Jump to content
  • Sign Up
roko

Kawasaki Z 1000 SX

DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL (klikni me) Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL (klikni me) Z1000SX.2015 service manual.pdf

Message added by DAMI34

Recommended Posts

ferek

...sploh nisem pristaš takšnih našpičenih strojev... cenim udobje in uporabnost.. Morda zic bi mu malo oblazinil... ampak pol bi izgubil športno noto...

Ampak tole je pa lepota nad lepotami... se lahko grejo kar vsi Japonski in Italjanski dizajnerji kar h Kawi učit... Mislim čist resno MOTOR SE MI ZDI ŠPICA!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

še dobre tri tedne pa ga pomerim :) sam qurc k ga lahk sam merim. Men se zdi da so na tem motorju odpravli edino zamerico ki sem jo mel do nakeda. 15l bencina je premalo. Zdej ima rezervar 19 litrov, kadar pohajaš po neznanih krajih je avtonomija okrog 300km zelo dobrodošla.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frips

Hmm cena bo morala tudi bit konkurenčna Fz1...več k 11k neb smel bit..drgač kurc vse skup.

Rdeče črna kombinacija,sodeč po slikah, bi mi pasala kot ate na mamo.

No se bomo odoločili v Milanu:D

PS.: Samo da ,ko se bom vsedel prvič gor, ne bom razočaran tko kot sem bil nad naked verzijo.

Edited by Frips

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Zgleda kul, samo ni mi jasno zakaj ima tako grdo posodico za zavorno tekočino. Ko pa imajo izdelki iz iste družine povsem spodobne rezervoarčke, ki ne kazijo.

Pa to tudi drugi proizvajalci prakticirajo to "češko" posodico.

Tisti odsevniki na rdečem pa so itak za ZDA trg :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Tista posodica je zato, ker ima radialno črpalko (ročico) zavore. Praviloma imajo tak sistem SS motorji in motorji visjega cenovnega razreda.

Spodaj je neka aftermarket ročica, ampak se lepo vidi kako pritiska na bat.

ISR_MC_Lever_xl.jpg

Edited by krucymucy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Hvala za pojasnilo pa vendar, a se ne da lepše narediti? :) vse drugo je lepo skladno, tudi izpuh je ok, Akrapovič bi ga skazil s tistim rorom.

71892527d.jpg

ko tiste posodice pri zdravniku, ko "nekaj" daš...

Share this post


Link to post
Share on other sites
krucymucy

Jah jst mam isto in se mi potem zadeva v tank torbo, tko da tud men ni vsec. So pa po drugi strani zavore na Z-ju najboljsa stvar na celem mopedu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mkosir

JOJJJJJJJJ!!! Tale Z pa ninja 10.... Sam še zzr 1400 preoblečejo u tako zašiljeno preobleko pa so zmagal. :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: Rdečečrna kombinacija je huda, samo črna je pa še zmerom zakon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mkosir

Z domačimi dimniki. :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :notworthy: :surrender: :surrender: :surrender: :surrender:

post-5559-066355800 1286547120_thumb.jpg

Edited by mkosir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Electric

Posodico za zavorno tekočino zamenjaš s kako lično, seveda ne plastično, po možnosti eloksirano zeleno ali pa črno in zadovoljen živiš dalje, žal so več ali manj na motorjih te posodice iz zdravniških pregledov.

Me firbec mantra kako se pelje ta motor in sveeda kako zgleda v živo ampak po moje hudooo :010

Share this post


Link to post
Share on other sites
renyy

Kako je kaj s temi stranskimi kovčki , ki so na kawasakijevi strani v barvi motorja ( volumen enega stanskega kovčka mislim da je 35L), a gre čelada noter, mogoče kdo ve ? Ker z stanskima kovčkoma je motorček prav lep.

Me pa neki skrbi pri tem motorju, tista šipca ki se da nastavljat višina, na slikah sodeč, v vsaki poziciji, še posebej v najnižjem položaju šipce (bolj športno), je med masko (števcem) in šipco velika luknja in tam po mojem full piha noter med vožnjo. Ne vem kako to deluje, ampak mislim da bo tam skoz kar pihalo, tko da tista šipca mogoče res odnese veliko vetra,ampak bo pa pri spodnjem delu šipce notr pihalo in smo spet tam. Ne vem, mogoče se motim, upam da se.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Speziell für die Z1000SX entwickelt. Monokey-System, 2 x 35 Liter Kapazität, passend für die meisten Helme.

Piše, da za večino paše :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
renyy

Ja,sm vidu pol na njihovi strani, tko da res super, mas lepo sam ta dva stranska kovčka pa maš za dve čeladi.

Snecer,hvala, vseen ;)

Tisto glede šipce ki sem zgoraj napisal, bo pa treba počakat na kak test, pa se bo vidlo, kako je s tem pihanjem nareto.

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
ferek

...Kufri so klasični givijevi V35, očitno narejeni za Kawasaki (pobarvan zelen del in napis Kawaaki, tam kjer je sicer Givi), vsaj tako se mi takole, gled na dizajn zdi. Kar se tiče šipice, bi kaj drugega verjetno pokvarilo izgled motocikla, za resnejše touring podvige bo pa na voljo kaj aftermarket večjega....:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

  • Similar Content

    • PuBeC
      By PuBeC
      evo jaz sn se odločo to temo odpret zato ker sn iskal in iskal ampak nič našel!!! :naughty: :naughty:

      ta stran bo namenjena IZKLJUČNO samo Kawasakiju kmx-u 125r!!!

      torej povejte vse o:
      -tuning
      -slike
      -torej vse in še več o tem motorju!!!

      lp!
      by PuBeC!!! :OK: :OK: :OK:
    • alesg1
      By alesg1
      prosim pomagajte mi kje naj dobim boljsi avspuh od originalnega za kawasaki kr1 250 ccm THANX vsem vam!
    • GT13
      By GT13
      zivjo
      ali mi bi kdo znal povedat kaj o kawasakiju 125 ali 250
      katerega se mi bolj splaca kupit.katere so dobre in slabe lastnosti.
      hvala
    • BORIS
      By BORIS
      Imam omenjeni motor, ki je normalno vozen brez akomulatorja. Sedaj sem montiral akomulator. Motor vžge, vendar pri prestavi v prvo, pri spušcanju kuplunge motor ugasne.
      Prosim za pomoc.
    • ZINGA
      By ZINGA
      Hm. moj Kawasaki je zaribu. utrgan zgorni batni obročk na batu k ma 10 000 km :? . ris na cilindru je tk vlek d ne dobim več tak vlkega bata originalnega. obstaja možnost, da obnovim cilinder => drago, al pa če cilinder iz 54 pobrusim na 67mm pa dam not bat od KMX200. hod mata enak, moj cilinder ma še dost mesa... ka pa blajerca? je ista? bo to držalo? kr drgač sta motorja čist enaka, sam 200tka ma drgačne vilce pa števc do 160. k sm gledu na zuni mata še cilindra čist enaka. ka naj nardim? :?:
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!