Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

Ris

999940899.jpg

A se dobi pr nas tak nosilec kovčka za sx-a? 

www.kawasakioriginalparts.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/9/999940899.jpg

Edited by Ris

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred 11 urami, Ris pravi:

999940899.jpg

A se dobi pr nas tak nosilec kovčka za sx-a? 

www.kawasakioriginalparts.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/9/9/999940899.jpg

Torej nosilec za 2017 letnik? Šifra je 999940902

eBay 335€

Share this post


Link to post
Share on other sites
peterjanko

kolikor sem se jaz zanimal, je tudi pri nas cena cca 330€

sem potem kupil givi, ni glih vaauu, ampak oddela svoje

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Men ste rahlo zanimivi s temi kovcki...kr nekaj jih ze blo na mopedih in jih tako sprobal...in po mojem mnenju so le originali prava stvar...ne bojis,da bo mokro,ko dez..

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 5 minutami, sesir pravi:

Men ste rahlo zanimivi s temi kovcki...kr nekaj jih ze blo na mopedih in jih tako sprobal...in po mojem mnenju so le originali prava stvar...ne bojis,da bo mokro,ko dez..

tudi original delajo shad, sw motech, givi, kappa itd...odvisno s kom ima proizvajalec pogodbo

tudi mehke torbe so nepremočljive če robo prej zbašeš v najlon vrečko preverjeno :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loba

imam vprašanje, ki sem ga poskušal najti že v tej temi, pa odgovora nisem našel, ali pa nisem bil dovolj vztrajen, ker ste se zelo razpisali in je dosti teksta. Kupujem nov motor. Včeraj sem prevozil 200 km s sposojenim S1000xr in sem se totalno navdušil nad agregatom in predvsem nad quickshifterjem. Noro dobro, vendar pa je zame motor prevelik, nisem visoke rasti in tudi pozicija sedenje mi je premalo športna, zato me že nekaj časa mika ta SX. Vprašanje imam, kako "športno" deluje menjalnik in ali mogoče kdo ve, kje bi se ga dalo rentat. Tako za cel dan, da bi dobil občutek pred nakupom. Sem iz Štajerske. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 7 minutami, Loba pravi:

imam vprašanje, ki sem ga poskušal najti že v tej temi, pa odgovora nisem našel, ali pa nisem bil dovolj vztrajen, ker ste se zelo razpisali in je dosti teksta. Kupujem nov motor. Včeraj sem prevozil 200 km s sposojenim S1000xr in sem se totalno navdušil nad agregatom in predvsem nad quickshifterjem. Noro dobro, vendar pa je zame motor prevelik, nisem visoke rasti in tudi pozicija sedenje mi je premalo športna, zato me že nekaj časa mika ta SX. Vprašanje imam, kako "športno" deluje menjalnik in ali mogoče kdo ve, kje bi se ga dalo rentat. Tako za cel dan, da bi dobil občutek pred nakupom. Sem iz Štajerske. 

Rental ga boš težko. Qvikija nima, ampak navzgor brez sklopke dela prav tako pk ok :)

ps. Športno po domače

Share this post


Link to post
Share on other sites
Loba

Hvala za odgovor.

Sem danes preklical zastopnike za Kawo, nihče nima v salonu z1000sx, niti v Avstriji do Graza. A se 1000sx tako slabo ali tako dobro prodaja?  torej ali so naročene zaloge pošle? Čemu je to razlog?  Trgovcem za kawasakije sem bil zgleda tudi odveč, kot eno nujno zlo, komaj so čakali, da se pogovor konča, će ga želite videti ga je treba naročiti so mi rekli v takem freh tonu, jaoooo, okej, avstrijski trgovci so bili bolj vljudni,  ker če grem v BMW trgovino so razstavljeni v bistvu vsi modeli, dobiš za posojo kar ti srce poželi, tudi pri Yamahi je bolje, ampak zgleda da je pri Kawasakiju to znanstvena fantastika, da modelov niti na vpogled nimajo v salonih ? 

Edited by Loba

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rey
pred 3 urami, Loba pravi:

Hvala za odgovor.

Sem danes preklical zastopnike za Kawo, nihče nima v salonu z1000sx, niti v Avstriji do Graza. A se 1000sx tako slabo ali tako dobro prodaja?  torej ali so naročene zaloge pošle? Čemu je to razlog?  Trgovcem za kawasakije sem bil zgleda tudi odveč, kot eno nujno zlo, komaj so čakali, da se pogovor konča, će ga želite videti ga je treba naročiti so mi rekli v takem freh tonu, jaoooo, okej, avstrijski trgovci so bili bolj vljudni,  ker če grem v BMW trgovino so razstavljeni v bistvu vsi modeli, dobiš za posojo kar ti srce poželi, tudi pri Yamahi je bolje, ampak zgleda da je pri Kawasakiju to znanstvena fantastika, da modelov niti na vpogled nimajo v salonih ? 

Jaz sem imel enak problem, ko sem kupoval Versysa. Nikjer v SLO ga niso imeli, samo po naročilu. Sem potem v Trstu ( tukaj ) enega našel, da sem lahko vsaj rit gor posadil in si ga malo pobliže ogledal, potipal ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
marincspeedshop

@Loba Ce se bos mogoce odlocil za rabljenega imas na a.net enega ki je bil pri meni na full servisu. Tri rabljene dobis za ceno enega novega 😉

Edited by marincspeedshop

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo

Pozdravljeni, vozim lepega finega 2016 sx-a :)

To sezono vozim angel gt gume, napram serijskim super fajn. Vzmetenje mi je čarman nastavil, mam 70kg, tako da gre serijsko skoz. Vozim se sam in bi rad mal bol odzivno vse skup mel. Mnogi predlagajo 55 zadnjo gumo, kar bom nabavil upam, da še to sezono...predolgo držijo te gume, sem navajen ss gum, menjat po 4k :) :) kakorokoli, kaj priporočate? Je kdo vozil že obojne angel gt 1in 2? Mogoče še malo vzdignit zadnji del?

lp in srečno vožnjo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec
pred 9 minutami, Voodoo pravi:

Pozdravljeni, vozim lepega finega 2016 sx-a :)

To sezono vozim angel gt gume, napram serijskim super fajn. Vzmetenje mi je čarman nastavil, mam 70kg, tako da gre serijsko skoz. Vozim se sam in bi rad mal bol odzivno vse skup mel. Mnogi predlagajo 55 zadnjo gumo, kar bom nabavil upam, da še to sezono...predolgo držijo te gume, sem navajen ss gum, menjat po 4k :):) kakorokoli, kaj priporočate? Je kdo vozil že obojne angel gt 1in 2? Mogoče še malo vzdignit zadnji del?

lp in srečno vožnjo.

pa maš v homologaciji to dimenzijo gum?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Xebec pravi:

pa maš v homologaciji to dimenzijo gum?

nima

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred eno uro, Voodoo pravi:

Pozdravljeni, vozim lepega finega 2016 sx-a :)

To sezono vozim angel gt gume, napram serijskim super fajn. Vzmetenje mi je čarman nastavil, mam 70kg, tako da gre serijsko skoz. Vozim se sam in bi rad mal bol odzivno vse skup mel. Mnogi predlagajo 55 zadnjo gumo, kar bom nabavil upam, da še to sezono...predolgo držijo te gume, sem navajen ss gum, menjat po 4k :):) kakorokoli, kaj priporočate? Je kdo vozil že obojne angel gt 1in 2? Mogoče še malo vzdignit zadnji del?

lp in srečno vožnjo.

angel GT je ST guma, sicer športnih performanc. Tako da vse kar boš dal iz segmenta Hypersport (bridgestone, celo Mitas) bo imelo boljšo krivuljo in bo lepše legel v ovinek, vendar 190/55 ti ne predlagam, ker moped ni homologiran za to dimenzijo, plus problemi na tehničnem s policaji itd.. SX ni dirkač niti naked, je pa zlo dober sport touring motor.

Z ozirom, da imaš 2016 model, lahko čisto mirno med vožnjo dvigneš zadnji del in vidiš kako boš zadovoljen. Meni osebno je bil serijsko moped premal "na nos", je res da sem težji ampak vedno sem imel par klikov več kot serijsko po defoltu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xebec
pred 23 minutami, DAMI34 pravi:

nima

veš da moj tut ne...na internetu so mel pisano 190/55, dobim pa homologacijo pa not piše 190/50, grem gledat PDF brošuro, pa isto 190/50...zavajanje potrošnika, nevozna kanta, dnar nazaj :ras:

PS: jst k sm bl simpl sploh nism čutu kšne razlike al da bi blo kj čudno....položiš čist obično pa peleš, ni to rocket science :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 56 minutami, Xebec pravi:

veš da moj tut ne...na internetu so mel pisano 190/55, dobim pa homologacijo pa not piše 190/50, grem gledat PDF brošuro, pa isto 190/50...zavajanje potrošnika, nevozna kanta, dnar nazaj :ras:

PS: jst k sm bl simpl sploh nism čutu kšne razlike al da bi blo kj čudno....položiš čist obično pa peleš, ni to rocket science :)

točno tako. Veš kdaj vidiš razliko, ko dobiš nekaj, kar je lahko s kratko medosno, pa ma ornk zavito gumo, potem se ti smeje, kok tisto pada v ovinek. Vendar, ko dobro strimaš SXa ali pa tvojega, je pri 150km/h in več čez ovinke, pribit ko bomba, trajektorija kot bi jo s šestilom zarisal, vse prej omenjene bombice, ki se pri počasni brzini tak lepo prekladajo, pa so malce bolj občitljive, nervozne itd. Daleč od tega da se ne bi dale peljat, ampak je potrebno malo več preciznosti pri vožnji, kar pri Sxu ni potrebe.

Vendar, kot sem omenil, tako male razlike, da se ne splača sekirat in ubadat s tem, da bi gumo dal drugih mer.

Bolje je fajn nastaviti vzmetenje, kar se pa hudo pozna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rogerg

a sesir nemore guvort, gleda pa loh in minuse daje :lol1: 😂

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fazer03
pred 3 urami, Pero75 pravi:

Mogoče komu poznan črnuh?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=14413623

 

Kupil ga je ata, vozil pa večino sin ... svoje čase ni bil prav počasen na cesti. Kako pa je skrbel za Kawo pa ne vem; malo mi je čudno,da je verižni set menjan na 20000 km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voodoo
4 hours ago, DAMI34 said:

angel GT je ST guma, sicer športnih performanc. Tako da vse kar boš dal iz segmenta Hypersport (bridgestone, celo Mitas) bo imelo boljšo krivuljo in bo lepše legel v ovinek, vendar 190/55 ti ne predlagam, ker moped ni homologiran za to dimenzijo, plus problemi na tehničnem s policaji itd.. SX ni dirkač niti naked, je pa zlo dober sport touring motor.

Z ozirom, da imaš 2016 model, lahko čisto mirno med vožnjo dvigneš zadnji del in vidiš kako boš zadovoljen. Meni osebno je bil serijsko moped premal "na nos", je res da sem težji ampak vedno sem imel par klikov več kot serijsko po defoltu. 

Mitas sem mel ene 5 kompletov na SV-ju prej in mi je bla super, razn da mi ni zdržala več kot 5k km, zato nisem hotu dat na sx-a, glede na to, da ima ene 30kg in pa 70km več :) ni mi vsak mesec menjat gum :) 

Ima nastavljivo vzmetenje, ampak ne po višini. Predvidevam, da misliš preload...ja, zmanjša posedanje, če je vzmet bolj napeta ne naredi pa višjega. Je pa že zdaj preload dva klika pred max-om, pa je to za mojo težo na meji, vsaj tako so mi pri čarmanu razložili in nastavili, pa jim kar zaupam.

Kar se pa tiče, da ni naked niti dirkač...a ni samo oblečen Z? Pred pojavom hyper nakedov ala Tuono V4, S1000r, MT10 je bil pa vštric z vsemi ostalimi polnomastnimi nakedi, tk da s tem se nebi čist strinjal, ampak kaj pa jaz vem, sem dokaj frišn :) 

Vem, da se nebo nikoli prelagal kot SV(sem tudi na temu pomenjal komplet vzmetenje), kar kot omenjeno ni vedni niti zaželjeno, ampak vseeno bi malo pohitril vodljivost. Torej, tisti ki vozite hyperspot gume, kaj vozite in kolk vam kaj držijo, oz ali obstaja še bolj našpičena ST guma od angel GT?

P.S.

Drugače sem na SV-ju vedno vozil 70 višino prednje gume, pa ima homologirano 60, ampak sem dobil takega in tudi naprej dajal te gor...nism niti vedu, da ni original in mi nikoli nikjer, ne tehnični, ne policaji niso omenili tega. Nočem se kregat, ampak samo kot zanimivost, očitno prav ažurno ne preverjajo tega :)

Edited by Voodoo

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 urami, Rogerg pravi:

a sesir nemore guvort, gleda pa loh in minuse daje :lol1: 😂

Jezni je name, še dva minusa pa ga bom za vedno izkljucil

pred 6 minutami, Voodoo pravi:

Mitas sem mel ene 5 kompletov na SV-ju prej in mi je bla super, razn da mi ni zdržala več kot 5k km, zato nisem hotu dat na sx-a, glede na to, da ima ene 30kg in pa 70km več :) ni mi vsak mesec menjat gum :) 

Ima nastavljivo vzmetenje, ampak ne po višini. Predvidevam, da misliš preload...ja, zmanjša posedanje, če je vzmet bolj napeta ne naredi pa višjega. Je pa že zdaj preload dva klika pred max-om, pa je to za mojo težo na meji, vsaj tako so mi pri čarmanu razložili in nastavili, pa jim kar zaupam.

Kar se pa tiče, da ni naked niti dirkač...a ni samo oblečen Z? Pred pojavom hyper nakedov ala Tuono V4, S1000r, MT10 je bil pa vštric z vsemi ostalimi polnomastnimi nakedi, tk da s tem se nebi čist strinjal, ampak kaj pa jaz vem, sem dokaj frišn :) 

Vem, da se nebo nikoli prelagal kot SV(sem tudi na temu pomenjal komplet vzmetenje), kar kot omenjeno ni vedni niti zaželjeno, ampak vseeno bi malo pohitril vodljivost. Torej, tisti ki vozite hyperspot gume, kaj vozite in kolk vam kaj držijo, oz ali obstaja še bolj našpičena ST guma od angel GT?

P.S.

Drugače sem na SV-ju vedno vozil 70 višino prednje gume, pa ima homologirano 60, ampak sem dobil takega in tudi naprej dajal te gor...nism niti vedu, da ni original in mi nikoli nikjer, ne tehnični, ne policaji niso omenili tega. Nočem se kregat, ampak samo kot zanimivost, očitno prav ažurno ne preverjajo tega :)

Preload ga dvigne. Ko se usedeš je višji, če si zategnil.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • schwantz
      Servus TV... Pa ne na glas govort, da ne zatemnijo... 
    • Buschi
      Sej ona je dala gas, sam motor u peti prestavi ne bo šel v hrib. Tudi nogo je dala dol, ampak ker je stala pošrek na hrib, ji je zmankal podna...je bl mala...
    • Andrej P
      Koeflach-Zeltweg, pa Koeflach Volsperk, Nockalmstrasse, Hochrindl, Kliptztoerl, ... Kot je ze liegenjcek napisal, na vsak hrib je super. 16.8. imas moto gp v Spielbergu, ...
    • car_freak
      Bolj je važen podatek kdaj je bil zamenjan filter za gorivo. 
    • Luka66
      Danes ob 7 ze sonce skozi okno, a preden naju je  z zahtrjom postreglo osebje iz "Star treka" se je ze pooblacilo, obcasno rahel dezek in mrzlo, megleno, zoprno.....na C.d. Colombiere megleno, spodaj gozd, ni nic za videt, zadnje 3km odprt razgled, ce je lepo vreme se gre tako je bil pa tolk za ga odklukat, nic posebnega, ga nebi se enkrat vozil....gor bilo svezih 8°C,......zena zadi zmrzovala, na C. Madaleine niti nisem zavijal, ker ni imelo smisla v takem vremenu, ceprav sem s tezkim srcem peljal mimo odcepa. Nadaljevala kar za Val d'Isere, spotoma zavila do Tignesa, tam bilo le 7°C k pozim.  Se stacionirala v Val d'Iseru, jutri naj bi menda posijalo sonce in cez tri carske....I'Isseran, Galibier, Huez, ki smo jih sicer ze lani prevozili.....samo so vredni 2x   nato pa do Grenobla.  V Val d'Iseru pa prijetno in zivahno, obvezno pa maske povsod......tudi na ulici, v avtih, trgovinah, lokalih, niso pa tko dosledni po ulici k v vecjih mestih.
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!