Skoči na vsebino

Prezimovanje motorja + akumulatorja


kekec III

MOTO AKUMULATOR  

256 članov je glasovalo

  1. 1. MOTO AKUMULATOR ČEZ ZIMO ..... ?

    • Pustim v motorju
    • Pustim v motorju in odklopim
    • Vzamem z motorja in ga shranim


Priporočene objave

Ali mi lahko posredujete svoje izkušnje glede "prezimitve" motorja.

kaj je potrebno storiti z akumulatorjem,gumami etc.?

Hvala

kekec 3

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor pred garazirajem dobro ocisti,namazi cel motor (razen zavornih diskov in celjusti) z WD-40 in ga postavi tako,da se obe gumi ne dotikata tal.v gume 0,2-0,4 bara vec pritiska,ce stoji motor na gumah.

pokri ga z rjuho ali necim,kar pusti vlago skozi,da se ne nabira na motorju.zlicka olja v cilindre tudi ni odvec (svecko odvij,zlicko olja noter,svecko privij).lahko tudi izpuhe zamasis,samo sele potem,ko si jih "ocistil" vlage (kondensa).

akumulator pa iz motorja v sobo,kjer celo zimo vec ali manj vlada konstantna temperatura.po moznosti nad 15°C.lahko ga tudi priklopis na polnilca vsake toliko casa.

sem kaj pozabil

-----

who dares wins

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

-Motor očistiš

-nasprejaš s antikorozivnim sredstvom (elektrika)

-priporočljiva je menjava olja

-akumulator odklopiš in ga med ne-sezono občasno polniš in prazniš

-gume naj bi bile v zraku (neobremenjene-če ima motor centralno stojalo, potem ni problema)

-vsake nekaj dni ga pobožaš

Ejkej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med motosvet nasveti (Vsega po malem) obstaja tudi en članek o prezimovanju...

PS: Pa pi$#" a res noben ne bere ničesar drugega kot forum???

//0iSe />aTa

-=> //otos/et.co//

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Motorček pridi tudi vsak teden pogledat in ga malce vžgi, če ga nisi seveda čist odklopil. Naredi kakšen krog okoli garaže in se tudi pogovarjaj z njim.

Kolikor jaz vem, ta način (razen pogovarjanja ) ni priporočljiv. Trpel bo akumulator, ker v nekaj pičlih minutah ne nadoknadiš porabljene energije, motor je dobro ornk ogret, sicer se ti nabere kondenz v izpuhih... Skratka, baje to početje prej škodi kot koristi, zato jaz tega ne delam.

LP, Lucky

Burn to be wild

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se obicajno vsedem vsak mesec na motor in ga grem ogret na daljso turo (recimo LJ-Rakitna-LJ). To je dovolj dolga razdalja, da ponovno ozivis akumulator in ostale vitalne dele. Najprej pa seveda pazim, da ga primerno ogrejem na delovno temperaturo, potem pa se malo ventile spucam (skozi ovinke). Potem mi pa ze rit zacne pocasi zmrzovat, tako da grem kar hitro nazaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

gregs,upam da je razdalja rakitna-LJ-rakitna okoli 50 km ali vec.

Glede na to, da grem se malo po ravnini, jih je vseh skupaj cca. 70-80. Bo dovolj za zadostno ogrevanje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz tudi nisem prav posebne konzervacije zivajal preteklo zimo. tedensko ali na 14 dni sem naredil vožnjo Celje-Vransko-Celje in sva preživela Gilerca in jaz.

Letos bom poizkušal enako, če le ne bo snega na cesti.

Sicer pa, če so ceste soljene, po vožnji oprati z mnogo vode, posušiti in dobro nasprejati (s čemer koli že). Akumulator občasno napolniti (1x mesečno je običajno dovolj). Prazni se itak sam.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Glede na to, da grem se malo po ravnini, jih je vseh skupaj cca. 70-80. Bo dovolj za zadostno ogrevanje?

ne gre se za ogrevanje,masina je zadosti topla po 10-15 km,ampak za polnjenje akumulatorja.napolnis ga namrec sele po ca.40-60 km,odvisno od tipa akumulatorja.

-----

who dares wins

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma, kupi si polnilec, to so sedaj že razmeroma poceni zadeve, potem pa ni potrebno šteti kilometrov in po nepotrebnem prezebati.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Luka: Rakitna je zame super zadeva. Jasno, da v zmrznjeni cesti se nosu ne pomolim ven, kaj da bi sel na motor. Zato grem tja samo takrat, kadar je suho. Kar pa lani je bilo...

Ice: ja, saj zato pa cca. 80 km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no zgoraj nasteto je vse lepo in prav je da tako naredis. drugace pa mi je mehanik rekel, da nebi bilo problema tudi ce bi ga zakopal v zemljo in spomladi odkopal, so motorji ze toliko dodelani da nic nebi blo (no pri kawi-za ostalo nisem siguren).

aja ce pozimi spucate in podmazete diske se spomladi to spominte ko se greste prvic peljat.

glede olja: ker ni to tako poceni je boljse pozimi met noter staro olje in spomladi naredit kompleten servis (olje, olj. filter, svecke,...)

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

glede olja: ker ni to tako poceni je boljse pozimi met noter staro olje in spomladi naredit kompleten servis (olje, olj. filter, svecke,...)

pervy,raje menjaj olje preden das motor v garazo cez zimo,ker v starem olju nastanejo kemicne spojine,ki lahko negativno reagirajo z snovmi v aluminijastih masinah.sem z vec mehaniki govoril in so vsi enako povedali.tudi motorrad je to nekje ze povedal.tako da raje tistih par ficngov za olje,kot velike denarje za masino.dolgorocno gledano.

jaz pred zimo menjam olje in filter.

-----

who dares wins

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no meni pa je mehanik rekel da ni panike, boljsi spomladi menjat in pol vozit. drugace pa pred zimo in spomladi spet, se cez zimo olje spremeni (ajd nekaj kemicnega - nisem kemik) in pol ni dobro z tem spomladi vozit.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V olju se med delovanjem absorbira žveplova(VI) kislina, ki pride iz žveplovih spojin, ki so prisotne v gorivu (sicer v zelo majhnih količinah, vendar le). Če misliš menjati olje spomladi, pred prvo vožnjo in celo zimo nič voziti, potem zamenjaj olje po končani sezoni. Sicer pa so olja in motorji zračunani tako, da prenesejo eni druge, pa če so čez zimo v stroju stara ali nova, novcata olja.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno vprasanje. Upam, da ne bo tupo izpadlo.

Moj viragec nima centralnega stojala, zato me malo skrbi za prezimovanje njegovih cevljev - gum. Na njem imam tudi stranske torbe in me pravzaprav zanima, ce bi motor (glede na to, da bo stal kar nekaj casa) razbremenila, ce bi le-te pobrala dol in tako prizanesla gumam (in sebi). Drugo je akumulator. Motor imam sicer parkiran v garazi, kjer je temperatura pozimi tam od 15 do 20 stopinj. Odklop, ja ali ne?

Ze v naprej hvala!

p.s. pogovarjam se pa vedno z njim, o bozanju bom pa kar tiho... domisljija.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj idealno za motocikle brez centralnega stojala je, da si priskrbiš sprednje in zadnje servisno stojalo, to je tisto, ki ima dve koleščki in ga zapelješ v vilice kolesa in potem dvigneš.

Moja Gilerca tudi nima centralnega stojala, zato se tolažim s tem, da ga vsaj na 14 dni peljem na sprehod.

Akumulatorja ni potrebno odklapljati, enkrat mesečno ga priklopi na polnilec, pri tem akumulatorja ni potrebno snemati iz motocikla.

Brrrm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce se ne bos vozila, akomulator vseeno odklopi in ga pred uporabo spet napumpaj.

Motor čimbolj razbremeni, gume bolj napumpaj, olje dolij, tank za bencin tudi napolni.

Mislim, da če pa bo motor stal zelo dolgo si pa raje omisli kako stojalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@ viragica: kolikor vem,ima 535 pod masino ogrodje.nabavi dva dela trama (izmeri visino od tal do ogrodja + kaksen cm ali dva) in dvigni motor na njih,tako da sta obe gumi v zraku.potem je vseeno,ce snames torbe ali ne.akumulator bi pa vseeno ven vzel.in da,tudi tank napolni z bencom.

-----

who dares wins

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

viragica: ko sem se imael dragstar 650 sem delal isto kot ti je svetoval ice. akumulator odklopi ce se ti da. ce je dober nebi smel bit problem tudi ce ostane prikljopljen.

jaz mojega ne odklaplam ali ven jemljem ker bi moral tank dol vzet in se mi ne da pa vedno spomladi "kresne" brez tezav.

ce polnite akumulator ga NE z avtomobilskim polnilcem ker je premocni. more bit za predpisano amperazo.

lahko tudi gume ob strani namazete z vazelinom, se bojo manj izsusile.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na nekaterih straneh, predvsem ameriskih, sem bral, da bencinu dodajo nek dodatek - stabilizator (gas stabilizer). A to kej pomaga in ce se pri nas to sploh dobi? Cez zimo vrnem tablico, tako da se ne vozim.

alex

--

"When in doubt hit the gas..."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, pomaga ti zmanjšati tvoje prihranke. Stvar je v tem, da čez zimo "pade" oktansko število benzinu, ki ostane v "šalčkah" pred vplinjači (kar naj bi ta "stabilizator" preprečil). To je tudi vzrok težjemu zagonu po zimi. Takrat imaš dve možnosti:

1. odpreš "šalčke" ter odliješ bencin (ga hitro nadomesti nov iz rezervoarja)

2. odviješ svečke, v vsak valj ca 2 ccm novega bencina, priviješ svečke, vžgeš motor ... za ostalo pa poskrbi sprememba tlaka

lp Easyrider

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!