Jump to content

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Message added by DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Recommended Posts

Kak stil vožnje, kaj hočeš od gume, čimveč km, al čimlepše leplenje na ovinkih..gum malo morje, za vse priložnosti, predvsem pa kaj ustreza tvojemu stilu vožnje.

Če si v dvoje potem kako ST, če si solo pa kako SS. Jaz sem na Mitaskah, ker mi najbolj ustrezajo, ne ker so najboljše :P

Pa še to kombiniram, zadaj Touring force, spredaj sportforce.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    919

  • mladench

    144

  • Kmet2

    105

  • peterjanko

    104

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Its alive

Evo želja uresničena, prešaltal na opevanega Z1000SX. Po prvih vtisih je top! Moč je proti svju itakZa dolge fure po 600km+ dan  (vedno v dvoje) je SV (S verzija), postal prenaporen... Pa recimo tudi,

Posted Images

28 minutes ago, mladench said:

če ti je bil GT2 všeč, ti bo Conti RA 3 toop.

Si vozil obe? Sem že začetek sezone hotu te vzet, pa jih niso mel na zalogi. Bi probal ja.

11 minutes ago, DAMI34 said:

Kak stil vožnje, kaj hočeš od gume, čimveč km, al čimlepše leplenje na ovinkih..gum malo morje, za vse priložnosti, predvsem pa kaj ustreza tvojemu stilu vožnje.

Če si v dvoje potem kako ST, če si solo pa kako SS. Jaz sem na Mitaskah, ker mi najbolj ustrezajo, ne ker so najboljše :P

Pa še to kombiniram, zadaj Touring force, spredaj sportforce.

Stil vožnje pa, v glavi sm rossi, v resnici pa ne :) 99% vozim sam, mam pa za daljše fure gor kufre s kamping opremo itd. S kufri vred že kakih 15-20 kg nanese. 

Mitask sm en kup odfural na prejšnjem motorju s pol manj moči, pa nism nikol več kot 4-5k ven spravu, zato se jih malo izogibam za Z-ja. So mi pa kul gume drgač. Pač če nardim med 10 in 15k na sezono, pa bi jih menjal na 5k, je to že skor komplet sam v dnarju za menjavanje, pa cel dan furanja mi gre :) raje vidim, da menjam max 1x na sezono.

 

 

Edited by Voodoo
Link to post
Share on other sites
pred 11 minutami, Voodoo pravi:

Si vozil obe? Sem že začetek sezone hotu te vzet, pa jih niso mel na zalogi. Bi probal ja.

Stil vožnje pa, v glavi sm rossi, v resnici pa ne :) 99% vozim sam, mam pa za daljše fure gor kufre s kamping opremo itd. S kufri vred že kakih 15-20 kg nanese. 

Mitask sm en kup odfural na prejšnjem motorju s pol manj moči, pa nism nikol več kot 4-5k ven spravu, zato se jih malo izogibam za Z-ja. So mi pa kul gume drgač. Pač če nardim med 10 in 15k na sezono, pa bi jih menjal na 5k, je to že skor komplet sam v dnarju za menjavanje, pa cel dan furanja mi gre :) raje vidim, da menjam max 1x na sezono.

 

 

ToF nardi več kot SF+. Dunlop Roadsmart 3 nardi ogromno itd..Drugo je pa letni čas, pa dovolj visok tlak. Pozimi s SF+ nardim 4 jurje komaj, poleti pa celo 6..

Ampak iz prave športne gume pričakovat 8 jurjev..no ne vem. 5-6 bi bilo realno.

Link to post
Share on other sites

Recimo conti RA3 kot pravi Mladench je dober kompromis med športnostjo in kilometri. In prav tako ToF

Link to post
Share on other sites

GT1 so meni tudi drsele proti koncu, GT2 niti ne...edino na res gladkem sfaltu sem vozil kot ženske genitalije, ampak ne vem če je zarad gume. Če kdo pozna cesto na Vrabče(Vipavska), na tistem asfaltu mi drsita zadnja in sprednja.

Hvala obema, bom verjetno conti montiral tokrat.

Edited by Voodoo
Link to post
Share on other sites
pred 50 minutami, DAMI34 pravi:

Recimo conti RA3 kot pravi Mladench je dober kompromis med športnostjo in kilometri. In prav tako ToF

Meni je bila RA2 po obliki bolj športna kot angel...dobesedno silila me je v nagib. V oprijemu nisem zaznal bistvenih razlik. Kilometrina pa v prid angel. Res pa, da RA2 sem skor celo odvozil po ovinkih hrvaške in Dolomitov, kjer nisem šparal z odpiranjem. Kilometrina z zadnjo RA2 tam nekje kot SF+ (5500), angel ca. 6500. Definitivno ostajam na RA... 

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, siks pravi:

Meni je bila RA2 po obliki bolj športna kot angel...dobesedno silila me je v nagib. V oprijemu nisem zaznal bistvenih razlik. Kilometrina pa v prid angel. Res pa, da RA2 sem skor celo odvozil po ovinkih hrvaške in Dolomitov, kjer nisem šparal z odpiranjem. Kilometrina z zadnjo RA2 tam nekje kot SF+ (5500), angel ca. 6500. Definitivno ostajam na RA... 

Se popolnoma strinjam. Angel GT sploh ni slaba, vendar:

poln pospešek iz ovinka..ni vredna svojega imena, prehitro drsi, premal da od sebe, žal preveč nasekljana in premal oprijema na boku v večjih nagibih. Po dežju pa, kot bi dal nove gume, vse čutiš, drži pa tok da si sploh ne upam. Predvsem pa zelo nevtralna guma v vseh obdobjih in na vseh podlagah. RA (vse serije) je vsekakor bolj športna in s podobnim oprijemom v mokrem.

Trenutno pilim 4to ToF, in kot kaže bo na SXu zlahka dosegla 8kkm, med drugim vsaj 2x cela jadranka in vsaj 5x še Karlobag-pakla, na zabavno sportski način.

Zima pa ToF ubija, no še kako drugo...

Link to post
Share on other sites

Kako pa to, da jih pozimi hitreje pobira? O kakšni zimi je to govora, kar se tiče temperatur? Meni vedno ko je 30+ jadranka pobere tedensko plačo :)

Kak profil ima pa kaj ToF? v Primerjavi s SF+,  gre isto hitro na bok?

Edited by Voodoo
Link to post
Share on other sites
pred 15 urami, Voodoo pravi:

Kako pa to, da jih pozimi hitreje pobira? O kakšni zimi je to govora, kar se tiče temperatur? Meni vedno ko je 30+ jadranka pobere tedensko plačo :)

Kak profil ima pa kaj ToF? v Primerjavi s SF+,  gre isto hitro na bok?

Vse okrog ToF in SF + je v temi Mitas, preber si zadnji 100strani. 2x ne bom pisal. Pa marsikdo tut ne. Tof je bicompound s tršo sredico od 180 mere dalje. Nižja kot je temperatura 20 navzdol recimo, manj je leplenja in vtiranja v podlago, več je mikrodrsenja in posledično je večja poraba. Simpl. Teorija vleja za popolnoma vse blagovne znamke gum.

ps. vozim se od -5 do +40. Vem o čem pišem.

Sama tof...to pišem zadnjič tule, ker v temi Mitas so cele disertacije (vzem si čas, preštudiraj) se enako lepo preklada kot SF+. Podobno obliko nudijo še Conti, Bridgekamen :P je za odtenek poližnejša (manjši trebuh), Dunlopke pa so običajno mal širše.

ps. jadranka, če ne nažigaš (kar je kretenizem) od ovinka do ovinka in potem smrt v zaviranju, je celo prizanesljiva do sredine. Na jadranki se nažiga ovinke, da spucaš robove in jo spet lepo zaobljiš.

PS. to je moje mnenje in nikakor ni v povezavi s svetovnimi strokovnaki, ki obvladajo moto GP. To je mnenje nekoga, ki rad sicer hitro odpelje, vijuga med ovinki, ampak s čimamanj zaviranja. to je mnenje nekoga, ki mu je vožnja mopetka na najlepših cestah na sveeetu, podobna plesu.

Link to post
Share on other sites

NIsm vedu, da obstaja Mitas tema, se opravičujem.

Jadranko pa sem tudi parkrat prefural, in nism še nikol menjal gume, da bi ji sredine sfalilo pred boki, brez skrbi :)

Kul, hvala za razlago, ponavadi ne vozim v tako nizkih temperaturah, tako da nimam izkušenj s tem.

Link to post
Share on other sites
Pravkar, Voodoo pravi:

NIsm vedu, da obstaja Mitas tema, se opravičujem.

Jadranko pa sem tudi parkrat prefural, in nism še nikol menjal gume, da bi ji sredine sfalilo pred boki, brez skrbi :)

Kul, hvala za razlago, ponavadi ne vozim v tako nizkih temperaturah, tako da nimam izkušenj s tem.

https://motosvet.com/tabla/topic/40206-mitas-pnevmatike/

 

Link to post
Share on other sites

da (kilometrina bo tja 3-4 jurje če govoriš o S22)

Link to post
Share on other sites
pred 14 minutami, Voodoo pravi:

Gre se za conti SA3.

sploh ne razmišljat. Vzemi takoj, drgač bom jaz!!

 

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

če se je slučajno že komu pojavilo...pri cca 6k pride do neke resonance z nečim in se na levi strani pojavi neko brenčajne, kot odtegnjen šrauf, plavajoča podložka. Niti ni full moteče, ampak ko enkrat opaziš ne morš neopazit :) 

 

Drugače pa prvih cca 1000km na Conti SA3...fak je to zakon! Zdej je pa res ko da picikl vozu :) tako kot je maldench napisal, te dobesedno sili v nagib. Meni je super, verjamem pa da komu nebi blo, še posebaj po mestu, pri cijazenju lahko hitro preveč nagneš motor in ga pobiraš. Rabijo pa več časa, da se ogrejejo kot angel gt2, vsaj jaz imam tak občutek. Me pa skrbi, da si nebom mogu privoščit furat naprej teh gum, ker vsaka lepa serija ovinkov in so nasvaljkane! Upam, da je blo to sam prvih par plasti :) kakorkoli, zaenkrat super fajn. Ker pa zgleda letos nebomo več mogl neki jadranke furat iščem predloge za kake lepe daljše športne fure.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Na svojem kawlnu 2012 letnik ABS bi rabu menjat prednje diske( pač tresejo pa mi ni fajn)...kje bi dobil nove po ugodni ceni če se da,hvala za pomoč,lp.

Link to post
Share on other sites
pred 14 minutami, billy pravi:

Na svojem kawlnu 2012 letnik ABS bi rabu menjat prednje diske( pač tresejo pa mi ni fajn)...kje bi dobil nove po ugodni ceni če se da,hvala za pomoč,lp.

mel 2011 letnik, montiral Brembo (kao prave za SXa race sintrane) so žrle diske, po 5 jurjih montiral original za 2x višjo ceno. Odločitev je na tebi, jaz priporočam samo in zgolj original od kawe (cca 140€) al pa mineralne. 

Link to post
Share on other sites
On 8/31/2020 at 5:10 PM, billy said:

Na svojem kawlnu 2012 letnik ABS bi rabu menjat prednje diske( pač tresejo pa mi ni fajn)...kje bi dobil nove po ugodni ceni če se da,hvala za pomoč,lp.

Zadnič so mi pri čarmanu rekl, da lahko fliknem gor tudi od zx10r diske, so pa 10mm večji, tako da se da potem še 5mm distančnike na čerljusti. Predvidevam da lahko na 2012 isto.

Link to post
Share on other sites
Ob 31. 8. 2020 ob 17:10, billy pravi:

Na svojem kawlnu 2012 letnik ABS bi rabu menjat prednje diske( pač tresejo pa mi ni fajn)...kje bi dobil nove po ugodni ceni če se da,hvala za pomoč,lp.

se opravičujem, prebral sem ploščice, pa ti odgovoril

Link to post
Share on other sites
On 8/31/2020 at 5:10 PM, billy said:

Na svojem kawlnu 2012 letnik ABS bi rabu menjat prednje diske( pač tresejo pa mi ni fajn)...kje bi dobil nove po ugodni ceni če se da,hvala za pomoč,lp.

Kakšen pa je razlog za nastanek teh težav? Slaba serija zavornih diskov, uporaba neoriginalnih zavornih ploščic? Mi je čudno, da nekateri že pri 40k kilometrih menjajo komplet zavore. Zapis iz enega oglasa.. "Novi diski spredaj in zadaj + zavorne plščice (pred 1800km)". Motor pa naj bi imel 42.427km. :hmm:

 

 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!