Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Pozdravljeni SX forumaši!

Že pa en nov, ki bi rad bil "zelen! ?

No, gre za to, kupujem in ta teden bom kupil, mam rezerviranega Kawo Z1000Sx, letnik 2014, z srebrnimi auspuhi, 39tisoč prevoženih, t-control, stranski kovčki,... uvozil/kupil ga bom iz Nemčije.

Sedaj pa vprašanja, nasveti,....

1. na kaj paziti, pri nakupu rabljenega, kakor tudi pri uvozu,

2. kako je z udobjem sopotnice,

3. kje v MB oz. okolici servisirati

4. koristni nasveti.

Hvala, se vidimo na cesti ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, Lankyo pravi:

Pozdravljeni SX forumaši!

Že pa en nov, ki bi rad bil "zelen! ?

No, gre za to, kupujem in ta teden bom kupil, mam rezerviranega Kawo Z1000Sx, letnik 2014, z srebrnimi auspuhi, 39tisoč prevoženih, t-control, stranski kovčki,... uvozil/kupil ga bom iz Nemčije.

Sedaj pa vprašanja, nasveti,....

1. na kaj paziti, pri nakupu rabljenega, kakor tudi pri uvozu,

2. kako je z udobjem sopotnice,

3. kje v MB oz. okolici servisirati

4. koristni nasveti.

Hvala, se vidimo na cesti ?

Srečno pri nabavi in kasneje pri vožnji.

1. na kaj paziti, pri nakupu rabljenega, kakor tudi pri uvozu,

tako kot pri vsakem motorju splošno pregledaš, od servisne knjige, do zavor, izrabe diskov, luftov, delovanja elektronike, skratka nič posebnega, pri 45kkm imaš prvo kontrolo ventilov. Pri teh kmjih bi moral biti motor še kot nov.

2. kako je z udobjem sopotnice, če nista ravno hudo visoka in če ni ženska pretirano razvajena je dovolj udoben tudi za daljše vožnje, mi 2 z mojo sva ogromno prevozila, od Romunije, Korzike, Balkana itd...

3. kje v MB oz. okolici servisirati, to žal ne vem. 

4. koristni nasveti, tankaj in vozi :D , jaz sem si zamenjal vizir za Zerogravity dubble bubble in je bil precej boljši odriv zraka kot pri originalu (serija 2015 in dalje ima pa že original tako obliko)10986439_818682291534658_4122587211744639557_n.jpg.9a09eaef46fe368a6df55afcb6ff872c.jpg12111967_949109525158600_264250568067973560_n.jpg.789cd3ce8a3a32ca92be7548683c9487.jpg

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čist tko bajdevej me neki zanima...sem primerjal SX napram trenutno izbranemu, ena stvar ki me je precej odvrnila je teža.

235 oz. 245 v tourer opremi napram 215 pri suzi...je zadeva kaj "kravasta", 30 kil se mi ne zdi lih mal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 minutami, Xebec pravi:

čist tko bajdevej me neki zanima...sem primerjal SX napram trenutno izbranemu, ena stvar ki me je precej odvrnila je teža.

235 oz. 245 v tourer opremi napram 215 pri suzi...je zadeva kaj "kravasta", 30 kil se mi ne zdi lih mal?

230kg je nekje povprečna teža, kot jo ima večina st mopedov. Ni to neka krava, pa težišče ima sx nizko in dovolj nizek sedež.

Veš, tule debatiraš okrog "20" kg, potem pa nabutaš oba stranska kufra 2x20kg al pa več) zadnjega, če si ga dal, pa še babo gor..in si na 400kg :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

230kg je nekje povprečna teža, kot jo ima večina st mopedov. Ni to neka krava, pa težišče ima sx nizko in dovolj nizek sedež.

Veš, tule debatiraš okrog "20" kg, potem pa nabutaš oba stranska kufra 2x20kg al pa več) zadnjega, če si ga dal, pa še babo gor..in si na 400kg :P

 

zadnjega kufra ne bo, stranske torbe a la mausova ninja če si jih kdaj vidu. zadnji zic je tam da luft meša, vozim sam, pa pred vsako furo grem še na klistir da sm bolj race ready ;)

zic je pri suzi še nižji- 810 proti 815 na kwaku. kar sem bral primerjalnih testov, nekak opredelijo da je suza bolj SPORT-tourer, kwak pa bolj sport-TOURER, če veš kva mislem. zadnji zic je bolj za okras, ni ročk za sopotnika, orignalni kovčki ne obstajajo, itd., trade off je pač boljši filing pri solo vožnji...bomo vidl če je res ane :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, Xebec pravi:

zadnjega kufra ne bo, stranske torbe a la mausova ninja če si jih kdaj vidu. zadnji zic je tam da luft meša, vozim sam, pa pred vsako furo grem še na klistir da sm bolj race ready ;)

zic je pri suzi še nižji- 810 proti 815 na kwaku. kar sem bral primerjalnih testov, nekak opredelijo da je suza bolj SPORT-tourer, kwak pa bolj sport-TOURER, če veš kva mislem. zadnji zic je bolj za okras, ni ročk za sopotnika, orignalni kovčki ne obstajajo, itd., trade off je pač boljši filing pri solo vožnji...bomo vidl če je res ane :naughty:

takole bom rekel:

tistih 10-20 kg ne boš občutil, meni je bil SX izredno fajn za manevriranja, veliko bolj kot GT, ki ima sedež 83cm, s povečanjem prednapetosti za 2 osebi pa sem že kot balerina in tapkam po prstih, ter komaj čakam, da se moja gor usede (previdno seveda, ker drugače je bum po tleh)

O odločitvi, kaj vzemi, ti ne morem svetovati, oba sta zanimiva, vzemi kar ti je lepše in kar ti najbolj ustreza, vse ostalo boš prilagodil.

Za Suzo ne vem kako je z elektroniko, vem pa da ima SX zelo dobro. Od IMUja, do cornering ABS, full LED lajtung...skratka naloudan. Tudi finančno ne vem kter je dražji/cenejši. Definitvno pa niti z enim niti z drugim ne boš zgrešil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

takole bom rekel:

tistih 10-20 kg ne boš občutil, meni je bil SX izredno fajn za manevriranja, veliko bolj kot GT, ki ima sedež 83cm, s povečanjem prednapetosti za 2 osebi pa sem že kot balerina in tapkam po prstih, ter komaj čakam, da se moja gor usede (previdno seveda, ker drugače je bum po tleh)

O odločitvi, kaj vzemi, ti ne morem svetovati, oba sta zanimiva, vzemi kar ti je lepše in kar ti najbolj ustreza, vse ostalo boš prilagodil.

Za Suzo ne vem kako je z elektroniko, vem pa da ima SX zelo dobro. Od IMUja, do cornering ABS, full LED lajtung...skratka naloudan. Tudi finančno ne vem kter je dražji/cenejši. Definitvno pa niti z enim niti z drugim ne boš zgrešil.

suza ma ABS (ne cornering) in TCS. ma dodatne luči v maski ki svetijo v ovinek. napram kwaku je 2k manj, 3 če vzameš SX v tourer izvedbi.

 

je že odločeno, sam me je zanimal tko pač....k mi je dougcajt na šihtu dons :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zadnji sedež na suziki je za okras napram sx-u

od 2017 pri nakupu te samo vprašajo če želiš kovčke zraven (potem je tourer), ni pa nobene razlike, tudi če vzameš brez

saj imaš nosilce za original stranske kovčke že na motorju

 

aja, vedno zmaga SX :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 21 minutami, peterjanko pravi:

zadnji sedež na suziki je za okras napram sx-u

od 2017 pri nakupu te samo vprašajo če želiš kovčke zraven (potem je tourer), ni pa nobene razlike, tudi če vzameš brez

saj imaš nosilce za original stranske kovčke že na motorju

 

aja, vedno zmaga SX :naughty:

se pravi kot sem napisal? :D

PS: tole se mi ne zdi za jurja opreme :naughty:

Oprema Tourer

 2x28 l kovčka v barvi, notranji torbi, zaščita posode goriva, GPS nosilec

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, Xebec pravi:

se pravi kot sem napisal? :D

PS: tole se mi ne zdi za jurja opreme :naughty:

Oprema Tourer

 2x28 l kovčka v barvi, notranji torbi, zaščita posode goriva, GPS nosilec

bogatija :naughty:

če kupuješ:

kovčka v barvi prideta cca 350 kos se pravi 700 za oba

nosilec GPS, ko sem jaz spraševal je bil cca 70 €

potem je zaščita posode goriva hudičevo draga :eek: 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, peterjanko pravi:

bogatija :naughty:

če kupuješ:

kovčka v barvi prideta cca 350 kos se pravi 700 za oba

nosilec GPS, ko sem jaz spraševal je bil cca 70 €

potem je zaščita posode goriva hudičevo draga :eek: 

mrbit pa to ni una nalepka za 20€ k pride na tank, ampak kkšn premaz v notranjosti posode da bencin hitrej teče pa pol moped bol leti :hmm:

 

pride s tem nosilcem tudi napajanje oz. ma vtičnico že montirano?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, DAMI34 pravi:

230kg je nekje povprečna teža, kot jo ima večina st mopedov. Ni to neka krava, pa težišče ima sx nizko in dovolj nizek sedež.

Veš, tule debatiraš okrog "20" kg, potem pa nabutaš oba stranska kufra 2x20kg al pa več) zadnjega, če si ga dal, pa še babo gor..in si na 400kg :P

 

Nizko težišče ni dobro za med ovinke. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, Xebec pravi:

mrbit pa to ni una nalepka za 20€ k pride na tank, ampak kkšn premaz v notranjosti posode da bencin hitrej teče pa pol moped bol leti :hmm:

 

pride s tem nosilcem tudi napajanje oz. ma vtičnico že montirano?

ne to je še posebi

sem doplačal za originalno :D

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 46 minutami, Borutt pravi:

Nizko težišče ni dobro za med ovinke. 

za premetavat je malce okornejši ja od višjih strojev, za premikat na mestu pa fino kul. Nekje 100.000km imam na SXu, tako da z lahkoto trdim, da se teža na mestu ne pozna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

za premetavat je malce okornejši ja od višjih strojev, za premikat na mestu pa fino kul. Nekje 100.000km imam na SXu, tako da z lahkoto trdim, da se teža na mestu ne pozna.

Vse sorte vpliva na vodljivost. In je pri enih bolj čutiti težo, kot pri drugih. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 23 minutami, Borutt pravi:

Vse sorte vpliva na vodljivost. In je pri enih bolj čutiti težo, kot pri drugih. 

 

No prav. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede teže. Moj motor ima cca 270 kg postavljen na cesto. Nobene panike. Teža se sploh ne čuti, ko speljem. Na mestu manevriranje BP. Sedež je dovolj nizko, da trdno stojim z obema nogama na tleh. Je veliko bolj okreten na cesti kot na papirju. Čez vršič BP sledim bilokateremu motorju.

 

Sicer pa ima skoraj vsak motor svoj namen. Moje je bolj za dolge ovinke in višje hitrosti. En super moto je pa za...

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 6/18/2019 at 10:18 AM, Xebec said:

zadnjega kufra ne bo, stranske torbe a la mausova ninja če si jih kdaj vidu. zadnji zic je tam da luft meša, vozim sam, pa pred vsako furo grem še na klistir da sm bolj race ready ;)

zic je pri suzi še nižji- 810 proti 815 na kwaku. kar sem bral primerjalnih testov, nekak opredelijo da je suza bolj SPORT-tourer, kwak pa bolj sport-TOURER, če veš kva mislem. zadnji zic je bolj za okras, ni ročk za sopotnika, orignalni kovčki ne obstajajo, itd., trade off je pač boljši filing pri solo vožnji...bomo vidl če je res ane :naughty:

Tuono, mt-10, s1000r, duke.. ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kj interesa za nakup? :) prostorska stiska v garaži od druzga tedna naprej...

Torej, prodam vse v kompletu

Letnik 2011, 121000km, povišan Ermax vizir, gretje ročk Oxford, novo zadnje vzmetenje Wilbers, homologiran Akrapovič izpuh (+decat), led luči (enostavna menjava), sw motech crahs padi, Tutoro oiler, novi stranski kufri Givi 3D600, zadnji kufer Givi v46, tank torbici SW Motech City in SW Motech Micro ter sprednje in zadnje stojalo...

20190610_173132.thumb.jpg.56ab3d7f4c7081636eff015df8b333ac.jpg

20190610_173142.thumb.jpg.3805305275538692b3123b92fbef7c6f.jpg

20190610_173536.thumb.jpg.55581433c787cc76e69e06d7775530fd.jpg

20190610_173456.thumb.jpg.fc3d5b18b6fcaa84624eaa1970e4da52.jpg

20190610_173257.thumb.jpg.46567dc43a23a02fb1eec6a2fbbfc69b.jpg

20190610_173248.thumb.jpg.18a23877bc702742b188c172f5050715.jpg

20190610_173230.thumb.jpg.345628a0d93e80336378a009d490bbec.jpg

20190610_173215.thumb.jpg.02ab194065f1892cbc526320d4d4227a.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 17. 6. 2019 ob 20:43, Lankyo pravi:

Pozdravljeni SX forumaši!

Že pa en nov, ki bi rad bil "zelen! ?

No, gre za to, kupujem in ta teden bom kupil, mam rezerviranega Kawo Z1000Sx, letnik 2014, z srebrnimi auspuhi, 39tisoč prevoženih, t-control, stranski kovčki,... uvozil/kupil ga bom iz Nemčije.

Sedaj pa vprašanja, nasveti,....

1. na kaj paziti, pri nakupu rabljenega, kakor tudi pri uvozu,

2. kako je z udobjem sopotnice,

3. kje v MB oz. okolici servisirati

4. koristni nasveti.

Hvala, se vidimo na cesti ?

3. v Mariboru imaš Motorjet na koncu ptujske..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!