver pravi:

Hvala za nasvet! Bom upošteval. Sicer sem vozil po dokaj razgibani cesti, tako da so vrtljaji motorja nihali med 2k in 4,5k in tudi pretikanja je bilo dovolj. Več ga pa zaenkrat nisem "odpiral". Sem pa izjemno navdušen nad prožnostjo motorja, ki dobro vleče v 6. prestavi že pod 2k vrtljaji. Pa tudi menjalnik me je izjemno navdušil, saj je pretikanje gladko, lahkotno in natančno. Ergonomija za krmilom je kot nalašč zame in sem tudi izjemno navdušen nad položajem sedenja. Karakterja motornega kolesa se bom pa kot sedaj kaže, tudi kmalu navadil. Torej za enkrat sem zelo navdušen nad mopedom. Verjamem, da bo navdušenje z nabiranjem km samo še raslo. 

Kot kaže vremenska napoved za naše kraje, ki je ugodna, bom izkoristil relativno topel vikend in naredil čimveč km. 

prenizki vrtljaji pri novem motorju niso dobrohotni.. nad 2500 do 3000 je moje skromno mnenje za agregat , ki ima blokado če 10000 ...

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 18 minutami, thumper pravi:

prenizki vrtljaji pri novem motorju niso dobrohotni.. nad 2500 do 3000 je moje skromno mnenje za agregat , ki ima blokado če 10000 ...

Bom upošteval in čez vikend vozil na način, kot je napisal DAMI34 in kot prikazuje video, ki ga je prilepil. Se tudi strinjam s tabo, da prenizki vrtljaji ne vplivajo dobro na motor. Sicer sem pa le nakratko preizkusil prožnost motorja. 

Popravljeno . Popravil truckdriver
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 minutes ago, truckdriver said:

Bom upošteval in čez vikend vozil na način, kot je napisal DAMI34 in kot prikazuje video, ki ga je prilepil. Se tudi strinjam s tabo, da prenizki vrtljaji ne vplivajo dobro na motor. Sicer sem pa le nakratko preizkusil prožnost motorja. 

Moj 990SM pije precej olja, in po malce brskanja sem izvedel, da se to dogaja, ce so preblago uteceni...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, jvalant pravi:

Moj 990SM pije precej olja, in po malce brskanja sem izvedel, da se to dogaja, ce so preblago uteceni...

Hvala za pomembno in koristno informacijo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3 hours ago, Loba said:

Matr ej, v pisanju ste boljši kot vsak moto novinar, pa zastopnik bi vam tudi moral dati za provizijo, ker pri tako visokem obisku tega foruma in branju tako pristnih pričakovanj na nov motor si Kawasaki ne more želeti boljše promocije in to probono. Že sam sem čisto moker ob tem branju in bi sedaj najraje zajahal tega SX in ga malo sprobal, čeprav ne verjamem da bi se lahko zadržal samo do 6k....?

In to za motor ki ni noben tehnoloski visek, oziroma nekaj wau pri razvoju.. 

Zdej pa pluvite cez europejce.. 

  • Haha 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 minutes ago, ukica said:

In to za motor ki ni noben tehnoloski visek, oziroma nekaj wau pri razvoju.. 

Zdej pa pluvite cez europejce.. 

Pa sej smo v temi o motorju? Valda so v temi najbol aktivni lastniki in simpatizerji tega stroja? Objektivnost? Ko jo jebe. Me pa zanima, ker motor je bil, zadnjih 20 let,  wau pr razvoju? Edini k je zadnjih 20 let stvari premaknu v konceptu, je bmw s1000rr. Do takrat, je vse ostalo variacija na temo iz 1995. Od takrat, pac variacija na temo s1000rr. Elektronika, IMU, hodxvrtina.....

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 minutami, ukica pravi:

In to za motor ki ni noben tehnoloski visek, oziroma nekaj wau pri razvoju.. 

Zdej pa pluvite cez europejce.. 

Saj verjetno veš, da vsak gospodar svojega konja hvali. Ker pač Kawasaki zadovoljuje moje potrebe je jasno, da ga bom hvalil, kot vsak drug tisto znamko, ki zadovolji njegove potrebe, kar ni nič nenavadnega. Vsakemu svoje in vsi smo srečni.? 

Prerekanje o tem kateri motor je boljši od drugega vodi v začaran krog, ki se ne bo nikoli končal. 

Popravljeno . Popravil truckdriver
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Loba pravi:

Matr ej, v pisanju ste boljši kot vsak moto novinar, pa zastopnik bi vam tudi moral dati za provizijo, ker pri tako visokem obisku tega foruma in branju tako pristnih pričakovanj na nov motor si Kawasaki ne more želeti boljše promocije in to probono....

Je leto ali dve nazaj tule gor tudi en Kavalir pisal hrepeneče tekste, še pred nabavo sxa.  @Dami, daj združi vse the best of tozadevne spise v kompilacijo. Bo koristno in zabavno branje vsem bodočim sx fanom.... B)

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komi čakam. Drugače pa takole:

Bmk kaj si drugi mislijo o dotičnem motorju. Sploh če ga niso nikol vozili. 

Kako se jaz počutim na njem in kaj mi nudi. Samo to je bistveno zame.

 

pred 20 urami, ukica pravi:

In to za motor ki ni noben tehnoloski visek, oziroma nekaj wau pri razvoju.. 

Zdej pa pluvite cez europejce.. 

v bistvu, ni bilo nič kaj veliko o tehnološkem višku govora, bolj je bilo precej konkretnega pogovarjanja o 2019 in prejšnjih modelih SX, torej konkretne iskušnje, pa čvekanje o novem 2020 modelu, ki je bil predstavljen februarja.

Al se neb smeli pogovarjat, oziroma debatirat?

Evropejci, haha še marsikaj se bodo morali od poševnookih naučit. Dobre motorje delajo pa tako eni in drugi, odvisno je samo kok šuškov misliš odkartat za tisto kar hočeš in rabiš in kok maš sreče :P

 

Drugo pa me ful pizdi, negleda v kateri temi o nekem modelu motorja, da začno "jokavci" jokat čisto v stilu (ne leti nate, ampak nasplošno)

pa kaj, ta model je bla bla, japonci so bolš od taljanov, nemci od avstrijcev in bla bla..nič konkretnega in nič povezanega z modelom v naslovu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem zakaj se nekateri čutijo ogrožene ?! V mojem komentarju sem izključno simpatiziral z vsebino teksta v tej rubriki in navdušenostjo pred pričakovanjem novega motorja. In smatram, da je veselje in entuzijazem vodilo in smisel tega hobija. Kriterije imamo različne a vendar nas ravno to lahko povezuje. Sam sem še vedno radoveden in z veseljem preberem vse v zvezi s to tematiko, še posebej, ko gre za nove modele in je opisana na tako odkrit in impulziven način kot v tej rubriki. Ravno zaradi tega se razlikuje od finančno podprtih review-ev.  Osebno zelo dobro poznam ekonomsko plat marketinga, in vedite, da smo vsi bolj ali manj vodeni. Vsak review na youtube ali v digitalnem tisku je v ozadju podprt z ekonomsko računico. Osebno pa mi je všeč v tem forumu ravno to, da se mi pisanje  ne zdi pristransko, ampak gre za izražanje lastnih občutkov. In vožnja z motorjem nam nudi ravno to: vzbuja nam občutke in emocije. Zato pa je toliko entuzijazma v tem, da se vozimo na dveh kolesih, pa čeprav se zavedamo vseh nevarnosti, katerim smo izpostavljeni. Tako da, z veseljem pričakujem opis in fotke nove SX 2020 ! Čeprav sem v akivnosti pisanja na tem forumu gušter (ne po moto stažu) ne želim biti pokroviteljski, ampak si želim da bi sledil tej tematiki na ta spontan način še dalje. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Loba, zelo lepo napisan post. Se strinjam z vsem, kar si napisal. ?

pred 5 urami, Loba pravi:

Ne razumem zakaj se nekateri čutijo ogrožene ?! V mojem komentarju sem izključno simpatiziral z vsebino teksta v tej rubriki in navdušenostjo pred pričakovanjem novega motorja. In smatram, da je veselje in entuzijazem vodilo in smisel tega hobija. Kriterije imamo različne a vendar nas ravno to lahko povezuje. Sam sem še vedno radoveden in z veseljem preberem vse v zvezi s to tematiko, še posebej, ko gre za nove modele in je opisana na tako odkrit in impulziven način kot v tej rubriki. Ravno zaradi tega se razlikuje od finančno podprtih review-ev.  Osebno zelo dobro poznam ekonomsko plat marketinga, in vedite, da smo vsi bolj ali manj vodeni. Vsak review na youtube ali v digitalnem tisku je v ozadju podprt z ekonomsko računico. Osebno pa mi je všeč v tem forumu ravno to, da se mi pisanje  ne zdi pristransko, ampak gre za izražanje lastnih občutkov. In vožnja z motorjem nam nudi ravno to: vzbuja nam občutke in emocije. Zato pa je toliko entuzijazma v tem, da se vozimo na dveh kolesih, pa čeprav se zavedamo vseh nevarnosti, katerim smo izpostavljeni. Tako da, z veseljem pričakujem opis in fotke nove SX 2020 ! Čeprav sem v akivnosti pisanja na tem forumu gušter (ne po moto stažu) ne želim biti pokroviteljski, ampak si želim da bi sledil tej tematiki na ta spontan način še dalje. ?

Popravljeno . Popravil truckdriver
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Truckdriver: barva mopeda je nora, ravno prav nevpadljiva, ravno prav srebrne, pa še lepi izpuhi.

User friendly je ta moped, ša kakih par jurčkov in boš popolnoma domač z njim.

to sta pa obe moji bivši skupaj, desna žal pokojna :(

11083632_829971363739084_1352703680644367183_n.jpg.299ba2811f03c5b87c91f5e9b1b1cd95.jpg

 

Najbolj mi je bila všeč grafitno črna barva, pa zelene intarzije :P (ročke, feltne)

11034250_825798720823015_7450515587905965202_n.jpg.d5dc2233eca0091275f00c00c300ed83.jpg

10854369_805799769489577_1266986614069825648_o.jpg.515ed1a18e391b0696232b4faa644a23.jpg

11037665_818682038201350_806666061941342848_o.jpg.9a19ce024b5980b7acafdd1d2091fa9f.jpg

sploh te nalepke za feltne so bile luštne, mal je bila jeba za montažo, so pa izgledale noro

10960444_805799619489592_7315759278496072872_o.jpg.fe5b0651951a88caccb41f375dabff81.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 urami, DAMI34 pravi:

Truckdriver: barva mopeda je nora, ravno prav nevpadljiva, ravno prav srebrne, pa še lepi izpuhi.

User friendly je ta moped, ša kakih par jurčkov in boš popolnoma domač z njim.

to sta pa obe moji bivši skupaj, desna žal pokojna :(

11083632_829971363739084_1352703680644367183_n.jpg.299ba2811f03c5b87c91f5e9b1b1cd95.jpg

 

Najbolj mi je bila všeč grafitno črna barva, pa zelene intarzije :P (ročke, feltne)

11034250_825798720823015_7450515587905965202_n.jpg.d5dc2233eca0091275f00c00c300ed83.jpg

10854369_805799769489577_1266986614069825648_o.jpg.515ed1a18e391b0696232b4faa644a23.jpg

11037665_818682038201350_806666061941342848_o.jpg.9a19ce024b5980b7acafdd1d2091fa9f.jpg

sploh te nalepke za feltne so bile luštne, mal je bila jeba za montažo, so pa izgledale noro

10960444_805799619489592_7315759278496072872_o.jpg.fe5b0651951a88caccb41f375dabff81.jpg

 

Obe lepotici. Kolikor sem prebral tvoje poste, so tudi drugo lepotico oživeli. Žal, smo motoristi zelo izpostavljena in ranljiva skupina v cestnem prometu. Predvsem zaradi mnogih nepazljivih in nesposobnih voznikov avtomobilov in kmetijskih strojev, ki nam velikokrat izsilijo prednost na cesti. Tudi sam sem bil že nekajkrat v zelo kočljivi situaciji, ko so mi nesposobni vozniki avtomobilov izsilili prednost, vendar se je na mojo srečo vse skupaj izšlo srečno in brez nezgode. 

Tudi meni je črna barva tega motorja fascinantna, pa še nižjo ceno ima, kot npr. zelen. Intarzije imam pa tudi jaz v planu, da polepšam kolesa. Le še odločiti sem moram za barvo. Nekako se nagibam k beli barvi (Jin&Jang), nisem pa se še povsem odločil. Všeč mi je pa tudi kombinacija bele in zelene, kot si imel ti. 

Tudi danes sem "natolkel" z SX-om  nekaj nad sto km. Sedaj ima že 320 prevoženih km in ga lahko že malo bolj odpiram. Utekanje pa poteka tako, kot si mi svetoval in kot je prikazano v posnetku, ki si ga prilepil.  Vedno bolje se ujemava in užitki so iz km v km večji. Motor me fascinira. Saj boš tudi ti z svojo novo Ninjo kmalu užival. Predvidevam, da počasi postajaš že neučakan. Vsaj meni se je to dogajalo, ko se je bližal dan D. Metuljčki v želodcu so postajali vse bolj vznemirjeni. Podobno, kot ob zaljubljenosti. ? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

16 minutes ago, luxsa said:

Se ene dve strani nabijanja kok je dober,pa prodam gs in kupim to iber masino.  ?

Ji nisi dorasel. Niti je ne bos dojel. Ni to za selajcine s kramparcami. :lol1: 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!