Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

pred 8 urami, suzuki1000r pravi:

Drugače pa mladench ,imaš zelo ,zelo lepo spedenan motor...vsaj po slikah sodeč...všeč mi je črna barva in barvni dodatki..??

meni tudi. :P

tabulš moped, kar vem :D

še bolj pa mi je všeč, ker se vrti in vrti, z nekim normalnim vzdrževanjem že preko 110.000km če se ne motim.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zadeva pri meni je bila taka,ko sem kupoval motor,je bilo zapisano,letnik 2016(prvič registriran marec 2016)ampak motor je bil dejansko modelno leto 2015,kar je bilo razvidno iz barvne kombinacije in jaz sem to vedel.motor bp,po enemu letu zelo zadovoljen,in ko bo drug bo verjetno isti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, DAMI34 pravi:

Se bom popravil, takrat je bil na cesti. Občasno se modelno leto tudi kako leto kasneje proda. Pri ceni je pa itak samo stvar pogajanj. od 2011-2014 so motorji enaki. Samo to sem hotel zapisati.

Potem svojega novejšega prodaj za ceno starejšega, ker sta pač enaka. Tudi, če je med njima tri ali pa pet let razlike. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Borutt pravi:

Potem svojega novejšega prodaj za ceno starejšega, ker sta pač enaka. Tudi, če je med njima tri ali pa pet let razlike. 

lej, pa nisem tega napisal. Predhodno smo govorili o modelnih letih. Vsaj meni pa bolj kot letnica izdelave pomeni,  koliko je prevozil in kdaj je bil prvič registriran.

Kar pa ne pomeni, da se strinjam s takimi fintami, kot jih počnejo nekateri trgovci.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 minutes ago, DAMI34 said:

lej, pa nisem tega napisal. Predhodno smo govorili o modelnih letih. Vsaj meni pa bolj kot letnica izdelave pomeni,  koliko je prevozil in kdaj je bil prvič registriran.

Kar pa ne pomeni, da se strinjam s takimi fintami, kot jih počnejo nekateri trgovci.

 

Se ne strinjam. V rojstnem listu imas tudi datum rojstva, ne pa datum, kdaj si shodil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, perry pravi:

Se ne strinjam. V rojstnem listu imas tudi datum rojstva, ne pa datum, kdaj si shodil.

Seveda. Ampak nekdo je vprašal o razlikah pri modelih. In odgovoril sem mu da ima serijo 1sxa, ter da ni bistveno da se sekira o letu izdelave, ker so motorji enaki. Vsekakor pa lahko poskuša od prodajalca iztržiti kaj zato ker je bil zaveden.

Sedaj pa če kupca vprašamo, zakaj je bil nategnjen z letnico izdelave, a ni pogledal dokumentov?

in okrog cene je podobno. Motor se bo prodal če se bosta kupec in prodajalec strinjala za cene. Le ta pa ni določena, je nekje okvirna po letnikih.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 22 urami, suzuki1000r pravi:

Če se prav spomnim iz objav,si ti zamenjal zadnji amortizer..?

Sem. Preguncal 110kkm pa wilbersa gor dal.

  • Všeč mi je 2
  • Šokiran 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 34 minutami, DAMI34 pravi:

Seveda. Ampak nekdo je vprašal o razlikah pri modelih. In odgovoril sem mu da ima serijo 1sxa, ter da ni bistveno da se sekira o letu izdelave, ker so motorji enaki. Vsekakor pa lahko poskuša od prodajalca iztržiti kaj zato ker je bil zaveden.

Sedaj pa če kupca vprašamo, zakaj je bil nategnjen z letnico izdelave, a ni pogledal dokumentov?

in okrog cene je podobno. Motor se bo prodal če se bosta kupec in prodajalec strinjala za cene. Le ta pa ni določena, je nekje okvirna po letnikih.

Dami34,se strinjam z tvojimi argumenti.Moti me edino to,da če nisi predhodno seznanjen z detajli motorja ne moreš iz dokumntacije ki ti je na voljo (računi,prometna,itd.),vedet kateri letnik motorja dejansko kupuješ ker tega nikjer ne piše...(kot smo že ugotovili ,to ve edino serviser na svojem pc programu po številki šasije).Dejansko imaš tudi na avto.netu rubriko :datum prve registracije in pa datum izdelave..če je tu v obe rubriki vpisana ista letnica pričakuješ da to tudi drži..!!! 

 

pred 14 minutami, mladench pravi:

Sem. Preguncal 110kkm pa wilbersa gor dal.

Če ni skrivnost,koliko stane takšen projekt..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 minutes ago, suzuki1000r said:

Dami34,se strinjam z tvojimi argumenti.Moti me edino to,da če nisi predhodno seznanjen z detajli motorja ne moreš iz dokumntacije ki ti je na voljo (računi,prometna,itd.),vedet kateri letnik motorja dejansko kupuješ ker tega nikjer ne piše...(kot smo že ugotovili ,to ve edino serviser na svojem pc programu po številki šasije).Dejansko imaš tudi na avto.netu rubriko :datum prve registracije in pa datum izdelave..če je tu v obe rubriki vpisana ista letnica pričakuješ da to tudi drži..!!! 

 

Če ni skrivnost,koliko stane takšen projekt..?

Slabo si pogledal homologacijo.

ce je uvozen ponavadi na zadnji strani pise pod opombe leto izdelave.

Naslednic vpisi v google “kawasaki vin decoder” pa vpisi notri vin.. ne rabis serviserja da ti pove leto izdelave :) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, suzuki1000r pravi:

Če ni skrivnost,koliko stane takšen projekt..?

Cca. 650€ z barvnim "igranjem" in ročko za nastavljanje... oktobra pri Čarmanu, ko so imeli akcijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, ukica pravi:

Slabo si pogledal homologacijo.

ce je uvozen ponavadi na zadnji strani pise pod opombe leto izdelave.

Naslednic vpisi v google “kawasaki vin decoder” pa vpisi notri vin.. ne rabis serviserja da ti pove leto izdelave :) 

Sem sedaj za vsak slučaj pogledal še enkrat pa na žalost ni nič vpisanega.Ja sj vem ,da zvonit po toči nima smisla...je kar je..motor v končni fazi ni slab in deluje brezhibno..samo drag je bil..??pač sem bil slabo pripravljen ob nakupu..sploh pa je problem ob prvem nakupu druge znamke(prej vozil suzo),ker ne poznaš detajlov.sedaj ko je že vse mimo,sem poln informacij..?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 7 minutami, suzuki1000r pravi:

Sem sedaj za vsak slučaj pogledal še enkrat pa na žalost ni nič vpisanega.Ja sj vem ,da zvonit po toči nima smisla...je kar je..motor v končni fazi ni slab in deluje brezhibno..samo drag je bil..??pač sem bil slabo pripravljen ob nakupu..sploh pa je problem ob prvem nakupu druge znamke(prej vozil suzo),ker ne poznaš detajlov.sedaj ko je že vse mimo,sem poln informacij..?

Lej ko boš naredil nekaj kilometrov,boš tudi pozabil na tiste evrčke,samo da boš zadovoljen pa bo vse u redu.

Pa srečno vožnjo.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, mladench pravi:

Cca. 650€ z barvnim "igranjem" in ročko za nastavljanje... oktobra pri Čarmanu, ko so imeli akcijo.

Sem gledal njihov katalo  je cena cca.800€...pa je sedaj očitna razlika kar se tiče občutka "trdote"in "guncanja"..? A si tudi vilice kej modificiral..? Mene osebno moti glede na mojo suzo GSXR 1000 K4,ker ob agresivnem zaviranju sx zelo "počepne".spolh če sva na motorju dva...pa imam trdoto navito do konca...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, suzuki1000r pravi:

Mene osebno moti glede na mojo suzo GSXR 1000 K4,ker ob agresivnem zaviranju sx zelo "počepne".spolh če sva na motorju dva...pa imam trdoto navito do konca...

Imel z1000 2005 caral z vilcami...menjal olje...dal not gostejse...itd...ce cist zategnjen prevec poplesava!Poizkusi nastavitve z une strani...kaj ze bo @DAMI34 povedu...jz pol prodal prej kot vecino mopijev...tu se slo stimat le en teleskop  .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, bobi1001 pravi:

Lej ko boš naredil nekaj kilometrov,boš tudi pozabil na tiste evrčke,samo da boš zadovoljen pa bo vse u redu.

Pa srečno vožnjo.

moj point, exactly!

pred 22 minutami, suzuki1000r pravi:

Sem gledal njihov katalo  je cena cca.800€...pa je sedaj očitna razlika kar se tiče občutka "trdote"in "guncanja"..? A si tudi vilice kej modificiral..? Mene osebno moti glede na mojo suzo GSXR 1000 K4,ker ob agresivnem zaviranju sx zelo "počepne".spolh če sva na motorju dva...pa imam trdoto navito do konca...

predlagam menjavo olja v vilicah za gostejše. Če se ne motim (ne me prijet za besedo, mi je pri 20kkm serviser namesto 6 ulil 10). Od takrat sem vozil stalno na defolt nastavitvah in je bil motor tudi občutno bolj miren in stabilen v dolgih hitrih ovinkih.

@mladenchlahko kaj več pove, če se ne motim je on potem komplet servis vilic naredil nekje na 90-100jurjev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 38 minutami, suzuki1000r pravi:

Sem gledal njihov katalo  je cena cca.800€...pa je sedaj očitna razlika kar se tiče občutka "trdote"in "guncanja"..? A si tudi vilice kej modificiral..? Mene osebno moti glede na mojo suzo GSXR 1000 K4,ker ob agresivnem zaviranju sx zelo "počepne".spolh če sva na motorju dva...pa imam trdoto navito do konca...

Že pred menjavo zadnjega amortizerja sem v sprednje dal gostejše olje (10tko) in za ene pol obrata zategnil trdoto, sploh če sva se dva vozila. Zadnji je bil pa tolk preguncan, da že pri solo vožnji imel zategnjenga na predzadnji zob pa rebound skoraj do konca, v dvoje je pa hit zabijalo. 

Po menjavi zadnjega, se v dvoje in polno naloudan še nisem vozil. Zaenkrat je na stock nastavitvah  in moram rečt, da občutna razlika, kako pobira grbine, pa ni več zabijanja in guncanja v ovinkih ampak lepo požira neravnine. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, mladench pravi:

Že pred menjavo zadnjega amortizerja sem v sprednje dal gostejše olje (10tko) in za ene pol obrata zategnil trdoto, sploh če sva se dva vozila. Zadnji je bil pa tolk preguncan, da že pri solo vožnji imel zategnjenga na predzadnji zob pa rebound skoraj do konca, v dvoje je pa hit zabijalo. 

Po menjavi zadnjega, se v dvoje in polno naloudan še nisem vozil. Zaenkrat je na stock nastavitvah  in moram rečt, da občutna razlika, kako pobira grbine, pa ni več zabijanja in guncanja v ovinkih ampak lepo požira neravnine. 

To sezono bom ostal na original amortizerju,v jeseni pa mogoče tudi sam počakam kakšen popust..bom pa poskusil z menjavo olja v vilicah..A je opcija da se montira zadnje vzmetenje od novejšega modela ,če bi slučajno kje izvohal poškodovan motor..? Ker kasnejši modeli pravite da imajo precej boljše vzmetenje... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, suzuki1000r pravi:

To sezono bom ostal na original amortizerju,v jeseni pa mogoče tudi sam počakam kakšen popust..bom pa poskusil z menjavo olja v vilicah..A je opcija da se montira zadnje vzmetenje od novejšega modela ,če bi slučajno kje izvohal poškodovan motor..? Ker kasnejši modeli pravite da imajo precej boljše vzmetenje... 

serija 2 že ima revidirano, zavore tudi. Če paše, pa ne bi vedel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 hours ago, DAMI34 said:

moj point, exactly!

predlagam menjavo olja v vilicah za gostejše. Če se ne motim (ne me prijet za besedo, mi je pri 20kkm serviser namesto 6 ulil 10). Od takrat sem vozil stalno na defolt nastavitvah in je bil motor tudi občutno bolj miren in stabilen v dolgih hitrih ovinkih.

Njega moti da se prevec posede pri zaviranju. 

Zaradi gostejsega olja se ne bo nic manj posedel. Vzmeti so presvoh, kot pri vseh japoncih. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, krucymucy pravi:

 Vzmeti so presvoh, kot pri vseh japoncih. 

Na wanabe motorjih....se na vseh SS japoncih sem jz resu z gostejsim oljem in nastavitvami...je pa res,da ker sem imel 65kg sem zadnji amortizer le nastavo...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 urami, suzuki1000r pravi:

Sem gledal njihov katalo  je cena cca.800€...pa je sedaj očitna razlika kar se tiče občutka "trdote"in "guncanja"..? A si tudi vilice kej modificiral..? Mene osebno moti glede na mojo suzo GSXR 1000 K4,ker ob agresivnem zaviranju sx zelo "počepne".spolh če sva na motorju dva...pa imam trdoto navito do konca...

Ko greš iz konja na osla se moraš pač malo privaditi (govorim iz izkušenj). ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 minutami, brutal pravi:

Ko greš iz konja na osla se moraš pač malo privaditi (govorim iz izkušenj). ?

Saj niti nisem pričakoval da bo vse delovalo isto kot pri sportaku...sem pred tem šel pogledat eno ninjo ZX10 v Izlake in se tud malo zapeljal,pa je bla trda k pes..čisto drugačna odzivnost..ko sem pritisnil žlajf se v momentu odzove na polno...samo za primerjavo...sj vem da je sx sport touring opcija in da vse deluje bolj mehko in z več udobja...bi pa rad malo izboljsal situacijo ce se da,ker mi bolj paše trši motor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!