Jump to content
  • Sign Up
  1. luxsa

    luxsa

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • fp4492
      WP na Yamahi R1 2004, že dolgo dolgo časa. Opravlja svojo funkcijo, ni mi všeč, da se dušenje nasatvlja tako nelinearno. Prvih 6,7 stopenj nim anekega smisla, saj se sploh ne pozna, da je "zategnjen". Sam ga uporabljam nekje 5 klikov od popolnoma zategnjenega, na starem Grobniku je bil še kak klik bolj zategnjen. Servisa na njem še nisem naredil.
    • thumper
      en najbolj banalnih - če je sistem tlačni - pokrovček za ekspanzijsko posodo ne drži več pritiska - popusti vzmet.. če je navoj enak lahko daš kateregakoli , ki mu na notranji strani pokrovčka piše enaka vrednost v barih..  lahko pa ti je termostat zapikal in ostal zaprt in hladilna tekočina ne kroži (če se motor pregreva ni dobro za tesnilo glave agregata) lahko je vodna črpalka.
    • Grut
      učer ob 14.35 srečal skupino 4 -5 motoristou in motorisk s KP tablicami v železni kapli na pumpi.... aj kdo ud kle ....
    • Shillien
      to nima smisla, eni imajo na začetko večji budget kot ga imajo drugi stari motoristi v 15 letih, in razlika v vzdrževanju ni tako velika da bi se na podlagi tega odločal za nakup. meni osebno so 4 valjniki bol udobni za vožnjo kot 2 (veliko manj "rukanja").
    • ligenjček
      Razlika je, da pri isti kubikaži, bo imel 2 valjni več moči v štartu, 4 pa na koncu. Za začetnika bi bilo najbrž bolje 2 valjni, ker je v generalnem vzdrževanje ponavadi cenejše, preko 200 pa najbrž tudi ne boš poganjal še na začetku, da bi končna hitrost igrala neko pomembno vlogo, čeprav ne z enim ne z drugim ne boš zgrešil. Bolje je začeti z manjšim motorjem, in kasneje preiti na močnejšega, ker so bolj vodljivi in ga boš zato hitreje osvojil, verjemi, da moči je dovolj, če je le znanja. od vseh naštetih nimaš kaj zgrešit, vsi so lahki dobri motorji, s katerimi boš na ovinkih švigal mimo litrskih tankov, ko ga osvojiš  edino če boš kupoval rabljenega poizkusi najti čim bolj originalnega, pa kakega mehanika zraven na ogled   pa pri nakupu tudi upoštevaj - več kubikov=več konjev=dražje vzdrževanje. drugače pa izberi si kar ti je všeč, motorja se hitro navadiš, kilometri pa ti bodo povedali če je motor pravi za tvoj stil vožnje...  aja pa želim ti obilo varnih kilometrov 
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!