Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
sand66

Kje smo se potepali in kaj smo zanimivega videli

Recommended Posts

gretzky
Ob 13. 10. 2017 ob 8:02, Frenk 67 pravi:

Katero mesto je tole

945F37AD-4346-4121-9445-DC546DDCB156.jpeg

C0272B7A-7809-464C-8DC3-EFF9BADB454F.jpeg

86ED5C79-A8EA-45F5-A542-9966B9A009A7.jpeg

Priština.

Zgolj ugibam, ker se mi zdi, da si bil te dni tam. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Frenk 67
pred 22 minutami, gretzky pravi:

Priština.

Zgolj ugibam, ker se mi zdi, da si bil te dni tam. ;)

Nak, si pa kulturološko blizu. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
gretzky
pred 1 uro, Frenk 67 pravi:

Nak, si pa kulturološko blizu. :D

Tirana?

Saj sem mislil Tirano, napisal pa Priština. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 3 urami, toma pravi:

zelo podobn parking a je Zillertaler Höhenstraße

P1010364.JPG

Sedi pet !:worship: 

Če pozorno pogledate prvo sliko, na njej najdete odgovor.

 

Edited by raza

Share this post


Link to post
Share on other sites
raza
pred 10 urami, motom pravi:

To verjetno ne gre v enem dnevu?

 

Za vaju, ki sta malo hitrejša od naju, ne bi smel biti nek hud problem, če ubereta precej direktno linijo. Cca 600 km v obe smeri s tem, da si za nazajče čas dopušča lahko privoščiš nekaj novih odsekov, da ni preveč monoton tranfer.

Drugače pa v izi dvodnevna s tem, da podaljšaš v dolino Tux, kjer prespiš in zjutraj napadeš še ledenik na smučišču Hintertux, popoldan pa proti domu.

ZillertalerHohenstrasse.gpx

Edited by raza

Share this post


Link to post
Share on other sites
motom
pred 6 urami, raza pravi:

Za vaju, ki sta malo hitrejša od naju, ne bi smel biti nek hud problem, če ubereta precej direktno linijo. Cca 600 km v obe smeri s tem, da si za nazajče čas dopušča lahko privoščiš nekaj novih odsekov, da ni preveč monoton tranfer.

Drugače pa v izi dvodnevna s tem, da podaljšaš v dolino Tux, kjer prespiš in zjutraj napadeš še ledenik na smučišču Hintertux, popoldan pa proti domu.

ZillertalerHohenstrasse.gpx 420.95 kB · 3 downloads

Hvala za tale gpx. Fajn se je švercat. Sicer 600 v enem dnevu ne bi bilo prvič, ampak nerad bi to ponavljal. 300 mi je še najbolj sede. Problem je, da je okolica več ali manj že prevožena, za 2 dni pa ženin šiht ne omogoča. Kakorkoli, enkrat bo padla tale smer, mogoče pa solo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
skalaprava
Ob 17. 8. 2019 ob 19:35, MiNa pravi:

Kje so tele serpentine??

DSC09831.thumb.JPG.c631aef70b57adcb85d11b047787c235.JPG

Čist simpl....tele serpentine so nedaleč od obale, med dvema vzpetinama. Pa naj kdo reče da nimam prav :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Snečer
      Kitajska je največji avto trg na svetu, za motorje ne vem, kako je (mislim da Indija, ampak verjetno manjše kubikaže). Tako da dejstvo, da je agregat od tam niti ni samo po sebi slabo. BMW je hitro ugotovil, da jim nekaj manjka v segmentu tracer, ki se odlično prodaja in so ponudili nekaj v tej smeri. Zna bit da se bo mali XR dobro prodajal, sploh v Evropi, kjer se nekaj da tudi na prestiž in znamko in kjer je kupna moč večja.
    • MiNa
      Ga vozim - že nekaj časa...pravzaprav že tretjega. Sicer pa če smo pošteni, je veliki modri z agregati (800ccm Rotax) naredil nekaj nerazumljivih tehničnih rešitev, ki niso najbolj posrečene (nihajoča protiutež za kompenzacijo vibracij). S tem agregatom so dosegli edino to, da ima povsem enak zvok kot bokser. So pa potem rabili rabili 10 let, da so ugotovil, kaj je moderen dvocilindraš in to tudi z agregatom 850ccm (in novi 900) rešili. 270 stopinjski (imitacija V90) motor, ki ga imata MT07 in CRF1000 (1100). Nuda 900 je bila približek, vendar je imela še vedno nihajno protiutež. Za osnovno ceno, bi bila popolna zadetka. Ker dodatki realno niso toliko vredni. Razne lučke in šnik šnak kitajci delajo za drobiž.
    • Snečer
      za tujino dobiš ddv id kot atipični davčni zavezanec, ddv pa jasno ne obračunaš
    • car_freak
      Samo zdajšnji motor v 750/850/900 si delijo isti kitajski motor. Prejšnji je bil Rotax. 
    • Snečer
      preden obtožiš, poglej, kdo je začel par postov nazaj omenjat V... če lahko drugi omenjajo, lahko tudi jaz
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!