Jump to content
  • Sign Up

There's nothing here yet

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Grut
      učer ob 14.35 srečal skupino 4 -5 motoristou in motorisk s KP tablicami v železni kapli na pumpi.... aj kdo ud kle ....
    • Shillien
      to nima smisla, eni imajo na začetko večji budget kot ga imajo drugi stari motoristi v 15 letih, in razlika v vzdrževanju ni tako velika da bi se na podlagi tega odločal za nakup. meni osebno so 4 valjniki bol udobni za vožnjo kot 2 (veliko manj "rukanja").
    • ligenjček
      Razlika je, da pri isti kubikaži, bo imel 2 valjni več moči v štartu, 4 pa na koncu. Za začetnika bi bilo najbrž bolje 2 valjni, ker je v generalnem vzdrževanje ponavadi cenejše, preko 200 pa najbrž tudi ne boš poganjal še na začetku, da bi končna hitrost igrala neko pomembno vlogo, čeprav ne z enim ne z drugim ne boš zgrešil. Bolje je začeti z manjšim motorjem, in kasneje preiti na močnejšega, ker so bolj vodljivi in ga boš zato hitreje osvojil, verjemi, da moči je dovolj, če je le znanja. od vseh naštetih nimaš kaj zgrešit, vsi so lahki dobri motorji, s katerimi boš na ovinkih švigal mimo litrskih tankov, ko ga osvojiš  edino če boš kupoval rabljenega poizkusi najti čim bolj originalnega, pa kakega mehanika zraven na ogled   pa pri nakupu tudi upoštevaj - več kubikov=več konjev=dražje vzdrževanje. drugače pa izberi si kar ti je všeč, motorja se hitro navadiš, kilometri pa ti bodo povedali če je motor pravi za tvoj stil vožnje...  aja pa želim ti obilo varnih kilometrov 
    • Shillien
      1. v veliko avtošolah lahko plačaš uro in krožiš po poligonu, pokliči ali še bolje idi osebno v več različnih vprašat. Njihovi motorji so zavarovani ja, če slučajno padeš na vožnji se za tisti motor ne sekiraš. Mislim pa da v eni uri na poligonu neboš izvedel nič, sploh v tvojem primeru ko si kot praviš popolnoma brez vseh izkušenj. 2. leta niso problem, sploh pa ne 30, razen če bi hotel biti marquez, rossi, pol si že 28 let prepozen . kubiki niso noben problem oz, se je težko odločati po kubikih, neka yamaha virago 1100ccm je kot bicikel, z lahkoto prvi motor za začetnika, naprimer suzuki gsxr 1000 pa ni glih za začetnika. aja pa tisto uživanje na motorju poleti tud ni za vsakega, enim nam je to užitek, drugim trplenje. v avtu si na klimi na motorju si oblečen v bundo, škornje, rokavice in dolge hlače z piskrom na glavi in te kakor obstojiš pod rit peče mašina in asfalt.
    • Icexz
      Pozdravljeni, upam da nisem totalno falil teme. Ze nekaj casa listam po forumih in par let premlevam sledece... Ali je motor sploh zame? Nakratko imam 30 let z avti okoli pol milijona km prevozenih z nasreco nobene kazenske pike in hvala bogu nobene nesrece (treba potrkat). Poleti me namrec daje zavist ko vidim motorista kako uziva. Se gre malo razpihat. Mi je začelo disat. Iskusenj na motorju nimam. Nic. Nula. Tudi apn-a ne znam voziti. Enkrat ko sem bil mulc tam okoli 13-14 let me je od oceta bratranec prepeljal en krog na hondi cbr 600rr in takrat sem fasal strah ker je idiot nabil gas in od takrat se nisem vsedel na motor. Zdaj pa me malo mika.  Naj bo jasno hitrost in budalastine me ne zanimajo niti najmanj. Pa tudi zivel bi se rad. Mika me da bi se vsedel pa sel en krog okoli obcine mogoce kak skok do morja itd. Tudi o kakih 1000 kubicnih motorjih ne sanjam. Klical sem na lokalno avtosolo vprasal ce bi se dalo zmenit za kako uro na poligonu samo da mi dajo za probat pa so mi zaceli razlagat proceduro kako z cpp-ji itd. Ne bo slo kar tako... Torej vprasanje: ali moras bit zagrižen od majhnega da si dober motorist ali obstaja upanje tudi zame? Je kaka normalna avtosola kje cerknica/ribnica kjer bi se dalo zmenit za to zadevo probat? (Sklepam da avtosole imajo zavarovane motorje ni mi ravno kul da bi polozil motor od kakega znanca) Vnaprej hvala za nasvete/odgovore.
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!