Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

..potrebno, da motor lepo mirno odteče pri nizkih obratih (se temperatuje lepo izenačino po celem motorju). Če se držiš tega po laufa tak stroj večno. ..

Kris

tega pa res nisem vedel

thank's

glede na to, da bom res pazil ta moped, ker

drugega ne bom več kupil, mi je

dragocen vsak tak nasvet

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..pol bo šel pa cel rezervoarček na 220-230 km. Verjemi, sem ga sprobaval celo leto.

seveda verjamem..

saj sem bral poročila in teste na inernetu

če ga šopaš blizu rdečega polja

bremzaš in pospešuješ kot norec

lahko popije tudi okoli 11l/100km

hvala bogu so ta leta za mano

in mislim da bom redkoo to počel

:rolleyes:

zakaj ga pa ne "probavaš" več

si bil razočaran

kaj te je motilo

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja še to No. 1 . Če se držiš teh pravil pol tudi cevi izpuha nikoli ne postanejo vijoličaste. Prijatelj je imel Diversion 900 in je naredil 28.000 km in cevi takšne kot iz trgovine. In pol ga valjda vprašam kok mu to uspe, ker majo vsi motorji po večini vijoličaste cev. Skrivnost je ve tem kar sem ti napisal prej. Tudi na mojem Guzzij, ki je moj prvi nov motor, ki sem ga kupil, so cevi kot nove. Ja pa še ko pereš motor pokrij odprtine na auspuhu, da ne pride voda noter.

Obilo užitkov s tem lepim motorjem!

Kris

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

xjr je najlepši motor na svetu :rolleyes: B) B)

nama se že prav cedijo sline po njem in če bo šlo vse po načrtih je lahko že drugi mesec v najini garaži B) B) upam

dr.looney

No potem bomo šli pa z XJR-ji (jih je ze kar nekaj na forumu) na eno furo.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No potem bomo šli pa z XJR-ji ..na eno furo.

Tadej

ys se bom gotovo pridružil

a bomo vzeli tudi koga drugega zraven

Motomars je planet vendar, kjer se vozijo tudi drugi

:D

:P

Popravljeno . Popravil 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomorow

is D-day

jutri pa najin, komaj čakam :P :D :D :rolleyes:

tebi pa čestitke za najboljši motor na svetu <_< :rolleyes: B)

dr.looney

KAAAJ

a ti ga tut dobiš

a ziher

SUUUPERCA

pri komu si ga vzel...

kaka barvna kombinacija

moj = črno rmen

če bo tvoj tut se bova morala zment kdo od naju bo narisal

roza zvezdice na rmeno podlago da jh bova ločla

:D :D :D :D :D

ne ne hec..

prosim počasiii ga ulaufaj

lp

Popravljeno . Popravil 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomorow

is D-day

jutri pa najin, komaj čakam :P :D :D :rolleyes:

tebi pa čestitke za najboljši motor na svetu <_< :rolleyes: B)

dr.looney

KAAAJ

a ti ga tut dobiš

a ziher

SUUUPERCA

pri komu si ga vzel...

kaka barvna kombinacija

moj = črno rmen

če bo tvoj tut se bova morala zment kdo od naju bo narisal

roza zvezdice na rmeno podlago da jh bova ločla

:D :D :D :D :D

ne ne hec..

prosim počasiii ga ulaufaj

lp

najin bo moder, vzela ga bova pa pri yogiju iz vinske gore.... B) B) B)

tak da ne bo treba zvezdic lepit ;) ;) :rolleyes: :D

dr.looney

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja še to No. 1 . Če se držiš teh pravil pol tudi cevi izpuha nikoli ne postanejo vijoličaste. Prijatelj je imel Diversion 900 in je naredil 28.000 km in cevi takšne kot iz trgovine. In pol ga valjda vprašam kok mu to uspe, ker majo vsi motorji po večini vijoličaste cev. Skrivnost je ve tem kar sem ti napisal prej. Tudi na mojem Guzzij, ki je moj prvi nov motor, ki sem ga kupil, so cevi kot nove. Ja pa še ko pereš motor pokrij odprtine na auspuhu, da ne pride voda noter.

Obilo užitkov s tem lepim motorjem!

Kris

Kaj je pa narobe z vijoličastimi cevmi :huh: ????????

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre za barvo. Ampak to pomeni, da je bil motor pregret ker je bil hladen teran, kar je slabo za motor! Lahko da motor ima kakšne posledice od tega ali pa tudi net - ponavadi se pokaže na daljši rok.

Po mojem okusu so pa vseeno lepše kromane cevi, ki zgledajo kot bi motor prišel z trgovine!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne gre za barvo. Ampak to pomeni, da je bil motor pregret ker je bil hladen teran, kar je slabo za motor! Lahko da motor ima kakšne posledice od tega ali pa tudi net - ponavadi se pokaže na daljši rok.

Po mojem okusu so pa vseeno lepše kromane cevi, ki zgledajo kot bi motor prišel z trgovine!

<_< wrong.

teran je (najbrz) bil,samo ni mogoce ugotoviti ali je lastnik masino najprej ogrel ali ne.ce potemnijo izpusne cevi v blizini glave je to samo indikacija,da so nekaj casa vladale tam (zelo) visoke temperature izpusnih plinov.o ogrevanju masine ali pomankanju le-tega to ne pove nic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom se kregu, ampak ni samo vzrok zelo visoke temerature ampak prehitra spremeba temperature. Vsi imajo zelo visoko temperaturo cevi takoj ob glavi. Tut jest svojega gonim do rdečga polja in ne mal čez, pa ni vijoličastih cevi. Enak testni motor z četrtino prevoženih kilometrov pa je imel popolnoma vijoličaste cevi. Tko da tvoja teorija Ice vsaj delno ne drži, mogoče pa tudi moja ne - sam vem pa da funkcionira - to je pa tut neki!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Loonica, čakamo na poročilo oz. reportažo iz otvoritvene vožnje !!! :blink:

kaj na rečem..svetovno B) B) ..ne vesoljsko .... B) B) al pa še bolš ..galaktično

kake ma to pospeške, me je gogi skor zgubu . sva se peljala v hrib ko sneta sekira :rolleyes: B) :D

res, motor je tako lep da ne vem če ne bova dones kar v garaži spala :P :D :D

gogiju se tako smeji, če ne bi imel ušesov bi se nasmejal okrog in okrog glave :D :D B) :D jest pa tut ;)

res motor je svetovn...ne ne galaktično dober ;) :D

dr.looney

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom se kregu, ampak ni samo vzrok  zelo visoke temerature ampak prehitra spremeba temperature. Vsi imajo zelo visoko temperaturo cevi takoj ob glavi. Tut jest svojega gonim do rdečga polja in ne mal čez, pa ni vijoličastih cevi. Enak testni motor z četrtino prevoženih kilometrov pa je imel popolnoma vijoličaste cevi. Tko da tvoja teorija Ice vsaj delno ne drži, mogoče pa tudi moja ne - sam vem pa da funkcionira - to je pa tut neki!

Saj se ne kregamo. Le razpravljamo, zakaj so cevi vijoličaste.

Na mojem so vijoličaste v celoti. Nikoli do sedaj nisem motorja pritisnil na hladno. Tudi poleti v največji vročini, ko ga porinem iz garaže, ga vsaj 2 - 3 minute pustim teči, da se malo segreje, potem pa še nekaj časa ne dvignem obratov preko 3000. Običajno ne prakticiram visokih obratov, ker to enostavno ni potrebno (navora za izvoz :P ). V treh letih, kolikor imam motor, se ne spomnim, da bi ga kdaj potisnil na rdeče polje :rolleyes: !

Je pa res, da me je lansko sezono, na daljših vožnjah vsaj 10 krat pošteno opral dež ;) ;) ;) !

Popravljeno . Popravil Gallus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom se kregu, ampak ni samo vzrok zelo visoke temerature ampak prehitra spremeba temperature. Vsi imajo zelo visoko temperaturo cevi takoj ob glavi. Tut jest svojega gonim do rdečga polja in ne mal čez, pa ni vijoličastih cevi. Enak testni motor z četrtino prevoženih kilometrov pa je imel popolnoma vijoličaste cevi. Tko da tvoja teorija Ice vsaj delno ne drži, mogoče pa tudi moja ne - sam vem pa da funkcionira - to je pa tut neki!

Mislim, da ima ICE bolj prav... Tudi jaz nikoli ne teram motorja mrzlega in moje cevi so povsem vijolicaste natancno 5-10cm stran od glave. NAprej so zlato rumene. Mislim, da je precej logicno, da ce motor vozis bolj pocasi in npr. dosti po mestu, kjer stojis pred semaforji ipd, se krivine ne hladijo z zrakom in ker se ne hladijo vecji del postane vijolicast. Tudi to da je bil testni motor bolj vijolicast, se mi zdi, da v bistvu potrjuje mojo trditev - verjetno so ga precej vozil po mestu, se velik ustavljal ipd. Drugac pa se tut jest ne bi kregu, ce bi se dal :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa se moja teorija:

nekateri motorji npr. XJR1300, ima dvojne cevi v krivinah, zato zunanje (kromirane) ne bodo nikoli postale vijolcaste. Ce das pa gor Akrapoviceve krivine, ki so enojne in tankostenske, bodo te postale kmalu vijolcaste.

Torej je barva krivin odvisna od stevila cevi (enojne ali dvojne) in od debeline stene cevi.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa se moja teorija:

nekateri motorji npr. XJR1300, ima dvojne cevi v krivinah, zato zunanje (kromirane) ne bodo nikoli postale vijolcaste. Ce das pa gor Akrapoviceve krivine, ki so enojne in tankostenske, bodo te postale kmalu vijolcaste.

Torej je barva krivin odvisna od stevila cevi (enojne ali dvojne) in od debeline stene cevi.

Tadej

zaradi temperature???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.. XJR1300, ima dvojne cevi v krivinah, zato zunanje (kromirane) ne bodo nikoli postale vijolcaste. ...Tadej

iz srca hvala

za še eno leeepo info

about "The Bike"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tanku je narisan yamahin znak: 3 prekrižane zvočne vilice

ni lepo

lepši sta nalepki, kateri ima na tanku Bulldog (debeela plastika)

1.500 SIT = en par

ker pa je tam tank preokrogel, je treba nalepki nekoliko segreti s fenom predno ju prilepiš preko narisanega znaka

zelo lepo pašeta

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je moja teorija padla. Pa nič zato - tut s tem se je treba sprijaznat.  :P  On, kot pa sem reku pri meni funkcionira.

ys pa jo za vsak slučaj vseeno upoštevam - to

da se pred koncem vožnje naredi še par 100m krog v nizkih obratih ali pa da ga pustiš teči v "štandgasu" pol minutke

gotovo ne more škoditi, koristi pa lahko..

pa mal poslušam če vse v redu "gode"...

definitivno pa pokljanje po tem, ko se ugasnjen motor začne hladiti,

daje misliti o tem:

različne zlitine..

različna razteznost od temperatur..

različna trenja v visokih in nekoliko manj visokih temp.

:D :D :D :D

maybluzzzzpress

:rolleyes:

Popravljeno . Popravil 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pustit na štantgasu ko se ustaviš... hmm fino... motor se segreva, hladi ga pa ne. Zakaj že?

Napisi yamaha plastični... men je nazadne še povedal ceno 1500 komad. Delta team, krško.

LP

štantg. - da se temperatura enakomerno porazdeli po vseh delih - ampak to ne sme trajati predolgo - laufanje mislilm - in se potem tudi enakomerno ohlajajo

ne napisi - emblem - tiste tri prekrižane glasbene vilice v krogu

& ne komad = 1500SIT, amapk par = toliko

čitajvsepress

:D :D :D

Popravljeno . Popravil 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nisem reku, da pri miru. Zandjih 500 ali pa 1000 m se pelješ čisto z nizkimi obrati. Tako se temperatura izenači v celem motorju in ni prehitrih sprememb temperatur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko čitam tole okrog temperatur me malo čudi vse skupaj. Iz prebranega razumem, da vsi vozite kot Rossi & Co., ste doma na pistah, avtocestah...... B)

Jaz se zadnjih 500 m pripeljem do svoje hiše skozi naselje (omejitev 30 kmh) se ustavim, odprem vrata od ograje in garaže in motor zapeljem v garažo. Popravite me če se motim ampak sem mnenja, da motorja ni treba potem še ohlajat, pravilno razporejat temperature itd. ;)

Po drugi strani, se obremenjujete s stvarmi, katerih učinek se pokaže pri 150.000 km. Spet verjamem, da vozite več od mene (povprečno 10.000 km - včasih tudi 14.000 km na sezono s tem, da vozim tudi pozimi) vozim 11 let star motor pa mi mehanik ni menjal enega dela oz. očital ene same napake zaradi nepravilnega ohlajanja mašine???

Pa ne zamerit če sem vas malo požgečkal pri teh strašnih tehničnih debatah. ;)

LP Bajsi

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!