Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

DAMI34
pred 12 urami, luxsa pravi:

Se ene dve strani nabijanja kok je dober,pa prodam gs in kupim to iber masino.  😎

če se ne motim govoriš to že od 2012 pa kar ne moreš uber znamke stran :P

-če smo pri nabijanju kaj lagali,, kar z besedo na dan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 13 urami, luxsa pravi:

Se ene dve strani nabijanja kok je dober,pa prodam gs in kupim to iber masino.  😎

Glede na cene rabljenih GS pri nas, boš z lahkoto najboljšega novega SXa z vso opremo in še bo ostalo.

Kaj čakaš?

Share this post


Link to post
Share on other sites
luxsa
59 minutes ago, DAMI34 said:

pa kar ne moreš uber znamke stran :P

Ko se enkrat razvadis je tezko it na kaj drugega,gs se pelje trotel ziher tako da moras res kaj kapitalno zajebat da gre kaj narobe.  😎

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, luxsa pravi:

Ce bi imel kardan takoj zamenjam. 😄

izgovor pa vedno najdeš

Pravkar, luxsa pravi:

Ko se enkrat razvadis je tezko it na kaj drugega,gs se pelje trotel ziher tako da moras res kaj kapitalno zajebat da gre kaj narobe.  😎

sam...res, sam pol ne razumem zakaj o nižjih štandardih sploh razmišljaš...še mal pa boš Daelim temo prebiral?

Dolgcajt?

Kardan zaribu? :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
30 minutes ago, Snečer said:

Glede na cene rabljenih GS pri nas, boš z lahkoto najboljšega novega SXa z vso opremo in še bo ostalo.

Kaj čakaš?

H2SX SE+ Tourer, 26.917 €    :hmm:To vejetno po ceni prekaša tudi GS-a? 

 

14 hours ago, luxsa said:

Se ene dve strani nabijanja kok je dober,pa prodam gs in kupim to iber masino.  😎

H2SX naj bo ....:OK:  Boš car carjev B)   Dajmo hitro naklofat  še eno stran... :P 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 5 minutami, XTR pravi:

H2SX SE+ Tourer, 26.917 €    :hmm:To vejetno po ceni prekaša tudi GS-a? 

 

H2SX naj bo ....:OK:  Boš car carjev B)   Dajmo hitro naklofat  še eno stran... :P 

 

Ja, to je pa poseben=drug model. To pa ni za vsakega, sploh pa ne za ateja iz gske :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

ekola, turer oprema prišla vsa, še zložijo in ga odpelem...ups še plačat ga moram :P

Turer oprema:

kovčki+notranje torbe

tank nalepka in nalepka zaščite števca

gps nosilec

večji vizir

ogrevane ročke

Kot kaže imajo tak sistem da basic varianto dostavijo, potem pa premontirajo zadeve

Share this post


Link to post
Share on other sites
gasperX

Ne rabs placat.. ti sam punim po gasu :D Po fb se ze nekateri hvaljo da so ga dubil.... 

Le glej da dobr fotosesn naredis... loh se pa do Villacha na kufe zapeljes pa pokazes :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 44 minutami, gasperX pravi:

Ne rabs placat.. ti sam punim po gasu :D Po fb se ze nekateri hvaljo da so ga dubil.... 

Le glej da dobr fotosesn naredis... loh se pa do Villacha na kufe zapeljes pa pokazes :D

 

Sej moj je tudi nekaj časa že v lj, samo turer opreme ni bilo.

ne bom registriral, dokler ne zložim vsega sranja nanj, ker če ne, se bom samo vozil :P

Oiler moram montirat, shadov nosilec za kufre, 12v vtičnico, pa še nekaj drobnarij.

Do Vilaha pa zihr 1x pridem, če ne prej poleti. Ker do takrat bo jadranka pela.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Do Kala pa OMV se bos vozil, ker bojo meje zdej zdej zaprl.:lol1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, Snečer pravi:

ded obrne ključ pa mu že piše Sport :)

 

Točno. App rideologi.

 

 

Capture+_2020-02-28-15-29-49.png

Capture+_2020-02-28-15-28-52.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loba

Me kliče iz KTM- da imajo Ninjo Sx v salonu v MB, itak da sem šel firbce past. Višina sedeža je pa tu tu z mojim, pa ravno pravšnja ergonomija zame se mi zdi, evo fotke iz salona, ta zelena že ima kupca; ... samo, za kawo pa nimam niti enega kombinezona ki bi pasal zraven.... 🤪, vsi so bolj na rdečo, belo... varijanto..... jaooo 

 

IMG_0738.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber

 

7 hours ago, DAMI34 said:

Its alive :)

20200228_113002.thumb.jpg.eb0900b0a01fa22ad2005ee543eded2e.jpg

20200228_115436.thumb.jpg.bfb2cbba3af1583c894b8466d04c8c15.jpg

BEJBI ĐIZS JE NAJDU VAJDUŠNOOOO!!!!!!!!!!! Čestitamo čestitamo. SREČNO VOŽNJICO. 

 

1 hour ago, Loba said:

samo, za kawo pa nimam niti enega kombinezona ki bi pasal zraven.... 🤪, vsi so bolj na rdečo, belo... varijanto..... jaooo 

Pssst! ti zašepetam skrivnost. Kombinezone že zmer prodajajo. Tud črrrrne, belo zelene... :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Ko smo ravno pri vpeljevanju:

Kawa je nekoliko izboljšala nasvet.

20200229_081249.thumb.jpg.975c2b23790b648e5ef4513e119a7ae2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36

Glede ulavfavanja...verjetno je precej motrjev na cesti, ki niso bili ulavfani, pa vseeno delajo čist ok. Tisto ulavfavanje je še iz "zastavinih" časov, k v prvih 100km odpadlo 1\3 mašine.

Ampak, če ti paše, ti ga daj. Je posebn gušt, k maš novga.

Drugače pa čestitke. Dej mal posliki. Mal več. :)

Pridem gledat, kdaj boš zapelu na cesto?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, skalar36 pravi:

Glede ulavfavanja...verjetno je precej motrjev na cesti, ki niso bili ulavfani, pa vseeno delajo čist ok. Tisto ulavfavanje je še iz "zastavinih" časov, k v prvih 100km odpadlo 1\3 mašine.

Ampak, če ti paše, ti ga daj. Je posebn gušt, k maš novga.

Drugače pa čestitke. Dej mal posliki. Mal več. :)

Pridem gledat, kdaj boš zapelu na cesto?

Ja, precej je takih, ki pijejo olje in takih, ki zamorijo agregat. Kolega je lani poleti nabavil SXa 2019, sedaj ima 1400km in še ni menjal olja. to ni ravno dobro in sem mu povedal.

Kar se mene tiče je vpeljava (moj način) čisto normalna izi vožnja tja do 80%, kar običajno počnem z motorjem. Se pravi enako, za odtenek bolj mehko in nežno, pa čimveč po ovinkih. In to je to.

Bom slikal, danes začnem z montažo, premontažo, domotažo, pimpanjem. Registrila pa še ne bom, vsaj dokler ne zložim oilerja. Gledat pa vedno lahko prideš :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 5 minutami, DAMI34 pravi:

 Gledat pa vedno lahko prideš :P

 

Bom. Res bom. Če ne bil bil sedajle na šihtu, bi se že pelju perke teb.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 15 urami, Loba pravi:

Me kliče iz KTM- da imajo Ninjo Sx v salonu v MB, itak da sem šel firbce past. Višina sedeža je pa tu tu z mojim, pa ravno pravšnja ergonomija zame se mi zdi, evo fotke iz salona, ta zelena že ima kupca; ... samo, za kawo pa nimam niti enega kombinezona ki bi pasal zraven.... 🤪, vsi so bolj na rdečo, belo... varijanto..... jaooo 

 

IMG_0738.jpeg

Višina sedeža:

-občutna razlika napram 2019 in prejšnjim modelom, ista kot jo ima moj SDGT 83,5cm in sem ravno malce iz moje cone udobja. Takim bi predlagal nakup nižjega sedeža, ali pa menjavo s kom ki je lastnik prešnjih modelov in bi rad imel bolj oblazinjenega.

-ergonomija (men je bila vedno kul) v primerjavi z SDGT, pa čeprav GT na uč zgleda višji, so razdalje do tačk tako pri sopotniku, kot pri vozniku iste. Oblazinjenje sedežev prinese tista 2 cm, moja ga je takoj pomerila in izjavila, da ne občuti razlike, oziroma da dobro sedi.

-barve: bela je nevtralna, vsi kombinezoni pašejo, na črnem nalepke (stranske zelene črte, ki bdw niso tako žive barve kot na fotki) niso lakirane, kar pomeni, da so zlahka odstranljive in jih zamenjaš s kako drugo barvo

-paketi opreme: pomembno, oziroma nasvet za bodoče kupce. Kawa izda basic model, kjer lahko dokupiš posamezen paket opreme (turer, sport, sport turer) ali pa samo posamezen element. Vse je plug&play.

Recimo, maš osnovni model, naročiš ogrevane ročke in jih zmontiraš, odstranljive so tako, da se ne poškodujejo, ogrevane pridejo z navodili za montažo. 

Zakaj to pojasnjujem: turer paket je cca 1200€, v tej ceni so kufri s torbami, večji vizir, zaščita rezervarja (nalepka), zaščita ekrana, nosilec navigacije. V koliko nekaj od tega ne rabiš, se bolj splača posebej naročiti dele, ki ti ustrezajo. Levjo cifro itak vržejo kufri (cca 800 al več €)

Tako imam sedaj turer in standard vizir (kar bo super za poleti), ogrevane ročke (bdw zelo lično delo in enostavna uporaba)in navadne ročke nepoškodovane.

Pa še o 12V vtičnici in zakaj je ni. Moped ima že pripravljene vhode za ogrevane ročke, potem 12V oziroma priklop podobnih zadev pri armaturki, ter za USB pod sedežem.

In joj kak lepo se pelje. 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • raza
      Ne poznam programa s katerim ustvarjaš .gpx. Izgleda, da planirano pot ustvari v obliki sledi, postavljene točke pa da v planirano pot kot POI.
    • motozajebant
      Verjetno si ne želim
    • motozajebant
      Kaj pa tebi dogaja? Obešam na tvoje poste? Lol  Vem da si napisal za stroške, da so. Jaz sem sam ddv v številki napisal, nič takega. Za turistično sem napisal da je minimalna, ker točne cifre ne vem (2 eur je? Al neki tazga). V čem je zdaj problem? Ubistvu je bil sam dodatek k tvoji info in posledično strinjanje s tabo. Verjetno si narobe razumel...  Opozicija-koalicija. Zamenjal sem besedi. Kaj želiš povedat? Da se nikol ne zmotiš?  
    • Andrej P
      https://www.tirol.gv.at/verkehr/verkehrsrecht/motorrad-fahrverbot/allgemeines-informationsblatt/ Avstrijci pa znajo... Bo treba denar kje drugje trošit... Še dodatna informacija; https://www.oe24.at/oesterreich/chronik/tirol/Gruene-sperren-Strecken-fuer-laute-Motorraeder/431572370  
    • truckdriver
      Članek z nekega spletnega portala pod katerim se rade volje podpišem:   Diskurz leve politike Ob dialogu o družbenih vprašanjih dobi povprečen konservativec/pripadnik politične desnice večina časa občutek, da pripadniki levega političnega pola nanj gledajo zviška, njegove odgovore na določeno družbeno tematiko obravnavajo kot pristranske, nerazumne, nevredne obravnave, ter po drugi strani oblastiželjne in nevarne… Zaradi takšnega pogleda je dialog onemogočen in edino kar ostane so napadi ad personam. Prisotna vzvišenost je dobro opazna tudi v trenutni politični situaciji, ter v odnosu protestnikov, ki sebe dojemajo kot bojevnike za Dobro in Pravično. Od kod ta samozaverovanost? Po drugi svetovni vojni so nekateri intelektualci Frankfurtske šole neomarksizma, ki so imeli osebne izkušnje z nacizmom pričeli ta pojav preučevati. Tako je Adorno govoril o psihopatologiji ekstremne desnice, pri čemer je obravnaval več osebnostnih lastnosti, ki se v visoki izraženosti skupaj seštejejo v pojav nacizma. Predpostavka, ki so jo zastavili je bila, da lahko nacizem še pred svojim nastankom zaznajo in preprečijo. Ta pristop je vprašljiv iz dveh plasti. Prva je ta, da izhajajo iz poenostavljenega pogleda, da se zgodovina ponavlja, ter da bo naslednja vojna v Evropi tudi zaradi iste oblike vladanja, ki smo jo doživeli leta 1945, vendar bi nas daljši pogled v zgodovino prepričal v to, da je možnih razlogov za vojno več, da so pestri, ter zmeraj v rahlo drugačni obliki. Kot primer lahko navedem trenutno krizo s koronavirusom, katero so vsi psi čuvaji Evrope popolnoma spregledali, medtem ko so bili pozorni na vzpon desnice v Evropi, trenutno smo v vrtincu nepredvidljivosti in nihče od njih ne zna navesti kam bomo zašli, možno je marsikaj. Druga spornost pa je, da se kot patološko obravnava vsakršno bolj konzervativno politično potezo, katero se pozorno spremlja in v obsesivni-kompulzivni nameri interpretira vse nadaljnje poteze kot drsenje proti fašizmu. Primer tega predstavlja Orban, ki je zaradi uspešne zaustavitve migrantskega vala pod budnim očesom evropskih birokratov, ki si v njihovi maniri presežnega užitka birokrata, ki si nenehno izmišljuje nova uradniška pravila, za katera zahteva, da se jih ljudstvo drži, nenehno poenostavljeno reinterpretirajo vsakršne družbene dogodke na Madžarskem kot znake fašizma o katerih nato beremo v sredstvih družbenega obveščanja. Spornost takšnega pristopa lažje vidimo, če si predstavljamo, da bi vsakršno družbeno solidarnost videli že kot rojevajoč se komunizem. Podobno se avtoritarnost in diktatura trenutne vlade lahko opazi le z dovolj domišljije in z zavrnitvijo konservativnih vrednot kot apriori patološke in vodeče v avtoritarnost.   Za razumevanje našega trenutnega odnosa do konservativnih vrednot je potreben tudi vpogled v našo prejšnjo državo in ideologijo, ki jo je prežemala. Nietzsche je pravilno uganil, ko je jedro socializma videl v resentimentu, zagrenjenosti in užaljenosti nasproti tistim, ki so višje na družbeni lestvici. Ne gre torej za sočutje, ampak za maščevanje nad razrednim sovražnikom. Eden izmed razrednih sovražnikov je bilo meščansko jedro. Na spletni strani zgodovina na dlani najdem zapis: Slovenci so največjo družbeno diferenciacijo v materialnem smislu dosegli prav z meščanstvom, ne glede na nekatere razvojne posebnosti. Slovensko meščanstvo[9] doseže vrh v tridesetih letih 20. stoletja, tik pred drugo svetovno vojno. Ta vrh bi gotovo presegli in nadgradili, če ne bi prišlo do socialistične revolucije. Socializem je v meščanstvu spoznal najhujšega razrednega sovražnika in temu primerno proti njemu tudi ukrepal. Meščanstvo in t.i. meščanske vrednote, so bile najprej nezaželene, nato postavljene na stranski tir in sčasoma skoraj docela izničene. Stare vrednote, tradicije in običaje so uničili do te mere, da so v večji meri propadle in zamrle. Po vojni so mnoge pobili, pozaprli, mnogi so se izselili, druge so razlastili, nekateri so šli v partijo in s tem (nekateri tudi nehote) izdali meščansko tradicijo. Na sedanjost pa je prav tako močno vplival tedanji izobraževalni sistem družboslovja, kajti ideologija, prejšnje države je zahtevala doktorske disertacije, ki niso bile v nasprotju z marksističnem pogledu na svet. Morda je bil lahko kdo do prevladujoče ideologije tudi kritičen, vendar si je s tem zaprl nadaljnji akademski vzpon. Iz osebnih pričevanj vemo, da je bil zaradi politične nekorektnosti nekaj časa nezaposlen tudi Slavoj Žižek, ki zase trdi da je marksist. Ob razumevanju destrukcije meščanskega sloja Slovencev in indoktrinacije v družboslovju, ki je potekala več desetletij, lažje razumemo zakaj še sedaj desni odgovori na politična vprašanja veljajo za manjvredne in nerazumne.   Če povzamem. Levi politični pol obravnava desnega kot nerazumnega, manjvrednega in patološkega, ob tem pa sebe predstavlja kot naslednika razsvetljenskih vrednot, socialnega in čutečega, a pod površjem socialnosti in dobrote se po Nietzscheju nahaja resentiment in gola volja do moči, ki jo najbolje ubesedijo besede, ki se po navedbah prič naj bi izrekle s strani sodnika Branko Masleša:˝Sf***** ga je potrebno, popolnoma ga je potrebno s******.˝ Besede namenjene trenutnemu predsedniku vlade.   Psiholog Kahneman je govoril o dveh sistemih razmišljanja, hitrem in počasnem. Hitri je tisti, ki ga ljudje največkrat uporabljamo, saj je energetsko najmanj potraten in nas najmanj utrudi. Hitri sistem bazira na asociacijah, ki se tvorijo glede na to kolikokrat kakšno stvar slišimo. Če v sredstvih množičnega obveščanja, večkrat dnevno slišimo, da je trenutna vlada slaba, zločinska in polna korupcije, ter da nas pelje v diktaturo, si bo veliko ljudi to zapomnilo kot resnico, ter na podlagi tega tudi ravnalo. Za to pa bodo dovzetni sploh mladi ljudje, ki politiko navadno ne spremljajo in zato ne pričakujejo umazano igro manipulacij na katero je potrebno biti pozoren, zato ni nenavadno, da kar nekaj mladine tudi odide na kolesarske proteste, ter si ob tem dejansko misli, da se bori za Dobro. Edini način borbe proti manipulaciji je zavedno konzumiranje ene in iste novice prek različnih medijev, tako desnih kot levih, ter nato še ogled neposrednega posnetka dogodka, če je na volja, kar vse pa je seveda naporno.
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!