Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

DAMI34
pred 1 minuto, Vito23 pravi:

Dami zdej si pa tak kot Snečer z tistim top boxom!¨😇

za potrebe dveh oseb pride prav, drugače ga ni, tudi nosilca ne

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

so mi ponudili tablico

GO-RS

pa sem se odločno uprl :P

 

tako da je:

GO- Bolano Lejp :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

so mi ponudili tablico

GO-RS

pa sem se odločno uprl :P

 

tako da je:

GO- Bolano Lejp :D

 

MS MOD si daj :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ćale
Ob 19. 2. 2020 ob 10:56, DAMI34 pravi:

Sej to sm mislu, prideš naložiš, pol ga pa celo pot gledaš do Wajdušne :P

ps. pol pa greva na kosilo :D

pss. motor je že prišel...osnovna verzija, zdej pa morajo turerja vn nardit (očitno neka nova verzija isporuke, ko ogrevane ročke gor nabijajo, tank nalepko, turer vizir, sestavit kufre, ključavnice) :( kosov še ni, priključka za nov tester še ni, da ga niti odblokirat ne more..ma sj bo, sj bo...ko bo :P

Pa da mi nau kdo prsta u ror vtikal!!! @maus:mad:

 

 

 

Resized_20200219_104814.jpeg

Resized_20200219_104756.jpeg

Resized_20200219_104747.jpeg

Resized_20200219_104805_01.jpeg

Glih neka družba smo bli na pijači in so se trije na polno hvalil kako so bli prvi k so sedel na temu motorju k je pršu v SLO. Sicer ga kao niso vozil ampak da ma pa fedre ful trde k poskočš po njemu. Zanimivo. Je kak update na fedrih?

 

 

 

 

 

 

 

 

😉

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 37 minutami, Ćale pravi:

Glih neka družba smo bli na pijači in so se trije na polno hvalil kako so bli prvi k so sedel na temu motorju k je pršu v SLO. Sicer ga kao niso vozil ampak da ma pa fedre ful trde k poskočš po njemu. Zanimivo. Je kak update na fedrih?

 

 

 

 

 

 

 

 

😉

 

ja so upgrejdani, izboljšano udobje, pa boljša trdota, lepše baje pobira, tako govorijo testniki. Pa nič pretrdi niso, so čisto qul. sicer je pa tudi višji od tal za pol cm in kot prvih vilic drugačen v primerjavo z 2019

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ćale
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

ja so upgrejdani, izboljšano udobje, pa boljša trdota, lepše baje pobira, tako govorijo testniki. Pa nič pretrdi niso, so čisto qul. sicer je pa tudi višji od tal za pol cm in kot prvih vilic drugačen v primerjavo z 2019

:D Iskreno, je bla bl provokacija k sm mislu da se boš zataknu na sceno da ti trije modeli skačejo po motorju predn si ti sploh prvič prdnu nanga :D 

 

Ampak, .... tudi dodaten opis vzmetenja nič ne škodi, mar ne?

 

Skratka, tast'r! Srečno vožnjo! Lep je!

 

 

Edited by Ćale

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 5 minutami, Ćale pravi:

:D Iskreno, je bla bl provokacija k sm mislu da se boš zataknu na sceno da ti trije modeli skačejo po motorju predn si ti sploh prvič prdnu nanga :D 

 

Ampak, .... tudi dodaten opis vzmetenja nič ne škodi, mar ne?

 

Skratka, tast'r! Srečno vožnjo! Lep je!

 

 

sj vem, da so ga zlorabljali, pa prst u rore tlačli, pa kitajci šraufali...ampak zdej je moj :love1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 23 minutami, Lipstick pravi:

Raufnk pa katastrofa .....

še dobro, da ga ne bom gledu. Ste že nabauli konektor, da vam fi lučka ne gori? A boš kaj povedal, kako se je na Ančki obnesla ninja? :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loba

Ful lep, fajn, čestitam. Torej tehnično po japonsko vse u nulo. Meni se je edino sedež zdel nekako preveč turing varianta, fejst oblazinjen in s premalo opore. A kljub tako udobnemu sedežu zaznavaš dovolj kontakta-stika z dogajanjem na cestiščju? Na fotki zgleda vizir kar velik oziroma visok in praviš, da ni nobenih turbulenc okrog čelade? Pomeni da tudi ni nekega dodatnega hrupa ki bi ga povzročalo vrtinčenje ? A je to original turing višji vizir ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, Loba pravi:

Ful lep, fajn, čestitam. Torej tehnično po japonsko vse u nulo. Meni se je edino sedež zdel nekako preveč turing varianta, fejst oblazinjen in s premalo opore. A kljub tako udobnemu sedežu zaznavaš dovolj kontakta-stika z dogajanjem na cestiščju? Na fotki zgleda vizir kar velik oziroma visok in praviš, da ni nobenih turbulenc okrog čelade? Pomeni da tudi ni nekega dodatnega hrupa ki bi ga povzročalo vrtinčenje ? A je to original turing višji vizir ? 

Turing vizir je višji in širši od originala-basic stock variante (imam pa oba), ter ima močnejši lok na sredini. turing 40dolžina in 44 širina, basic 36x34 Sem bil skeptičen kaj bo, pa sem vzel "ropotajočo" čelado (mi ropotala tako na nejkedu, kot na SDGT, piš okoli ušes) tule pa očitno ravno prav odrine zrak.

Sedež ni noben problem, tudi dovolj se stisne, ko se usedem nanj, posledično lažje premikam SXa kot GTja, kateri ima klopco in se zlo mal stisne skupaj, sicer pa mi ne na enem ne na drugem nikoli ni bilo problem sedenje, da bi me rit bolela, ali pa da ne bi imel dovolj filinga s ceste v zadnjici. Je res in se strinjam, bolj kot je sedež trd, manj kot kompenzira, več povratnih info dobiš nazaj. Lahko pa naročiš nižji sedež, z manj oblazinjenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
farang

Ful lep.

A ma Kawa kako fajn financiranje al je najbolš solarni način pa pogajanja okol številk?

Edited by farang

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kugelschreiber
5 hours ago, DAMI34 said:

Evo s prve roke:

Kawasaki jede motor svaki :P

1. Qviki ko maslo ..cup, cup, cup...gor dol ni problema, ni klonkanja ni škrtanja

2. Tempomat, deluje kot pri avtu. Mehko natančno. Nobenga iskanja, nobenga zamujanja.

3. Turing vizir...končno nekaj uporabnega. Nobenih turbulenc, nobenga upora, predvsem pa mir v čeladi. Stopnja 3. Voznik 175cm

4. Presenečen nad pojemkom ko spustim gas...do sedaj tega ni bilo (pri SXih seveda)

5. Vzmetenje in udobje, tako kot mora bit, takoj sem bil domač kot bi ga vozil cel lajf. Ajd 90kkm že mam na sxih.

6. Ostalo moram še strimat. Naklon ročic, razdaljo šalthebla in drobnarije. Prednapetost zadaj sem dal 1klik več takoj.

7. Barvna tv...nema šta nema...

8. Nove gume in nov moped, pa nisem forsiral. Do 31 stopinj je trenutno, ampak še mal zamuja pri nagibu ( v primerjavi z Gt inz900), kar moram tudi še strimat vzmetenje, načeloma me pa ne moti agilnost

9. pa da ne bo dvomov, ker ravno primerjam KTM SDGT kateri nudi brezmejnost užitkov pri padanju in izletu iz ovinka...in seveda primerjam 2 svetova, SDGT-american mussle car in kawa tipa ferrari...kaj bolj paše? ja oba, makjemi :P

 

 

 

 

20200304_153330_HDR.jpg

20200304_154734.jpg

Rocke ful licijo na koso. 
 

https://www.revzilla.com/motorcycle/koso-apollo-heated-grips

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

Najbrž jih nekdo dela za njih. Sicer so malo drugačne od teh, ki si jih ti prilimal.

Tut kufre dela givi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 urami, farang pravi:

Ful lep.

A ma Kawa kako fajn financiranje al je najbolš solarni način pa pogajanja okol številk?

Dks nima pogajanja. Kar se dogovoriš z dilerjem. Financiranje...pojma nimam, nikol kupil mopeda na ta način.

Ampak če želiš optimalno za svoj denar, pa da se sam voziš, še vedno največ dobiš pri Z900. Sploh 2020 letnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Aja pozabu povedat:

raufnk je tako velik, da se zaradi višinske :P razlike ustvarja v njem kondenz. Zato ma celo luknjico spodaj, da odteka voda..sem bil kar mal u strahu, ko sem moped domov pripeljal in se spraševal: Kaj za vraga pušča? :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
Ob 4. 3. 2020 ob 16:25, DAMI34 pravi:

Evo s prve roke:

Kawasaki jede motor svaki :P

1. Qviki ko maslo ..cup, cup, cup...gor dol ni problema, ni klonkanja ni škrtanja

2. Tempomat, deluje kot pri avtu. Mehko natančno. Nobenga iskanja, nobenga zamujanja.

3. Turing vizir...končno nekaj uporabnega. Nobenih turbulenc, nobenga upora, predvsem pa mir v čeladi. Stopnja 3. Voznik 175cm

4. Presenečen nad pojemkom ko spustim gas...do sedaj tega ni bilo (pri SXih seveda)

5. Vzmetenje in udobje, tako kot mora bit, takoj sem bil domač kot bi ga vozil cel lajf. Ajd 90kkm že mam na sxih.

6. Ostalo moram še strimat. Naklon ročic, razdaljo šalthebla in drobnarije. Prednapetost zadaj sem dal 1klik več takoj.

7. Barvna tv...nema šta nema...

8. Nove gume in nov moped, pa nisem forsiral. Do 31 stopinj je trenutno, ampak še mal zamuja pri nagibu ( v primerjavi z Gt inz900), kar moram tudi še strimat vzmetenje, načeloma me pa ne moti agilnost

9. pa da ne bo dvomov, ker ravno primerjam KTM SDGT kateri nudi brezmejnost užitkov pri padanju in izletu iz ovinka...in seveda primerjam 2 svetova, SDGT-american mussle car in kawa tipa ferrari...kaj bolj paše? ja oba, makjemi :P

 

 

 

 

20200304_153330_HDR.jpg

20200304_154734.jpg

4. sune po novem?

graf oz zajem iz appa za naklon če je možno? :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 urami, Lipstick pravi:

vem da lahko naročiš. Posebej ali pa v sklopu performance verzije. Ampak sem raje tole spodaj vzel, bo bolj uporabno za občasne neumnosti, ki jih v garaži počnem :P

12784760.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 urami, Snečer pravi:

4. sune po novem?

graf oz zajem iz appa za naklon če je možno? :) 

ne, on-off efekt je izničen skoraj popolnoma, zelo lepo in zvezno vleče. Vleče pa tudi zelo zelo dobro :P ni pa to sunkov kot pri Versačeju ali Štromu od 650kubika :D

Nisem še posnel poti, se nisem imel časa ubadat. Vem da pri Riding LOGu snema pot, kar je moč predvajat, pa še kup drugih podatkov, tudi max naklon

1502544535_Capture_2020-03-06-10-59-51.thumb.png.4dc5d3e03a400f9c104640a0f8fcb746.png

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

ne, on-off efekt je izničen skoraj popolnoma, zelo lepo in zvezno vleče. Vleče pa tudi zelo zelo dobro :P ni pa to sunkov kot pri Versačeju ali Štromu od 650kubika :D

Nisem še posnel poti, se nisem imel časa ubadat. Vem da pri Riding LOGu snema pot, kar je moč predvajat, pa še kup drugih podatkov, tudi max naklon

1502544535_Capture_2020-03-06-10-59-51.thumb.png.4dc5d3e03a400f9c104640a0f8fcb746.png

Evo kak sem jaz premikal motor po garaži😂😂😁

 

Screenshot_20200306-183940.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Pravkar, Ris pravi:

 

Screenshot_20200306-183940.png

a to si v šoping pa nazaj letu 10x? :P

Maš tudi grafe celotne poti za raznorazne dejavnike

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

ne, on-off efekt je izničen skoraj popolnoma, zelo lepo in zvezno vleče. Vleče pa tudi zelo zelo dobro :P ni pa to sunkov kot pri Versačeju ali Štromu od 650kubika :D

Nisem še posnel poti, se nisem imel časa ubadat. Vem da pri Riding LOGu snema pot, kar je moč predvajat, pa še kup drugih podatkov, tudi max naklon

1502544535_Capture_2020-03-06-10-59-51.thumb.png.4dc5d3e03a400f9c104640a0f8fcb746.png

 

učinek oilerja na levi strani se takoj pozna...bolj previdna vožnja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!