Skoči na vsebino

gradivo


alexx

Priporočene objave

750KM/l

kdo je rekel da ima 1l delovne prostornine?

gre za tekmovalni motor RV avtomobila.

3.5ccm, 2.6 HP pri 47.000 vrt/min.

Pri čemer ima 0,38 Nm navora... :naughty:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no, mislm da smo šli rahlo off topic :)

Alex, lahko začneš tudi tko da kupiš en starejši motor(pokvarjen...) in ga uštimaš tako da dela kot more, samo z tem se boš ogromno navadil :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pejt v šolo pa čez tri leta pridi nazaj težit, ko ti bodo osnove tam razložili ...

Ja seveda... Če bi ti strojni fax vsaj ''od znotraj videl'' nebi takih klatil! Kdor naredi strojni fax sam po sebi ni še nič. Praksa je tista, ki nekaj naredi iz tebe.

Še en star rek: Inženir brez prakse je kot voz brez akse.

Alexx-ne daj se prepričati, da je vse že pogruntano! Ne obupaj ampak od FS pa vseeno ne pričakuj preveč ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej za 8% več na 1cm3 delovne prostornine kot tvoj suzuki sv1000s... :boobies::boobies:

Ne, pri 47000 obratih pa moj SV nima navora sploh... :P

D.

  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda... Če bi ti strojni fax vsaj ''od znotraj videl'' nebi takih klatil! Kdor naredi strojni fax sam po sebi ni še nič. Praksa je tista, ki nekaj naredi iz tebe.

Še en star rek: Inženir brez prakse je kot voz brez akse.

Ne obupaj ampak od FS pa vseeno ne pričakuj preveč ;)

predvidevam, da si uspešno končal študij na fakulteti za strojništvo, al kako??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti podatki so pa en mal mim, ane?

Motor je 2-taktni , ni pa dizel, saj za vžig uporablja žarilno svečko in ne samovžig. Tudi gorivo ni petrolej ampak metanol, z različnimi dodatki nitrometana(5-25%) in visokokvalitetnega sintetičnega olja ali visoko rafiniranega ricinusa!

Taki motorji ne vozijo samo nekajgramskih igrač, ampak tudi več kilogramske makete zajetnih dimenzij!

Če se že pogovarjamo - potem se pogovarjajmo o dotičnem motorju na sliki !!!!

KI JE DIZEL !!ne pa o nekem megalomanskem motorju za pogon nekih več meterskih maket helikopterjev ali avijonov!

Namreč žarilne svečke je res, da se nevidi ni pa nujno, da jo ima in tudi, če jo ima zaradi lažjega začetnega vžiga je vseno DIZEL sicer pa ti razloži na kakšen način prihaja do vžiga zmesi,ko se "žarilna" svečka odključi - neglede kaj uporablja za gorivo - seratorji !!!!

Ps:kemična sestava goriva pa me niti nezanima jaz sem napisal kako smo včasih SAMI delali gorivo na katero vsi ti motorji laufajo! je pa sigurno bolj enostavno danes kupiti gotovo gorivo.Kajti po vsej verjetnosti danes eter sploh ni več v prosti prodaji.

Pripnem ti še dva taka dizel motorja ki delujeta "brez"kakršne koli svečke je pa nastavljiva kompresija in količina goriva !post-27744-0-65112200-1289845700_thumb.jpg

post-27744-0-77467700-1289845688_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja seveda... Če bi ti strojni fax vsaj ''od znotraj videl'' nebi takih klatil! Kdor naredi strojni fax sam po sebi ni še nič. Praksa je tista, ki nekaj naredi iz tebe.

Še en star rek: Inženir brez prakse je kot voz brez akse.

Nisem rekel "vse", ampak osnove. Osnov mu očitno manjka, kajne ...

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

[quote name='ELO' timestamp='1289768452' post='18034

-porting and timing (trenutno ne najdem pravega slovenskega izraza

-...

od vseh teh nastavitev in njihovih kombinacij so odvisne performanse motorja. in življenjska doba...

Popravljeno . Popravil Bremzer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KO mi tak naštudiran :lol1: kot si ti reče, da nimam pojma me sploh neprizadene samo mi je žal,da sem te dal ven iz ignore liste!!

Razetu sem že odgovoril na njegove neumnosti, zdaj bom pa še na tvoje !

1.)računanje navora ! me nezanima zelo važen pa mi je podatek navora za dotični motor moj ima z 1150 ccm 130 Nm/navora. :whistle:

2.)ta motor-ček na sliki res nima nobene možnosti tjunanja saj ima omejeno vrtino v glavni gredi,in neglede na veličino vsisne cevi(vplinjača) je "nemogoče" povečati količino vsesane mešanice. Ostane edino hujše gorivo, kar pa dosti nepripomore saj postoji velika možnost pregrevanja,zaribavanja in sploh okvare ! :headbang:

3.)Z razmerjem goriva in zraka se ne tjuna(tjuna se kvečemu količino zmesi) kajti za motorje z notranjim izgorevanjem postoji SAMO eno idealno razmerje to bi ja ti tak poznavalec kemije moral vedeti!

4.) govoriš o neki hrapavosti a si tak motorček sploh že kdaj videl odznotraj? - NIKJER ni HRAPAV obdelano vrhunsko ! :headbang:

5.) toplotna vrednost KAKŠNE sveče svečko uporablja samo za VŽIK potem pa je to 2-taktni DIZEL ! :headbang:

6.) večina teh motorčkov ima celo nastavljivo kompresijo (glej zgornjo sliko)tjunanje spet odpade pa nepozabi, da ta motorček o katerem govorimo sploh nima obročkov!!

7.)O kakšni MASI gibajočih se delov govoriš :lol1: !!! vse kar se giblje je : gl.gred,ojnica in bat in na vseh teh treh delih NEMOREŠ POPOLNOMA NIČ naredit !

8.)Kakšna gladkost in usmirjevalnost izpušnih kansalo vse kar je od AUSPUHA na tem motorčku so 4-reže pod cilindrom,ki jih sploh NEMOREŠ nič spremeniti!

Sploh pa ne na DOLŽINI in RESONANČNOSTI :headbang:

Ps:priporačal bi ti, da v tvoji buči narediš mal PORTINGA IN TIMINGA !!!Pa ne jo zdej(bučo mislim) ob tla vržt kot si tvoj kup železa v garaži(tudi jaz sem ga včasih imel) in to leta 1996 ko je bil BLACK-Max še car drumova ! ! :hmm: LP in nasvidenje !

Z veseljem bi tvoj (Vaš, da se pardoniram) objavil v humoristični temi kakega modelarskega foruma! To bi bilo smeha!

Daj Bremzer, predno kaj napišeš, malo poglej po spletu-saj imaš možnost- in ne objavljaj humoresk za današnje čase.

Če si strokovnjak na svojem področju, kar visoko cenim, nimaš pojma na drugih področjih-tehnika in razvoj sta te malo prehitela, pa čeprav voziš čudo od tehnike. Pa brez zamere.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

predvidevam, da si uspešno končal študij na fakulteti za strojništvo, al kako??

Tako je.

@mašina: hja-se strinjam samo ni pa že na začetku treba veselja jemat fantu na tak način, no... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@bremzer

še enkrat, pojma nimaš... priporočal bi ti, da prvo vpišeš kak krajši tečaj slovnice, da bom vsaj jaz ta tvoja pisanja lahko prebiral brez nesorazmerno velikego truda.

tudi upravljanje s tablo ti ne leži najbolje, tudi tu lahko kaj popraviš...

zdaj pa nekaj o bistveni razliki med diesel in otto motorjih, da te izobrazim, ti razširim obzorja:

pri diesel motorju se v valj dovaja zgolj in samo zrak. komprimiran zrak se segreje, do vnetišča goriva (in nad), v tem trenutku pa se v valj vbrizgne gorivo, ki zgori. o samem termodinamičnem delu procesa ti ne bom razlagal, ker se tvoja percepcija najverjetneje konča pri "bosch pumpi".

pri ottovem motorju (procesu) se v valj dovaja že pripravljena zmes zraka in goriva.

opaziš razliko???

pri modelarskem motorju se v uplinjaču razpršeno gorivo dovede v zgorevalni prostor, kjer ga poleg temperature vžge tudi toplota žarilne svečke, katera žarilna žica žari v metanolovih hlapih.

motor torej v sami osnovi ne more biti sistema diesel!

zdaj pa ti spodaj odgovorim še na tvoje očitno neznanje o tako primitivni in preprosti zadevi, kot je modelarski motorček...

ad1:

če ti navor in njegov produkt s kotno hitrostjo ni pomemben, hja, res škoda, da se sploh še kdo ukvarja s teboj...

ad2:

količina vsesane mešanice se lahko še kako poveča. zaradi tega obstajajo različni "venturi" nastavki (lahko jih imenuješ tudi restriktorji), ki pač vsak po sebi omogoča svojo količino vsesanega zraka. temu zraku s tremi iglami prirediš količino goriva, ki se dovaja v posameznih režimih delovanja motorja.

za bernoulijevo enačbo si že slišal???

od količine dodanega goriva in samega zraka so odvisne performanse motorja in tudi njegova poraba... kar pa je bistvenega pomena, vsaj na tekmi... tankanje te stane. časa, dragocenega časa!!!

ad3:

idealno razmerje? idealno za kaj? kar je dobro za performanso motorja ni dobro za njegovo vzdržljivost. to bi moral vedeti tudi ti! z osiromašenjem mešanice (do določenega razmerja seveda) se povečujeta izkoristek in moč, hkrati pa se povečujejo toplotne obremenitve, kar lahko posledično vodi do loma.

vsi dizel "tunerji" se ob "tunanju" igrajo ravno s tem razmerjem zrak/gorivo. tudi dynojetov powercommander temelji na tem. kapiraš, slediš???

to je vse tuning (nastavljanje).

ad4:

na določenih delih je hrapavost zaželena, saj omogoča turbulentnejše in posledično boljšo razpršenost po mešanju goriva in zraka. aja, še to, v uplinjaču ottovih motorjev se gorivo ne uplini, kot lahko to zmotno sklepamo, temveč razprši!

ad5:

če na modelarskem motorju med vožnjo svečka odpove, recimo zaradi udarca ali vibracij, motor preneha delovati. tako preprosto...

ad6:

kompresija se nastavlja z ultratankimi podložkami, ki se vstavljajo pod glavo. motor res nima batnih obročkov, se pa namesto njih uporablja princip labirintnega tesnenja. še slediš???

ad7:

manjša kot je masa, boljše je. njutnovi zakoni pa to. sigurno si ga v kaki križanki ze zasledil, knede???

zaradi tega se olajšujejo gredi.

tudi ojnici se lahko odrezka kakšen delček materiala in postane lažja.

tudi na batu se lahko odstrani kakšen delček in postane lažji.

seveda, vse to gre na račun vzdržljivosti.

a veš da je na nekaterih tekmovalnih motorjih potrebno menjati ležaje in ojnico takoj po vtekavanju?

tudi ležaje lahko nadomestiš s keramičnimi. zakaj? ker je keramika lažja od jekla in se zato lažje zavrti.

ad8:

motor ima glavni izpušni kanal ter pomožne kanale.

z višinami posameznih kanalov lahko spremeniš obdobja sesanja, izpuha,... temu se reče port timing. uporabi google, ne da se mi več...

resonančni izpuh;

njegovo bistvo je v tem, da tlačna bariera zapre izpušni kanal tako, da del sveže mešanice ne prehaja direktno v izpuh, saj se stremi po temu, da se je čimveč pretvori v toplotno in posledično mehansko energijo.

z dolžino resonančnega izpuha se lahko določi, pri katerih vrtljajih naj bo ta efekt najboljši.

moja buča in kup železja???

veš, razlika je med vmaxom letnika 2009 in v-maxom prejšnje (1985-2005) generacije.

tudi med ljudmi je razlika. nekateri med nami so že zgleda da malo senilni in betežni...

toliko, če že tebi ne, upam da sem drugim razjasnil da pametuješ tam, kjer so tvoja znanja šibka...

pa srečno!!!!

KO mi tak naštudiran :lol1: kot si ti reče, da nimam pojma me sploh neprizadene samo mi je žal,da sem te dal ven iz ignore liste!!

Razetu sem že odgovoril na njegove neumnosti, zdaj bom pa še na tvoje !

1.)računanje navora ! me nezanima zelo važen pa mi je podatek navora za dotični motor moj ima z 1150 ccm 130 Nm/navora. :whistle:

2.)ta motor-ček na sliki res nima nobene možnosti tjunanja saj ima omejeno vrtino v glavni gredi,in neglede na veličino vsisne cevi(vplinjača) je "nemogoče" povečati količino vsesane mešanice. Ostane edino hujše gorivo, kar pa dosti nepripomore saj postoji velika možnost pregrevanja,zaribavanja in sploh okvare ! :headbang:

3.)Z razmerjem goriva in zraka se ne tjuna(tjuna se kvečemu količino zmesi) kajti za motorje z notranjim izgorevanjem postoji SAMO eno idealno razmerje to bi ja ti tak poznavalec kemije moral vedeti!

4.) govoriš o neki hrapavosti a si tak motorček sploh že kdaj videl odznotraj? - NIKJER ni HRAPAV obdelano vrhunsko ! :headbang:

5.) toplotna vrednost KAKŠNE sveče svečko uporablja samo za VŽIK potem pa je to 2-taktni DIZEL ! :headbang:

6.) večina teh motorčkov ima celo nastavljivo kompresijo (glej zgornjo sliko)tjunanje spet odpade pa nepozabi, da ta motorček o katerem govorimo sploh nima obročkov!!

7.)O kakšni MASI gibajočih se delov govoriš :lol1: !!! vse kar se giblje je : gl.gred,ojnica in bat in na vseh teh treh delih NEMOREŠ POPOLNOMA NIČ naredit !

8.)Kakšna gladkost in usmirjevalnost izpušnih kansalo vse kar je od AUSPUHA na tem motorčku so 4-reže pod cilindrom,ki jih sploh NEMOREŠ nič spremeniti!

Sploh pa ne na DOLŽINI in RESONANČNOSTI :headbang:

Ps:priporačal bi ti, da v tvoji buči narediš mal PORTINGA IN TIMINGA !!!Pa ne jo zdej(bučo mislim) ob tla vržt kot si tvoj kup železa v garaži(tudi jaz sem ga včasih imel) in to leta 1996 ko je bil BLACK-Max še car drumova ! ! :hmm: LP in nasvidenje !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa res nisi nič odnesel s fakultete za strojništvo?

kako žalostno... ves ta trud da je šel v nič... grum, klinc, štok, žun, grabec, fajdiga, kosel, golobič in ostali si bi lase pulili, če bi vedeli tole...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa res nisi nič odnesel s fakultete za strojništvo?

kako žalostno... ves ta trud da je šel v nič... grum, klinc, štok, žun, grabec, fajdiga, kosel, golobič in ostali si bi lase pulili, če bi vedeli tole...

Tam sem dobil par dobrih prijateljev, čez cesto imajo dobre sendviče, v Borderju pa so včasih imeli poceni pivo. To je pa tudi vse, kar sem dobrega odnesel iz FS.

Da bi si lase pulili? Preveč dramatiziraš...

Kaj si pa ti dobrega odnesel iz FS, če smo že pri tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj si pa ti dobrega odnesel iz FS, če smo že pri tem?

lasni kotnik; pomotomasejeznašelvmojemžepu.press

poleg tega pa tudi nekaj teoretičnega in praktičnega znanja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobra knjiga, ki opisuje spreminjanje 2 taktnih motorjev je:

Frančišek Bizjan: Dvotaktni motor (Spreminjanje karakteristik motorja v teoriji in praksi)

se dobi v knjižnicah

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tam sem dobil par dobrih prijateljev, čez cesto imajo dobre sendviče, v Borderju pa so včasih imeli poceni pivo. To je pa tudi vse, kar sem dobrega odnesel iz FS.

Da bi si lase pulili? Preveč dramatiziraš...

Kaj si pa ti dobrega odnesel iz FS, če smo že pri tem?

Po vsej verjetnosti je za končan študij dobil od očita V-maxa! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vsej verjetnosti je za končan študij dobil od očita V-maxa! :P

bmw k1200r fahrerji ste očitno res prav posebna sekcija motoristov. PITA sekcija, v bistvu... a se kje dobivate na skupnih masturbacijah na temo o superiornosti vaših razmišljanj?? sigurno se imate lepo, knede?

da tudi tebe razsvetlim...

študija strojništva nisem končal. sem totalno faliran študent absolvent strojništva... no ja, diplomiral sem na povsem drugemu faksu, med množico čudovitih lepih in prsatih sošolk...

za konec študija sem se samonagradil, kupil sem si ducatijevega monstra 1000...

V-maxa nisem nikoli imel... mogoče si ga kdaj kupim. pač, kot okras za v moško sobo...

Vmaxa pa sem si kupil sam. v bistvu vse Vmaxe, ki jih sem jih imel...

pa še to... oče ne podpira motorizma... zanj so vsi motorji "smrt v gatah"...

zdaj pa hitro šljaf - šljaf še naprej... konec koncev, k1200r je le najboljše, kar se je motorističnemu svetu zgodilo, kajne? muhahahahahahahahahaha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bmw k1200r fahrerji ste očitno res prav posebna sekcija motoristov. PITA sekcija, v bistvu... a se kje dobivate na skupnih masturbacijah na temo o superiornosti vaših razmišljanj?? sigurno se imate lepo, knede?

da tudi tebe razsvetlim...

študija strojništva nisem končal. sem totalno faliran študent absolvent strojništva... no ja, diplomiral sem na povsem drugemu faksu, med množico čudovitih lepih in prsatih sošolk...

za konec študija sem se samonagradil, kupil sem si ducatijevega monstra 1000...

V-maxa nisem nikoli imel... mogoče si ga kdaj kupim. pač, kot okras za v moško sobo...

Vmaxa pa sem si kupil sam. v bistvu vse Vmaxe, ki jih sem jih imel...

pa še to... oče ne podpira motorizma... zanj so vsi motorji "smrt v gatah"...

zdaj pa hitro šljaf - šljaf še naprej... konec koncev, k1200r je le najboljše, kar se je motorističnemu svetu zgodilo, kajne? muhahahahahahahahahaha

A nisi ugotovil,, da sta maco in bremzer ista oseba :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tole je blo pa že kar, ošter pogovor med strokovnjaki.

No, vseeno pa mene zanima, kje bi dobil kakšno simpatično knjigo za mojega 10 let starega sina, ki ga zanimajo motorji pa to.

Seveda v slovenksem jeziku pa tak.

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 let pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!