Skoči na vsebino

Kawasaki Z 1000 SX (2011-2019) in Ninja 1000 SX (2020)


roko
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34

Z1000SX 2011 SERVICE MANUAL  Service Manual - Ninja 1000 - 2011.pdf

Z1000SX 2015 SERVICE MANUAL  Z1000SX.2015 service manual.pdf

Z1000SX 2017 SERVICE MANUAL  2017 Kawasaki Ninja 1000 Service Manual 99924-1519-31.pdf

20210926_124201_HDR.jpg.aed89acfbc106f0be03b601e11673014.thumb.jpg.fc3642d925a2f00d19159f118dfa7131.jpg

Priporočene objave

....Lepota, lepota....:notworthy::notworthy:

...a kaj vam je folk :blink::blink:, da tako EDINSTVEN in eleganten auspuh zamenjate z odurno grdim rorom :headbang::ninja: z navzgravžno rdečo nalepko...:slap::slap: to mi niti Bog ne more pomagat razumet....

Auspuh sem menjal iz potrebe. Če dobro pogledaš sliko, boš videl zakaj. Zvok je pa kljub vsemu lepši kot pri originalu. :naughty:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Auspuh sem menjal iz potrebe. Če dobro pogledaš sliko, boš videl zakaj. Zvok je pa kljub vsemu lepši kot pri originalu. :naughty:

boljši pa je, se strinjam...(zaradi kufrov?)

Jaz sem nabavil nosilce za stranske torbe in zadnji kufer...na stranske nosilce se pa lahko nabijejo poltrde torbe givi easylock klik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

....Lepota, lepota....:notworthy::notworthy:

...a kaj vam je folk :blink::blink:, da tako EDINSTVEN in eleganten auspuh zamenjate z odurno grdim rorom :headbang::ninja: z navzgravžno rdečo nalepko...:slap::slap: to mi niti Bog ne more pomagat razumet....

To je res, kawa se potrudi in naredi res lepe rore za razliko od konkurence, ki montirajo gor večinoma "avto" lonce, ti pa greš "uničit" izgled za akrapotom, ki je tudi samo neestetski ultra drag lonec, po možnosti še bolj hrupen in moteč za okolico :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ga že maš doma????? :D

popoldan bo...whistle.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dr_jakob meni,

in v tej temi mu lahko zazelim veliko srecnih kilometrov z novo zverino Kawasaki Z1000SX

in je v zmoti.

tocka 22.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi vtisi po dobrih 350km-noro, enkratna igrača, nizko težišče, oprijem fantastičen, lep konstanten vlek....v 15 minutah sem se počutil čisto domače in sem se komaj krotil, da je nisem začel preganjati. (priznam, po Rebernicah sem jo spustil z vajeti, toliko da sem gume lepo do roba očistil)

Da pa ne bom samo filozofsko razpravljal:

naredil sem neko hitro primerjavo z XJ6, kajti če je že Z1000sx 2x dražji tudi pričakujem malce več od njega in sicer:

SLABOSTI: za to ceno bi pričakoval, da ima najmanj centralno stojalo, 12V vtičnico, malce bolj spodobna ogledala..to so pa v glavnem vse zamere

DOBROTE: krasen motor, čudovito vleče od 2000 obratov naprej, nobenih vibracij, krasno podvozje, nizko težišče, neutrujajoča drža, nastavljiva šipca, dokaj prostora pod sedežem, touring dimenzije za sopotnika, krasen menjalnik, se prestavlja kot maslo

post-18923-0-19066800-1310627014_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... SLABOSTI: za to ceno bi pričakoval, da ima najmanj centralno stojalo, 12V vtičnico, malce bolj spodobna ogledala..to so pa v glavnem vse zamere ...

Jaz mu pod to rubriko štejem tudi CENO.

LP in srečno na cesti!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvi vtisi po dobrih 350km-noro, enkratna igrača, nizko težišče, oprijem fantastičen, lep konstanten vlek....v 15 minutah sem se počutil čisto domače in sem se komaj krotil, da je nisem začel preganjati. (priznam, po Rebernicah sem jo spustil z vajeti, toliko da sem gume lepo do roba očistil)

Da pa ne bom samo filozofsko razpravljal:

naredil sem neko hitro primerjavo z XJ6, kajti če je že Z1000sx 2x dražji tudi pričakujem malce več od njega in sicer:

SLABOSTI: za to ceno bi pričakoval, da ima najmanj centralno stojalo, 12V vtičnico, malce bolj spodobna ogledala..to so pa v glavnem vse zamere

DOBROTE: krasen motor, čudovito vleče od 2000 obratov naprej, nobenih vibracij, krasno podvozje, nizko težišče, neutrujajoča drža, nastavljiva šipca, dokaj prostora pod sedežem, touring dimenzije za sopotnika, krasen menjalnik, se prestavlja kot maslo

post-18923-0-19066800-1310627014_thumb.jpg

Tudi sam vozim takšen agregat. In lahko rečem samo odlično. Okoli 7k obratov dobi še poseben zvoh, ampak je pa hitrost že previsoka za vožno po cesti. Veliko lepih trenutkov želim.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dami, kako pa kaj vetrna zaščita?

5r

To je po mojem bolj odvisno od voznika, se pravi njegove višine, drže in tipa čelade, ki jo nosi...meni osebno 175 cm in drža nekoliko naprej je najnižji položaj šipce najbolj moteč ker vrtinči zrak direktno pod brado kar še dodatno jača piš in ropot. Medem ko pozicija sredina ali visoko zadovoljivo oz. dobro opravljata svoje delo. Sicer se pa dobi še veliko dodatne aftermarket opreme in tudi raznobarve in drugih velikosti šipce.

Smešno pa je tole, če bi me sedaj vprašali, kateri motor je primeren za začetnika...odgovorim, da tale, ker če samo pomislim, koliko dela sem moral vložiti v to da sem ene Rebernice malce bolje odpeljal z XJ6 (bdw krasen motor) in naredim primerjavo z Z1000sx, kjer je dovolj, da samo glavo premaknem....čista poezija. Sicer verjetno veliko igrajo tudi gume, prej roadsmart, sedaj bt016, pa vseeno...

p.s. hvala vsem za želje po varni vožnji, samo baje..***v tej temi to ni zaželjeno...?!!""

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je po mojem bolj odvisno od voznika, se pravi njegove višine, drže in tipa čelade, ki jo nosi...meni osebno 175 cm in drža nekoliko naprej je najnižji položaj šipce najbolj moteč ker vrtinči zrak direktno pod brado kar še dodatno jača piš in ropot. Medem ko pozicija sredina ali visoko zadovoljivo oz. dobro opravljata svoje delo. Sicer se pa dobi še veliko dodatne aftermarket opreme in tudi raznobarve in drugih velikosti šipce.

Tistemu, ki na motorju preveč piha lahko izbere vozilo v katerem nič ne piha, ima pa še 2 kolesa več. Na mopedih pač piha. Pa sej to je ja fajn ali ne?:kva2:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče samo še moje pripombe DAMI34.

Ogledala so zanič ker gledaš svoje komolce. Sem bil navajen od prej. Sovoznik sedi slabo za turing motor in dobro za SS motor. Zamenjal bom še šipco, ker pri hitrosti nad 130 preveč buči okoli čelade. (Bom probal še kakšno čelado, mogoče je ta kriva.) Ostalo je res čista poezija od motorja. :worship: :worship:

Pri ulavfanju bodi previden, glej navodila. :headbang: Jaz sedaj veliko šaltam na gor brez sklopke, je krasno ko se navadiš.

Sicer pa ko bo ulavfan in bo šel na "polno" bo res užitek se vozit. :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče samo še moje pripombe DAMI34.

Ogledala so zanič ker gledaš svoje komolce.

Pri ulavfanju bodi previden, glej navodila. :headbang: Jaz sedaj veliko šaltam na gor brez sklopke, je krasno ko se navadiš.

Ogledale se malo prestavi z podaljški navzven in problem je rešen, če vidiš komolce sigurno niso ogledala zanič!!!.

Ko je motor segret na delovno temperaturo ga samo poženi nič mu nebo in če ima namen crknit je bolje, da mu v garanciji !!

Navodila pišejo samo zato,da se izognejo garancij!Motor naj redno servisira,vozi z dobrim oljem,nikoli v visoke obrate, ko je mašina mrzla in nenavijat na mestu in kot nekateri "norci" do blokade! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SLABOSTI: za to ceno bi pričakoval, da ima najmanj centralno stojalo,

Verjetno bi pol moral biti centralc tudi na kaki R1? ...

DOBROTE: krasen motor, čudovito vleče od 2000 obratov naprej, nobenih vibracij, krasno podvozje, nizko težišče, neutrujajoča drža, nastavljiva šipca, dokaj prostora pod sedežem, touring dimenzije za sopotnika, krasen menjalnik, se prestavlja kot maslo

A to znotraj kategorije Z1000SX v primerjavi z Z1000SX, ali tudi v primerjavi s tekmeci - katerimi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogledale se malo prestavi z podaljški navzven in problem je rešen, če vidiš komolce sigurno niso ogledala zanič!!!.

Ko je motor segret na delovno temperaturo ga samo poženi nič mu nebo in če ima namen crknit je bolje, da mu v garanciji !!

Navodila pišejo samo zato,da se izognejo garancij!Motor naj redno servisira,vozi z dobrim oljem,nikoli v visoke obrate, ko je mašina mrzla in nenavijat na mestu in kot nekateri "norci" do blokade! :headbang:

Če nič ne vidim nazaj, so ogledala valjda zanič. Ali si mislil da naštimam ogledala kot jih imajo kamp prikoličarji. :slap: Poleg tega nad 6t obrati vidim samo meglo v njih ker tako tresejo. Kako se pa to reši? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogledale se malo prestavi z podaljški navzven in problem je rešen, če vidiš komolce sigurno niso ogledala zanič!!!.

Ko je motor segret na delovno temperaturo ga samo poženi nič mu nebo in če ima namen crknit je bolje, da mu v garanciji !!

Navodila pišejo samo zato,da se izognejo garancij!Motor naj redno servisira,vozi z dobrim oljem,nikoli v visoke obrate, ko je mašina mrzla in nenavijat na mestu in kot nekateri "norci" do blokade! :headbang:

Bo držalo, ampak dokler jih ven ne potegneš s kakimi podaljški, si gledaš komolce. Kar se tičem ulafavanja, obstaja 100 in en način, od tega, da ga na polno zašibaš po dirkališču in olje potem zamenjaš, do laganega ulafavanja...no do sedaj sem kar nekaj novih zadeu ulaufal, pa nikoli ni bilo nekih problemov. Nisem se 100% nikjer držal navodil, pa tudi mučil ga nisem. Predvsem pazim, da je mašina segreta in da med vožnjo ne vozim sunkovito in dalj časa pod previsokimi obrati...drugače pa kr normalno vozim.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno bi pol moral biti centralc tudi na kaki R1? ...

A to znotraj kategorije Z1000SX v primerjavi z Z1000SX, ali tudi v primerjavi s tekmeci - katerimi?

Kaj naj ti povem? R1 je drug rang motorja in ali se res delaš butastega? Da centralc bi bil obvezen, kajti SX se označuje ali promovira za ST motor. Primerjavo sem delal na XJ6, ki je pol cenejši in po dimenzijah ter namenu zelo podoben. Lahko bi delal tudi z FZ1. Pa še nekaj stvari mu po mojem mnenju fali: temperatura hladilne tekočine, števec brzin, ena resna navodila za uporabo tudi v slovenščini (tukaj jih yamaha poseče na celi črti)...ampak vse te drobnarije odtehta vožnja, ki je vsaj meni bombastična, igračasta, enostavna. Smešno, če me sedaj vprašate kateri naj bo začetniški motor ali bajk za začetnika? Evo tle je odgovor..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če nič ne vidim nazaj, so ogledala valjda zanič. Ali si mislil da naštimam ogledala kot jih imajo kamp prikoličarji. :slap: Poleg tega nad 6t obrati vidim samo meglo v njih ker tako tresejo. Kako se pa to reši? :hmm:

Meni vibracije ne tresejo ogledal, pa itak ko potegneš nad 6000(v 6 brzini) jih ne rabiš več trance_25_naughty.gif. Mogoče poiskusi celo ogledalo poriniti bolj naprej ali nazaj, komplet mislim z nosilcem, saj so pregibna. Koliko imaš pa nastavljenega lufta na verigi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj naj ti povem? R1 je drug rang motorja in ali se res delaš butastega? Da centralc bi bil obvezen, kajti SX se označuje ali promovira za ST motor. Primerjavo sem delal na XJ6, ki je pol cenejši in po dimenzijah ter namenu zelo podoben. Lahko bi delal tudi z FZ1. Pa še nekaj stvari mu po mojem mnenju fali: temperatura hladilne tekočine, števec brzin, ena resna navodila za uporabo tudi v slovenščini (tukaj jih yamaha poseče na celi črti)...ampak vse te drobnarije odtehta vožnja, ki je vsaj meni bombastična, igračasta, enostavna. Smešno, če me sedaj vprašate kateri naj bo začetniški motor ali bajk za začetnika? Evo tle je odgovor..

No, na XJ6 res ni za delat primerjavo. Lahko bi naredil primerjavo z BMW K1300S, z FZ1S, z VFR 1200 ali CBF1000S. Mogoče še z Multistrado ali pa naprimer GSX1250F.

Se mi zdi da se tale segment športnopotovalnih motociklov kar malo oža.

Sicer sem ga gledal na Intermotu, pa je lušten. Če je pa res taka igrača je pa treba kako pravo primerjavo narest..pa res ne z XJ6.

Temperatura hladilne tekočine? No ja... Prikazovalnik prestave? To pa ti vrjamem da pogrešaš.

Kar pa se tiče motocikla za začetnika je pa faktorjev več. Ne samo to da se pelje kot igrača. Ker potem bi bil BMW GS1200 za začetnike ;) Je treba upoštevat težo in njeno razporeditev. Začetnik ima največkrat problem na mestu. Višina sedeža, oblika sedeža, drža in še in še..

Treba enkrat probat kaj so res naredili..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, na XJ6 res ni za delat primerjavo. Lahko bi naredil primerjavo z BMW K1300S, z FZ1S, z VFR 1200 ali CBF1000S. Mogoče še z Multistrado ali pa naprimer GSX1250F.

Se mi zdi da se tale segment športnopotovalnih motociklov kar malo oža.

Sicer sem ga gledal na Intermotu, pa je lušten. Če je pa res taka igrača je pa treba kako pravo primerjavo narest..pa res ne z XJ6.

Temperatura hladilne tekočine? No ja... Prikazovalnik prestave? To pa ti vrjamem da pogrešaš.

Kar pa se tiče motocikla za začetnika je pa faktorjev več. Ne samo to da se pelje kot igrača. Ker potem bi bil BMW GS1200 za začetnike ;) Je treba upoštevat težo in njeno razporeditev. Začetnik ima največkrat problem na mestu. Višina sedeža, oblika sedeža, drža in še in še..

Treba enkrat probat kaj so res naredili..

Zakaj xj6, ker sem ga vozil, ker je krasen st motorček, ker ne povleče nič slabše od nekaterih 1000ccm motorjev, samo vrteti ga je potrebno znati...drugič primerjava je bila namensko narejena s pol cenejšim modelom, ki pa ni pol slabši. tukaj xj6 zmaga. Za cca 12000€ bi po mojem morali dodati več gadgetov. Vse ostale primerjave s fz1, banditom, pa so itak že na youtube.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj xj6, ker sem ga vozil, ker je krasen st motorček, ker ne povleče nič slabše od nekaterih 1000ccm motorjev, samo vrteti ga je potrebno znati...

močna izjava :hmm:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni vibracije ne tresejo ogledal, pa itak ko potegneš nad 6000(v 6 brzini) jih ne rabiš več trance_25_naughty.gif. Mogoče poiskusi celo ogledalo poriniti bolj naprej ali nazaj, komplet mislim z nosilcem, saj so pregibna. Koliko imaš pa nastavljenega lufta na verigi?

Sem imel prej motor k se tudi ni nič videl v vzratnih ogledalih, tako da sem navajen na to. Lahko bi imel indikator za prestave, ker na začetku nisem nikoli vedel v kateri prestavi je, sedaj pa je že dosti bolje.

Mislim, da motor ni za začetnika, ker je le prehud, ima skoraj 140 konjev. Za začetnika je 50 konjev in cca 175 kg težak motor optimum. Ketna mora imeti od 2 do 3 cm lufta. Jaz sem jo sedaj pri 4 tkm prvič napel.

Popravljeno . Popravil hajamoto
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem imel prej motor k se tudi ni nič videl v vzratnih ogledalih, tako da sem navajen na to. Lahko bi imel indikator za prestave, ker na začetku nisem nikoli vedel v kateri prestavi je, sedaj pa je že dosti bolje.

Mislim, da motor ni za začetnika, ker je le prehud, ima skoraj 140 konjev. Za začetnika je 50 konjev in cca 175 kg težak motor optimum. Ketna mora imeti od 2 do 3 cm lufta. Jaz sem jo sedaj pri 4 tkm prvič napel.

Da te popravim; ketna-veriga mora imeti 2-4 cm zračnosti in ne 2-3 cm !!Podaljške pa si le naroči cena ca 50€ se zelo obnese nebodo pa sploh vidni in neprimerjaj z nekimi podaljški za vožnjo prikolice! :headbang:

Kar se tiče vibracij je edina možnost, da zamenjaš motor-nekateri vibrirajo vedno,nekateri samo pri določenih obratih nekateri pa sploh ne !

Ps še slikci podaljškov.

post-27744-0-35647400-1310838214_thumb.jpg

post-27744-0-89775700-1310838234_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

močna izjava :hmm:

za xl vedno evilgrin.gif

  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!