Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

truckdriver
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

si poskusil zavrteti motor na stojalu? Daj v 6 brzino zavrti pa posnemi zvok, mogoče bomo kaj videli.

Koliko ima veriga ohlapnosti?

Točno tole se sliši na mojem SX-u, kot pri temu, ki je na posnetku, ko vozi v šesti prestavi. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 3 minutami, truckdriver pravi:

Točno tole se sliši na mojem SX-u, kot pri temu, ki je na posnetku, ko vozi v šesti prestavi. 

 

nič spornega, kot mora bit..edin da bi lahko lepše vozil in menjaval. (brez sklopke mehko navzgor gre odlično na kawi)

Airbox da določen zvok, pa guma, veriga...vse, ampak nič problematičnega. Sicer maš pa garancijo 2 leti, ima da ubiješ boga u njem, če se ma kaj razletet naj se takoj :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 3 minutami, Vin pravi:

A gre 200?

Ne vem, ker pri mojem poteka še utekanje. Do sedaj sem ga pognal do največ 170km/h. V homologaciji piše, da doseže najvišjo hitrost 249km/h. Kaj več o tem ti lahko napiše DAMI34 ali kakšen drug lastnik Sx-a, ki ga vozi že dlje časa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
1 hour ago, truckdriver said:

Točno tole se sliši na mojem SX-u, kot pri temu, ki je na posnetku, ko vozi v šesti prestavi. 

 

 Ne slisim najbolje, ampak zelo podobno je meni pela ketna ko je bila malenkost prevec napeta. Tam med 100 in 120 na uro.

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 1 minuto, jvalant pravi:

 Ne slisim najbolje, ampak zelo podobno je meni pela ketna ko je bila malenkost prevec napeta. Tam med 100 in 120 na uro.

Ampak pri meni se to sliši samo v 6. prestavi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
jvalant
19 minutes ago, truckdriver said:

Ampak pri meni se to sliši samo v 6. prestavi. 

Potem pa mogoce samo zobniki v menjalniku. Kar sploh ni nujno da je kaj narobe. Ravni zobniki so glasni, in lahko da se pac vrtijo z takimi obrati v sesti, da pride do male resonance... Futura mi "tuli" v tretji in peti ze 50k km. Se slisi okoli 80 na uro, ko imam spuscen gas...  Sicer bolje, da se kako mnenje poisces, to je samo moja teorija.

Edited by jvalant

Share this post


Link to post
Share on other sites
perry
55 minutes ago, truckdriver said:

Ampak pri meni se to sliši samo v 6. prestavi. 

Zamenjaj auspuh, pa ne boš več slisal. Itak rabi motor malo vec basa

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Vin pravi:

A gre 200?

samo v prostem padu :P

 

pred eno uro, truckdriver pravi:

Ne vem, ker pri mojem poteka še utekanje. Do sedaj sem ga pognal do največ 170km/h. V homologaciji piše, da doseže najvišjo hitrost 249km/h. Kaj več o tem ti lahko napiše DAMI34 ali kakšen drug lastnik Sx-a, ki ga vozi že dlje časa.

jest ne diujam :P

ps. končna je dovolj visoka, da pride do nje rabi zelo zelo malo časa. Pospešek od 80-140 (najbolj uporaben podatek) se pa lahko kosa z najboljšimi in najhitrejšimi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 45 minutami, jvalant pravi:

Potem pa mogoce samo zobniki v menjalniku. Kar sploh ni nujno da je kaj narobe. Ravni zobniki so glasni, in lahko da se pac vrtijo z takimi obrati v sesti, da pride do male resonance... Futura mi "tuli" v tretji in peti ze 50k km. Se slisi okoli 80 na uro, ko imam spuscen gas...  Sicer bolje, da se kako mnenje poisces, to je samo moja teorija.

Tudi meni se zdi, da je to najbolj realno, kar si napisal. Ravni zobniki znajo biti malo slišni, pri hipoidnem ozobčenju pa tega praviloma ni zaznati. Naslednji teden imam itak prvi servis, pa bom izvedel kaj več. 

pred 12 minutami, perry pravi:

Zamenjaj auspuh, pa ne boš več slisal. Itak rabi motor malo vec basa

Original izpuhi imajo po mojem okusu zelo dober zvok in tudi dovolj basa. Pa še zelo estetski so, vsaj kar se mojega okusa tiče. Tako da definitivno ostanejo gor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
truckdriver
pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

samo v prostem padu :P

 

jest ne diujam :P

ps. končna je dovolj visoka, da pride do nje rabi zelo zelo malo časa. Pospešek od 80-140 (najbolj uporaben podatek) se pa lahko kosa z najboljšimi in najhitrejšimi. 

Delim tvoje mišljenje. Motor izjemno dobro vleče v katerikoli prestavi. Tudi moj bivši 636 je sicer zelo dobro pospeševal, vendar šele nad 10k rpm, SX pa dobro vleče že od 2k rpm, kjer je bil 636 povsem mrtev. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

 

 

podatki z neta:

0-100km/h cca 3,3-3,4sek

končna: 247-248km/h

ali

Measured values acceleration 0-100 km / h: 3.2 seconds (motorcycle 26/2016), 0-140 km / h: 5.2 seconds (motorcycle 26/2016), 0-150 km / h: 5.7 seconds (PS 02 / 2017), 0-180 km / h: 8.3 seconds (Motorrad News 05/2017), 0-200 km / h: 9.9 seconds (Motorrad 26/2016)
Measured values brake 100-0 km / h: 42.3 meters (Motorrad News 05/2017)
Performance metrics 101 kW (137 hp) at 10000 rpm (Motorrad News 05/2017), torque: 110 Nm at 7500 rpm (Motorrad News 05/2017)
Measured values top speed 238 km / h (motorcycle news 05/2017)
Measured values consumption 5.2 liters per 100 km (motorcycle 26/2016), range: 4.9 to 8.8 liters per 100 km

ali 

km/h seconds
0-60 2,08
0-80 2,74
0-100 3,40
0-120 4,67
0-140 5,72
0-160 6,88
0-180 8,76
0-200 11,73
0-220 17,92

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

😍

20200315_123752.jpg

20200315_121337_HDR.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Težka bo do 45 stopinj pridet..nsjbrž bom moral porivat moped, pa kontra viset 😉

20200315_144748_HDR.thumb.jpg.7ef4d66b4a2634086abdb2e92b28c78c.jpg20200315_144705.thumb.jpg.f8b3e2543eb71a30b9d8776238345fb4.jpg20200315_144957.thumb.jpg.7f3588231f0e09627e12477522014aef.jpg

fak sam pele se pa lepo...wiiii

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica
5 minutes ago, DAMI34 said:

Težka bo do 45 stopinj pridet..nsjbrž bom moral porivat moped, pa kontra viset 😉

20200315_144748_HDR.thumb.jpg.7ef4d66b4a2634086abdb2e92b28c78c.jpg20200315_144705.thumb.jpg.f8b3e2543eb71a30b9d8776238345fb4.jpg20200315_144957.thumb.jpg.7f3588231f0e09627e12477522014aef.jpg

fak sam pele se pa lepo...wiiii

Ne verjamem :P 

A0B6214D-9F98-4E46-AFD0-BD8F3489EECE.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 36 minutami, ukica pravi:

Ne verjamem :P 

A0B6214D-9F98-4E46-AFD0-BD8F3489EECE.jpeg

ma potem bom moral nehat presedat, pa raje kontra viset. .P

Boki na S22 so pa majka...danes prvič mal bolj resno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Počasi pa na zihr. Eno po eno :P

20200317_140121_HDR.thumb.jpg.41fadd5113b92564d0df9f05f5e433b7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalar36
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

 

Ne boš verjel ker atribut pri men govori u prid Suzukiju. Belanca :lol1:

Sam čist res. Sem nor na SM stil fatbar belance.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 urami, skalar36 pravi:

Ne boš verjel ker atribut pri men govori u prid Suzukiju. Belanca :lol1:

Sam čist res. Sem nor na SM stil fatbar belance.

sej motor je lep, je pa res da za dve osebi ni. al pa morata biti oba skromna u iber. Baje ima tudi precej onoff efekta.

SM belanco ma moj GT-prodam. Je moji riti tok fajn na sxu, da sem ga kar mal pozabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 52 minutami, Voodoo pravi:

Z100sx 2016...kaj bo prej rajsalo po tleh, tačke al original kufri?

tačke, s kufri nisem nikoli podrgnil

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Voodoo pravi:

Super, hvala za info!

pozabil, vrstni red, tačke, auspuh, kufri, pa rit :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

ma, sm na žalost že vse razn kurfov podrsal :) ...škoda da nima ta letnik še tega merilca nagiba, markez nebi mel za burek :)

Drgač pa ja, mam te kurfe, ampak vedno ko grem kam dlje če se le da spravim stvari v mehke torbe. Vedno cvikam, da bom kak avto zapel. Lani, ko sem se pa za bratom pelu, pa je on bil na SX-u s kufri, se mi je zdelo da je bil parkrat nevarno blizu, ampak glede na to da so ble tačke še kolk tolk cele ni bojazni :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!