Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

DAMI34
Pravkar, Snečer pravi:

učinek oilerja na levi strani se takoj pozna...bolj previdna vožnja

na desni je auspuh, pa dol sili :P

ps. niso moji podatki, to je h2sx demo

Share this post


Link to post
Share on other sites
XTR
1 hour ago, DAMI34 said:

na desni je auspuh, pa dol sili :P

ps. niso moji podatki, to je h2sx demo

V desni hlačnici ga je imel... pri H2 je učinek še večji. :P 

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
Ob 4. 3. 2020 ob 16:25, DAMI34 pravi:

 

4. Presenečen nad pojemkom ko spustim gas...do sedaj tega ni bilo (pri SXih seveda)

 

 

 

 

 

 

Tudi SX 2019 ima neverjeten pojemek, ko spustiš gas. Zato sem bil kar presenečen, ko si pisal, da je na SX-u slab pojemek. Verjetno je bilo tako na prejšnjih modelih, ne vem, ker nobenega nisem vozil.  Po mojem mnenju so to uredili z modelom 2017, ki je identičen modelu 2019. 

Edited by truckdriver

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 13 urami, truckdriver pravi:

Tudi SX 2019 ima neverjeten pojemek, ko spustiš gas. Zato sem bil kar presenečen, ko si pisal, da je na SX-u slab pojemek. Verjetno je bilo tako na prejšnjih modelih, ne vem, ker nobenega nisem vozil.  Po mojem mnenju so to uredili z modelom 2017, ki je identičen modelu 2019. 

da, moja napaka, vmes pozabim še na serijo 3, 2019 in 2020 se razlikujeta samo po ridebywire in pa v airboxu , ki ima stranski tubi skrajšani.

Sicer pa ga nisem še gnal, mogoče je vse samo filing in trenutno je tak. Nekaj prispeva tudi revidirana prednja vilica, ki se pri zaviranju ne poseda preveč. Bomo videli, kako bo na jadranki pred ovinki.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Evo moji podatki in tist kar sem posnel

 

Capture+_2020-03-07-12-54-29.png

Capture+_2020-03-07-12-53-56.png

Capture+_2020-03-07-14-14-30.png

Capture+_2020-03-07-12-53-29.png

20200307_131749_HDR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 14 minutami, siks pravi:

Za ajnfaranje pa ni tk nizka poraba😉

5,3 imam povprečje po računalniku. V logu je pa trenutna. Vsaka barva nekaj pomeni, od obratov, temperature, porabe in kaj jaz vem kaj vse..3 strani nepomembnih podatkov, razn če greš na pisto.

1319669843_Capture_2020-03-07-16-20-04.thumb.png.1616ce402c79d6f72a3ede7e6f4589ec.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

@truckdriverpreveri verigo, ker nova se malce uleže. Pa ne upoštevat tovarniškega nasveta, ki govori o ohlapnosti 2-3 cm. Vsaj 3 naj bo. Al pa ko jo porineš navzgor, da je cca 1 prst pod vilico. Moja je bila po 100km že na 4,5cm, pa sem jo malce nastavil. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vito23
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

5,3 imam povprečje po računalniku. V logu je pa trenutna. Vsaka barva nekaj pomeni, od obratov, temperature, porabe in kaj jaz vem kaj vse..3 strani nepomembnih podatkov, razn če greš na pisto.

1319669843_Capture_2020-03-07-16-20-04.thumb.png.1616ce402c79d6f72a3ede7e6f4589ec.png

To imamo tudi na BMW aplikaciji. Plus dodali so še, da lahko uvažaš rute.

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 5 urami, DAMI34 pravi:

@truckdriverpreveri verigo, ker nova se malce uleže. Pa ne upoštevat tovarniškega nasveta, ki govori o ohlapnosti 2-3 cm. Vsaj 3 naj bo. Al pa ko jo porineš navzgor, da je cca 1 prst pod vilico. Moja je bila po 100km že na 4,5cm, pa sem jo malce nastavil. 

Hvala na opozorilu in za nasvet. Sicer nisem preverjal verige, imam pa občutek med vožnjo, da je malce preveč zračnosti ko odpuščam ali dodajam gas. To pa je pokazatelj, da je veriga res malce preohlapna. Jo bom danes malce nastavil. Do sedaj sem prevozil že 700km. Še 300 in bo potreben prvi servis. Verjetno se bo to zgodilo že v prihodnjem tednu, če bo držala vremenska napoved, ki kaže na kar nekaj toplih dni. Utekanje poteka kot prikazuje posnetek, ki si ga prilepil. Večinoma vozim po zavitih cestah, ki zahtevajo precej pretikanja in nihanja vrtljajev motorja, da niso konstantni. Nekajkrat sem za kratek čas tudi rahlo prekoračil 7k rpm/min.  Sama vožnja z SX-om je pa res čisti užitek. Kot si mi rekel, sem že pozabil na vožnjo z SS motorjem in začel uživati z SX-om. Prepričan sem, da tudi ti več kot uživaš s svojo novo ljubico.😍

P.S.

Morda veš za koliko € me bo olajšal prvi servis? Zaenkrat bom šel kar v Trgomoto Krško, kjer sem motor kupil, pa še blizu je. 

Edited by truckdriver

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 12 urami, Vito23 pravi:

To imamo tudi na BMW aplikaciji. Plus dodali so še, da lahko uvažaš rute.

tudi KTM ima precej teh zadev, predvsem pa eno in edino "zame" pomembno: navigacijo. Sem zihr da se bo infoteinment sistem na vseh motorjih še bolj prijel in razvil, ker tole trenutno kar ima kava je odlična zadeva za zapravit 2 ure časa, pa gledat, kdaj in kje si mel v določeni brzini itd...uporabnosti je bolj malo.

pred 9 urami, truckdriver pravi:

Hvala na opozorilu in za nasvet. Sicer nisem preverjal verige, imam pa občutek med vožnjo, da je malce preveč zračnosti ko odpuščam ali dodajam gas. To pa je pokazatelj, da je veriga res malce preohlapna. Jo bom danes malce nastavil. Do sedaj sem prevozil že 700km. Še 300 in bo potreben prvi servis. Verjetno se bo to zgodilo že v prihodnjem tednu, če bo držala vremenska napoved, ki kaže na kar nekaj toplih dni. Utekanje poteka kot prikazuje posnetek, ki si ga prilepil. Večinoma vozim po zavitih cestah, ki zahtevajo precej pretikanja in nihanja vrtljajev motorja, da niso konstantni. Nekajkrat sem za kratek čas tudi rahlo prekoračil 7k rpm/min.  Sama vožnja z SX-om je pa res čisti užitek. Kot si mi rekel, sem že pozabil na vožnjo z SS motorjem in začel uživati z SX-om. Prepričan sem, da tudi ti več kot uživaš s svojo novo ljubico.😍

P.S.

Morda veš za koliko € me bo olajšal prvi servis? Zaenkrat bom šel kar v Trgomoto Krško, kjer sem motor kupil, pa še blizu je. 

prvi servis je menjava olja in filtra, mogoče še priklop na računalnik, to je pa vse. Ne vem cifr ampak recimo med 100-150€ je bilo par let nazaj. Vsaj pri Elisi sem dal za prvi servis okrog 100.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Kje je faking konektor za12v vtičnico? Majkemi, pol motorja sem razdrl, da sem ga našel. Hudič je skrit pri levi luči, pa s črnim izolirjem zlepljen k ostalim kablom, da ga ne najdeš. Aja, pa priklop je tipski, tako da bom novega moral narediti ali pa dovolj kabla pustim, da se armaturka odstrani. Še ne vem...vtičnica bo pa kr od lojza za 14€. Origial naj si pa kar nekam vtaknejo

 

 

20200309_171738_HDR.jpg

20200309_171731_HDR.jpg

20200309_171957.jpg

20200309_171815_HDR.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Kole za 10€. Sede ko tata na mamo

20200310_115159.thumb.jpg.b3001d79e8ac9c15daa14e5c2176ce1c.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 5 urami, Snečer pravi:

dobro si to razkopal :) 

 

pred 5 urami, mladench pravi:

ode garancija

vse naredu, izoliral priključne kable, naredil možnost odklopa in rekel, ko bo zloženo preverim da je + in - na pravem mestu.

psssst pa ne okol govort....3 polnilce (ok 1 ničvreden) in ena 3A varovalka je kazen, ker sem butl pozabil na koncu preverit situacijo. :(

ps. raje to kot pa korono fasat :P

pss. v mojih letih rabi človek mal več časa, da mu pride :D

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Nightmare pravi:

Skolpka pa kr na zajlo al kaj? 😱 😋

 

 

Lp, Samo

jp in prav nič ne pogrešam sranja od hidravlike. Sklopke pri kawi so itak bolj mehke kot pa moja na GTju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 10 urami, DAMI34 pravi:

jp in prav nič ne pogrešam sranja od hidravlike. Sklopke pri kawi so itak bolj mehke kot pa moja na GTju.

Ja, sklopka na SX-u je res mehka in deluje odlično.

Opažam pa na mojemu sx-u, da v 6 prestavi rahlo "tuli". Si ti mogoče zaznal kaj takega v katerem izmed tvojih treh sx-ov? Vse ostale prestave so normalno tihe, le ko prestavim v 6-sto, se sliši rahlo tuljenje. Sicer bom motor naslednji teden peljal na prvi servis in povprašal mehanika, če je to normalen pojav. Drugače pa sem z mopedom izjemno zadovoljen in z vsako vožnjo postajava vse večja prijatelja. Vzmetenje imam zaenkrat na tovarniških nastavitvah in sem kar zadovoljen s temi nastavitvami. Res pa je, da motorja zaenkrat še ne preganjam, niti ga v ovinkih ne podiram v neke ekstremnejše nagibe, ker je asfalt na cesti še razmeroma hladen in nočem, da pride do kakega neljubega dogodka, kljub vsem elektronskim pomagalom.

Danes prekoračil 1kkm in bi moral že na prvi servis, vendar mi je mehanik rekel, da ni problem, če malenkost prekoračim kilometrino, saj bo on vpisal km v servisno knjižico in naredil tako, da bo prav. Ima namreč gužvo, tako da moj moped pride na vrsto šele naslednji teden.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Tistih 100 km čez ne igra bistvene vloge. Jaz običajno grem celo prej

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Današnja karantena zaključena. Kreši zmontirani

 

20200313_163450.jpg

20200313_163444_HDR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Ob 11. 3. 2020 ob 23:01, truckdriver pravi:

Opažam pa na mojemu sx-u, da v 6 prestavi rahlo "tuli". Si ti mogoče zaznal kaj takega v katerem izmed tvojih treh sx-ov? Vse ostale prestave so normalno tihe, le ko prestavim v 6-sto, se sliši rahlo tuljenje. Sicer bom motor naslednji teden peljal na prvi servis in povprašal mehanika, če je to normalen pojav. 

To res ne bi vedel kaj je, guljenje"? Čuden zvok, al kako drugače, ker si ne predstavljam. 6 brzina je pri SXih relativno kratka, pa je mogoče bolj na obratih. Če govoriva o zvoku agregata, ker včasih ti lahko določen zvok in vibracije da zadnji konec pa veriga. Si kaj preveril ohlapnost? Preveč ohlapna veriga včasih tuli, oziroma daje tak zvok.

Drugače pa na servisu vprašat, al pa s kom zamenjat, ki ima 2017-2019 letnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

To res ne bi vedel kaj je, guljenje"? Čuden zvok, al kako drugače, ker si ne predstavljam. 6 brzina je pri SXih relativno kratka, pa je mogoče bolj na obratih. Če govoriva o zvoku agregata, ker včasih ti lahko določen zvok in vibracije da zadnji konec pa veriga. Si kaj preveril ohlapnost? Preveč ohlapna veriga včasih tuli, oziroma daje tak zvok.

Drugače pa na servisu vprašat, al pa s kom zamenjat, ki ima 2017-2019 letnik.

Najlažje bi to "tuljenje" primerjal z avtomobilom, ko pelješ v vzvratni prestavi. Vsaj pri malo starejših avtomobilih se v rikvercu sliši rahlo tuljenje. Po moje prihaja to tuljenje iz menjalnika. Lahko da zobniki rabijo določen čas za optimalno delovanje. Sicer pa bom itak vprašal na servisu. Če bi bila kriva veriga, bi se moralo to "tuljenje" zaznati tudi v kaki drugi prestavi, pa se ne. Le šesta prestava je malo glasnejša. Res pa je, da pri malo višjih obratih ta zvok izgine. Bom javil, kaj je bilo, ko bom opravil prvi servis. To bo en dan v prihodnjem tednu. 

Če pa je še kak drug lastnik SX-a zaznal kaj podobnega, bi bilo z moje strani zaželjeno, da o tem kaj napiše. 

Žal, ne poznam nobenega lastnika SX-a, da bi lahko preveril, če ima enako "težavo"

Edited by truckdriver

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

si poskusil zavrteti motor na stojalu? Daj v 6 brzino zavrti pa posnemi zvok, mogoče bomo kaj videli.

Koliko ima veriga ohlapnosti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Nja
      moj bumbar. Sva šla na motor za vikend. Sonce, finofajn....naselje, 50 kmh  on, malo pozabi, da še ni konec table pa začne pospeševat, ker je res lep ovinek, policaj maha. 67kmh, spustil na 62kmh,  250€ 2 al 3 pike. Benti zatem, ko je vsega konec kako se bo pritožil, to jasno in glasno pove še vsaj dvema kolegoma po telefonu. Mu najdem pravilnik za laserske merilce, najdem na vladni strani vprašanje-ogdovor in pokličem mamo, ta pokliče njeno stranko glede teh(ne)veljavnih meritev, izkušenj s prve roke. Epilog, bumbar je sprejel, da so pa merilci res napredovali, če je meritev neveljavna napravca to sama javi in plačal polovičko. Kot da (3 krediti niso zadostni strošek). Ampak njegova denarnica-je njegova odgovornost.  Če bo pred plačo lačen, bo pa lačen.   
    • RobiRoberto
      OUtsajder še prEEJ
    • motozajebant
      jst mam tu prjatla v LJ. tak mali, opasan. samo kawo vozi kawo pije. Ga bom vprašal, če bi ji pomagal. 
    • VS800
      URolog bi to prej zrihtOU
    • Feky
      Ockej.Se mi ni panike do Lj peljat😊 Saj bi jih,če bi jih znala🤣🤣🤣🤣
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!