Jump to content

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Message added by DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Recommended Posts

@DAMI34ali kdorkoli drug. Imam vprašanje zate. Ti si vozil že tri modele z1000sx pa me zanima, kako se pri tem modelu nastavi višina snopa kratkih luči. Po mojem občutku ima moj model tovarniško nastavljen snop kratkih luči nekoliko prenizko. Rad bi jih nekoliko dvignil. Malo sem si ogledoval in razmišljal, kako bi to storil sam. Pa se mi zdi, da je zadeva precej komplicirana. Si se morda ti kaj ukvarjal s temi rečmi? Kakšen imaš ti občutek pri tvojem modelu? Se ti tudi zdi, da kratke luči svetijo nekoliko prenizko? 

Verjetno bom moral to poštimat na servisu. Saj imam itak naslednji teden v planu menjat zadnjo pnevmatiko (to mi bo storil serviser) in bom rekel še za rahel dvig kratkih luči. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    942

  • mladench

    144

  • Kmet2

    105

  • peterjanko

    104

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Its alive

Evo želja uresničena, prešaltal na opevanega Z1000SX. Po prvih vtisih je top! Moč je proti svju itakZa dolge fure po 600km+ dan  (vedno v dvoje) je SV (S verzija), postal prenaporen... Pa recimo tudi,

Posted Images

Pravkar, bladerunner pravi:

@DAMI34ali kdorkoli drug. Imam vprašanje zate. Ti si vozil že tri modele z1000sx pa me zanima, kako se pri tem modelu nastavi višina snopa kratkih luči. Po mojem občutku ima moj model tovarniško nastavljen snop kratkih luči nekoliko prenizko. Rad bi jih nekoliko dvignil. Malo sem si ogledoval in razmišljal, kako bi to storil sam. Pa se mi zdi, da je zadeva precej komplicirana. Si se morda ti kaj ukvarjal s temi rečmi? Kakšen imaš ti občutek pri tvojem modelu? Se ti tudi zdi, da kratke luči svetijo nekoliko prenizko? 

Verjetno bom moral to poštimat na servisu. Saj imam itak naslednji teden v planu menjat zadnjo pnevmatiko (to mi bo storil serviser) in bom rekel še za rahel dvig kratkih luči. 

 v knjižici stran 186, vsaj v moji je navedeno, pa ni tak problem, sicer piše da naj to počne serviser.

2017 model, torej v tvoji knjižici bi moralo biti tole: 

Screenshot_2018-01-15_13-49-31.png.fcbe3143fa631574037d06b7d1cb2cd3.png

 

 

Service manual, je pa pripet na vrhu. Stankaj si ga.  Moje so drgač ok višina. Sem si pa na drugih modelih popravil luči, večinoma so previsoke, odvisno je še al si sam al v dvoje, kaka je prednapetost zadaj.

 

Link to post
Share on other sites

če boš že luči nastavljal, preveri še posed, oziroma naj ti nastavi preload z meritvami. Običajno so vsi premalo, defolt je 8 klikov, jaz mam na 14 (po meritvah bi lahko še več nastavil) večina ima tut tam nekje. In potem se spremeni tudi višina snopa luči.

Torej prava prednapetost/višina zadaj, potem pa luči in višina snopa.

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

če boš že luči nastavljal, preveri še posed, oziroma naj ti nastavi preload z meritvami. Običajno so vsi premalo, defolt je 8 klikov, jaz mam na 14 (po meritvah bi lahko še več nastavil) večina ima tut tam nekje. In potem se spremeni tudi višina snopa luči.

Torej prava prednapetost/višina zadaj, potem pa luči in višina snopa.

Jaz sem od defoulta prestavil najprej dva klika v desno, pa se mi je zdelo pretrdo in nato za en klik nazaj. Sedaj se mi zdi OK. 

Link to post
Share on other sites
pred 2 minutami, bladerunner pravi:

Jaz sem od defoulta prestavil najprej dva klika v desno, pa se mi je zdelo pretrdo in nato za en klik nazaj. Sedaj se mi zdi OK. 

kliki vplivajo na višino motorja, sicer en klik ni neke razlike, če jih imaš 40.

Torej imaš 9 klikov (defolt je 8), tule:

https://www.z1000sx.co.uk/index.php/topic,12398.0.html

večinoma vsi nastavijo več. Tudi jaz sem meril, pa je kar premalo. Ni pa nič trši motor, deluje samo trše ko ga pritisneš, ker je višji, ampak med vožnjo ne bo neke razlike, se bo pa lepše peljal.

Mal mam na sumu te oljno/hidravlične napenjalce, da se ščasoma nekoliko zmehča/pretegne vse skupaj (pojma nimam), ker tudi meni je od začetka odgovarjalo 9 klikov, potem pa sem mel filing da je premalo in sem šel pomerit in je bilo res. Zdej je moped spet kot mi ustreza. Ne trdim, da ti naredi isto, le pomerita na servisu posed, če boš že luči nastavljal.

 

Link to post
Share on other sites
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

kliki vplivajo na višino motorja, sicer en klik ni neke razlike, če jih imaš 40.

Torej imaš 9 klikov (defolt je 8), tule:

https://www.z1000sx.co.uk/index.php/topic,12398.0.html

večinoma vsi nastavijo več. Tudi jaz sem meril, pa je kar premalo. Ni pa nič trši motor, deluje samo trše ko ga pritisneš, ker je višji, ampak med vožnjo ne bo neke razlike, se bo pa lepše peljal.

Mal mam na sumu te oljno/hidravlične napenjalce, da se ščasoma nekoliko zmehča/pretegne vse skupaj (pojma nimam), ker tudi meni je od začetka odgovarjalo 9 klikov, potem pa sem mel filing da je premalo in sem šel pomerit in je bilo res. Zdej je moped spet kot mi ustreza. Ne trdim, da ti naredi isto, le pomerita na servisu posed, če boš že luči nastavljal.

 

Ja, po mojem mnenju so se tebi verjetno res hidravlični napenjalci rahlo zmehčali malo prej kot meni. To pa zato, ker praviš, da se veliko voziš v dvoje in natovorjen s prtljago. S tem pa je vzmetenje bolj obremenjeno. Jaz večinoma vozim solo in z malo prtljage. Prevoženih KM pa imava ta čas približno enako. Moj ima 13,8K Km. Motor pa sem dobil domov 3.2.2020. Ti verjetno nekaj kasneje. 

Bom pa rekel serviserju, da mi zmeri posed.

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, DAMI34 pravi:

no, nekaj je odvisno tut od teže voznika, sicer se nisem tok zredil, mal pa zihr :P

 

Hehehe, drži, tudi teža voznika ima vpliv na posed vzmetenja. Jaz imam že nekaj časa konstantno težo med 90-92kg. Vesel bi pa bil, če bi lahko zgubil kakih 10kg.

Link to post
Share on other sites
Ob 2. 2. 2021 ob 23:08, bladerunner pravi:

@doreJaz tudi vozim novega Z1000SX modelsko leto 2019, letnik nakupa 2020 in sem z njim izjemno zadovoljen. Motor je narejen tako za umirjeno kruzanje, kakor za zelo ostro in agresivno vožnjo, če si motorist tega zaželi. Položaj za krmilom je udoben in neutrujajoč tudi na daljše razdalje. Lega na cesti odlična, vodljivost natančna in lahkotna. Motor prožen in močno vleče že pri niskih vrtljajih. Od 7000-11000 se mu pa trga. Jaz ga največ vozim v območju med 3K vrt.-6K vrt., kjer se odlično počuti, dobro vleče, ima nizko porabo goriva in nudi veliko uživancije med vožnjo. Menjalnik je pa prava fantazija. Mehko, hitro in natančno pretikanje. Moj model še nima quickshifterja. Torej je model 2021, za katerega se ti zanimaš, še korak ali dva naprednejši.

Moja kilometrina z motornimi kolesi je nekje na tvoji ravni. Zato ti vsekakor priporočan SX-a in sem prepričan, da boš z njim več kot zadovoljen. Spadam pa med malo starejše motoriste, ne pa starčke. 

No odločitev je padla. Naročen pred tednom dni v naslednjih 10ih dneh naj bi bil pripravljen za vožnjo.

Link to post
Share on other sites
pred eno uro, dore pravi:

No odločitev je padla. Naročen pred tednom dni v naslednjih 10ih dneh naj bi bil pripravljen za vožnjo.

Odlično! Ravno pravi čas, ko se bo začelo lepše in toplejše vreme, da ga boš lahko takoj preizkusil. Zagotavljam ti, da boš z motorjem več kot zadovoljen.

Želim ti srečno in varno vožnjo in veliko užitkov v vožnji!

P.S. Ne pozabit objave slik na tej strani, da bomo videli novega lepotca!

Edited by bladerunner
Link to post
Share on other sites
pred 15 urami, dore pravi:

No odločitev je padla. Naročen pred tednom dni v naslednjih 10ih dneh naj bi bil pripravljen za vožnjo.

Srečno vožnjo, čimveč slik in vtisov, naj ti dobro služi, pa seveda kako oceno motorja.

Kaj si vzel? Barva? oprema?

 

Link to post
Share on other sites
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Srečno vožnjo, čimveč slik in vtisov, naj ti dobro služi, pa seveda kako oceno motorja.

Kaj si vzel? Barva? oprema?

 

Hvala. Vzel sem črno sivega z nekaj opreme -nosilec ,kovček...Dobil sem dober popust. Stranske kovčke bom nabavil naknadno,če jih bom rabil ,sem videl rabljene za dobro ceno.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!