Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

Pa mogoče še kam drugam pogledt za nosilce (kaki hitri sistem od Hepco&Becker ali pa od SW Motech Lock it) ni samo Givi in Kappa, predvsem izgled motorja ko ni kufrov gor je neprimerno boljši kot pri Givi, 5 stars ali Kappa.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oni tip v Grosupljem je pa Stane oz. Fismo, meni je naredil nosilce za Vmaxa, hardware ampak absolutno stabilno.

Mislim pa da imaš problem zaradi monoracka, ne vem če se ga da nadgradit v wingrack, po mojem boš moral komplet vse kupit (monorack pa prodat)

LP Bajsi

Zdravo,

Ja vem za Staneta, imam tudi njegov gsm in sem z njim tudi že govoril. Vsekakor se bom oglasil pri njem, saj sem slišal že nešteto pohval na njegovo delo.

Kar se wingracka tiče, ja jasno, v tem primeru mora monorack stran.

Pa tudi za sw motech-ove sem že nekaj gledal, samo dragi so kot strela, pa pri vseh teh bi moral premikati žmigavce, tako da mi to sploh ne paše.

Če se bo le dalo bi pustil žmigavce tam kjer so, tako da predvidevam da bo Stane rešitev.

Fantje če ima še kdo kakšen nasvet, dobrodošel, saj mi vsaka izkušnja zelo koristi.

Če ni problem, bi se z nekom ki ima stranske givi e41 keyless ali v35 montirane z veseljem dobil, da vidim kako ta stvar izgleda v praksi - častim pivo!

Lp Tomoman

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala, sva na vezi pa se zmeniva ob priliki.

Lp Tomoman

za začetek pa poglej moj post na 48 strani te teme. Poleg fotk je spodaj tudi video posnetek, pa se lepo vidi kako to izgleda.:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Jaz imam na mojem XJR 1300/RP-10 stranske kovčke Givi keyless E 41 (niso oglati), zadnjega pa maxia.

Nosilec kovčkov imam wingrack N 140 (lahko tudi N 141, če boš obdržal original žmigavce).

Jaz sem original žmigavcem odstranil gumo, podrejal nove podložke in jih prišraufal na isto mesto, kot so bili prej (čist fabrško).

Nosilec wingracka za tvoj moped ima oznako Givi Y 355.

Za ta nosilec vprašaj v TC Motoshop, ali pa Mauri moto Gorizia.

LP

Pito

Pito zdravo,

Evo sem nabavil stranske kufre givi keyless e 41, zdaj rabil samo še nosilce.

A lahko pošlješ kakšno fotko kako izgledajo pri tebi, pa kaj si naredil z žmigavci.

Lp Tomoman

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

je kdo med vami že menjal lenker na XJR, rad bi malenkost nižjega, ne pa tudi širšega od serijskega, da bi me malo naprej potegnilo in bi trtico razbremenil na dolgih furah

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z mojo XJR opravil prejšnji teden 2400 km zanimivega potepanja po Toskani, Apeninih in Dolomitih...:notworthy:

Motor se je seveda odlično odrezal in tudi povprečna poraba goriva, kljub kar živahni vožnji, je na koncu znašala 6,3 l!:rolleyes:

Se je pa malo slabše odrezala sprednja roadsmartka, ki je pred odhodom imela cca 11000 za sabo in je bila še lepo oprofiljena in okrogla. Ti kilometri pa so jo "dotolkli" ob straneh! To mi še no ratalo! :evilgrin: Oblika je praktično trikotna! .... In to kljub cca 600 km avtocest. Očitno mehkejše robove ovinki in bremzanje krepko zradira. Čeprav je po sredini še kak mm profila, je po straneh praktično gladka! Zadnje jesenske fure bodo očitno bolj "naravnost".:surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

mene so izgubili ko so en izpuh odstranili :headbang::wallbash::slap: leta 200?

ona police zadeva pa.... :SS šipa od avtobusa, bulfengerji kot da je nehomologirano terensko vozilo, skratka puristični musclebike so spremenili v cruiserja

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene so izgubili ko so en izpuh odstranili :headbang::wallbash::slap: leta 200?

ona police zadeva pa.... :SS

SE strinjam... tudi meni je izgled "dvoaspuhe" bolj "sedel"... čeprav tu se je šlo mislim da zaradi euronorme ajnšprica... Jaz imam do XJR samo eno zamero (tudi v 2011). Še vedno ni ABS verzije! Tu mi ni jasno v čem je fora.:surrender: Tistih 500 € dodatka, ki bi ga lahko vzeli iz gore svoje hišne ponudbe. To je tudi edina zadeva ki jo pogrešam iz svojega Kawasakija in ti resnično na mokrem vlije neko dodatno mero zaupanja.:notworthy:

Na ANG XJR forumu bi nekateri želeli še "kup druge elektronike" in vodno hlajenje, mene pa ravno ta "zračna preprostost" stroja nekeko "pomirja" in mi vliva zanesljivost.:naughty:

Me pa res zanima, kako dolgo bodo še nadaljevali s to klasiko... morda v 2012?:evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še vedno ni ABS verzije!

Me pa res zanima, kako dolgo bodo še nadaljevali s to klasiko... morda v 2012?:evilgrin:

ABSa si tudi sam želim, prodajali pa jo bodo verjetno tako dolgo kot jo bomo mi kupovali, po domače dokler kura nese jajca je ne zakolješ!

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ANG XJR forumu bi nekateri želeli še "kup druge elektronike" in vodno hlajenje, mene pa ravno ta "zračna preprostost" stroja nekeko "pomirja" in mi vliva zanesljivost.:naughty:

Zanesljiva je tudi vodno hlajena mašina še posebno zaradi konstantne temperature in izgorevalnih plinov (EU norme). :whistle:

To je isto kot če danes trdiš, da so 2-takntni oh und sploh mašince !!! :headbang:

Cajt je povozil tako 2-taktne kot tudi zračno hlajene mašine,tudi za BMW boxerja se dela na tem,da bi neredili vodno hlajen boxer verjetno ne zato da bi bil vodnohlajen slabši !!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanesljiva je tudi vodno hlajena mašina še posebno zaradi konstantne temperature in izgorevalnih plinov (EU norme). :whistle:

To imaš gotovo prav,... podobno so naredili ene 4 leta nazaj pri Banditu, pa 8 let nazaj pri cb-1300, pa lani pri zrx-1200 daeg,... gre pa bolj zato, da EU normo so itak dosegli (kot tudi razni Harleyi, BMWji -boxer itd) tako da konstantna temp. plinov očitno ni nek problem...da pa po prebiranju forumov ter po informacijah takole "iz ust do ust" s to XJRjevo klasično mašino (ki je tehnološko gotovo precej zadaj) pa NI BILO nikoli nobenih omembe vrednih problemov... in tu se po mojem hitro najde razlog zakaj ne spreminjat, pa naj gre za XJR, BMW ali HD...:rolleyes: Bi se mi zdel ABS veliko bolj koristen kot pa VODA!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni,fantje!

pri 25 letih se odločam za nakup motorja, všeč so mi nakedi,vendar za mojih 100+kg znajo bit 600 kubični mlinčki že malo podhranjeni,glede na to, da bi več ali manj vozil ture v dvoje,se pravi:sovoznica+kar nekaj pritljage.uvrščam se nekako med dokaj umirjene voznike...zdej me pa zanima,kaj se vam zdi,ali bi bil XJR vredu za prvi resen motor glede na to,da ga ne ravno razganja od moči in da je agregat po osnovi dokaj "umirjen",ali bi bilo mogoče vseeno bolje začeti s kakšnim motorjem nižjega ranga?

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tkole bom djau, ..., ko sem se jest odločal o XJR, sem imel hude dvome, ... ravno raztreščil 600-naked, prebral vse mogoče in prišel, do dveh zaključkov: a) da je to motorin za ubit se (slaba ciklistika, težka, bistveno preveč zmogljiva; b)super motor za prave dedce; vzel, uporabljam za daljša popotovanja v dvoje, od Dolomitov, do Albanije; bistvena razlika v ++ ob polnem bremenu napram 600, kar se tiče vodljivosti, presenetljivo udobna... ergo, če imaš glavo in zapestje usklajeno, glasujem ZA.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

,da ga ne ravno razganja od moči in da je agregat po osnovi dokaj "umirjen",ali bi bilo mogoče vseeno bolje začeti s kakšnim motorjem nižjega ranga?

LP

Pri 25 tih? ...Lej, vse kar ti je ponikpo napisal je res! Kar se pa umirjenosti tiče, je pa zadeva taka: Res ima "samo" 98 ali 105 KS, je pa navora za 108 NM! In če k temu dodamo še zelo ugoden sekundarni prenos, je rezultat pospeševanje, ki po nemškem testu med 80 in 120 km/h prehiti celo B-kinga! :evilgrin: To resnično pomeni precej neljubega dvigovanja sprednjega kolesa! Druga zadeva so večji nagibi, ki jih XJR ne zmore! Drajsanje s štenderjem (se človek prestraši!) se pojavi še pred stopalko (levi ovinki!). In tretja zadeva NIMA ABSa, ki ga začetnikom toplo priporočam...:notworthy:

Sam (pa nisem imel težav z denarjem!) sem začel na 250 ccm marauderju, nadaljeval na 650 ER-6F (z obveznim ABS!) in nato "prišel" na XJR.:closedeyes:

Ponavadi je pa 25 letni umirjen voznik "umirjen" kot 40 letni "adrenalinec"... se mal hecam... ampak dejstvo je , da je XJR motor za prave dedce!:naughty:

Zdaj pa še enkrat preberi zgornji stavek in "se oceni" če boš ta motor in predvsem sebe lahko krotil ter brzdal. V tem primeru je tudi moj odgovor JA! Z nosilnostjo pa ne boš imel problemov,:notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa bandit 1250, maš abs, pa še lahko ga z oklepom vzameš, bo še bolši za potovat. (se opravičujem ker pišem v temo od yamahe to)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od kdaj pa xjr na zadnjega meče?

Ta je tud men zabavna :D Pa tud ta, da 100PS pa 100kg peb pa 25 let ne grejo skup, je lovska. Jz sm mlajš kt 25, pa sm že ohoho let na živalih (jz jim rečem mopedih), ki majo razmerje PS/kg (za motor govorim na mene :)) hujše kot ma XJR pa se kr da prežvet brez kakršnekoli nesreče, tako da če je v glavi ni panike tudi v roki!

Sicer pa je XJR za "prave dede" :boobies:

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni,fantje!

pri 25 letih se odločam za nakup motorja, všeč so mi nakedi,vendar za mojih 100+kg znajo bit 600 kubični mlinčki že malo podhranjeni,glede na to, da bi več ali manj vozil ture v dvoje,se pravi:sovoznica+kar nekaj pritljage.uvrščam se nekako med dokaj umirjene voznike...zdej me pa zanima,kaj se vam zdi,ali bi bil XJR vredu za prvi resen motor glede na to,da ga ne ravno razganja od moči in da je agregat po osnovi dokaj "umirjen",ali bi bilo mogoče vseeno bolje začeti s kakšnim motorjem nižjega ranga?

LP

Sploh ni važno koliko si star važneje je da imaš pošlihtano v glavi in si kupi motor ki ti je všeč in odgovarja tvojim potrebam.Namreč vedno, ko si kupuješ motor se moraš najprej sam odločit kaj sploh bi rad in koliko cvenka imaš.Npr.jaz zase dobro vem in si vedno pravim takole motor mora imeti: vsaj 1000 ccm, vsaj 100 Nm/navora,vodno hlajen,oljni hladilnik,kardan,vsaj delno integrirane zavore,ABS,vsaj malo veterne zaščite,vse ostalo je luksuz kot npr.WGS,SRS,ESA,antihoping sklopka,grelne ročke,grelni sedež,varnostne naprave,xenon itd.itd.

Ps odločitev je tvoja želim ti, da se pravilno odločiš še sploh,če si boš privoščil nov motor kajti danes je motor kar težko prodati,da preveč neizgubiš! :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sepravi po tvoji logiki bi biu tomos APN za tiste z "velikimi" :D

ne, tipi na er6n so tapravi dedci :D kaj šele na fz6, mačoti prve klase :D

Popravljeno . Popravil simonsi
  • Ni mi všeč 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!