Jump to content
  • Sign Up

There's nothing here yet

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • BIF
      Hmmm...posploševanje. Imam na Hrvaškem hišo ( če koga zanima jo prodam) in na morju prikolico. Okrog hiše mi kosi sosed, ki bo v zameno lahko obral cel vinograd in spil vse vino (cca 400 litrov), prikolico pa sem dal v uporabo tistim, ki jim je vseeno za zdravje...meni pa tudi za njihovo. Jaz pa dol ne grem, dokler ne bom sam ocenil, da je primerno.
    • dejang
      Thumper, optimizem je bil pretiran.  Prejšnji vikend sem šel malo po avstriji za en dan, bi pa šel okrog balatona do Budimpešte, tam nekje prespim in nato nazaj. Morda veste kje bi dobil informacije za to če je varno ali ne? Saj spremljam zadevo samo madžarske pa ne toliko. Malo mi je muka med madžare ampak samo da se pelje. Bom že prebolel njihove forinte.   Hvala lepa Dejan
    • VS800
      OJoj, upam da res nou premučno zamahniLA
    • heizenberg
      Super, hvala za prijazno pomoč. 🙂
    • maus
      AL te ne bo pobralo kar tako, prijatu mOJ
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!