Skoči na vsebino

Yamaha XJR 1200/1300


jrakus

Priporočene objave

Aerodinamika - oklepek (poloklep) + kakšen bolj odprt ror (4v1) + KN filter + večje dize.... Za več denarja pa druge odmične gredi.... Obstaja pa za Xjr kr nekaj kitov ala Krause al nekaj podobnega...

Sicer pa to ni motor za hitrostne rekorde podirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti si svojega (Roadkill) Bulldoga zrihtal? Pa mislim da je nekaj druga v igri, mašina bi se še vrtela, pa jo nekaj bremza. Ne vem bencin al pa štrom ker je ista fora ko pri avtu.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne razumem zakaj bi te na XJR-jki zanimala višja končna hitrost, saj je mene na (eni redkih furc) po avtocesti pr 230 skorda odtrgalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vmax lani avgusta 255 po števcu, brez težav, "malo" pa je pihalo ja :afro1: . Še enkrat ponavljam zanima me če kdo ve zakaj cuka oz. se zaganja pa ne more višje z obrati v 5. prestavi :? . Več hitrosti iz istega razloga kot več moči - ker ni nikoli preveč, ker mi je lep in drugače zelo uporaben motor za moje potrebe, imam pač grdo navado da na avtocesti s kakim cestakom pometem O:-) in to je bilo z Maxom zelo enostavno in bo tudi z XJR ko jo porihtam :naughty: . Vsak se za oklepom lahko pelje 250, malo pa jih je ko se z nakedi vozijo 250 :yea2: . Še vedno me zanima če ma zadeva limiter ali kako drugo pizdarijo zaradi česar se ne more zvrteti preko 8250 v 5.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Roadkill vozi Bandita 1200 S in gre do konca po števcu (verjetno laže).

Lp, RK

Sorry zamešal sem! B12 - pol pa razumeš zakaj bi imel več!

lp BAJSI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

lp BAJSI

elektronika oz. blokada, itaQ.

Vsi zgoraj omenjeni kiti, po večajo kolikor povečajo navor in konje ne pa končne hitrosti.

Če hočeš na višjo končno, ti priporočam obisk Elise in vprašanje tipa: "A se da kaj narediti z blokado? Jaz bi da se motor bolj zavrti"

Hmmm najprej pa v nižjih prestavah preveri če ima mototor sploh blokado, ... zaženi ga v rdeče polje do konca, nekje tik pred koncem rdečega, bi ti moral začeti motor cukati na isti način kot v peti (vsaj pri bulldogu je tako).

Sicer pa, če daš Krausejev kit in odprte rore, pa filtre zračne in ...., potem boš na moči toliko dobil, da lahko mirne duše enostavno brez svinjanja po elektroniki samo zamenjaš zadnji zobnik, pa boš lahko višjo hitrost dosegel pri istih obratih ali isto pri nižjih obratih. Kar je prekleto bolj varno za samo mašino.

Sicer pa kaj jaz vem.

Lep pozdrav od pasjeljubca,

Zoolo the Horrible! :hmm:

P.S.: Sicer lahko pa tudi shujšaš kot je nekdo predlagal (čeprav te ne poznam) in polovico nevitalnih delov pobereš iz motorja da bo lažji, ampak še vedno boš moral zamenjati zadnji zobnik, drugače boš samo jebene 2 nano sekunde pri istih obratih trčil ob isti končni hitrosti v isto jebeno blokado! :topic:

Popravljeno . Popravil Zoolo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XJR 1300 gre z SLIP-ONi 245km/h (po števcu) :D .

Elektronsko ni blokiran!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga v treh letih kar dosti "prešraufu" (tuning varijante), zato mi lahko zaupaš .) !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem ga v treh letih kar dosti "prešraufu" (tuning varijante), zato mi lahko zaupaš .) !

V več kot treh letih teranja, mi jo še ni uspelo naterati več kot 230. Tudi slip oni ne pomagajo.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V več kot treh letih teranja, mi jo še ni uspelo naterati več kot 230. Tudi slip oni ne pomagajo.

Tadej

ah tadej, tiste tvoje reči niso Slip-Oni ampak kante za smeti, ki mašini še kakšnega konjiča vzamejo. :devil: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotschko to so pa hude besede :naughty: , ampak mislim, da jih je že sam nekaj kritiziral :rolleyes: .

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hotschko to so pa hude besede :naughty: , ampak mislim, da jih je že sam nekaj kritiziral :rolleyes: .

LP Bajsi

Tiso o kantah za smeti je res. In s temi kantami za smeti sem dokončno nehal kupovati v Heingericke & Co!

No, pa dajte javno na forumu "razodeti" skrivnost vrtenja XJR, da še jaz na moji poštimam stvari kot je treba.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Binca pravi:" Manjka ji zraka, bencin še ima! Torej povečat dotok zraka (tam ko sesa zrak, nadomestni zračni filter od KN), prevetrit avspuhe (prisega na Akrapoviča) in zadeva bo boljša, v 5. pa nima blokade. Jaz pa vem iz Motorradovih testov da z obstoječimi prenosi ne bo šla čez 250 kmh kar je že čisto OK, Binca pravi nekje 245 brez nekih grobih predelav (bati, fergazerji...)

LP Bajsi

Aja moj choise bo verjetno: KN filter, Arrow 4-2-2 Alu, pa one p...e O:-) ko vlečejo bo treba odpret....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Binca pravi:" Manjka ji zraka, bencin še ima! Torej povečat dotok zraka (tam ko sesa zrak, nadomestni zračni filter od KN),

Kolk se bo pa pol porba bencina povečala?

Ko sem dal na avtu gor K&N se je poraba povečala za skoraj 3 litre.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem! Binca pravi da je njemu tudi do 10 litrov spila če jo je hudo gono, samo on je imel mali miljon stvari predelanih.To z avtom je pa malo hudo! Jaz imam na Ibizi 1,6 (74kw) tudi KN filter, pa se mi je poraba dvignila za 0,5 litra na 100 km. XJR mi je že zdaj pila 9,1 l na 100 km, to je bil prvi tank po ulavfavanju motorja pa sem jo na servis peljal naj ji malo pomanjšajo žejo. Nekaj so prčkali po fergazerjih, nastavljali nivo goriva (pojma nimam kaj to je), rezultat vsega je da motor lepše vžiga in ne crkne. Prej mi je crkoval ko sem mu zaug odvzel. Tudi lepše visi na gasu (je bolj odziven), glede porabe bom pa še poročal. Pri mopedu naj bi menjal samo original za istega od KN ne onega ko moraš vse rezat in predelovat. Ma Krause isto foro samo se mi ne dopade da bi mi piskre rezali narazen.

LP Bajsi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk se bo pa pol porba bencina povečala?

Ko sem dal na avtu gor K&N se je poraba povečala za skoraj 3 litre.

Tadej

1. nič kaj dosti

2. morda nisi dal ustreznega filtra ali pa si začel prekomerno prtiskat ... ker je tko lepo brundalo ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. morda nisi dal ustreznega filtra ali pa si začel prekomerno prtiskat ... ker je tko lepo brundalo ...

To sem mislil, ko sem skuril prvi tank. Potem sem meril vožnjo na easy.

Na vožnji na easy je poraba večja za kak liter in pol. Pri ful tišanju pa več kot 3 litre :( In ta avto imam že 10 let - ga kar dobro poznam in je bila poraba sigurno točno izmerjena.

Pa v peti po AC sedaj pridem do blokade :devil:

Pa saj je logično glede porabe. Več zraka zahteva več bencina.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Moto puls-ovi št. 36 in 37 iz leta 2002, je lepo opisan postopek korak za korakom kako v treh urcah dela in za takratnih 2000 DEM pridobiti na XJR 20 KS na kolesu. Med auspuhi (4-2-1) se je najslabše odrezal Arrow, ki ima največjo težo in najslabši moment. Kraljuje pa Akrapovič, pred Yoshimuro in dvakrat dražjo Nojimo. Če koga zanima imam obe številki. PM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Moto puls-ovi št. 36 in 37 iz leta 2002, je lepo opisan postopek korak za korakom kako v treh urcah dela in za takratnih 2000 DEM pridobiti na XJR 20 KS na kolesu. Med auspuhi (4-2-1) se je najslabše odrezal Arrow, ki ima največjo težo in najslabši moment. Kraljuje pa Akrapovič, pred Yoshimuro in dvakrat dražjo Nojimo. Če koga zanima imam obe številki. PM.

V 36. števili sem bral o tem. Mislim, da je bilo govora o vrtanju lukenj v pokrov zračnega filtra......

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bajsi, dej še mal zaupej kje so ti to prčkali po frgazarjih... da vidmo če znajo tut na predhodniku kej naštelat.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Baš i nisam neki mehaničar ili tehnički tip..... Ded mi je reko da je prekontroliral vse "parametre", da se mu je zdel nivo bencina visok, in da je zdaj vse optimalno... go figure.... Jaz sem na začetku stal zraven, ker se pa ne razumem v stvar mi je hitro postalo dolgčas, pa še zraven sem bil ker sem čakal da foter pride po mene in ne zaradi kontrole. Po mojem glih niso kaj dosti delali, saj sem že povedal razlika je pri vžiganju, pri odzivnosti pa tudi porabo sem zmeril malenkost nižjo (8,8 l ampak sem jo gonil po AC, 7,3 magistralka povprečje med 100 in 140 z občasnimi izleti v onostranstvo 200+), po mojem bi ti moral z Binco govorit.

LP Bajsi

P.S.: Doktor za ferazere je druga Tona Klemenčič, on mi je maxa tak nastavo da je leto ko prasica pa dokaj malo pil pri zmerni vožnji (je blo ful težko, ker je prejšni lastnik auspuh odprl pa je motor delal ko traktor)

Popravljeno . Popravil bajsi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!