Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

Kak stil vožnje, kaj hočeš od gume, čimveč km, al čimlepše leplenje na ovinkih..gum malo morje, za vse priložnosti, predvsem pa kaj ustreza tvojemu stilu vožnje.

Če si v dvoje potem kako ST, če si solo pa kako SS. Jaz sem na Mitaskah, ker mi najbolj ustrezajo, ne ker so najboljše :P

Pa še to kombiniram, zadaj Touring force, spredaj sportforce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

28 minutes ago, mladench said:

če ti je bil GT2 všeč, ti bo Conti RA 3 toop.

Si vozil obe? Sem že začetek sezone hotu te vzet, pa jih niso mel na zalogi. Bi probal ja.

11 minutes ago, DAMI34 said:

Kak stil vožnje, kaj hočeš od gume, čimveč km, al čimlepše leplenje na ovinkih..gum malo morje, za vse priložnosti, predvsem pa kaj ustreza tvojemu stilu vožnje.

Če si v dvoje potem kako ST, če si solo pa kako SS. Jaz sem na Mitaskah, ker mi najbolj ustrezajo, ne ker so najboljše :P

Pa še to kombiniram, zadaj Touring force, spredaj sportforce.

Stil vožnje pa, v glavi sm rossi, v resnici pa ne :) 99% vozim sam, mam pa za daljše fure gor kufre s kamping opremo itd. S kufri vred že kakih 15-20 kg nanese. 

Mitask sm en kup odfural na prejšnjem motorju s pol manj moči, pa nism nikol več kot 4-5k ven spravu, zato se jih malo izogibam za Z-ja. So mi pa kul gume drgač. Pač če nardim med 10 in 15k na sezono, pa bi jih menjal na 5k, je to že skor komplet sam v dnarju za menjavanje, pa cel dan furanja mi gre :) raje vidim, da menjam max 1x na sezono.

 

 

Popravljeno . Popravil Voodoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 minutami, Voodoo pravi:

Si vozil obe? Sem že začetek sezone hotu te vzet, pa jih niso mel na zalogi. Bi probal ja.

Stil vožnje pa, v glavi sm rossi, v resnici pa ne :) 99% vozim sam, mam pa za daljše fure gor kufre s kamping opremo itd. S kufri vred že kakih 15-20 kg nanese. 

Mitask sm en kup odfural na prejšnjem motorju s pol manj moči, pa nism nikol več kot 4-5k ven spravu, zato se jih malo izogibam za Z-ja. So mi pa kul gume drgač. Pač če nardim med 10 in 15k na sezono, pa bi jih menjal na 5k, je to že skor komplet sam v dnarju za menjavanje, pa cel dan furanja mi gre :) raje vidim, da menjam max 1x na sezono.

 

 

ToF nardi več kot SF+. Dunlop Roadsmart 3 nardi ogromno itd..Drugo je pa letni čas, pa dovolj visok tlak. Pozimi s SF+ nardim 4 jurje komaj, poleti pa celo 6..

Ampak iz prave športne gume pričakovat 8 jurjev..no ne vem. 5-6 bi bilo realno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Recimo conti RA3 kot pravi Mladench je dober kompromis med športnostjo in kilometri. In prav tako ToF

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

GT1 so meni tudi drsele proti koncu, GT2 niti ne...edino na res gladkem sfaltu sem vozil kot ženske genitalije, ampak ne vem če je zarad gume. Če kdo pozna cesto na Vrabče(Vipavska), na tistem asfaltu mi drsita zadnja in sprednja.

Hvala obema, bom verjetno conti montiral tokrat.

Popravljeno . Popravil Voodoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, DAMI34 pravi:

Recimo conti RA3 kot pravi Mladench je dober kompromis med športnostjo in kilometri. In prav tako ToF

Meni je bila RA2 po obliki bolj športna kot angel...dobesedno silila me je v nagib. V oprijemu nisem zaznal bistvenih razlik. Kilometrina pa v prid angel. Res pa, da RA2 sem skor celo odvozil po ovinkih hrvaške in Dolomitov, kjer nisem šparal z odpiranjem. Kilometrina z zadnjo RA2 tam nekje kot SF+ (5500), angel ca. 6500. Definitivno ostajam na RA... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, siks pravi:

Meni je bila RA2 po obliki bolj športna kot angel...dobesedno silila me je v nagib. V oprijemu nisem zaznal bistvenih razlik. Kilometrina pa v prid angel. Res pa, da RA2 sem skor celo odvozil po ovinkih hrvaške in Dolomitov, kjer nisem šparal z odpiranjem. Kilometrina z zadnjo RA2 tam nekje kot SF+ (5500), angel ca. 6500. Definitivno ostajam na RA... 

Se popolnoma strinjam. Angel GT sploh ni slaba, vendar:

poln pospešek iz ovinka..ni vredna svojega imena, prehitro drsi, premal da od sebe, žal preveč nasekljana in premal oprijema na boku v večjih nagibih. Po dežju pa, kot bi dal nove gume, vse čutiš, drži pa tok da si sploh ne upam. Predvsem pa zelo nevtralna guma v vseh obdobjih in na vseh podlagah. RA (vse serije) je vsekakor bolj športna in s podobnim oprijemom v mokrem.

Trenutno pilim 4to ToF, in kot kaže bo na SXu zlahka dosegla 8kkm, med drugim vsaj 2x cela jadranka in vsaj 5x še Karlobag-pakla, na zabavno sportski način.

Zima pa ToF ubija, no še kako drugo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako pa to, da jih pozimi hitreje pobira? O kakšni zimi je to govora, kar se tiče temperatur? Meni vedno ko je 30+ jadranka pobere tedensko plačo :)

Kak profil ima pa kaj ToF? v Primerjavi s SF+,  gre isto hitro na bok?

Popravljeno . Popravil Voodoo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, Voodoo pravi:

Kako pa to, da jih pozimi hitreje pobira? O kakšni zimi je to govora, kar se tiče temperatur? Meni vedno ko je 30+ jadranka pobere tedensko plačo :)

Kak profil ima pa kaj ToF? v Primerjavi s SF+,  gre isto hitro na bok?

Vse okrog ToF in SF + je v temi Mitas, preber si zadnji 100strani. 2x ne bom pisal. Pa marsikdo tut ne. Tof je bicompound s tršo sredico od 180 mere dalje. Nižja kot je temperatura 20 navzdol recimo, manj je leplenja in vtiranja v podlago, več je mikrodrsenja in posledično je večja poraba. Simpl. Teorija vleja za popolnoma vse blagovne znamke gum.

ps. vozim se od -5 do +40. Vem o čem pišem.

Sama tof...to pišem zadnjič tule, ker v temi Mitas so cele disertacije (vzem si čas, preštudiraj) se enako lepo preklada kot SF+. Podobno obliko nudijo še Conti, Bridgekamen :P je za odtenek poližnejša (manjši trebuh), Dunlopke pa so običajno mal širše.

ps. jadranka, če ne nažigaš (kar je kretenizem) od ovinka do ovinka in potem smrt v zaviranju, je celo prizanesljiva do sredine. Na jadranki se nažiga ovinke, da spucaš robove in jo spet lepo zaobljiš.

PS. to je moje mnenje in nikakor ni v povezavi s svetovnimi strokovnaki, ki obvladajo moto GP. To je mnenje nekoga, ki rad sicer hitro odpelje, vijuga med ovinki, ampak s čimamanj zaviranja. to je mnenje nekoga, ki mu je vožnja mopetka na najlepših cestah na sveeetu, podobna plesu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NIsm vedu, da obstaja Mitas tema, se opravičujem.

Jadranko pa sem tudi parkrat prefural, in nism še nikol menjal gume, da bi ji sredine sfalilo pred boki, brez skrbi :)

Kul, hvala za razlago, ponavadi ne vozim v tako nizkih temperaturah, tako da nimam izkušenj s tem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Voodoo pravi:

NIsm vedu, da obstaja Mitas tema, se opravičujem.

Jadranko pa sem tudi parkrat prefural, in nism še nikol menjal gume, da bi ji sredine sfalilo pred boki, brez skrbi :)

Kul, hvala za razlago, ponavadi ne vozim v tako nizkih temperaturah, tako da nimam izkušenj s tem.

https://motosvet.com/tabla/topic/40206-mitas-pnevmatike/

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da (kilometrina bo tja 3-4 jurje če govoriš o S22)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, Voodoo pravi:

Gre se za conti SA3.

sploh ne razmišljat. Vzemi takoj, drgač bom jaz!!

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

če se je slučajno že komu pojavilo...pri cca 6k pride do neke resonance z nečim in se na levi strani pojavi neko brenčajne, kot odtegnjen šrauf, plavajoča podložka. Niti ni full moteče, ampak ko enkrat opaziš ne morš neopazit :) 

 

Drugače pa prvih cca 1000km na Conti SA3...fak je to zakon! Zdej je pa res ko da picikl vozu :) tako kot je maldench napisal, te dobesedno sili v nagib. Meni je super, verjamem pa da komu nebi blo, še posebaj po mestu, pri cijazenju lahko hitro preveč nagneš motor in ga pobiraš. Rabijo pa več časa, da se ogrejejo kot angel gt2, vsaj jaz imam tak občutek. Me pa skrbi, da si nebom mogu privoščit furat naprej teh gum, ker vsaka lepa serija ovinkov in so nasvaljkane! Upam, da je blo to sam prvih par plasti :) kakorkoli, zaenkrat super fajn. Ker pa zgleda letos nebomo več mogl neki jadranke furat iščem predloge za kake lepe daljše športne fure.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Na svojem kawlnu 2012 letnik ABS bi rabu menjat prednje diske( pač tresejo pa mi ni fajn)...kje bi dobil nove po ugodni ceni če se da,hvala za pomoč,lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, billy pravi:

Na svojem kawlnu 2012 letnik ABS bi rabu menjat prednje diske( pač tresejo pa mi ni fajn)...kje bi dobil nove po ugodni ceni če se da,hvala za pomoč,lp.

mel 2011 letnik, montiral Brembo (kao prave za SXa race sintrane) so žrle diske, po 5 jurjih montiral original za 2x višjo ceno. Odločitev je na tebi, jaz priporočam samo in zgolj original od kawe (cca 140€) al pa mineralne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/31/2020 at 5:10 PM, billy said:

Na svojem kawlnu 2012 letnik ABS bi rabu menjat prednje diske( pač tresejo pa mi ni fajn)...kje bi dobil nove po ugodni ceni če se da,hvala za pomoč,lp.

Zadnič so mi pri čarmanu rekl, da lahko fliknem gor tudi od zx10r diske, so pa 10mm večji, tako da se da potem še 5mm distančnike na čerljusti. Predvidevam da lahko na 2012 isto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 31. 8. 2020 ob 17:10, billy pravi:

Na svojem kawlnu 2012 letnik ABS bi rabu menjat prednje diske( pač tresejo pa mi ni fajn)...kje bi dobil nove po ugodni ceni če se da,hvala za pomoč,lp.

se opravičujem, prebral sem ploščice, pa ti odgovoril

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm vzel za sxa TRW diske v luisu cca. 300€, uredu.

Popravljeno . Popravil mladench
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 8/31/2020 at 5:10 PM, billy said:

Na svojem kawlnu 2012 letnik ABS bi rabu menjat prednje diske( pač tresejo pa mi ni fajn)...kje bi dobil nove po ugodni ceni če se da,hvala za pomoč,lp.

Kakšen pa je razlog za nastanek teh težav? Slaba serija zavornih diskov, uporaba neoriginalnih zavornih ploščic? Mi je čudno, da nekateri že pri 40k kilometrih menjajo komplet zavore. Zapis iz enega oglasa.. "Novi diski spredaj in zadaj + zavorne plščice (pred 1800km)". Motor pa naj bi imel 42.427km. :hmm:

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!