Jump to content

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Message added by DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Recommended Posts

pred 6 minutami, Jagnje pravi:

To sem že na angel gt opazil, da mi je prednjo pobralo pred zadnjo. Hvala!

Nič, pod tuš pa mal tvojo cesto počekirat, predmeja ne? :) treba izkoristi zadnja dneva svobode 😕

smo zaprti..pa na predmejo maš sol in pesek. No S22 je hudo boljša od angelce. angelca je itak ST. Sicer nisem več neki dirkač, pa zlahka preživim z ST pnevmatiko, vendar je kar velika razlika med angel in S20-22.

Nikol inisem razumel zakaj na superduka GT stavijo angel GT. Za tako moč in tak motor bi moral bolj športni montirat. In vedno ko sem gume zamenjal (oem ) sem mi je nasmeh risal na faco, pa čeprav je bila samo mitas SF+

Link to post
Share on other sites
  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DAMI34

    966

  • mladench

    145

  • peterjanko

    105

  • Kmet2

    105

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Evo želja uresničena, prešaltal na opevanega Z1000SX. Po prvih vtisih je top! Moč je proti svju itakZa dolge fure po 600km+ dan  (vedno v dvoje) je SV (S verzija), postal prenaporen... Pa recimo tudi,

Its alive

Posted Images

Zaprti, kaj ste tolk suhih sliv pojedli? :)

Sm bil gor, pa je iz ajdovske strani kr ok cesta, dol na Col je bla pa bol za okolico opazovat :)

Men se drgač ni zdela angelica napačna, sam premal km mi je držala, 3 komplete sm pofuru, zadnjega presekal pri cca 4k. Sm pa itak ugotovil, da je sprednja že tudi na indikatorjih, tk da bom kr komplet zamenjal. Baje je metzeler 01 tudi fajn :) ...preveč izbire.

 

Link to post
Share on other sites

jest se kr držim  Bridgestone BT023R, glede na to da sem bol na počas navajen 😄

cena , kilometrina pa kukr voziš 

Link to post
Share on other sites
pred 12 urami, Jagnje pravi:

Zaprti, kaj ste tolk suhih sliv pojedli? :)

Sm bil gor, pa je iz ajdovske strani kr ok cesta, dol na Col je bla pa bol za okolico opazovat :)

Men se drgač ni zdela angelica napačna, sam premal km mi je držala, 3 komplete sm pofuru, zadnjega presekal pri cca 4k. Sm pa itak ugotovil, da je sprednja že tudi na indikatorjih, tk da bom kr komplet zamenjal. Baje je metzeler 01 tudi fajn :) ...preveč izbire.

 

zaprti..ju3 pa itak vsi. :P

Angelca ti bo nardila vsaj 20% več od s22, ampak se S22 bolje pelje.

Sicer men je vseeno, mam primeren kompromis zame, pelje se odlično, pa 8 jurjev nardim z obema. spredaj SF+ (tlak 2,4), zadaj ToF (tlak 2,5), vožnja v dvoje 2,5 in 2,9

 

 

Link to post
Share on other sites

To bomo rabl enih odvajal :D drgač sm lani šou 2x iskat to vašo cesto na predmejo, ampak vedno iz Col strani...sm se že zapelu dol proti tunelo, pa sm si mislu, eh ni to to :) no, pol sm jo letos pozimi šou z avtom poiskat, za ziher! Lepa je!!

Na tadrugem motorju sm skoz fural SF+(in še furam) in nimam kaj za pripomnit, razn tega, da sm zadnjo na 4k menjal, ampak je 2 cilindra mašina, pa mlajši pa bol nervozn sm bil :) Sm pa opazu eno drugo karakteristiko, ki mi ni bla najbolj všeč, da mi je motor fejst poravnalo, ko sm zaviral v ovinek, kar pa pogosto počnem in mi ni blo všeč. Kawasaki je isto delal z original gumami, z angelcami bistveno manj, pri continental pa praktično neobčutno. Edini razlog zakaj jih nism natikal na ta motor...ne vem pa al je specifika motorja to al pa gume. Al pa sm js začel lepše zavirat...neki od tega, al pa vse :)

 

Link to post
Share on other sites

Ma neb jaz komplicira, če so conti ok, potem conti, če kere druge pol druge. :P

+odvajala :D

 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Včeraj prvič na kwaku menjal hladilno tekočino. Zanimivo mi je, da v manualu piše, da gre noter 2.9L js pa več ko slaba 2.5 nism spravu noter. 2x sm ga zagrel, da se je ventilator prižgal. Pa ta 2.5L vključuje to posodo za rezervo. 

Pa zanimivost, če bo kdo na >2016 menjal žmigavce in žarnice...v sprednjih je noter E4 zarnica, ampak ima te izbokline, da jo zavrtiš noter malo drugače postavljene kot navadna E4. Navadna jih ima 180°, torej direkt ena nasproti drugi, medtem ko ta v kwaku je na recimo 120° in potem ta navadna zarnica ne paše noter. Ker se mi pa ni dalo z napol razstavljenim motorjem vozit po Slo in iskat prave žarnice, imel sem pa brusilnik in pa spajkalnik sem pa malo diy predelal žarnici. Špila :) na žalost nimam fotk, ampak ja...če nimate 90's fetiša na oranžne žmigavce, ne delat tega :)

p.s. ima kdo oranžna stekla za zadnje žmigavce? Mislim, da je imel Z750, pa en kup ninđ take. Imam naročne, ampak kitajci štrajkajo očitno.

 

Screenshot_20210411-102607_Chrome.jpg

Link to post
Share on other sites
pred 28 minutami, Jagnje pravi:

Včeraj prvič na kwaku menjal hladilno tekočino. Zanimivo mi je, da v manualu piše, da gre noter 2.9L js pa več ko slaba 2.5 nism spravu noter. 2x sm ga zagrel, da se je ventilator prižgal. Pa ta 2.5L vključuje to posodo za rezervo. 

Pa zanimivost, če bo kdo na >2016 menjal žmigavce in žarnice...v sprednjih je noter E4 zarnica, ampak ima te izbokline, da jo zavrtiš noter malo drugače postavljene kot navadna E4. Navadna jih ima 180°, torej direkt ena nasproti drugi, medtem ko ta v kwaku je na recimo 120° in potem ta navadna zarnica ne paše noter. Ker se mi pa ni dalo z napol razstavljenim motorjem vozit po Slo in iskat prave žarnice, imel sem pa brusilnik in pa spajkalnik sem pa malo diy predelal žarnici. Špila :) na žalost nimam fotk, ampak ja...če nimate 90's fetiša na oranžne žmigavce, ne delat tega :)

p.s. ima kdo oranžna stekla za zadnje žmigavce? Mislim, da je imel Z750, pa en kup ninđ take. Imam naročne, ampak kitajci štrajkajo očitno.

 

Screenshot_20210411-102607_Chrome.jpg

ja, v navodilih piše (predzadnji model) 2,9 litra do točke F (full) v expanzijski.

Si stisnil kaj gumijaste cevi, če se je kje zrak ujel?

1140995629_Breznaslova.thumb.png.e52d3d8b10209a450e4f7beb1daa2825.png1374700201_Breznaslova1.thumb.png.8614593a798dbf637855d25b7208c5ec.png

Link to post
Share on other sites

Sm prestiskal ja...sicer sm ekspanzijsko do sredine med L pa F napolnu. No, bom po parih furah še enkrat pogledal, če bo kej spremembe. Pa še ena zanimivost, noter je bla ta zelena zadeva(m5) medtem ko motorex priporoča pinki zadevo(m3). 

Link to post
Share on other sites

ne me vprašat o teh barvah, ma zgleda, da je vse ista pašta. Za alu hladilnike mora bit.

Link to post
Share on other sites
speedfighttuning
pred 7 urami, DAMI34 pravi:

ne me vprašat o teh barvah, ma zgleda, da je vse ista pašta. Za alu hladilnike mora bit.

Če zgleda še ne pomeni, da tudi je.

Link to post
Share on other sites
pred 44 minutami, speedfighttuning pravi:

Če zgleda še ne pomeni, da tudi je.

najmanj barva je drugačna :P

 

pa vse se najde na netu

https://korea1.ru/sl/poderzhannye/antifriz-krasnyi-zelenyi-sinii-kakoi-antifriz-luchshe-krasnyi/

Z ozirom, da je komplet menjal, naj da tako (in je dal) kot je predpisana po manualu. torej razred kot je predpisan.

153220402_Breznaslova.thumb.png.3ba4193736c335e7457b9da2c3ad3163.png

 

Link to post
Share on other sites
speedfighttuning
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

najmanj barva je drugačna :P

 

pa vse se najde na netu

https://korea1.ru/sl/poderzhannye/antifriz-krasnyi-zelenyi-sinii-kakoi-antifriz-luchshe-krasnyi/

Z ozirom, da je komplet menjal, naj da tako (in je dal) kot je predpisana po manualu. torej razred kot je predpisan.

153220402_Breznaslova.thumb.png.3ba4193736c335e7457b9da2c3ad3163.png

 

Z ozirom na to, da sem za razliko od tebe že na marsikaterem motorju zamenjal hladilno tekočino vem, od kje tista razlika med 2,9L tekočine po manualu in tistih slabih 2,5L kolikor je on spravu noter ;) In v primeru, da je od prej zelena tekočina in daš potem noter rdečo oz. pinki pride do tega, da se tistega slabega pol litra razlike zmeša zelena z rdečo. Zelene in rdeče pa načeloma ni dobro mešat med sabo. Zato je tudi v označenem izseku iz manuala napisano colour green, če razumeš kaj to pomeni.

Kakorkoli napisal si, da je glede teh barv vse ista pašta, kar pa ni res, zato je tudi proizvajalec v manual napisal, da mora bit tekočina zelena.

Link to post
Share on other sites

U izi no :) kakorkoli, pred menjavo sem sistem splaknil z destilirano vodo, tako da je prišlo kvečjem do mešanja z le to. Je pa prodajalec preveril na motorex seznamu katero je priporočeno za Z-ja pa je blo napisno to.

Link to post
Share on other sites
pred 11 urami, speedfighttuning pravi:

Z ozirom na to, da sem za razliko od tebe že na marsikaterem motorju zamenjal hladilno tekočino vem, od kje tista razlika med 2,9L tekočine po manualu in tistih slabih 2,5L kolikor je on spravu noter ;) In v primeru, da je od prej zelena tekočina in daš potem noter rdečo oz. pinki pride do tega, da se tistega slabega pol litra razlike zmeša zelena z rdečo. Zelene in rdeče pa načeloma ni dobro mešat med sabo. Zato je tudi v označenem izseku iz manuala napisano colour green, če razumeš kaj to pomeni.

Kakorkoli napisal si, da je glede teh barv vse ista pašta, kar pa ni res, zato je tudi proizvajalec v manual napisal, da mora bit tekočina zelena.

tok si se potrudil, da si napisal, kaj vse znaš, a članu nisi pomagal prav nič? A mu je težko prav svetovati al je bolje da se drgneš z mano?

Načeloma ni pametno mešati posameznih razredov z oznako G in številko.

 

pa preber kaj sem točno napisal..še 1x sam zate:

"ne me vprašat o teh barvah, ma zgleda, da je vse ista pašta. Za alu hladilnike mora bit."

konec.

 

Pa baje je prej mel v sistemu rdečo, vsaj tako je zapisal.

ps. ktmji majo rudečo :P

pss. očitno je razlika ostala nekje v mašini, pumpa, kak del od kjer ne izteče.

Link to post
Share on other sites
speedfighttuning
pred 12 minutami, DAMI34 pravi:

tok si se potrudil, da si napisal, kaj vse znaš, a članu nisi pomagal prav nič? A mu je težko prav svetovati al je bolje da se drgneš z mano?

Načeloma ni pametno mešati posameznih razredov z oznako G in številko.

 

pa preber kaj sem točno napisal..še 1x sam zate:

"ne me vprašat o teh barvah, ma zgleda, da je vse ista pašta. Za alu hladilnike mora bit."

konec.

 

Pa baje je prej mel v sistemu rdečo, vsaj tako je zapisal.

ps. ktmji majo rudečo :P

pss. očitno je razlika ostala nekje v mašini, pumpa, kak del od kjer ne izteče.

Sej ne vem zakaj sem zmotno mislu, da boš vsaj enkrat priznal svojo zablodo...očitno sem večni optimist... Očitno tudi brat več ne znaš, lepo je napisal da je bla prej noter zelena zadeva, Motorex pa mu je dal rdečo. Preberi še enkrat njegov zapis in vsaj glede tega priznaj zablodo.

 

pred 10 urami, Jagnje pravi:

U izi no :) kakorkoli, pred menjavo sem sistem splaknil z destilirano vodo, tako da je prišlo kvečjem do mešanja z le to. Je pa prodajalec preveril na motorex seznamu katero je priporočeno za Z-ja pa je blo napisno to.

Če si dobro splaknil z destilirano vodo komplet sistem potem ni panike, drugače pa kot sem rekel, zelene in rdeče tekočine ni dobro mešat med sabo ;) 

Link to post
Share on other sites
pred 19 minutami, speedfighttuning pravi:

Sej ne vem zakaj sem zmotno mislu, da boš vsaj enkrat priznal svojo zablodo...očitno sem večni optimist... Očitno tudi brat več ne znaš, lepo je napisal da je bla prej noter zelena zadeva, Motorex pa mu je dal rdečo. Preberi še enkrat njegov zapis in vsaj glede tega priznaj zablodo.

 

Če si dobro splaknil z destilirano vodo komplet sistem potem ni panike, drugače pa kot sem rekel, zelene in rdeče tekočine ni dobro mešat med sabo ;) 

torej bistvo je priznavanje moje zablode :P Evo priznam, sem slabo prebral.

Veš, sem lepo napisal, da ne vem točno kaj je z barvami, znam pa brat navodila. Service manuali so na vrhu. Če še deluje dolvleka.

In če napišem "ne me vprašat, ker ne vem točno" potem to pomeni, da ne vem. Zato se bere navodila. In če je sistem z destilirano očistil, ni ostalo v njem dovolj druge "barve" da bi lahko nastal problem. Sem 100%.

Sem pa dal tudi link, kjer je moč prebrati, kaj so posamezne barve in E razredi. Da tut zablojeni razumemo.

 

 

Link to post
Share on other sites
speedfighttuning
pred eno uro, DAMI34 pravi:

torej bistvo je priznavanje moje zablode :P Evo priznam, sem slabo prebral.

Veš, sem lepo napisal, da ne vem točno kaj je z barvami, znam pa brat navodila. Service manuali so na vrhu. Če še deluje dolvleka.

In če napišem "ne me vprašat, ker ne vem točno" potem to pomeni, da ne vem. Zato se bere navodila. In če je sistem z destilirano očistil, ni ostalo v njem dovolj druge "barve" da bi lahko nastal problem. Sem 100%.

Sem pa dal tudi link, kjer je moč prebrati, kaj so posamezne barve in E razredi. Da tut zablojeni razumemo.

 

 

Lepo, da si končno vsaj enkrat nekaj priznal in ne za vsako ceno trmasto vztrajal z glavo skozi zid ;) 

Kar se pa tiče tega, da je spral sistem z destilirano vodo sem mu tudi že odgovoril, da potem ni problema, vendar je to povedal šele naknadno, zato tega na začetku ni vedel noben razen njega.

Link to post
Share on other sites
pred 7 urami, speedfighttuning pravi:

Lepo, da si končno vsaj enkrat nekaj priznal in ne za vsako ceno trmasto vztrajal z glavo skozi zid ;) 

Kar se pa tiče tega, da je spral sistem z destilirano vodo sem mu tudi že odgovoril, da potem ni problema, vendar je to povedal šele naknadno, zato tega na začetku ni vedel noben razen njega.

teoretično, kar sem bral vrednosti samih antifrizov, ne bi smelo biti problema al uporabi pink al pa zelenega.

In teme niso za to, da se nabijamo, kdo je bolj pameten (če grešim ali ne vem bom tudi priznal) ampak da se reši problem članu, kateri ga ima in kapo dol, ter vsaka čast nekomu, ki se strokovno potrudi v tej smeri, pa čeprav negira moje napačno informiranje.

Sem tudi jaz že nekaj antifrizov menjal, ne v motorjih ,v avtih pa vsaj ene 6x, pa vodnih pump in termostatov (jebemti forde in ople)

Link to post
Share on other sites

Načeloma so tudi gumiasti deli drugačni in jih lahko napačen antifriz razje. Ni samo iz kakšnega materiala je hladilnik. Prav tako kot DOT ali mineralno olje.

Je pa zanimivo, da ima KTM prvovgradnjo rdeč antifriz ko pa kupiš ustreznega Motorex pa je ta temno zelen oz. že skoraj moder. Nekateri so med sabo očitno kompatibilni spet drugi ne.

 

Lp, Samo

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

G11: zelena, modra, rumena

To je hibridna mešanica. V sestavi so poleg raztopine etilen glikola z vodo posebni dodatki na anorganski osnovi. Namenjeni so zaščiti površin pred korozijo. Te mešanice se proizvajajo od 90-ih let. Nimajo dolge življenjske dobe in so zasnovani za vse vrste radiatorjev. Te tekočine vlijejo proizvajalci avtomobilov "BMW", "Mercedes", "Chrysler" in mnogi drugi. Zelena različica G11 je nadaljevanje razvoja domačega TOSOL-a. Slednji je tudi enačen s tem razredom. Zelene tekočine se prodajajo tudi v razredih G11 + in G11 ++. Razlika med njima je v odstotkih karboksilnih kislin.

G12: rdeča in njeni odtenki

G12 se tradicionalno proizvaja v rdeči barvi in \u200b\u200bnjenih odtenkih. Vse je od roza do kostanjeve. Strokovnjaki to mešanico imenujejo karboksilat. Sestava vsebuje aditive organskega tipa, ki jih odlikuje selektiven učinek. Tekočina ustvarja trpežnost zaščitni sloj samo na tistih površinah, kjer so že žarišča poškodb zaradi korozije. Ti antifrizi so bili razviti v devetdesetih letih. Te tekočine so odlične za visoke hitrosti in vroče motorje. Ta sestava služi največ 5 let.

 
G12 se uporablja v proizvodnji številnih sodobnih korejskih, ameriških, italijanskih in drugih vozil.

G12 +

Ta sestava je bila razvita leta 2008. Te tekočine je skupina Peugeot-Citroen široko uporabljala pri novih modelih. Kar zadeva barvo, je tudi tradicionalno rdeča. Ti hibridi so podobni G11. Vsebuje pa manj kemikalij. Tu je organskih snovi približno 50 odstotkov.

Kaj pa barva

O tem obstaja več mnenj, a resnica še ni razkrita. Nekatere informacije v javni domeni se še vedno pojavljajo. Na prvi pogled je med barvnimi tekočinami malo razlik - to so dodatki. Toda velika vojska avtomobilskih navdušencev pozablja, da se vsaka serija avtomobilov uporablja različni tipi radiatorji in različni motorji... Če je radiator bakreni, se je treba spomniti, kakšna je barva antifriza in kaj priporočajo proizvajalci avtomobilov. Za te izmenjevalnike toplote je priporočljiva rdeča različica. Če je radiator aluminij, bo to storila zelena.

 

 

Kaj izbrati

Pogosto začetniki lastniki avtomobilov poskušajo kupiti hladilno tekočino samo na podlagi njegove barve. To ni povsem pravilno. Najbolje je ciljati na razrede. Le tako lahko pridobite resnično dokazano kakovost. In če se osredotočite na to, kateri antifriz je boljši v barvi, lahko namesto izdelka G11 pod krinko kakovostnega izdelka kupite navaden antifriz. In spet morate pogledati razred hladilne tekočine za določen avto, pa tudi material, iz katerega je izdelan hladilnik. Šele po tem smo pozorni na barvo tekočine. Kar zadeva kvaliteten izdelek, ste lahko pozorni na izdelke Sintec. Tu lahko izbirate po barvah. In za tiste, ki ne vedo, katere barve je antifriz Sintec, na primer vse zgoraj opisane barve.

 

Da ne bomo doktorirali, sampovem :P

Pa še reklama je dodana "kupi kupi". Na koncu, ko pa mal preveriš..je vse zaščita pred korozijo in tip radiatorja.

 

 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
pred 4 minutami, Joker pravi:

Kaj pa naj zdaj jaz, ko pa uporabljam Motul rumene barve??? Povsem ste me zmedli pa do danes sploh nisem bil... :lol1:

gotof si--stari z rumeno prideš do kurčevga opla...vsaj tak jaz vidim pod havbo. Kombi narjen s toilet papirja :P

In kaj sikaš v tej temi, sem menjal tekočino že v 6ih fordih. Vsi šli u kurac kmal :P pa so mel "ardečo"

 

 

Link to post
Share on other sites
speedfighttuning
pred 7 urami, Nightmare pravi:

Načeloma so tudi gumiasti deli drugačni in jih lahko napačen antifriz razje. Ni samo iz kakšnega materiala je hladilnik. Prav tako kot DOT ali mineralno olje.

Točno tako :)

pred 7 urami, Joker pravi:

Kaj pa naj zdaj jaz, ko pa uporabljam Motul rumene barve??? Povsem ste me zmedli pa do danes sploh nisem bil... :lol1:

Tudi jaz uporabljam Motul rumene barve, je kompatibilen z vsemi vrstami hladilnih tekočin, tako da se lahko meša s katerokoli 😉

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.




  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:

Motosvet Chat

Motosvet Chat

    You don't have permission to chat.
    ×
    ×
    • Create New...

    Important Information

    By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!