Jump to content

Enduro Off road - osnove vožnje v teoriji in praksi


Strominator

Recommended Posts

Da nebom samo sranja delal po MS, moje mnenje, dokler se ne boste začeli vozit, nobena teorija ne pomaga, jaz sem pogledal 1000 klipov na you tube pa jih analiziral.....pa ni pomagalo, ker sam brez izkušenj ne znaš dovolj ocenit vožnje.

Problem je, ker ko prideš v realnost se v tistem trenutku vstrašiš 10 stvati, ki so v tistem trenutku nove, pozabiš obremenit na stopalko, pozabiš na koleno, pozabiš na komolce, pozabiš na zadnjo bremzo, pozabiš prestavit, pozabiš pospešit, kje je šele da bi izbral pravo linijo.... začnite počasi in z glavo, tretja in 70 km/h v ovinek ni pogoj za zmago. Iz klipov in knjig se naučiš teorijo,ki jo boš uporabil na terenu le v zavednem stanju, npr greš na offroad, ti bo k.... pomagala teorija, ker boš razmišljal kaj je za ovinkom, kaj če me vrže pa sem sam...zanimivo ne?,da nikol ne odpelješ take linije kot on v knjigi, čeprav si obremenil in prestavil vse tak kot je pisalo :kva2: Na začetku preveč strahov in premalo osnov vožnje... Naučiš se, če si postaviš za začetek dva kamna in pičiš osmico okrog njih, probaj delat stoje kroge, probaj isti ovinek po večih linijah...sčasoma pogruntaš kakšna linija je najboljša, pogruntaš, da je zadnja bremza uporabna, da je fajn če se kdaj vstaneš in ne pelješ sede, ob enem pa še ugotoviš, da je krmilo prenizko :whistle: ....preizkušaš videno teorijo na terenu in počasi zavedno začneš vključevat prečitano in videno v vožnjo, ter povezovat oboje v užitek. Kilometri pa prelevijo teorijo navado :devil: Zdaj pa trenirat :photo:

LP

Točno tk, dodal bi pa še, da te mora parkrat orng razmetat, da se pol ne bojiš več.

Link to comment
Share on other sites

Ma kakšen vulkanizer? Pajsarje v roko pa trenirat! :whistle:

se strinjam...

bicikl sem zmeraj sam preobuval - tudi 5x v enem mesecu zaradi "snike bite-ov" ali stekla ali vijakov.... tako, da tehnika in umazane roke mi niso tuje :)

Da nebom samo sranja delal po MS, moje mnenje, dokler se ne boste začeli vozit, nobena teorija ne pomaga, jaz sem pogledal 1000 klipov na you tube pa jih analiziral.....pa ni pomagalo, ker sam brez izkušenj ne znaš dovolj ocenit vožnje.

Problem je, ker ko prideš v realnost se v tistem trenutku vstrašiš 10 stvati, ki so v tistem trenutku nove, pozabiš obremenit na stopalko, pozabiš na koleno, pozabiš na komolce, pozabiš na zadnjo bremzo, pozabiš prestavit, pozabiš pospešit, kje je šele da bi izbral pravo linijo.... začnite počasi in z glavo, tretja in 70 km/h v ovinek ni pogoj za zmago. Iz klipov in knjig se naučiš teorijo,ki jo boš uporabil na terenu le v zavednem stanju, npr greš na offroad, ti bo k.... pomagala teorija, ker boš razmišljal kaj je za ovinkom, kaj če me vrže pa sem sam...zanimivo ne?,da nikol ne odpelješ take linije kot on v knjigi, čeprav si obremenil in prestavil vse tak kot je pisalo :kva2: Na začetku preveč strahov in premalo osnov vožnje... Naučiš se, če si postaviš za začetek dva kamna in pičiš osmico okrog njih, probaj delat stoje kroge, probaj isti ovinek po večih linijah...sčasoma pogruntaš kakšna linija je najboljša, pogruntaš, da je zadnja bremza uporabna, da je fajn če se kdaj vstaneš in ne pelješ sede, ob enem pa še ugotoviš, da je krmilo prenizko :whistle: ....preizkušaš videno teorijo na terenu in počasi zavedno začneš vključevat prečitano in videno v vožnjo, ter povezovat oboje v užitek. Kilometri pa prelevijo teorijo navado :devil: Zdaj pa trenirat :photo:

LP

temty?

super prispevek za razsirjenost obzorja - teorija in ogled videoposnetkov je premalo, da bi v nulo obvladal.

ampak vsaj nek zacetek je, da vidis, slisis nekaj kar je cisto logicno, ampak morda ne pomislis na to :)

kilometrina seveda svoje prinese in ko prides v neznano situacijo....te morda razmece ali pa z veliko srece ne :)

alpsko smucanje je pac pri meni tako, da tam imam kilometrine še pa še, pa me redko katera situacija preseneti kaj šele da ji ne bi bil kos.

z motorjem pa mi še manjka ogromno...nekje je treba zaceti :)

sem pa toliksna pusy, da resnicno vozim znotraj tistih meja v katerih se varno pocutim in tako postopoma višam letvico za premagovanje.

nekateri pac gredo na polno in cakajo, da adrenalin brizga po žilah....morda se 1x, 2x, 3x, 4x,.... iztece vse ok, samo 1x pa je dovolj, da gre vse narobe.

osmice bom delal.... samo dovolj veliko ravnino z zemljo morem najti :)

nato pa nadgradnja osmice na klancu :)

pa voznja v breg s cim manj spodrsavanja zadnjega kolesa....

pa zaviranje po bregu dol tudi vključno s prednjo bremzo - da pridobim obutek ce bi v mehko podlago zaril, da popustim prednjo bremzo, itd

pa...

pa...

pa...

ja to pa je glavno... voznja stoje, ne vem zakaj se pocutim bolj varnega sede - morda ker nisem pravilno uravnotezen z motorjem?

ob voznji stoje sem pa tudi ze ugotovil prenizko krmilo - ampak kot ze ves Temty, sem to resil in zvisal belanco po tvojem nasvetu :)

ok, zdaj pa si me (nas) nagnal trenirati..... ;)

samo neko celado bi si se mogel kupiti za terensko voznjo, saj sem poleti 2010 po velebitu ugotovil, da je res potrebna druga celada, saj se mi je vizir rosil, jaz pa se potil kot nor :) :) :)

pa ene tanjske rokavice bi tudi potreboval :)

pa enduro cevlje tudi, ne pa touring :)

Link to comment
Share on other sites

Da ne omenjam gum za začetek, no res pa da je šlo bolj z njimi po jadranski magistrali kot pa nama, aja pa poglej kak se abs vun vgasne ;)

skoraj si ne predstavljam kako se boš stoje vozil na fštromu, lahko ti pa pomagam imam še eno bmx lenkarco viška v garaži :P

Lahko pa malo potreniraš z nami na bmxu ko bodo samo malo višje temperature, mogoče ne boš imel več težav glede motorja po tem, beri al se boš razbil ko piiii al pa boš videl da je bmx še vedno zakon :worship:

Samo ti treniraj pa ne pozabi kaj poklicat ko boš imel karuje, da vidimo če tvoj moped lahko ftrga kaki štopl stran :P

Link to comment
Share on other sites

Kaj se dejansko na tem Rabu dogaja?

Enduro variante? Kaj vec informacij... Mogoce sem spregledal...

Pogačar tole organizira, poskrbi za teren, nočitve in hrano, ti le svojo kobilco dol prpelješ in se voziš, po terenu, za katerega imajo urejeno dovoljenje da se lahko vozi v naravi...

http://www.facebook.com/pages/Enduro-camp/114496161944241

Link to comment
Share on other sites

SAmo vi zdaj delajte lušte z rabom, sploh danes ko je tako vreme da mi še za spat ni ;)

P.S.

fštromar, prilepim posnetek tvoje vožnje na velebitu, da ti malo povedo kako in kaj je treba popravit?

Link to comment
Share on other sites

Da ne omenjam gum za začetek, no res pa da je šlo bolj z njimi po jadranski magistrali kot pa nama, aja pa poglej kak se abs vun vgasne ;)

skoraj si ne predstavljam kako se boš stoje vozil na fštromu, lahko ti pa pomagam imam še eno bmx lenkarco viška v garaži :P

Lahko pa malo potreniraš z nami na bmxu ko bodo samo malo višje temperature, mogoče ne boš imel več težav glede motorja po tem, beri al se boš razbil ko piiii al pa boš videl da je bmx še vedno zakon :worship:

Samo ti treniraj pa ne pozabi kaj poklicat ko boš imel karuje, da vidimo če tvoj moped lahko ftrga kaki štopl stran :P

abs je treba izkljuciti, ja :)

bmx proga ni vec kot je bila v mojh casih - ima polno dodatnih grbin.

ja, za to pa potrebno še kar nekaj znanja, preden bom znal štopl vtrgat kot se to lahko zgodi na ktm po velebitu :)

fštromar, prilepim posnetek tvoje vožnje na velebitu, da ti malo povedo kako in kaj je treba popravit?

škoda prostora tukaj za take posnetke...

ne glede na "premikajočo" podlago iz okroglih kamnov in cestnih gum Tourance EXP

Link to comment
Share on other sites

Danes mal makadamske podlge, sam je nisem videl, ker je bil sneg in led-ena velika JEBA oprijema nič pol se pa pel če se moraš.

po eni slabi uri lih za pod tuš in na kavč.Mater me vse boli.

Ma luštnu je pa blu ni kej

post-12931-0-91208700-1296145683_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

po eni slabi uri lih za pod tuš in na kavč.Mater me vse boli.

softič :D

drugače pa najbolj nujno, da voziš v stoje in pa rahlo držiš balanco. sčasoma se navadiš, da ti motor skoz plava in miga balanco, ti ga samo usmerjaš. čisto drugače kot po cesti :P

za zavore moraš imet pa en prst za sprednjo zavoro več kot dovolj

Link to comment
Share on other sites

softič :D

drugače pa najbolj nujno, da voziš v stoje in pa rahlo držiš balanco. sčasoma se navadiš, da ti motor skoz plava in miga balanco, ti ga samo usmerjaš. čisto drugače kot po cesti :P

za zavore moraš imet pa en prst za sprednjo zavoro več kot dovolj

He he he kar probi po zaledenelih kolesninah tako vozit, pol pa mi rezultat sporoči.!!

Link to comment
Share on other sites

zmrznjene kolesnice so razred zase :D

mislil sem na kak hiter makedam ali podobno in težek motor. ker tak motor v vsakem primeru bolj usmerjaš kot voziš po terenu :P

Link to comment
Share on other sites

mislil sem na kak hiter makedam ali podobno in težek motor. ker tak motor v vsakem primeru bolj usmerjaš kot voziš po terenu :P

S tem se pa strinjam

Link to comment
Share on other sites

če boš vozil za enim, ki malo bolj obvlada (kot teren in tehniko vožnje ),

in se boš trudil se za njim peljat tut lahk dost pomeni

pa cross steza tut ni slaba

Link to comment
Share on other sites

če boš vozil za enim, ki malo bolj obvlada (kot teren in tehniko vožnje ),

in se boš trudil se za njim peljat tut lahk dost pomeni

Za to tehniko učenja je prvi pogoj, da sta motorja dosti enakih karakteristik!

V nasprotnem primeru je lahko katastrofa!

Link to comment
Share on other sites

Za to tehniko učenja je prvi pogoj, da sta motorja dosti enakih karakteristik!

V nasprotnem primeru je lahko katastrofa!

ja to pa absolutno

Link to comment
Share on other sites

sem nasel teorijo za zacetek, ki je zadela tocno moje zelje:

DSR - basic

DSR - advance

morda kdaj kasneje ko osvojim vescine v praksi iz DSR in bi me mikali novi podvigi:

dirt wise - basic

dirt wise - advance vol.1

dirt wise - advance vol.2

...

Link to comment
Share on other sites

Ravno včeraj pogledal oba DSR, zelo poučno za srednje in velike endure.

Dirt Wise je pa že bl kross extrem, ampak vseeno poučno.

Link to comment
Share on other sites

Verjamem, da se splača vse to pogledati, ampak še vedno začeti z osnovami, ampak po drugi strani je pa fajn ker se prej ko slej znajdeš v kakšni situaciji ko je treba kaj advanced uporabit.

Predvsem pa trenirat osnove na začetku sezone, sako kaj ko paše kaki full gas powerslide za zbijanje abstinence in prebujanje inzulinske črpalke :boobies:

Štorminator javi se kaj pa se gremo malo trenirat, aja že maš karuje?

Link to comment
Share on other sites

Ni3ous?

me veseli, da se en strinja z menoj, da je poucna zadeva :) :) :)

Verjamem, da se splača vse to pogledati, ampak še vedno začeti z osnovami, ampak po drugi strani je pa fajn ker se prej ko slej znajdeš v kakšni situaciji ko je treba kaj advanced uporabit.

Predvsem pa trenirat osnove na začetku sezone, sako kaj ko paše kaki full gas powerslide za zbijanje abstinence in prebujanje inzulinske črpalke :boobies:

Štorminator javi se kaj pa se gremo malo trenirat, aja že maš karuje?

nimam se karoo...

trenutno se celade ne premorem - prejsno soboto predana na pregled v velenje.

pa oba dneva tega vikenda sta topla.... in ne morem svojega ter motorjevega akumulatorja napolniti z voznjo :(

za povrh vsega pa me je se v torek okrog 2am pobralo - 2 tedna sem se uspesno zoperstavljal proti vsem bacilom, ampak v ponedeljek proti sodelavkinim...ni slo vec :(

Edited by Strominator
Link to comment
Share on other sites

Ravno včeraj pogledal oba DSR, zelo poučno za srednje in velike endure.

a je kakšen bolj natančen naslov tega DSR-ja, da vem iskat na pašnikih?

še kak drug predlog za torente stila "adventure riding"?

Link to comment
Share on other sites

Evo poslal vsem.

Sicer pa sem za link zvedel od Diskowa... tko da hvala gre njemu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!