Jump to content

Yamaha Majesty 400


Recommended Posts

Zdravo!

Sem nov na tem forumu, to pa je moja prva objava. Opazil sem, da ima zelo malo maxijev svojo temo, zato odpiram novo.Ker sem novi lastnik majesty 400, Bi rad odprl temo glede tega motorja. Zanima me vse: kakšne so prednosti, slabosti tega motorja, koliko pije, kaj se rado kvari, kako gre v ovinek, kakšna je končna, kateri servis v okolici Lj je najboljši za ta motor, ter kakšne so približno cene servisov... Skratka čim več. LP

Link to post
Share on other sites

Pozdravljen novi lastnik maxsija !

Ti maxsiji so zelo dobri za vožnjo tudi v dvoje če ne pretiravaš pri pospeških. Kar se tiče vzdrževanja ti lahko povem iz lastnih izkušenj kar doživljam pri servisih, da zahevajo redne (kvalitetne) servise posebej v varjomatu , da se tam vse redno očisti, namaže ter po potrebi menja potrošnji materjal ,ostalo na motorju pa kot pri vsih klasičnih motorjih in če boš delal redne servise katere zahteva ta maxsi in vozil v mejah normale te nima biti kaj strah glede pokvarljivosti, razen menjave potrošnega materjala. Poraba je relativno nizka okoli 3.5 do 4.5 litra. Za vse ostale informacije prebrskaj na forumu ali pa napiši v temo. Če te zanima kakšna konkretna zadeva pa me lahko kontaktiraš tudi po PM.

SREČNO VOŽNJO ter veliko maxsi km. Lp.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

Sam sem ta skuter kupil novega pred enim letom.

S samim skuterjem sem kr zadovoljen. Vzdrževanje je relativno poceni in nezahtevno, čeprav sem uspel naklepat celih 1200 km in naredil samo prvi servis na 1000 km. Poraba je kot je omenil predhodnik kr ugodna. Je pa dosti težek, tako da kakšno pospeševanje v hrib z dvema gor je kr mučno opravilo. Glede na maso ki zanša skoraj kot kakšen Bmw GS bi bla motorizacija iz T-maxa še kako dobrodošla. Prav tako me moti preodzivna ročica plina, ko dodaš cukne prav tako ko odvzameš plin. To je pač hiba enocilindričnih motorjev. Včasih zadeva res kr "butne". Slaba stran je tudi položaj akumulatorja, ki je pod plastičnim panelom nad zadnjo lučjo, sam akumulator pa tako stlačen med dve kovinski štangi. Ven ga dobit je mala znanost, meni ni ratalo. Ker pa nimam štroma v garaži, akumulatorja pa nisem ven dobu mi drugega ne ostane kot pozimi vsake tolko prižgat motor in pustit laufat. Glede, da ima ogromno placa pod zicem, bi lahk to drugač zrihtal. Ko boš odpiral plastični pokrovček nad zadnjo lučjo (tisti panel kjer piše Yamaha)da boš prišel do akumulatoja delaj zelo previdno, drugače boš odlomil zatič. Zadeva je narejena tako da se zadič, kateri je v obliki kratke štangice, z bunko(smrekco) na vrhu skozi gumjasti obroč na okvirju. Zadeva deluje tako kot smrekca (not gre lepo, ven težko). Sam sem ga zlomil, ter nato zalepil. Preden sem ponovno panel nataknil gor pa še mal z vazelinom namazal, da bo drugič šel lažje dol. Ni mi jasno kako to dobijo dol na servisu, najverjetneje tudi zlomijo in potem zalepijo, pa tega ne zveš. X raider. Če imaš kakšne izkušnje, prosim če to zadevo malo bolj podrobno razložiš oziroma poveš kakšno rešitev. Vglavnem so to konstrukcijski felerji, s katerimi Yamaha lepo cuza novce svojih kupcev. Zgleda da Yamaha kr malo zajebava z temi konstrukcijami, saj ima kolega na TDM - u iste probleme in ne more do akumulatorja, razen če pol motorja razšraufa. Še nekaj . Meni se je pripetila mala nerodnost in sem se zapeljal oz podrsal ob eno prikolico. Pri tem je fasala samo plastika. Cene: astronomske. Prednja luč 650€, prednji blatnik(sprednji, barvan) 85€, prednja plastika H oblike, ki gre pod žarometom in se konča na obeh straneh zgoraj in spodaj pri podnu 375€. Vse skupaj z delom 1200€. pa niso normalni, ampak kakšnih kitajskih delov pač nisem hotu gor dajat. Definitivno moj prvi in zadnji skuter. Kar je preveč je pač preveč. Vendar kle motor ni nč kriv, ampak pogoltni uvozniki in prodajalci. Sam ga servisiram v Delta teamu Krško, ker mi je pač najbližje. Sem zadovoljen. Mehanik ma motorje v malem prstu in problemi zanj ne obstajajo.

Da nebo samo graje. Sam motor je v skladu z mojimi pričakovanji. Ni športnik, bolj kruzer. Sam mu pravim palstični čoper. Najbolje se obnese ob taki uporabi. Zame pa za mojo ženskico, ki se boji hitrosti je kr prava stvar za poleto prevetritev. Poraba: če se prav spomnim je bil prvi tank okoli 5.5 lira. Nato sem pa tankal 12 litrov za 330 km. Tako da nekje od 3.5 umirjeno sam, do 5.0 2gor z kakšno prtljago. Maximalna brzina nekje okoli 160-165 po števcu.

Tolko. Če te še kaj zanima, samo vprašaj

LP Matej

Edited by map
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Joj škoda za te neprijetne izkušnje. Ali je odstranjevanje akumulatorja še bolj oteženo, če imaš namontiran nosilec kovčka?

Po prvi krajši vožnji sem videl, da skuter res ni divjak, ki bi ga razganjalo od moči. Kar je glede na karakteristike za prišakovati. Je pa res, da se vseeno pozna razlika med 150 kubiki, ki sem jih vozil prej. Upam, da se pri dveh potnikih in prtljagi ne bo preveč matral, če se odpravim v dolomite ali kaj podobnega. Kaj mislite? Za neka huda prehitevanja res najbrž ni. Kako točno pa je prišlo do nesreče? Če smem vprašati. Da se bom znal izogniti podobnim situacijam :) pri kateri temeraturi lahko ne gledam več na obrate. Na prvi črtici ali na polovici? Me zanima, da ga ne bom prekmalu gnal.

LP

Link to post
Share on other sites

Mislim da zaradi kovčka ni še večjih težav. Gnal ga v dolomite vsekakor boš. Tudi če boš sam. Sicer pa to motorju prav nič ne škoduje. Vsake toliko časa se mora malo "spihat". Potem lepše gre. Nesreča pač. Na zapornicah stal za terranotom z lahkim priklopnikom. Ko smo krenili je takoj za zaprnicami dal levi smerokaz in stopil na bremzo. Zadnji čas sem opazil, tudi zaradi zelo močnega sonca. Stisnil obe bremzi, se umaknil malo levo. Pri tem pa ob stisku bremze z desno roko, še maolo gas nabil da je motor še malo cuknil naprej. Hitrost je res bila minimalna ampak plastika hitro poči. Tako sem z desno prednji stranjo oplzil levi del prikolice. Na motorju se mi je že večkrat zgodilo podobno, vendar na levi imaš sklopko, ko jo stisneš grejo obrati v nebo, ne pa na cesto. Vglavnem specifika vožnje z avtomatskimi menjalniki. To moraš najobolj pazit.

Link to post
Share on other sites
  • 3 months later...

Na teh žarnicah sem že veliko krat doživel, da je bil konektor "zapečen" na žarnico. Provaj ga "zguncat" in bo šel dol. H4 žarnice malokrat crkujejo, verjetno je gor žarnica kr nekaj let stara in se lepo zapeče gor konektor. Jaz sem imel na avtu te težave. Lepo počasi, ampak z nekaj sile gre dol.

Link to post
Share on other sites
  • 4 weeks later...

Če koga morda zanima Yamaha Majesty 400, ga prodajam. Več info na GSM, ki je v mojem profilu.

živijo .. pa ne mi reči da je prišla zamenjava v obliki Burgmana ?? če je .. čestitam ..!!

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Prodajam Yamaho Majesty 400 letnik 2004, servisirana, nov jermen, nova sklopka, nove gume, skratka samo za vozit, dela mi gužvo v garaži, jeseni sem bil prepozen z oglasom, tako da je bil avto celo zimo zunaj garaže. Prodajam ga zato ,ker imam drugega in dveh ne rabim.

Maxi pozdrav

Več info na GSM v mojem profilu.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Prodajam Yamaho Majesty 400 letnik 2004, servisirana, nov jermen, nova sklopka, nove gume, skratka samo za vozit, dela mi gužvo v garaži, jeseni sem bil prepozen z oglasom, tako da je bil avto celo zimo zunaj garaže. Prodajam ga zato ,ker imam drugega in dveh ne rabim.

Maxi pozdrav

Več info na GSM v mojem profilu.

Prodano!!! :OK: :OK: :OK:

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Pozdravljeni

Tudi meni je všeč Majesty 400 ampak sem že kar nekajkrat zasledil da imajo ti motorji probleme z membrano v vbrizgu goriva.

A je to res takšen problem teh motorjev?

Zanima me koliko stane menjava te membrane in koliko je dela s tem če si to menjaš sam predvsem pa če se dobi v normalnem času za kupit?

LP

Link to post
Share on other sites

Pozdravljeni

Tudi meni je všeč Majesty 400 ampak sem že kar nekajkrat zasledil da imajo ti motorji probleme z membrano v vbrizgu goriva.

A je to res takšen problem teh motorjev?

Zanima me koliko stane menjava te membrane in koliko je dela s tem če si to menjaš sam predvsem pa če se dobi v normalnem času za kupit?

LP

Tudi na mojem Majestyu 400 je šla membrana pri 20.000 km. Po tujih forumih sem našel "simptome", razkopal in našel počeno membrano. Naročil sem jo pri pooblaščenem Yamaha serviserju. Čakal sem menda ene 10 dni. Menjal sem jo sam, pa nisem mehanik. Ker pa sem imel čas sem tudi malo pofotografiral kje in kaj je. Sedaj pa imam "že" 40.000.

Sem pa z skuterjem zelo zadovoljen.

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Oj,

zanimajo me servisni intervali na tem skuterju pa kolk je kej cena servisa. Na koliko se menja jermen?

servisi so na 5 K ...jaz jih delam na 10.000 km

prvi jermen menjal pri okoli 32 K ..na pogled kot nov :grim

Link to post
Share on other sites

Pozdravljeni

Tudi meni je všeč Majesty 400 ampak sem že kar nekajkrat zasledil da imajo ti motorji probleme z membrano v vbrizgu goriva.

A je to res takšen problem teh motorjev?

Zanima me koliko stane menjava te membrane in koliko je dela s tem če si to menjaš sam predvsem pa če se dobi v normalnem času za kupit?

LP

pva membrana crknila v garanciji....skuter je imel še ene 10 konjev

po ravnem je šel še enih 95....

ko je crknila druga se po ravnem ni poznalo, da bi šel kaj manj

v klanec je pa šel nekoliko slabše

membrana je poceni

meni je to rihtal jure dolgi most.... :smoke:

Link to post
Share on other sites

Tudi na mojem Majestyu 400 je šla membrana pri 20.000 km. Po tujih forumih sem našel "simptome", razkopal in našel počeno membrano. Naročil sem jo pri pooblaščenem Yamaha serviserju. Čakal sem menda ene 10 dni. Menjal sem jo sam, pa nisem mehanik. Ker pa sem imel čas sem tudi malo pofotografiral kje in kaj je. Sedaj pa imam "že" 40.000.

Sem pa z skuterjem zelo zadovoljen.

pozdravljeni zanima me ta membrana kje se nahaja in kako jo zamenjati so kje kakšne fotke imam celega razdrenega drugače pa ima pol moči ko se peljem hvala v naprej
Link to post
Share on other sites

pozdravljeni zanima me ta membrana kje se nahaja in kako jo zamenjati so kje kakšne fotke imam celega razdrenega drugače pa ima pol moči ko se peljem hvala v naprej

Membrana je približno med prednjim in zadnjim sedežem. Razstavit moraš oklep, sedež in korito sedeža. Tu prideš do benzinske pumpe. Malo je težav z križnim izvijačem, ampak z več ali manj muke oz. spretnosti pa rata odpreti pokrovček membrane. Tudi nazaj skupaj ni ne vem kak problem.

Ne vem če so slikce ratale, če so je pa približno razvidno kako vse skupaj zgleda. Slikce so pa iz Italijanskega foruma, mojih ne najdem.

Za membrano pa se mi zdi da sem dal okrog 15 eur.

l.p

post-9895-0-22830800-1342884198_thumb.jpg

post-9895-0-48905500-1342884220_thumb.jpg

post-9895-0-55283000-1342884230_thumb.jpg

post-9895-0-20820000-1342884245_thumb.jpg

post-9895-0-78013600-1342884670_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Da malo pohvalim mojega majetyja 400. Mene in sopotnico je varno in brez kakršnega koli obotavljanja pripeljal na Porrtugalsko in nazaj. Izkazal se je kot motor, ki mu lahko zaupaš. Kljub polni naloženosti mi je kuril 3,7- 4,2 litra na 100km. Popil ni nič olja. Skratka zakon motor. Po 14 dneh sem pogrešal bolj udoben sedež za voznika. Sopotnica se ni pritoževala. Prostora je bilo dovolj za vso prtljago. Šotor in vsa oprema za 18 dni. Naredila sva 7200 km. potovalna hitrost je bila na avtocesti 120 na regionalnih pa 100. Naj še povem, da tako dobrih cest kot jih imajo v franciji, španiji in na portugalskem slovenija še dolgo ne bo videla. Da ne govorim o kulturi vožnje. Slovenija je v primerjavi s tem državami smrtonosna za motor. Tam se ti avtomobili umikajo, ko vidijo da ga želiš prehiteti, tu pa...

LP

Link to post
Share on other sites

Da malo pohvalim mojega majetyja 400. Mene in sopotnico je varno in brez kakršnega koli obotavljanja pripeljal na Porrtugalsko in nazaj. Izkazal se je kot motor, ki mu lahko zaupaš. Kljub polni naloženosti mi je kuril 3,7- 4,2 litra na 100km. Popil ni nič olja. Skratka zakon motor. Po 14 dneh sem pogrešal bolj udoben sedež za voznika. Sopotnica se ni pritoževala. Prostora je bilo dovolj za vso prtljago. Šotor in vsa oprema za 18 dni. Naredila sva 7200 km. potovalna hitrost je bila na avtocesti 120 na regionalnih pa 100. Naj še povem, da tako dobrih cest kot jih imajo v franciji, španiji in na portugalskem slovenija še dolgo ne bo videla. Da ne govorim o kulturi vožnje. Slovenija je v primerjavi s tem državami smrtonosna za motor. Tam se ti avtomobili umikajo, ko vidijo da ga želiš prehiteti, tu pa...

LP

Eee si ti tisti ki si bil pred sezono pri meni in si rekel da greš v Francijo z njim ???

Če si pravi se mi javi na PM kot sva bila dogovorjena da mal podebatirava glede motorja Lp.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!