Skoči na vsebino

Oglasi iz interneta


Senna

Priporočene objave

pred 1 minuto, Kugelschreiber pravi:

paradoks 1. Na sliki je isti motor. Ali posteno pranje popolnoma spremeni njegovo vrednost?  

Paradoks 2. Okrog verige je se ful motorja, ki pove svojo zgodbo, in ne more bit identicna.
 

bol na mestu bi blo vprasanje, gledas levega pri cloveku doma, lastnik 5let, zadnja resna fura prejsn tedn po dezju. Vdis desnega pri preprodajalcu, pod sotorom, pravkar ociscenega, spoliranega, za isti denar.  wich one? 
 

ko gledam oglase, me vedno preseneti, kako En prodajalec lepo ocisti kolektorje. na vseh bajkih. Takoj je vredn 300€vec. ;) 

 

tako je, oba pogleda sta žalostna in za obvoz, če pogledam. španer, je ketna hin,

sicer pa bo to jajc za jurja

vozi, tankaj, dok gre

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 urami, Thundercat pravi:

v tekstu spodaj piše "Replika motorja, ki je zmagal 24 ur Le Mans" ... jaz ne vidim nobenega bavarca od l.1978..

vidim pa , da je leta 1998 zmagal Igor Jerman s kawo.. in l.2009 z yamaho .. 

https://en.wikipedia.org/wiki/24_Hours_of_Le_Mans_(motorcycle_race)

je pa bmw 2x zmagal bol d or - leta 1948 in 1960.

https://en.wikipedia.org/wiki/Bol_d'Or

26000 e za neoriginalen motor? zaupati nekomu , ki ne loči med "le mans" in "bol d or" ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

47 minutes ago, Snečer said:

če pogledam. španer, je ketna hin,

Skrajšaš za člen ali dva in prodaš novincu kot novo, ker je indikator v mejah. :slap: Očistiš še rjo okrog zavor, krivine.... 1200€++ :naughty:  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Kugelschreiber pravi:

paradoks 1. Na sliki je isti motor. Ali posteno pranje popolnoma spremeni njegovo vrednost?  

Paradoks 2. Okrog verige je se ful motorja, ki pove svojo zgodbo, in ne more bit identicna.
 

bol na mestu bi blo vprasanje, gledas levega pri cloveku doma, lastnik 5let, zadnja resna fura prejsn tedn po dezju. Vdis desnega pri preprodajalcu, pod sotorom, pravkar ociscenega, spoliranega, za isti denar.  wich one? 
 

ko gledam oglase, me vedno preseneti, kako En prodajalec lepo ocisti kolektorje. na vseh bajkih. Takoj je vredn 300€vec. ;) 

 

Ne razumeš poante. Lepo sem ti napisal da se pretvarjaj da sta to dva različna motorja. 

Odgovori katerega bi kupil. Brez nakladanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še nisem gledal verige ob nakupu ampak, če bi to opazil ne bi vplivalo na odločitev. Bolj sumljivi so tisti, kjer zgleda na zunaj vse OK,  pri takem bi se videlo, da prodajalec nič na skriva...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 12 urami, thumper pravi:

ko se bo če se bo prodajal samo povej kaj naj slikam.. samo pri meni je veriga zmeraj zasvinjana.. mažem jo pucam pa ne ...v resnici mi je vseeno ker jo zamenjam ko je pripravljena ..

boš rekel , da vgrajujejo na isti model verige dveh različnih proizvajalcev? kako boš vedel , d je did ali enuma , ki je na motorju originalna ali zamenjana? 

kera plastika? posplošuješ s tole plastiko ane .. :P

bom pa drugače povedal. Nekdo, ki se na mopede ne spozna vsaj malo, naj ne gleda rabljenih. Jaz vem, da me boš težko nategnil, da ma 20 namesto 200kkm. Res težko :D

ps. kawa ima EK verige prvovgradnjo

 

pred 12 urami, Thundercat pravi:

Ne boš verjel, ampak jih barvajo....za lepši videz...pol pa še za 100 EUR nalepke gor...

 

 

verjamem, ampak mene taki motorji ne zanimajo, ne barvani, ne spremenjene nalepke, zakaj? Ker težje preverim situacijo. Kar pa ne pomeni, da je moped slab.

Sem pa prepričan v kolikor nekdo zmeče olalalla denarcev za lišpanje in upgrejd motorja, ni ravno slab gospodar. Pa tut po tleh ga ne meče kar tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Thundercat pravi:

Ne razumeš poante. Lepo sem ti napisal da se pretvarjaj da sta to dva različna motorja. 

Odgovori katerega bi kupil. Brez nakladanja.

nobenga, zavorni disk že ma zob :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kr neki no. Saj zato pa so take cene motorjev pri nas... 10 let star pa cena ohoho

Dejansko ketna nima pomena al je čista al usrana in dokler se ne zapelješ itak neboš vedel in meni bi bilo čisto vseeno. Še 1x si upam kupi motor, ki ima več kot 50000km ampak tako, da mi prodajalec da vsaj malo zaupanja kaj se je z motorjem počelo, kaj je servisiral in kaj ni. Če je iskren si znaš tudi ustvarit računico, koliko stroškov bi lahko imel (zavorni koluti, odpiranje mašine, servis vilic, novo vzmetenje?). Ketna, zobniki, zavore,... to vse potrošni material.

Jaz sem Damijevega sxa kupil, brez da bi ga šel pogledat ali da bi se zapeljal.

Prodal sem ga pri 120.000km... kupec je prišel z mehanikom pogledat in sem mu takoj razložil kaj mi ni uspelo narest (zamenjat ležaja v križu, pa sem mu ga dal zraven), pa da sem mašino odpiral in nismo dali novih tesnil pa je na enem koncu bila mašina mastna.

Ta mehanik vse kar je imel za pripomnit je bil malomarnost za 20eur tesnil. Kupec motor vzel.

In fama okoli italijanskih motorjev... ja, neveš kaj boš kupil, sploh pri teh naših "uvoznikih", ki se jim zgubljajo servisne ampak tudi brez tega se da zmenit. Kolegov sx je uvoz iz italije ampak WTF folk obrača stran ker je italijanski? model je naredil 40.000km z njim. Redno servisiran, menjan potrošni material, še nekaj dodatne opreme gor obesil, čiščen po vsaki drugi furi, pokrivan z dekco, narejen velik servis, vse BP... a je italijan WTF :D 

"Obrnit" mašino ga na 32.254km, servisno knjigco fuknit v vodo pa rečt, da se je zmočila, da se iz nje nič ne vidi več, prepričat da je slovenski, pa prodat za višje pare :) to je to pa bo šlo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mojega skoraj vedno čakajo v vrsti ... vseeno kok kilometrov ima, ker so vsi kilometri kakovostni ...

prevoženi kilometri niso problem, problem je zgodovina servisov in redno vzdrževanje motorja... vsi ti motorji so zmožni več kot 500.000 km z rednim vzdrževanjem.

Prevrteni kilometri so problem samo zaradi tega, ker ti zjebe interval servisov ... itak, če ga prodam cca 4000 km pred predvidenim rednim servisom, ga ne bom jaz delal, ampak ga bo novi kupec.

Rabljen motor je pa itak rabljen, čeprav kupci mislijo, da bodo dobili nov motor :P 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, maus pravi:

mojega skoraj vedno čakajo v vrsti ... vseeno kok kilometrov ima, ker so vsi kilometri kakovostni ...

prevoženi kilometri niso problem, problem je zgodovina servisov in redno vzdrževanje motorja... vsi ti motorji so zmožni več kot 500.000 km z rednim vzdrževanjem.

Prevrteni kilometri so problem samo zaradi tega, ker ti zjebe interval servisov ... itak, če ga prodam cca 4000 km pred predvidenim rednim servisom, ga ne bom jaz delal, ampak ga bo novi kupec.

Rabljen motor je pa itak rabljen, čeprav kupci mislijo, da bodo dobili nov motor :P 

enga so ti kar mimo vrste vzeli :) 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, DAMI34 pravi:

bom pa drugače povedal. Nekdo, ki se na mopede ne spozna vsaj malo, naj ne gleda rabljenih. Jaz vem, da me boš težko nategnil, da ma 20 namesto 200kkm. Res težko :D

 

 

 

E točno to. Zato pa sem jaz klical prijatelja, da je zadevo preveril... in kupil motor na daljavo :)

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 minutami, motozajebant pravi:

E točno to. Zato pa sem jaz klical prijatelja, da je zadevo preveril... in kupil motor na daljavo :)

 

jaz sem vse moje kupil na daljavo :P

tja do 2-3 leta star moped, mora bit kar dobro vožen da ima 50-60kkm. V povprečju dela folk 10, tja max 15kkm na leto.

Načeloma pa je pri mlajših motorjih zelo malo tveganje, oziroma bistveno manjše kot pri starejših.

Moj Z900 je imel 20000km star skoraj 3 leta in izgled kot nov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Snečer pravi:

enga so ti kar mimo vrste vzeli :) 

 

 

Ja, mi ga je kr zavarovalnica v njihovem imenu  izplačala ;) 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 17 minutami, Snečer pravi:

in to brez, da bi ketno pogledali :) ja, zanimivo

se bojim, da so ga lopovi zihr pred tem u detajle pregledali, dvomim, da kr na pamet kradejo, njih pa ne boš kar tako nategnil :P

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

se bojim, da so ga lopovi zihr pred tem u detajle pregledali, dvomim, da kr na pamet kradejo, njih pa ne boš kar tako nategnil :P

Hočeš rečt, da so mausov bivši moped ukradli, pa saj teh modelov je pri nas zelo zelo malo. Da bi kaki romuni to u kombiju na vzhodne teritorije tihotapili? Lahko pa, da je še vedno skrit u kakšni šupi, za rezervne dele.:naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 6 minutami, izibajker pravi:

Hočeš rečt, da so mausov bivši moped ukradli, pa saj teh modelov je pri nas zelo zelo malo. Da bi kaki romuni to u kombiju na vzhodne teritorije tihotapili? Lahko pa, da je še vedno skrit u kakšni šupi, za rezervne dele.:naughty:

al pa na dirkališču

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, izibajker pravi:

Lahko pa, da je še vedno skrit u kakšni šupi, za rezervne dele.:naughty:

Najverjetneje je še vedno pri nas (tako sumim) .. slej ko prej :devil:

za njih bolje, da nikoli :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk mi je čudno, da se niti ena Tracer 700 ne prodaja rabljena na avto.netu. Tracer 900 je ful, 700 niti ena. Že od kar gledam, cca 1-2 meseca. Je tolk fajn motor ali kaj? Prodanih je bilo pa več kot Tracer 900.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 10 urami, Kugelschreiber pravi:

bol na mestu bi blo vprasanje, gledas levega pri cloveku doma, lastnik 5let, zadnja resna fura prejsn tedn po dezju. Vdis desnega pri preprodajalcu, pod sotorom, pravkar ociscenega, spoliranega, za isti denar.  wich one? 
 

ko gledam oglase, me vedno preseneti, kako En prodajalec lepo ocisti kolektorje. na vseh bajkih. Takoj je vredn 300€vec. ;) 

prvi od lastnika k se vozi pa se mu ne da zbijat kilometrov..

jaz bom verjetno čez 5 let dal očistiti krivine pred neprodajo..

pred 8 urami, DAMI34 pravi:

nobenga, zavorni disk že ma zob :P

ja pa res ..na obeh slikah ima zob rjavine..

pred 4 urami, motozajebant pravi:

Ne štekam, jaz sem  letos kupil isti model, isti letnik, pa še malo več dodatne opreme gor... cena, 5500 EUR... ta pa je 7200eur.... tole je pa res noro... 

a novega dobiš za cca 7,5k eur... :) 

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15039775 

6990e.. https://www.honda-as.com/motorji/motocikli/enduro/nc750xa-abs-dct

wtf redno servisiran??? na 1524km?? 3 leta star motor s takimi kilometri je ne rjast temveč plesniv..

pred eno uro, Thundercat pravi:

lol. Sej ti jo ni treba gledat če kupuješ iz salona nove motorje

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=15054852&display=Triumph SCRAMBLER 900

Kaj to so original avspuhi? wtf!

original .. ugleda na slikah res lep.. realna cena je okoli 6000e .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

10 hours ago, Thundercat said:

Ne razumeš poante. Lepo sem ti napisal da se pretvarjaj da sta to dva različna motorja. 

Odgovori katerega bi kupil. Brez nakladanja.

Nobenega. Res ne. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 59 minutami, thumper pravi:

prvi od lastnika k se vozi pa se mu ne da zbijat kilometrov..

jaz bom verjetno čez 5 let dal očistiti krivine pred neprodajo..

ja pa res ..na obeh slikah ima zob rjavine..

6990e.. https://www.honda-as.com/motorji/motocikli/enduro/nc750xa-abs-dct

wtf redno servisiran??? na 1524km?? 3 leta star motor s takimi kilometri je ne rjast temveč plesniv..

original .. ugleda na slikah res lep.. realna cena je okoli 6000e .

A zamisl, on prodaja po isti ceni k je nov, ha ha ha... komedija

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!