Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

Kot ponavadi, mnenja,izkušnje, skratka info za potencialnega kupca.

Primerljivi modeli in njiove prednosti ali slabosti.

Skratka kubil bi ta motorček. Visok 190 z 80kg. Tako da mi bo po moje ustrezal. Lahko pa tudi ne...skratka pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos sem z njim naredil 17000 km. Je zelo uporaben modelček, tako za nedeljske šprintarske popoldneve, kot za daljše ture v dvoje. Je zelo lepo vodljiv (ker prvi pogled na to ne kaže), žejen pa tudi ni tolk, res,da ni TDI, ampak tudi na testu (ital. revija MOTOCICLISMO) je spil manj kot pa GSX 1400 ali X11. Z Leo Vincijem ob strani pa postane pravi bombnik. Edino kar me moti je vsekakor prednje vzmetenje, ki je precej mehko, ampak stvar, ki se da urediti. S primerno šipo pa se tudi primerno skriješ pred vsemi tegobami sodobnega sveta. Skratka moped v katerega se zaljubiš, ampak kaj, če pa mora od hiše. :( :cry: :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega ma isti motor, zelo zadovoljen, nobenih problemov (kupil novega) sopotnik se potem ko kupis vse tri kufre pelje kot bi sedel v naslanjaču. Ker je bolj majhen mi je neki jamru da je ko ga voziš lepo vodljiu ko je pa ustavljen je pa težak ko pra... za obračat. Uglavnem motor rules o navoru pa moci se pa itak pr tem ne splaca pisat. Ma pa resno konkurenco v banditu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Mašina že samo zaradi prostornine same impresionira!!!

Zvok je OK!!Postavljaško mačističen motor!Stalnica zaradi klasične oblike!! :D :D :roll:

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med nakedi, sploh klasičnimi, sem pač ne štejem raznih hibridov ala fazer, hornet, Z1000..., je XJR daleč najlepši. Pred leti sem tudi sam razmišljal o tem motorju, le da je bil takrat še 1200 kubičen.

Res je, vetrna zaščita je pač motorju primerna, kar pomeni da daljše vožnje s hitrostjo 140 in več niso priporočljive.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:oops: uuuuaa hud motor

V enem od lanskih motopulsov so prav navodila za tunning- kako iz serijskih 103 KS in 12,5 kg/m na razmeroma enostaven način nardit 123 KS in 14 kg/m :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je lepša YAMAHA 1300 pa tudi Buldog mi je všeč. Malo le razmišljam, ali ni to prehud skok iz XVS 250. Sem sicer v srednjih letih in vozim pametno, vendar to vcasih ni dovolj. Druga je pa ta, da bi rad kupil motor za dalj casa, ne za dve leti pol pa spet menjat. Me je izkusnja na 250-ki izucila, ko sem ogromno zgubil.

Vrstni red je še zmeraj :

1.XJR 1300

2. Buldog

3. Bandit 1200 s (je 150 ksit cenejsi)1890000

Do konec marca se bi rad pa odločil. Kako bo to težko.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo eno mnenje in ena pripomba:

Meni je XJR lepši od Bandita (manj plastičen - Banditovi števci) in popolnoma klasičen, kar pomeni, da bo čez 10 let še vedno isto lep.

Kar pa se vetrne zaščite tiče, pa ena mala GIVI šipca (15 KSIT) odtehta toliko kot gornji oklep, pa še veliko lepši je motor s tako rešitvijo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Jaz sem pa nekaj časa nazaj gledal primerjalni test med XJR1300 in GSX1400 in so bili testniki skoraj vsi bolj za Yamaho! No, všeč jim je bil

Ohlins, pa vplinjači itn....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po vseh testih pišejo da je nekoliko nerodn za peljat, samo obvladanje tehnike mogoče ? :?: a ima kdo kakšno pametno info kaj mislijo s tem, zakaj ga štejejo ,ed manj obvladljive :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:shock:

kaže da sva čitala različna mnenja - jaz sem čital, da je hiper ok.. sploh nemški testerji ga hvalijo kot le kaj (posebej v primerjavi z BMW) - angleži pa se trudijo najti dlako v jajcu, ko ga primerjajo s Triumph-om Trophy-em - sploh ne vem kako so prišli do te primerjave, ker gre za dva različna koncepta.. GB-jevci so včasih malo extravagantni, kar se takih pogledov tiče in sploh se ne bi čudil, da bi delali primerjalni test med Tmosovim "Revajvlom" in Triumphom America :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

šoško, pejt na Google, XJR1300 tests.. dobil boš testov in forumov kolikor boš hotel :lol: goreee testov in mnenj - 90% = hipermotorček, 10% = okmotorček - vse kar zamerijo je veter nad 130km/h (rešitev mala Givi šajbca)

:roll: google = zakon za internet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D evo en super link nemških lastnikov na to temo

http://www.xjr-power.com/home.html

:lol:

v glavnem so kar zadovoljni.. je pa forum kot forum, samo ker imajo mnooogo več XJR-jev kot tu, je pač cel forum posvečen tem leeepim motorjem in ni samo ena od tem na nekem forumu, ki kar mrgoli od različnih tematik, tako da se človek že težko znajde..

pa nič slabega o tem forumu, saj je cool - le da smo majhni - švabov je le več kot 80Mio

:lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

pa kaj mate vi ljudje vsi 50% popusta pr registraciji, da štepate take kubature :blink:

drugač je pa xjr res lepa zadeva, la mal širšo zadnjo gumo bi ji lahko serijsko naštimal

eno videvam pred REAL- tehnični pregledi za bežigradom v Lj

zakaj pokvart tako lep motor :rolleyes:

XJRRetouchee.jpg

Popravljeno . Popravil D.J.
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No a kdo ve kak dolgo drzijo veriga in gume pri normalni voznji? Ma motor kake hibe al je popoln? :o :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

xjr je najlepši motor na svetu :rolleyes: B) B)

nama se že prav cedijo sline po njem in če bo šlo vse po načrtih je lahko že drugi mesec v najini garaži B) B) upam

potem pa imela za prodat yamaho drag star 250 letnik 2001, redno servisiran, prevoženih do danes skoraj 14.000 km...

če koga zanima se mi lahko oglasi na PM

dr.looney

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Damijan - hvala - pa lepo se mej na dopustu..

Torej "bigmama" že počiva v garaži po prvih 50km..

Vtisi?

Najmoped od vseh kar sem jih imel, pa jih ni bilo malo.. vseh sort..

sami "težaki"

predvsem me je presenetila in to popolnoma:

lahkotnost in okretnost vožnje - neverjetno, kot da je kak lahek mopedek

pa NAVOOOOOOOORRRRRRRRRRRR

noro

več pa ko bo vsaj 1000 za nama..

Popravljeno . Popravil 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvo tankanje

216 km - 11,85l

vožnja - obvoznica

konstanta 100 -120km/h - cca 3500obr

občasno "navijanje" v visoke obrate (ne v max)

za kake pol minute

poraba cca 5,5l/100km

:D

Popravljeno . Popravil 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvo tankanje

216 km - 11,85l

vožnja - obvoznica

konstanta 100 -120km/h - cca 3500obr

občasno "navijanje" v visoke obrate (ne v max)

za kake pol minute

poraba cca 5,5l/100km

:D

Počakaj,da se ga mal navadiš in zaviješ dol z obvoznice, pol bo šel pa cel rezervoarček na 220-230 km. Verjemi, sem ga sprobaval celo leto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja to je pa zlo pametno! Motor je treba ulaufat pol pa nimaš problemov. In na splošno velja pravilo najprej motor ogret pol pa prbijat gas. In zanjih nekaj 100 metrov pred zaključkom hitre vožnje z navijanjem gasa, je potrebno, da motor lepo mirno odteče pri nizkih obratih (se temperatuje lepo izenačino po celem motorju). Če se držiš tega po laufa tak stroj večno. Tega so me pa naučil lastniki oldtimerskih Ferarrijev, ko sem jih spraševal kok se lahko tolk velik vozjo, a ne crkujejo take stare navite mašine. Pa sloh ni res - to laufa!

Kris

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!