Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

11 hours ago, XTR said:

Kakšen pa je razlog za nastanek teh težav? Slaba serija zavornih diskov, uporaba neoriginalnih zavornih ploščic? Mi je čudno, da nekateri že pri 40k kilometrih menjajo komplet zavore. Zapis iz enega oglasa.. "Novi diski spredaj in zadaj + zavorne plščice (pred 1800km)". Motor pa naj bi imel 42.427km. :hmm:

 

 

Pretrde ploscice

Pista

Pregretje

Zviti zaradi pregretja/padca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem jih sam zajebu ,tko da vem kje je keč, pač so se pregreli, ko ob menjavi ploščic nism spucu batkov na čeljusti, in se le ti niso po zaviranju odmaknal v prvotni položaj zaradi gareža ali umazanije, ki se nabere okoli batka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

2021 barve in modeli

oranžne nalepke moram nekje dobiti, pod nujno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 minutes ago, DAMI34 said:

2021 barve in modeli

oranžne nalepke moram nekje dobiti, pod nujno

2021 zelena je zelo všečna! Črna z ravno prav zelene... ?

 

Nalepke se pa valda da naročit, tako kot vsak kos... samo poceni pa niso, to ti pa garantiram :D 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, apirko pravi:

2021 zelena je zelo všečna! Črna z ravno prav zelene... ?

 

Nalepke se pa valda da naročit, tako kot vsak kos... samo poceni pa niso, to ti pa garantiram :D 

vem, se pa skladajo s kombinezonom. Oranžna je kul barva, pa vidna tistim, ki hočejo videti. Meni je še vedno črn najlepši, ma malo oranžne mu sede (jebiga vpliv ktm)

Ampak bolj zgledajo svetlo rdeče, pičke bi zapisale, barva aronije...al neki podobnega, sem se nasankal že s škornji, ker niso oranžni ampak svetlo rdeči...teoretično jih lah dam celo delat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 9/20/2020 at 3:09 PM, DAMI34 said:

Ti visordown fantje so zlo naklonjeni kawasakiju :) mal mi je že smešno, ker skor v vsaki kategoriji zmagajo, mislim, sej ne da si nebi zaslužili, ampak vseeno :) MCN medtem pa vedno dokaj popljuva kawo, je pa res da so pri visordown bolj na cesto usmerjeni, kot pri MCN, kjer so roadtesterji večinoma bivši dirkači.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 urami, Voodoo pravi:

Ti visordown fantje so zlo naklonjeni kawasakiju :) mal mi je že smešno, ker skor v vsaki kategoriji zmagajo, mislim, sej ne da si nebi zaslužili, ampak vseeno :) MCN medtem pa vedno dokaj popljuva kawo, je pa res da so pri visordown bolj na cesto usmerjeni, kot pri MCN, kjer so roadtesterji večinoma bivši dirkači.

Visor, MCN in podobno, test je test, primerjava je primerjava, jih prebereš 10 izluščiš bistvo in si tam. A je motor dosegel, prvo, drugo ali 5 mesto...niti ne igra vloge. Zadeve moraš vedno jemati z rezervo. 

Tudi bivši dirkač lahko ni merilo, ali pa ni merilo, kaj išče povprečen kupec. Kar nekaj let je KTM GT na lestvicah (različni avtorji oziroma testerji) krojil sam vrh, pravzaprav zasedal prvo ali 2 mesto, pa ni tako prodajan, kot SX recimo v segmentu ST motorjev.

Itak so te primerjave bolj tak tak, so pa fine za kak članek prilimat, mogoče preveriti, kaj je nekomu bilo všeč, kaj ga moti itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Normalno! Mislim pa da je 90% motorjev zelo dobrih zdej, oz že vsaj zadnih 20 let. Stvar posameznika pa je kaj je komu všeč.

Kar se pa tiče ktm in kawasaki primerjave...mislim, vsaj če mene vprašal slovi kawasaki po neuničljivih motorjih, medtem ko ktm ne, pa pač mnogo cenejši je. Za veliko večino so pa to kr pomembni faktorji. 

Tuono v4 je povsod znan kot kao najboljši naked. Sm šou pogledat zadevo, se vsedu gor, dobil občutek kot da spet sedim na BT-ju in je blo to to :) ni za mene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

20201011_112136_HDR.thumb.jpg.8c3d8f0fcd097b1395daddfaa3709a12.jpg

10 jurjev sva obrnila. In to v faking korona času.

Tako prekleto predvidljiv, zabaven, brez najmanjšega problema moped.

In je hiter in je zanesljiv, zavore so bomba..manjka pa presežek, ko ti stisne prpo v sfinkter.

V ponedeljek grem na lov H2sxa..navadnega...2019 letnik, cena sitnica :P

ps. 99,9% voznikom to itak ne manjka, in tega obdržim, H2sx bo zame...za dušo :D

Po 10 jurjih lahko podam svoje mnenje (osebno mnenje)

1. mogoče mi manjka in z vidika varnosti vsekakor dobro, je prvi šus ob obračanju plina, SX ima štandarden "go blind" efekt, ko pokne čez 7 jurjev...takrat stegne, da se mu zmeša, seveda moraš potem ustaviti

2. odkar sem mel "mussle motorbike" se je rit razvadila na "kick" šus takoj (spet 99,9% voznikom nepomembno)

3. kawa zanesljivost, predvidljivost, natančnost, dobra izdelava in funkcioniranje vseh sistemov, me še vedno navdušujeta

 

 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Snečer pravi:

Me zanima, kaj boš rekel, ko bo H2 :) po moje premočno za naše ceste :) 

Ne, ker h2SX ni h2...zaostaja za njim, prilagojen je kompresssssssor, da bolj enakomerno daje moč

In ker sva v temi SX, celo meni ni premalo, sem pa len, pa rad vidim šus že pri nizkih obratih. Ciklistika geometrija, celo gadžedi so tam tam z SXom. Ali celo slabši, pri H2SXu navadnem, brez SE oznake.

Navaden H2 nima barvne tv, niti kvikija. Pričakujem in predvidevam, da je vse ostale več al manj enako, le naziv H2 je za hvaljenje pred gostilno. Tudi cena: skoraj 16 za H2sx2019 je 16 kek, kar je enako SXu naloudanemu (turer paket)

Kufre mam, kateri pašejo na oba.

To ne pomeni, da delam krivico SXu 2020. Zame še vedno ultimate bike, enostavnost in lahkotnost uporabe, pa aktivna varnost za manj sposobne voznike, je nora. (in nas starejše lenuhe)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 11. 10. 2020 ob 11:30, DAMI34 pravi:

V ponedeljek grem na lov H2sxa..navadnega...2019 letnik, cena sitnica

@DAMI34 Koliko sem gledal po oglasih na avtonet ima Trgomoto v Krškem najcenejšega H2 SX modelsko leto 2019. Cena je 15.690 €. Prepričan sem, da bi se možakar dal še zglihat za kakih 200€. Meni je SX-a na že akcijsko ceno spustil za 300€. Pokliči ga in se pozanimaj.  

Gre pa za črno barvo, ki je nekaj cenejša od zelene. 

P.S.

Jaz sem na svojem SX obrnil 13,5K km. 

Popravljeno . Popravil truckdriver
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, truckdriver pravi:

@DAMI34 Koliko sem gledal po oglasih na avtonet ima Trgomoto v Krškem najcenejšega H2 SX modelsko leto 2019. Cena je 15.690 €. Prepričan sem, da bi se možakar dal še zglihat za kakih 200€. Meni je SX-a na že akcijsko ceno spustil za 300€. Pokliči ga in se pozanimaj.  

Gre pa za črno barvo, ki je nekaj cenejša od zelene. 

P.S.

Jaz sem na svojem SX obrnil 13,5K km. 

vem, h2sx navaden letnik 2019 (DKS cenik, stara zaloga), sicer sva izven teme o pravem SXu

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Končno so izdali popravek za Rideology app. Povezava ostane aktivna, kljub zaprti app, informacije na zaslonu o prejetih sms in telefonskem klicu se izpisujejo (prej jih niti omogočit nisem mogel), ter povezava je avtomatska, ko sta 1x sparjena foun in mopetk :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
pred 14 urami, spartanbp pravi:

H2-ji imajo sedaj vpoklic, getribi.

si pa temo falil. H2 je 998ccm, SX 1043ccm...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

tudi po pisti lepo leti.

6.55 dalje

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mene pa zanima, ce je mogoce na na SX-a modelsko leto 2019 vgradit elektroniko za quickshifter iz modelskega leta 2020 in koliko € bi to zneslo, ce je mogoce. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, bladerunner pravi:

Mene pa zanima, ce je mogoce na na SX-a modelsko leto 2019 vgradit elektroniko za quickshifter iz modelskega leta 2020 in koliko € bi to zneslo, ce je mogoce. 

Ne, vsaj kar vem.  Maš pa od Healtecha, kar je dobra firma.

 

  • Hvala 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, kvikija nisem nikol pogrešal, gor sem menjaval itak brez sklopke, sam mal trzaja z gasom in je blo pok pok. Kave majo zlo mehke menjalnike. Za dol mi kviki pa ne paše niti na 2020 modelu. Delo ok, gib mi je moteč, ler sem navajen blipat.

 

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

Ne, vsaj kar vem.  Maš pa od Healtecha, kar je dobra firma.

Se bom pozanimal v Elisi Domzale, ce se oni ukvarjajo s takimi stvarmi. Ker tale, ki mi sedaj servisira motor, dvomim, ce to pocne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

aja, kvikija nisem nikol pogrešal, gor sem menjaval itak brez sklopke, sam mal trzaja z gasom in je blo pok pok. Kave majo zlo mehke menjalnike. Za dol mi kviki pa ne paše niti na 2020 modelu. Delo ok, gib mi je moteč, ler sem navajen blipat.

 

Se povsem strinjam s tabo, le malo me zanima, ce se da to montirat in pa seveda cena. Nikakor mi pa ni nikakrsna nuja, da quicshifter montiram na svojega SX-a, ker je menjalnik res natancen in mehak. Jaz sicer vecinoma saltam z uporabo sklopke tudi navzgor, dol pa enako kot ti, z blipom. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Januar,  js pa že sanjam športo turiranje :) torej, mogoče bi na začetku sezone dal remapat motor, pa bi pred tem še mal izpuh uredil. Rad bi obdržal serijske lonce, ne vem pa kaj pol komplet kolektor menjat, al je brezveze, pa dam samo Y cev gor, pa eliminiram katalizator?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 44 minutami, Voodoo pravi:

Januar,  js pa že sanjam športo turiranje :) torej, mogoče bi na začetku sezone dal remapat motor, pa bi pred tem še mal izpuh uredil. Rad bi obdržal serijske lonce, ne vem pa kaj pol komplet kolektor menjat, al je brezveze, pa dam samo Y cev gor, pa eliminiram katalizator?

predlagam, da se ne mučiš preveč in pogledaš, kar po kakem tujem forumu, kako so naredili, če so in kaj so od tega imeli.

https://www.z1000sx.co.uk/index.php?PHPSESSID=aba7fff8c14a2869e03a4b021d04b066&#c1

Sem videl, da tut na FB nekaj o tem sprašuješ.

Moje mišlenje je in motor je tako stuniran ter nastavljen, da SS dirkalnika ne pričakuj, brez dragih posegov. Od powercommanderja, zračnega filtra, rorov, map itd. To ni agregat od ninjđe, to je dizel :D vleče tam, kjer rabiš, ne pa nad 10 jurji obratov

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!