Skoči na vsebino

Predelava motorjev!


bobek

Priporočene objave

Jo Jo

Mam par vprašanj!

1. Ali pozna kdo kake internet naslove, kar se tiče predelave motorjev v street fighterje, mad max variante in seveda Rat bike (Če so tudi kaki načrti zraven, ker fotk je veliko na netu)

2. poleg vizualnih sprememb, kakšne so potem vozne lastnosti(nižanje oz. višanje težišča)

3. Vaše izkušnje z predelovanjem- se splača ali ne (se vam stroški pri prodaji povrnejo oz dvignejo ceno)

4.Kje se da zvedeti, kje je meja(da ni treba opraviti na novo homolugacije, ali je A test potrebno narediti za vsako spremembo na motorju-kje je meja?)

Pa če ma kdo kako dobro fotko svojega motorja nebi imel nič proti, če bi jo prislinil zraven

LP

boboxi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3. Vaše izkušnje z predelovanjem- se splača ali ne (se vam stroški pri prodaji povrnejo oz dvignejo ceno)

boboxi

Za ostalo ti res ne morem nič pomagat, ker sem popolnoma proti vsem predelavam, razen če niso (pozitivno) funkcionalne. Ampak tole - če se splača... da ti dvigne ceno pri prodaji - to pa še nisem slišal, oz. se mi zdi da je ravno nasprotno. Ali pa jaz tako zelo slabo poznam to sceno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm...sam predelave ne. Nenormalno ga boš težko prodal in na koncu ga boš moral napol zastonj prodat. Je boljše starejši motor dodelat v popolen original, imaš več za pokazat, kot neko predelavo, ko bo vsak mislu, da je bil motor popolnoma zbit...in potem si neke druge različne konce skup pobral, jih gor naštimu...in zdej maš kao streetfighterja.

No jst odsvetujem. Se enostavno ne splača, razen če je to tebi v veliko veselje in se požvižgaš na stroške.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se popolnoma strinjam z

Gianni -jem, kot je napisal boo vsak mislil da je bil motor na prafakotrjih in pol si dal gor tisto kar si dobil in sestavil eno "sajtrgo"(beri mad max), tko da to se ti sigruno ne izplaca denarno, splaca se ti edino v primeru da potem motrja ne bos prodajal dolgo casa in ga bos imel zase ter za tvoje zadovoljstvo, spremembe tezisca se pa sigurno poznajo tudi na voznji tko da nevem ce je varno tam karkoli poceti.......mislim pa da so na internetu tudi kaki nacrti sam tapravo stran mors najti, drugac pa sej ves kako je to sam svoj mojster......sprintej si sliko in v garazo pa kaldu pa macolo v roko pa po njem.... :D , nevem men je original motor najlepsi(ok no edino dodan AKRAPOVIC, STABILIZATOR, ....take stvari -so mi uredu),...

Ce bos kej predelal pa obvezno prilepi sliko da povemo kaksen je ::::

Lp, Rock

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno so se v glavnem predelali motorji katerih za ta poseg ni bilo škoda, se pravi da so bili skoraj brez vrednosti ali pa poškodovani zaradi padca in se jih ni splačalo popravit. Pred leti sem naredil iz Laverde 500 enga chooperja in sem se precej matral da sem ga spravil čez atest. Na srečo sem imel vse pogoje. Atesta ne boš rabil, če boš za osnovo obdržal isti tip motorja in nepredelan okvir. Vse ostalo lahko zamenjaš pogoj pa je, da je vse samo prišraufano in ne navarjeno. Stalo te bo pa itak preveč, da bi od tega imel kako korist. V glavnem smo to počeli iz osebnega zadovoljstva. Trenutno imam predelanga guzzija ker sem ga že kupil neoriginalnega in se ga ni splačalo spravit nazaj v original. Par stvari imaš še na www.streetfighters.nl. Če boš potreboval kakšen nasvet pa lahko kontaktiraš na moj pm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 6 mesecev pozneje...

Am spet težim malo!

Je res, da so original motorji dokaj lepi, samo če je motor kvalitetno predelan, noben ne pomisli "zihr je bil zličkan da ga je tko predelu!!"

Zdele sem na motozborih videl kar nekaj lepo predelanih motorjev, ki so fenomenalno zgledal in kjer se je vidlo, da se je voznik dejansko potrudil z izdelavo motorja!!!

Sem pa malo razočaran, saj sem mislil da je na motosvetu več predelovalcev motorjev(ali lastnikov le teh).

Ker če mene vprašate so Naked motorji tisti, ki so bili sesuti in lastnik ni imel za maske in je kar tako pustil- konec koncov pa kaj pol če dobr zgleda!!!

A ma kdo mogoče kake fotke predelav, ki jih je kupil ali naredu!

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest tud nisem nevamkakšen ljubitelj predelav, ker še vedno misnim da domači mojster sicer lahko izdela vizualno lep motor vendar s tem spremeni težišče in s tam varnost.

Tule pa maš še sliko od motorja mojega prijatelja ki je predelal Javo 350 v chopperja. Kot zanimivost naj povem da je motocikel predelal ko je bil star 15 let.

choper.jpg

choper1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni....tudi jaz sem odprl temo predelave in A-testi, ker sem želel dobit par informacij o tem, kolk kaj komplicirajo, ko hočeš predelavo homoligirat, pa mi je ICE zaprl topic :(

Pa bi še 1X prosil, če ma keri kaj izkušenj z temi zadevami.....naj kaj napiše....

Kaj tisto Jawa je šla čez tehnični pregled???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

marauder....hvala za linke, a se še vedno ne morem odločir al naj kupim predelano Hondo al ne. Še vedno ne vem koliko bi me stal A-test in če bi mi ga sploh uspelo opravit, glede na to da je predelava home made.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa smo pri holomogaciji in A-testih!

Malo sem se tudi sam pozanimal kako je z temi stvarmi in prišel do meni nič kaj všečnim odgovori.

Vsa vozila, ki imajo letnik nad 95, je možno holomogirati.

Kokr je vozilo starejše od 95 letnika je vozilo potrebno A-testirati, kar pride cca. 20 000-25 000 SIT

Pa še predelave geštelov, mora potrditi nekdo, ki se z tem ukvarja in ima ustrezno kvalificiran staž.

Cenik holomogacij pa je na tem linku http://www.avtomobilizem.com/modules/artic...6003cdb337f47e8

@eminem

Če je honda dobr skup sestavljena in če si pripravljen dodatno potrošiti denar - pol se spust v to, vendar vedi klub plačilu te lahko zavrnejo - ti pa povem da pregledajo čisto vse od A-Ž

Jaz bi se na tvojem mestu zmenu z lastnikom, da prej probata to urediti(deljeni stroški al pa če sam razkiraš denar), kot pa nakup motorja, za katerega ne veš ali bo kdaj tehnično ispraven ali ne!!!!

Kiro hondo pa maš v mislih in kiri letnik!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boboxsi.....tudi jaz sem sem razmišljam popolnoma enako kot si mi svetoval ti...

V mislih sem imel nakup predelane Honde 750 (sprednje vilice podaljšane, znižano sedišče,drugi izpuhi),letnik 1995, slika je tut na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.). Motor je iz Novega Mesta, sem si ga tut že šel ogledat, motor je res lep, nimam kakih drugih pomislekov, le ta homoligacija me skrbi. Nebi rad kupil motorja, pol pa bi ga lahko mel le za okras v garaži.....

Popravljeno . Popravil eminem
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to ta http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/motornakolesa2002/ogla...asp?og=&id=3092

Pol sploh ni panike!!!

Ker če je šel sedaj čez tehničnega , potem bo šel tudi čez eno leto.

Vse kar moraš pogledati, je ali se z prometno ujema št. šasije in tip motorja!!!

Če se pol naj te ne skrbi. Saj v oglasu piše da je je tehnični že narejen!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je to ta http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/motornakolesa2002/ogla...asp?og=&id=3092

Pol sploh ni panike!!!

Ker če je šel sedaj čez tehničnega , potem bo šel tudi čez eno leto.

Vse kar moraš pogledati, je ali se z prometno ujema št. šasije in tip motorja!!!

Če se pol naj te ne skrbi. Saj v oglasu piše da je je tehnični že narejen!!!!

se strinjam z boboxijem :P
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Boboxsi.....tudi jaz sem sem razmišljam popolnoma enako kot si mi svetoval ti...

V mislih sem imel nakup predelane Honde 750 (sprednje vilice podaljšane, znižano sedišče,drugi izpuhi),letnik 1995, slika je tut na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.). Motor je iz Novega Mesta, sem si ga tut že šel ogledat, motor je res lep, nimam kakih drugih pomislekov, le ta homoligacija me skrbi. Nebi rad kupil motorja, pol pa bi ga lahko mel le za okras v garaži.....

Ne kupuj ker boš imel probleme.Jaz sem ti dal nasvet ti pa kakor hočeš.Tehnični pregled ne pomeni nič.Jaz ga dobim za pivo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uf ja kaj za vraga pa pol še rabiš za registracijo??????????

Kokr jaz vem Tehnični pregled, ostalo so pa itak samo finančne formalnosti :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Ker tako kot ti govoriš - če narediš tehničnega še ne pomeni da si, za na cesto!! Kaj za vraga pa pol moraš še narediti????????

Ker tako kot ti govoriš, potem bi imeli vsi probleme pri registraciji, saj so po večini vsi lepši choperji kolčkej predelani in potem bi vsi meli frko pri registraciji.( da o trajkih ne govorimo )

Če lahko res tako na izzi tehničnega zrihtaš, mislim da bi tudi za gajbo dubu samo da bi kak motor čez spravu!!! B) B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Homologacija te skrbi.Upravičeno ker je verjetno nima in je ne bo imel .Dobit homologacijo za doma predelan motocikel je velik problem.Ti pa kakor hočeš.

Lp

Popravljeno . Popravil PEROVIČ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja holomogacija.

Vendar če je bil ta motor že registriran po 97 letu, pol je holomogacijo že mogu narediti, saj te čez tehničnega ne spustijo če nimaš holomogacijo!!!

Če je pa problem da je tip delal tehničnega preko prijateljev, se pa zmeniš z tipom, da se še enkrat naredi tehničnega v kakem drugem kraju oz. makar na LPP- v LJ kjer vse to izvajajo !!!!! In če te tam ne zavrnejo te nikjer ne bojo zavrnili.

Definitivno je bolje pušniti 5000 SIT kot cel motor!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je res šel čez tehničnega, in to tudi brez smerokazov in števcev. Očitno imajo na tehničnih pregledih zelo različna merila. Vem da v Mb ni šans da prideš skozi.

Ne, motor nima opravljene homoligacije, pa kliub temu opravi teh.pregled (samo baje bo drugo leto s tem več problemov EU) saj po moje je tut zato tolk nizka cena, ker drugače pa je motor prava zverina.

Kot zgleda bom jaz še moral malo počakal z nakupom. Pred kratkim je kupil sosed chopperja Kawasaki 1400ccm, star 4 leta, kot nov za 1.400.000 SIT. Nekaj takega bi tut mene melo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ojla bikerji!

Spremljam tale forum in lahko prilozim nekaj linkov na page o streetfighterjih!!! :)

http://www.moto-lehmann.ch/umbauten/yzf-r1...reetfighter.htm

http://www.alu-uli.de/

http://www.1000ps.at/links.asp?produkt_id=21

http://www.streetfighter.at/main_frame.html

Če pa rabiš še kak link se javi!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je res šel čez tehničnega, in to tudi brez smerokazov in števcev. Očitno imajo na tehničnih pregledih zelo različna merila. Vem da v Mb ni šans da prideš skozi.

Ne, motor nima opravljene homoligacije, pa kliub temu opravi teh.pregled (samo baje bo drugo leto s tem več problemov EU) saj po moje je tut zato tolk nizka cena, ker drugače pa je motor prava zverina.

Kot zgleda bom jaz še moral malo počakal z nakupom. Pred kratkim je kupil sosed chopperja Kawasaki 1400ccm, star 4 leta, kot nov za 1.400.000 SIT. Nekaj takega bi tut mene melo :)

Nizka cena saj tudi motor ni več mlad ne glede na predelavo!!!

Zdej za merilec hitrosti ne vem, vendar za čez tehničnega žmigavcev ne potrebuješ!!! in je lahko motor brez žmigovcev (možnost uporaba rok)

Vendar pri 100 oz 120 stegovati roke :ph34r: :ph34r: :ph34r:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, res je da se da naredit tehnični pregled brez smerokazov....

Boboksi....kaki motor pa maš ti?.....jaz sem bil prej zaprisežen enduraš, zdaj pa bi rad probal še kakega chopperja (iz konja na magarca mi pravijo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor ki ga trenutno posredujem je dedek letnik 82 in je sestavljen iz večih hond in prvi konec je od kawasakija Z. V bistvu je po izgledu klasika.

In te dni se borim z registracijo le tega, ker unim nič kaj ne diši tak motor potrdit da je tehnično izpraven :( :( ( original je honda CB750 K)

Ma pa seveda mal zadn konc rezan, ker je bil v originalu predolgi :D :D in prej je bil rdeč, sedaj je črn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!