Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL (klikni me) Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL (klikni me) Z1000SX.2015 service manual.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

DAMI34
pred 7 minutami, Snečer pravi:

temnejši vizir, druge ročke itak in to je to :) minimalna preobrazba

mogoče še kakšna zaščita tanka

no ja tank nalepka itak, temen vizir upam da bo serijsko, mu pa paše itak. Pa ročke tudi upam da so serijske ogrevane

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 11 minutami, NX650 pravi:

Zelo lep bajk Dami 😎

Kako da si šel iz KTM?

sej nisem :D

Z900 je bil premali za 2 osebi, SX je leeeeeep, GT je še v garaži in se vozim. Ni pa rečeno, da ga ne bom prodal, oziroma se prodaja, vendar ne pod nujno.

V glavnem SXi so bili vedno moja "šibka točka" in sedanji model je "dozorel". Postal res pravi moped z vsem kar rabiš. Torej ima vse kar imajo veliki, za relativno sprejemljivi denar. Pa še sigurn moped je, zihr cenejši za vzdrževanje kot KTM.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

 

2020_ninja_1000sx_gy1_stu_5.thumb.jpg.98063dda152ef02a33fbe84848d44be0.jpg

Naj ti dobro služi.  Ampak na eno malenkost pa nisi pomislu. Kombinezon imaš sinhroniziran z oranžkotom, se pravi da boš moral zdaj tiste particije u zelen prefarbat...:naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 2 minutami, izibajker pravi:

Naj ti dobro služi.  Ampak na eno malenkost pa nisi pomislu. Kombinezon imaš sinhroniziran z oranžkotom, se pravi da boš moral zdaj tiste particije u zelen prefarbat...:naughty:

to je res moteči element :P ampak bel SX mi nikakor ne sede. sicer pa par oranžnih črtic (nalepk) nabavim, pa sem rešil problem :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
LunaticFringe
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

to je res moteči element :P ampak bel SX mi nikakor ne sede. sicer pa par oranžnih črtic (nalepk) nabavim, pa sem rešil problem :D

 

Malo za šalo.... Daš gor napis: uvoz-prodaja pomaranč. Ko jih pripelješ so še zelene, prodaš pa oranžne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Teoretično ni panike

1. nov kombinezon :D

2. wrap folija black/carbon/narančasta :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
izibajker
pred 3 urami, DAMI34 pravi:

.... sicer pa par oranžnih črtic (nalepk) nabavim, pa sem rešil problem :D

 

pred 39 minutami, DAMI34 pravi:

Teoretično ni panike

1. nov kombinezon :D

2. wrap folija black/carbon/narančasta :P

 

Evo, pa se je rodila nova barvna grafika: Sx 2020 orinđ dami edišn. Pa glej, da boš za to idejo izpogajal še dodaten popust.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 1 minuto, izibajker pravi:

 

Evo, pa se je rodila nova barvna grafika: Sx 2020 orinđ dami edišn. Pa glej, da boš za to idejo izpogajal še dodaten popust.

sem zihr, da bo kako naslednje leto tudi v oranžni barvi, al pa modri, vsaj če sledim preteklim modelom SXa

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
maus
pred 18 minutami, Snečer pravi:

škoda, da belega ni... :)

na belem zaslužiš in črnega kupiš .. preprosto k pasulj :P 

čestitam @DAMI34 .. skor boš tok lep k js :jezik: 

Edited by maus

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Ob 12. 12. 2019 ob 15:46, franc pravi:

Tole je dejansko za dva?

lp

1,5 moraš imeti skromno sopotnico (na izletih samo predjed, kave ne sme naročat sam vodo) :P

ps. za sport tourerja je več kot komot, nikoli se ni moja pritoževala čez udobje, ali mere samega komforta.

 

Ob 12. 12. 2019 ob 16:46, Snečer pravi:

za dva športnika, a ne dvigovalca uteži ali sumo :)

o tem res ne morem debatirati. SDgt je mogoče za ka cm (ampak res samo za cm) bolj komot. Za sopotnikov sedež SXa letnika 2015 se še Kmet ni pritoževal.

Ko bo v garaži naredim natančne primerjave med SDGTn in ninđa SX. Predvsem debeleina sedeža, razdalja do tačk pri soptniku. Višina sedeža voznika je pa ista.

Ko sem šel iz SX na SDGT je bila prva pripomba da ima GT za en qurac oprijem za sovoznika ( v primerjavi z SXom, nato sem pa naredil ročaje na nosilcu zadnjega kufra.

ps. tudi @Dr_Jakoba sem peljal zadaj, pa ni bilo panike, čeprav je bil SX še nov in nisem vedel natančno koliko zategniti zadnjo vzmet.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ris
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Teoretično ni panike

1. nov kombinezon :D

2. wrap folija black/carbon/narančasta :P

 

Vse se da, tud narančasta carbon😉

08075ea8f271a9319edf369a8dc05c17.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer
pred 10 minutami, Ris pravi:

Vse se da, tud narančasta carbon😉

08075ea8f271a9319edf369a8dc05c17.jpg

daj še kakšno fotko v ustrezno temo, da vidimo projektil :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Ob 1. 6. 2019 ob 9:51, iztok 01 pravi:

bobi 1001 hvala. 

Nosilec in kovček že nameščena, edini problem je bil, ker se nosilec Shad in nosilec kovčka Givi ne ujemata. Vendar sem tudi to težavo rešil. Žena zadovoljna... Zelooo😄

IMG_20190524_182915.jpg

Katero ploščo Givi si dal na shadov nosilec? Univerzalno M251?

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34

Po neumnosti sem naročil za 2020 letnik GIVI tank ring, ki na ta model več ne paše, če kdo rabi mu dam za 5€ in 1x kawa :P

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 6 minutami, apirko pravi:

@Ćale Bi rad mel vsaj neki od zelenih.... 😁

@DAMI34 Kdaj boš pokazal nov stroj? 💚

v tejle temi sem že zapisal:

sredi januarja bodo predvidoma predstavitve in prvi modeli pridejo nekje verjetno konec februarja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
Ob 11. 12. 2019 ob 11:08, peterjanko pravi:

jest k full kilometrov naredim ga pripeljem tut na 4k na servis (al pa še prej :kva1: )

drgač pa na 6k

Versač 2019 ima na 12kkm, pravkar prebiram navodila, sx2019 pa res še na 6. Upam da bodo popravili. H2sx je tudi na 12kkm.

https://www.kawasaki-onlinetechinfo.net/dispeBook?file=99976-0157&mark=KLZ1000DKF&manual_kind=OM&lang_code=EN&model_year=2019&nickname=VERSYS+1000+SE&dist_cd=207&country_cd=--&manual_filenm=99976-0157-o6klz1000dkf-eu-en-tws.pdf&first_referrer=https%3A%2F%2Fwww.kawasaki.co.uk%2F

Share this post


Link to post
Share on other sites
ukica

Prevec dvignjena balanca. K da vozis enduro ne pa SPORT touring motor.

Ali pa prevec nizka prva sipca.. se nisem odlocil se.

 

no.. naj ti sluzi :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
DAMI34
pred 10 urami, ukica pravi:

Prevec dvignjena balanca. K da vozis enduro ne pa SPORT touring motor.

Ali pa prevec nizka prva sipca.. se nisem odlocil se.

 

no.. naj ti sluzi :) 

sem vozil endure, SX ali ninja1000 se še daleč ne moreta primerjati z njimi po komoditeti in drži. ST moped se še vedno pelje po prvi gumi in še vedno si rahlo nagnjen naprej. Seveda pa je drža bolj pokončna kot pri SSu. CCa 100.000km imam na Sxih, tako da z držo ne bo problem, oziroma jo v popolnosti poznam. Edino kar me mogoče moti, da balanca nima finih nastavitev, kar mi pri GTju še kako fajn pride, saj sem jo pomaknil 2cm naprej, pa malce več naklona dodal.

Šipca pa:

imaš 2 opcije, touring paket ima malce višjo in širšo, ter 4 možnosti naklona. Poleti še kako paše čim bolj nizko, da te hladi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • RobiRoberto
      Ko smo se še v Jugoslaviji, enkrat na mesec odpeljali v Staro Gorico po nakupih na "sejem", v Stando ali v "Raštel", smo najprej poiskali parkirišče za avto in po tem najrej šli v "kavarno" v bližini Stande, kjer smo si zmeraj privoščili , brioš in WC ...  
    • Peon
      Iščem svetlejšo tekstilno jakno za 4 letne čase. Mora imeti čim boljše zračenje, level 2 zaščito, ne rabim pa vodoodporno, ker se dežja probam izogibat. Kar sem probal je funkcionalno najbolj ustrezna Revit Sand 3, ampak mi svetla verzija res ni všeč in se v nobeni barvi ne ujema z motorjem( Tracer 900). Bolj so mi všeč tudi bolj športne verzije tipa Dainese Carve master 2, ampak bi raje imel boljše zračenje kot goretex. Je že kdo našel kaj podobnega in da imajo kje blizu na zalogi za pomerit? Ker na internetu je ogromno raznoraznih modelov, ki pa jih v Sloveniji noben ne uvaža (ali pa samo nimajo spletnih strani).
    • DAMI34
      Dvor-Kočevje debata se nahaja tule:  
    • marincspeedshop
      V4 upgrade. Silikonske cevi in alu kolektor hladilne tekocine.
    • izibajker
      Na stalažo u garažo. Ti bo lep spomin(ek).
  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!