Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

pred 19 minutami, suzuki1000r pravi:

Saj niti nisem pričakoval da bo vse delovalo isto kot pri sportaku...sem pred tem šel pogledat eno ninjo ZX10 v Izlake in se tud malo zapeljal,pa je bla trda k pes..čisto drugačna odzivnost..ko sem pritisnil žlajf se v momentu odzove na polno...samo za primerjavo...sj vem da je sx sport touring opcija in da vse deluje bolj mehko in z več udobja...bi pa rad malo izboljsal situacijo ce se da,ker mi bolj paše trši motor..

Men se je npr. serijski K5 izredno udobno peljal sploh po "razdrapanih" cestah. Tudi čez udarne jame ni bilo nobenega nabijanja in poskakovanja motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, suzuki1000r pravi:

Saj niti nisem pričakoval da bo vse delovalo isto kot pri sportaku...sem pred tem šel pogledat eno ninjo ZX10 v Izlake in se tud malo zapeljal,pa je bla trda k pes..čisto drugačna odzivnost..ko sem pritisnil žlajf se v momentu odzove na polno...samo za primerjavo...sj vem da je sx sport touring opcija in da vse deluje bolj mehko in z več udobja...bi pa rad malo izboljsal situacijo ce se da,ker mi bolj paše trši motor..

Z menjavo olja spredaj, bo trši. Je pred kratkim @dog66 menjal spredaj pa lahko pove kaka razlika. Zadnji pa odvisn... men je bil že premehak, pa skoraj čisto zategnjen, @dog66 pa nekje na polovic zategnjen pa dovolj.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, mladench pravi:

Z menjavo olja spredaj, bo trši. Je pred kratkim @dog66 menjal spredaj pa lahko pove kaka razlika. Zadnji pa odvisn... men je bil že premehak, pa skoraj čisto zategnjen, @dog66 pa nekje na polovic zategnjen pa dovolj.

 

Z menjavo za "gostejše" olje se potem lahko zgodi, da motor na udarnih jamah začne odbijati - poskakovati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, brutal pravi:

Z menjavo za "gostejše" olje se potem lahko zgodi, da motor na udarnih jamah začne odbijati - poskakovati.

Se strinjam, ampak 10 je še vedno nek medium in nebo pretrdo za tak efekt.  Je enostavna in cenovno ugodna rešitev za izboljšanje "stock" stanja...

Seveda, najboljša rešitev, menjava komplet spredi/zadi za Ohlins/wilbers...

Sx ni SS in iz trgovine je kar mehk moped, k lohk marskej podrgneš na njem... avspuhe, tačke, pleh pod njim, sprednje plastike...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 57 minutami, brutal pravi:

Z menjavo za "gostejše" olje se potem lahko zgodi, da motor na udarnih jamah začne odbijati - poskakovati.

Kokr je @mladench reku sm dal notri 10ko :) No in to poskakovanje se mi je zgodilo, sm mogu kr konkretno  popustit rebound, kompresijo pa potem še preload... ampak zdej je pa top :D ... sm se pa skor joku k sm se odpelju od mehankarja k je bil moped katastrofa hahahah?
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 20 minutami, dog66 pravi:

Kokr je @mladench reku sm dal notri 10ko :) No in to poskakovanje se mi je zgodilo, sm mogu kr konkretno  popustit rebound, kompresijo pa potem še preload... ampak zdej je pa top :D ... sm se pa skor joku k sm se odpelju od mehankarja k je bil moped katastrofa hahahah?
 

Od katerega proizvajalca si vlil olje za vilice?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, krucymucy pravi:

Njega moti da se prevec posede pri zaviranju. 

Zaradi gostejsega olja se ne bo nic manj posedel. Vzmeti so presvoh, kot pri vseh japoncih. 

Hvala za pojasnilo. Si zrihtal vzmetenje na svojem, preden prideš kawi rihtat?

So fantje (vključno z mano) povedali kaj so naredili in kaj je bilo bolje. In ne gre se samo za posed.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, brutal pravi:

Z menjavo za "gostejše" olje se potem lahko zgodi, da motor na udarnih jamah začne odbijati - poskakovati.

lej, preko 100000km preverjeno deluje bolje. (velja za serijo 1)

@krucymucyin Sesir...naslov teme je Kawasaki SX

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

23 minutes ago, DAMI34 said:

Hvala za pojasnilo. Si zrihtal vzmetenje na svojem, preden prideš kawi rihtat?

 

Rad pomagam.

Sem zrihtal. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, DAMI34 pravi:

 

@krucymucyin Sesir...naslov teme je Kawasaki SX

 

Absolutno....ker pa sem vilice sam in s pomocjo "strokonjakov" stimal na raznoraznih modelih motorjev...lahko povem kako sem zacel resevati....in cudezno kr uspeval z nizkimi stroski...

Teleskope dol vzet...menjat olje v njih za malo gostejse...in cudezno mi blo bolj vsec...strosek predelave?ja ni ga,ker si bil le pameten in naredil servis vilic....

 

 

P.S

Spomnu na eno yzf 750....ona tud pozibavala zadaj kot tu reku za tega z1000sx...no pol smo morali zadnji amortizer menjati za drug tabljen saj bil "zanic"...pa tak men laiku ni bil zanic na mestu....med voznjo pa nihal ko pri norcih...dva gor ko na jadrnici blo...zdaj pa vem,da sosed s krosovca poslal na amortizer si in mu zrihtali in poslali nazaj...lahko ga vec vprasam,ce koga zanima...

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, sesir pravi:

Absolutno....ker pa sem vilice sam in s pomocjo "strokonjakov" stimal na raznoraznih modelih motorjev...lahko povem kako sem zacel resevati....in cudezno kr uspeval z nizkimi stroski...

Teleskope dol vzet...menjat olje v njih za malo gostejse...in cudezno mi blo bolj vsec...strosek predelave?ja ni ga,ker si bil le pameten in naredil servis vilic....

 

 

P.S

Spomnu na eno yzf 750....ona tud pozibavala zadaj kot tu reku za tega z1000sx...no pol smo morali zadnji amortizer menjati za drug tabljen saj bil "zanic"...pa tak men laiku ni bil zanic na mestu....med voznjo pa nihal ko pri norcih...dva gor ko na jadrnici blo...zdaj pa vem,da sosed s krosovca poslal na amortize si in mu zrihtali in poslali nazaj...lahko ga vec vprasam,ce koga zanima...

po 100jurjih prevoženih je zadnji itak bogi. Nov al pa z mal kilometri je pa čisto ok, tudi prva generacija in minimalen strošek menjava olja v sprednjih pa je moped ko bomba. Tudi za 2.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 urami, DAMI34 pravi:

lej, preko 100000km preverjeno deluje bolje. (velja za serijo 1)

@krucymucyin Sesir...naslov teme je Kawasaki SX

 

Lej, sej nisem napisal, da deluje slabše. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, brutal pravi:

Lej, sej nisem napisal, da deluje slabše. ?

Lej, preverjen recept lastnikov, zapisal si da skače/odbija, se strinjam, samo je zelo odvisno kako je bilo nastavljeno pred menjavo olja. :P, sam ne delat drame iz drobnega popravka. Če ostaneš na stock olju, pa zategneš prednapetost 1 obrat in dušenje ali povrat(se ne spomnim več točno spodaj na vilici) za 1/4. Povzeto po sportriderju.

Ampak bolje, mnogo bolje je olje zamenjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 urami, dog66 pravi:

Kokr je @mladench reku sm dal notri 10ko :) No in to poskakovanje se mi je zgodilo, sm mogu kr konkretno  popustit rebound, kompresijo pa potem še preload... ampak zdej je pa top :D ... sm se pa skor joku k sm se odpelju od mehankarja k je bil moped katastrofa hahahah?
 

da, vendar si že pred menjavo imel zategnjeno več kot je defolt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, DAMI34 said:

Hvala za pojasnilo. Si zrihtal vzmetenje na svojem, preden prideš kawi rihtat?

So fantje (vključno z mano) povedali kaj so naredili in kaj je bilo bolje. In ne gre se samo za posed.

 

 

29 minutes ago, DAMI34 said:

Ampak bolje, mnogo bolje je olje zamenjat.

Menjava olja ni rešitev, če ima že sedaj prednapetje zategnjeno do konca. Poslušaj @krucymucy, ker je očitno naštudiral zadeve. Ne moreš kar na pamet predlagati menjavo olja...  Nikjer se ne omenja teža voznika, kar pa je pri tem bistveno. @sesir je lepo napisal, da mu je bilo pri 65 kilogramih zadnje vzmetenje dovolj zmogljivo.. Meni je pri ~70 kilogramih tudi spredaj ok, večinoma pa vsi malo težji kritizirajo originalno vzmetenje, kar jim verjamem, ker je že pri moji teži vse skupaj na meji. Moj predlog,... izmeri naj sag (v temi o vzmetenju je bilo o tem že vse napisano, naj bo pa previden, ker se hitro narobe izmeri) in glede na to ukrepa. Kaj ti pomaga menjava olja, če se zaradi prešibkih vzmeti preveč posede. Občutek je že drugačen, ni pa to optimalna rešitev. Vzmet je vzmet, pa naj bo to Honda, Kawasaki....  

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

22 hours ago, dog66 said:

Kokr je @mladench reku sm dal notri 10ko :) No in to poskakovanje se mi je zgodilo, sm mogu kr konkretno  popustit rebound, kompresijo pa potem še preload... ampak zdej je pa top :D ... sm se pa skor joku k sm se odpelju od mehankarja k je bil moped katastrofa hahahah?
 

 Ja ce zamenjas olje za gostejse, moras kar precej popustiti rebound in kompresijo, da nekako prides na prejsnje stanje, ker so ventili dimenzionirani za doloceno olje in gostejse olje gre pac pocasneje skozi. Obvezno na novo nastaviti hidravliko, kar se je da. V pomoc so lahko Youtube in videi od Dave Moss-a. Zelo lepo in obsirno mozak razlaga. Tudi po modelih. Pred vsemi opravili pa preveriti staticni posed motocikla (SAG)!

 

Popravljeno . Popravil jvalant
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, XTR pravi:

 

Menjava olja ni rešitev, če ima že sedaj prednapetje zategnjeno do konca. Poslušaj @krucymucy, ker je očitno naštudiral zadeve. Ne moreš kar na pamet predlagati menjavo olja...  Nikjer se ne omenja teža voznika, kar pa je pri tem bistveno. @sesir je lepo napisal, da mu je bilo pri 65 kilogramih zadnje vzmetenje dovolj zmogljivo.. Meni je pri ~70 kilogramih tudi spredaj ok, večinoma pa vsi malo težji kritizirajo originalno vzmetenje, kar jim verjamem, ker je že pri moji teži vse skupaj na meji. Moj predlog,... izmeri naj sag (v temi o vzmetenju je bilo o tem že vse napisano, naj bo pa previden, ker se hitro narobe izmeri) in glede na to ukrepa. Kaj ti pomaga menjava olja, če se zaradi prešibkih vzmeti preveč posede. Občutek je že drugačen, ni pa to optimalna rešitev. Vzmet je vzmet, pa naj bo to Honda, Kawasaki....  

Hvala za informacije. Zamenjavo je predlagal mehanik/serviser na podlagi mojih pripomb (vedno govorim za serijo 1., prevozil 65kkm na seriji 1 in 25 na seriji2) -Ker sta še vsaj 2 člana lastnika SXa tukaj zapisala isto, se absolutno in popolnoma nič ne sekiram, kaj napiše nekdo drugi, ki se z SXom ni fural. Ampak ja, mnenje pa lahko poda. Mogoče bo kdo dosegel na podlagi disertacij celo nirvano :D

ps. Menjava olja je bila izključno debatirana za vilice, ter rahlo mehkega/woblastega/zibajočega motorja pri dolgih hitrih ovinkih.

pss. prav tako nihče pri seriji 1 nima zategnjenih vilic do konca. Tule se vidi poznavanje mopeda in naloudanost s teorijo. Celo sportraider predlaga zateg za 1 obrat. In to z defolt oljem. Serije 1, in če je vzmetenje ok, ne bo nihče zategnil do konca ker ni to tracer. Enostavno ga ne bi mogel voziti, ker bi bil pretrd. Celo naloudan s kufri in v dvoje sem bil zadaj 1 klik manj kot pa do konca. Ko je pa amortizer iztrošen je pa druga pesem.

Ampak ja, baje se Kruciju tud zvija Z...naj ti pa zaupam SX se mu ne.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, DAMI34 pravi:

da, vendar si že pred menjavo imel zategnjeno več kot je defolt.

Zelo blizu defolt sem mel :D, Nekak mam raj mal mehkej moped, kakor da mi povsod nekej nabija :D 

P.S Nisem še čist ujel nastavitev za gostoto 10ke ampak se počas bližam :P 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 minutami, dog66 pravi:

Zelo blizu defolt sem mel :D, Nekak mam raj mal mehkej moped, kakor da mi povsod nekej nabija :D 

P.S Nisem še čist ujel nastavitev za gostoto 10ke ampak se počas bližam :P 

 

Jaz sem po menjavi vrnil nazaj na tovarniške nastavitve. Seveda pa...kljub vsem "strokovnjakom" ki ne odstopajo niti mm od teorije, bom povedal en greh. Nastavim tako kot meni ustreza. Če mi paše bolj zibajoče ali mehko bom tako tudi nastavil /(ali kontra), bistvo je da se na motorju počutim fajn in da gre kot meni paše.

Zato velikorat pizdim na GTju, ker nima finih nastavitev programov. Mam samo SPORT, ki je odličen za res lepo cesto a za odtenek pretrd, STREET ki je optimalen, ampak bi ga za odtenek spremenil (zadaj malo trše, spredaj mal mehkej), ter COMFORT, ki je tak da dobim morsko bolezen (itak ne maram zibajočih zadev) Zakaj to pišem, ker elektronika poskrbi za isto, kar lahko pri polno nastavljivem vzmetenju narediš ročno in to celo bolje(zanemarim semiactive vzmetenje)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

29 minutes ago, DAMI34 said:

Hvala za informacije. Zamenjavo je predlagal mehanik/serviser na podlagi mojih pripomb (vedno govorim za serijo 1., prevozil 65kkm na seriji 1 in 25 na seriji2) -Ker sta še vsaj 2 člana lastnika SXa tukaj zapisala isto, se absolutno in popolnoma nič ne sekiram, kaj napiše nekdo drugi, ki se z SXom ni fural. Ampak ja, mnenje pa lahko poda. Mogoče bo kdo dosegel na podlagi disertacij celo nirvano :D

ps. Menjava olja je bila izključno debatirana za vilice, ter rahlo mehkega/woblastega/zibajočega motorja pri dolgih hitrih ovinkih.

pss. prav tako nihče pri seriji 1 nima zategnjenih vilic do konca. Tule se vidi poznavanje mopeda in naloudanost s teorijo. Celo sportraider predlaga zateg za 1 obrat. In to z defolt oljem. Serije 1, in če je vzmetenje ok, ne bo nihče zategnil do konca ker ni to tracer. Enostavno ga ne bi mogel voziti, ker bi bil pretrd. Celo naloudan s kufri in v dvoje sem bil zadaj 1 klik manj kot pa do konca. Ko je pa amortizer iztrošen je pa druga pesem.

Ampak ja, baje se Kruciju tud zvija Z...naj ti pa zaupam SX se mu ne.

 

Ko bos dojel, da vzmetenje ni samo trdo ali mehko, se bomo pa naprej pogovarjali. 

Blazilnik ima zato tako ime, ker je to njegova osnovna naloga. In ne more biti trd ali mehak.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, krucymucy pravi:

Ko bos dojel, da vzmetenje ni samo trdo ali mehko, se bomo pa naprej pogovarjali. 

Blazilnik ima zato tako ime, ker je to njegova osnovna naloga. In ne more biti trd ali mehak.

Seveda ni...

Ocitno bos ti mogu dojet,da se tudi z gostejsim oljem in malo spredaj spuscenim motorjem,da marsikaj resit....na r1 2005 sem se najbolj dolgo jebal...na koncu vem,da dva olja zmesal...ko bi reku 10 in 20....ne vem vec...in v krizu spustil mislim 6mm...

Glej eni pac mate dnara,drugi se trudimo cim ceneje in v tem primeru in za cesto to absolutno gre!!!

Popravljeno . Popravil sesir
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, krucymucy pravi:

Ko bos dojel, da vzmetenje ni samo trdo ali mehko, se bomo pa naprej pogovarjali. 

Blazilnik ima zato tako ime, ker je to njegova osnovna naloga. In ne more biti trd ali mehak.

Ko boš ti dojel, da rešuješ problem, ki je že zdavnaj rešen (malo poguglaj, ni to na mojem zelniku zrastlo) bova šla naprej. Do takrat pa, koliko SXov si že imel in jim nastavil vzmetenje?

Ali so tudi ostali lastniki, ki so storili to kot jaz enaki butli?

Pa ne pretiravaj z odgovorom tule, ker bom brisal, lahko pa post linkaš v temo vse o vzmetenju in se bo razvila debata. Čeprav konkretno o sxu nimam kaj debatirati. Tako je preverjeno in potrjeno s strani lastnikov.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

50 minutes ago, DAMI34 said:

pss. prav tako nihče pri seriji 1 nima zategnjenih vilic do konca. Tule se vidi poznavanje mopeda in naloudanost s teorijo.

Nikar ne brihtoliraj preveč in beri bolj natančno...  

Quote

A si tudi vilice kej modificiral..? Mene osebno moti glede na mojo suzo GSXR 1000 K4,ker ob agresivnem zaviranju sx zelo "počepne".spolh če sva na motorju dva...pa imam trdoto navito do konca...

Jaz sem samo svetoval kontrola SAG-a, nato pa naprej.. Mehanike pa poznam... "olje mu bomo menjali pa bo nehal težit." Večini se ne da ukvarjati s tem. 

Aja, sedel sem že na SX-u, to tudi nekaj šteje. V garaži pa ga verjetno ne bo.. preveč drsa po tleh.. :P 

Quote

Sx ni SS in iz trgovine je kar mehk moped, k lohk marskej podrgneš na njem... avspuhe, tačke, pleh pod njim, sprednje plastike...

 

Popravljeno . Popravil XTR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 19 minutami, XTR pravi:

Nikar ne brihtoliraj preveč in beri bolj natančno...  

Jaz sem samo svetoval kontrola SAG-a, nato pa naprej.. Mehanike pa poznam... "olje mu bomo menjali pa bo nehal težit." Večini se ne da ukvarjati s tem. 

Aja, sedel sem že na SX-u, to tudi nekaj šteje. V garaži pa ga verjetno ne bo.. preveč drsa po tleh.. :P 

 

Beri odgovor Kruciju. Linkaj v temo vzmetenje in tam brihtoliraj. Vse ostalo je za sxa že zdavnaj napisano in rešeno v okviru nekih normalnih možnosti.

Lah mu daš tudi ohlinse gor pa bo Kmetu še vedno drgnil po tleh.

Pa ne pozabi, tule govorimo o prvi generaciji.

Ter ne govorimo o osnovnih nastavitvah, sag itd, ker to je samo po sebi umevno, ampak o konkretnem problemu, ki so ga lastniki večinoma z enostavnim posegom rešili.

Da so oem nastavitve serije ena za cca 70 kg pa tudi ne rabim pisati.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!