Jump to content

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Recommended Posts

Dans sem prebral v Moto.si, da so v SLO lani prodal sam eno XJR. Očitno sprememba dizajna ni všeč uporabnikom.

Link to comment
Share on other sites

Za ene je premalo plastičar, za druge je preveč kubikov. Premalo konjev ma za se hvalit pred sosedi. Traction controla tud nima, brez tega menda po novem sploh ne gre. V vsakem primeru je to motor za bolj izbrane okuse... in temu primerna je prodaja.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

EURo4 tut nima, to bo glavni problem

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

XJR ne bodo delali več. Nov dizajn je pa sloh out. Popolnoma neuporabna zadeva. Jaz ga uporabljam kot potovalni motor in nimam pripomb.

Link to comment
Share on other sites

Yama.jpg.31ba2f204cff26d8b6c6226839f01e58.jpgJa, za potovanje je hvaležna in trpežna sopotnica ...

Danes na Korenskemu sedlu v živo videl tole 2016, ob 60 letnici Yame ... in ni slaba.

Zanimiv avstrijski moto par, on z XJR "gospa" pa s Suzuki Van-Van-om, še ena rariteto v naših koncih ...

Všečno!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Živ,  opažam težave z vžigom, kar se pojavi, ko je motor vroč. Sicer vžge, a takoj ugasne, spelješ le s precej več gasa. Model z el. vbrizgom. Kaka ideja o potencialnih vzrokih/rešitvah?

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
pred 15 minutami, exclan pravi:

Grdo ko sto mater.

 

...se popolnoma strinjam..... 

Link to comment
Share on other sites

Kaj vem. Meni po slikah ne izgleda tako napačno. Predvsem zaradi veterne zaščite. V živo bi moral videt. Sicer imajo to predvsem na Japonskem.

 

cowl.jpg

Edited by alen1
Link to comment
Share on other sites

Ima kdo predelan sprednji del z amortizerji upside down rabim informacije o tej predelavi kaj je potrebno vse naredit in ce so res amortizerji od R1 letnik 99 uporabne za to predelavo moja je tudi 99.

Hvala za info.

Link to comment
Share on other sites

Kolikor vem moraš zamenjat križ in še kakšna majša modifikacija je potrebna na samih vilicah. Dobiš pa navadne Ohlinsove, ki so že pripravljene za vgradnjo. Niso pa upside down.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Zdravo,

In te Ohlinsove so odlične. Moje so bile naročene direktno z Japonske, model RWU FG822.

Kljub temu, da niso USD so zelo toge, če jih povežeš še s tretjim mostom, je pa zadeva top.

Ni pa poceni.

Jaz sem za vilice odštel 2000 eur, za tretji most proizvajalca Plot pa še 200 eur.

Če se določiš za predelavo na USD potrebuješ nove križe, vilico od R1 pa moraš tudi podaljšati, saj je dolga 730mm, XJR pa potrebuje 800mm.

Takole je izgledala moja, dokler je bila moja.

Pravi kontakt za več informacij o predelavah je Tomislav Grigič, Yamaha Grigič, Velika Gorica, HR.

Rok

http://www.motorigrigic.hr/tuning/

http://www.xjr.hr/

image.thumb.png.b4577148968e778c7ed8db086c93d13c.png

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!