Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Kawc

IZPIT ZA ČOLN DO 24m

Recommended Posts

Kawc

TEČAJ ZA VODITELJA ČOLNOV DO 24m

V O.Š. Ivana Cankarja Vrhnika, začetek 14.3.2011

Cena: 135€ (Vključuje izvedbo tečaja, učne pripomočke, prijavo k izpitu, takse ter izpit)

Vse dodatne informacije na telefon: 040 288 281

ali email: dkavcnik@hotmail.com

Edited by Kawc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rude Boy

huh potem pa sestavit ekipo za jadralne regate ! :rolleyes:

Bladzo a ti še zmeraj nič vetra ne koristiš ?! B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bladzo

:notworthy:

huh potem pa sestavit ekipo za jadralne regate ! :rolleyes:

Bladzo a ti še zmeraj nič vetra ne koristiš ?! B)

Edini veter, ki ga jaz koristim, je veter v laseh :naughty: :naughty:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Kar drag tale izpit,če računam, da je mene stalo samo eno kapetanovo kosilo !!! :010

Share this post


Link to post
Share on other sites
bladzo

Kar drag tale izpit,če računam, da je mene stalo samo eno kapetanovo kosilo !!! :010

Jaz se ne bi hvalil s tem!

Meni se zdi cena več kot sprejemljiva, saj sem jaz za svoj izpit skupaj s tečajem plačal 160€, 3 leta nazaj! Ni mi bilo žal niti centa!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dr_Jakob

Sam izpit te v Kopru stane samo par 10€, torej samo kolicino uradnih kolekov. Tecaj je pa tisti, ki nosi denarce.

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Jaz se ne bi hvalil s tem!

Meni se zdi cena več kot sprejemljiva, saj sem jaz za svoj izpit skupaj s tečajem plačal 160€, 3 leta nazaj! Ni mi bilo žal niti centa!

Za naš kvadratni meter morja????Ali ti velja izpit tudi na hrvaškem?Sam ko sem se odločil,da ga bom delal sem šel na hrvaško delat!Bi šel takoj še enkrat tako kakovostno in odlično smo se imeli,da lahko samo :notworthy: :notworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
sesir

Hrvaški izpit ti velja samo na hrvaškem in nikjer drugje (razen, če si njihov državljan).

lp

Franc

Kolk jz vem mi velja povsod razen v Sloveniji :hmm: je pa res,da so me do zdaj ustavili le na hrvaškem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
jama1100

Kar drag tale izpit,če računam, da je mene stalo samo eno kapetanovo kosilo !!! :010

Si ga plačal dražje kot izpit za motor po tvojih besedah si se kar navzel navad ki so v navadi v tvcji okolici :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Si ga plačal dražje kot izpit za motor po tvojih besedah si se kar navzel navad ki so v navadi v tvcji okolici :whistle:

To niso navade!!Temu se reče "pravi čas na pravem mestu"!!! leta 1991 sem hrvaški izpit za čoln prepisal v Slovenskega tako mi kot Slovencu za plovbo v Slovenskih vodah velja kakor tudi v vseh drugih državah! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rude Boy

dandanes vsi samo nekaj prepisujejo ! eni diplomske, drugi govore, tretji pa kar izpite za čolne ! :stupid:

buka u modi ! ne ! prepisovanje u modi ! :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
hilton

dandanes vsi samo nekaj prepisujejo ! eni diplomske, drugi govore, tretji pa kar izpite za čolne ! :stupid:

buka u modi ! ne ! prepisovanje u modi ! :whistle:

kupovanje je najlazja varjanta ni treba nic prpisat :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
morfej

Jest sem ga delal dve leti nazaj in sicer pri Spinaker-ju, http://www.spinaker.si/ in moram rečt, da so bila predavanja supr,

izpit pa naredil brez problema, tako da priporočam...

njihov moto je uspeh zagotovljen in res je, nobeden od njihovih kandidatov ni padel...

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
kat

Jest sem ga delal dve leti nazaj in sicer pri Spinaker-ju, http://www.spinaker.si/ in moram rečt, da so bila predavanja supr,

izpit pa naredil brez problema, tako da priporočam...

njihov moto je uspeh zagotovljen in res je, nobeden od njihovih kandidatov ni padel...

lp

tudi mi 2 ali 3 leta nazaj ... ma organizacija tečaja od Spinakerja je bila obupna, predavatelji so bili pa OK, eden je bil zelo poseben ;) ... za izpit pa res ne rabiš prav veliko pameti in znanja tako, da je bolj to faktor da noben od Spinkerja ni padel ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ELO

mene so pri spinakerju prav v redu naučili. za predavateljico sem imel kapitanko bojano, strokovno in prijazno.

za vhf pa nekega tipa. šel sem bolj za hec, saj sem (bil) radioamater, in mi zadeve niso bile tuje.

sam definitivno priporočam spinakerja, vsaj po mojih izkušnjah!

Share this post


Link to post
Share on other sites
marko55

Jest sem ga delal dve leti nazaj in sicer pri Spinaker-ju, http://www.spinaker.si/ in moram rečt, da so bila predavanja supr,

izpit pa naredil brez problema, tako da priporočam...

njihov moto je uspeh zagotovljen in res je, nobeden od njihovih kandidatov ni padel...

lp

Tudi jaz sem delal lani pri Spinakerju. Jih je pa v naši rundi tip pri navigaciji kar konkretno metal. Po mojem nas je naredilo glih ena polovica.

Prvi del predavanj je bila OK, potem pa je predaval en tip ki je bil poln samega sebe in je kar jeb... ljudi v glavo čisto brez veze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bladzo

Tudi jaz sem delal lani pri Spinakerju. Jih je pa v naši rundi tip pri navigaciji kar konkretno metal. Po mojem nas je naredilo glih ena polovica.

Prvi del predavanj je bila OK, potem pa je predaval en tip ki je bil poln samega sebe in je kar jeb... ljudi v glavo čisto brez veze.

A mu je bilo ime Rado? Kot je napisala Kat, smo imeli tudi mi predavatelja, ki je bil nekoliko "poseben"!

Share this post


Link to post
Share on other sites
actarus16

Slišal sem,da bo kmalu za voditelja čolna potrebno opraviti poleg teorije tudi praktični del (vožnjo :glare:)...Priporočam vsem,ki ga nimajo in so razmišljali o tem,da bi ga naredili,naj to storijo čimprej. Ne vem kako bodo to izvedli,ampak eno je sigurno:strošek bo ohoho večji kot zdaj. Sam sem ga naredil v Kopru (8let je že ....brez tečaja) in moram povedat,da ni glih tako lahek :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

sem si enkrat v Kopru (so mi prestavli sestanek pa sem imel čas) vzel par urc pa ga šel delat in mi je malo manjkalo pa bi naredil. padel sem na lučkah, drugi dan pa se mi ni dalo na popravnega hodit. zleda bo treba se še enkrat spravit preden bo tudi praksa.

no sem pa dosti let prej vozil, navigacijo znam, vozle znam od plezanja, motoroznanstvo tudi tako da ni bilo (razen jebenih lučk) težko. brez predznanja pa verjetno je.

če pa gledamo realno pa bi praktični preizkus moral bit ker kaj eni delajo na morju je katastrofa, samo teorija je premalo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
babilon

Jaz sem imel predavanja v Domžalah pri bazenu, izpit pa v Ihanu v gasilskem domu.

:? :? :? :?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pervy

ja večina gre na predavanja pa potem na izpit v organizaciji kake šole. to stane 150+€. lahko pa greš v koper na kapetanijo, mislim da imajo 2-3 tedensko termin in plačaš cca 20€ za izpit. no pod pogojem da narediš :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
XY200

Prakso bojo sigurno enkrat uvedli samo uprašanje kdaj, zdej že več kot 4 leta govorijo, da jo bojo, pa je do danes še niso.

Za tečaj pa mislim da je samo potrata časa in denarja, ker se, da vse naučit iz priročnika, samo navigacijsko karto je dobro če ti kdo razloži.

Ko prideš na izpit so trije člani komisije. Prvi te sprašuje vozle, pravila,veter,...drugi motorznanstvo in luči, tretji pa navigacijsko karto.

Jaz sem šla izpit delat letos v Lj, sam izpti s takso vred pride okoli 40€.

Tuki je pa še nekaj več o tem: http://www.up.gov.si/si/storitve/izpiti/izpit_za_voditelja_colna/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aless

jaz sem ga tudi lani delal v Mariboru...res da me je prišel malo dražje kot tu omenjate(160€ če se prav spomnim)

predavanja so bila kar zanimiva, vendar sem precej že pozabil, ker zaenkrat izpita še ne koristim, bi pa vse znanje hitro dobil nazaj, če bi preletel učbenik...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Najdi keiko, pa poglej kaj vse je gospodicna prefurala z er6f, predno je letos presedla na tracerja. Fotkala je ful in pisala dobre in natancne poste. Pele cist po moško. 
    • Quest
      Hvala imam. Imam širšo od Swmotecha. Jo na sedež pripnem pa mi ni ravno ok. Bi ploščo dal spodaj pa so sopotnikove roče v napoto. Brez je pa čist gol moped zadaj. Ma odlično izgleda na tvojem. Bom si malo dvignjeno ploščo naredil,da bo šla torba nad ročaji. Sam še lenobo preženem pa bo.😁
    • SharpNinja
      21. DAN…Verona – Domžale (363 km) Po zajtrku (po mojem sva se receptorju sredi noči tolk zasmilila, da je rekel, da je v to ceno vključen tudi zajtrk, ker mislim, da ob bookiranju ni pisalo, da je vključen) sva nase navlekla nagravžno vlažno opremo….bljak…..in ugotavljala ali naj greva še na ogled Verone ali naj se spokava domov, glede na to, da vremenska ni bila ravno obetavna. Mah, če sva že tukaj greva pogledat vsaj tisti Julijin balkon….in sva šla…..gužva itak taka, da zraven ne moraš, ampak za srečo sva jo (no jaz, ker naš pa ni tak...sam za rokco hahahah) pošlatala po joški (mogoče je to pomagalo, da naju po poti ni več pralo oziroma samo še od Vrhnike do Domžal), slikala balkon »Romeo, o Romeo« :P, potem pa via AC direktno domov.   Povzetek vsega….luštno je blo, čeprav vreme dobro tretjino poti ni ravno sodelovalo, čeprav je bilo (spet) premalo časa za vse….važno da sva prišla do opic in da je tehnika zdržala hahahah.  Skupno sva pridelala 8.133 novih kilometrov na števcu (verjetno se bo moj stroj zdaj lažje prodal, kot en mesec nazaj hahahaha) in neizmerno več neprecenljivih vtisov in dogodivščin….za vse ostalo je tu mastercard, ki sva ga osušila vsak za 1.906 eurčkov (všteto vse od trajekta, prenočišč, cestnin, vstopnin, spominkov,hrane)…..od tega je za 1.155 eur goriva, pri porabi 4,2 L/100 km (F800S) in 5,3 L/100 km (S1000R).      To je blo to za ta dnar                     
    • SharpNinja
      19. DAN….Zaragoza – Barcelona (427 km) Jutranja inšpekcija zadnje gume na mojem stroju je ugotovila, da glede na slabo vremensko ob vračanju domov s čisto plešasto gumo ni tvegati in bi bilo zadevo dobro čimprej menjati (čisto vsako potovanje delava pitstope pri vulkanizerjih, ali zaradi predrtih ali pa zvoženih gum, tako da tudi tokrat se pač nisva mogla izneverit tradiciji)…..v Zaragozi sva nagooglala vulkanizerja in se naslikala tam…..itak nihče ne govori nič drugega kot špansko, se pravi google translate…..ko se nekako sporazumeva kaj bi rada, seveda nima nobene moto gume na zalogi, jih pa ima v skladišču 20 km stran in do 12ih lahko pripeljejo (ok ura je 9.00, tri ure za 20 km, halo).  Lahko pa jih greva sama iskat pravi stric…..glede na to, da imava v Barceloni še nekaj v planu za ogled preden se naloživa nazaj na trajekt za domov ni druge, kot da moj s kamelo skoči po gumo…..kamela saved the day again 😉 in čez dobro uro sva bila že na poti naprej proti gori Montserrat, kjer je nek samostan. Gor pa cela zima (spet, iz 30+ spet na mraz) in megla tako da z žičnico in razgledom na samostan z vrha gore ni bilo nič in sva se raje zavlekla v bar na vroč čaj in sladico. Tačas se je vsaj v eno stran malo razkadilo, da je bilo malo razgleda, potem pa še naprej proti Barceloni, najprej v pekarno od prvega dne po kruh za zajtrk na trajektu (žal tistega s suhim sadjem ni bilo več, je bil pa z medom, kakvom in 7 žiti čisto ok) potem pa na hrib  Tibidabo, kjer je ena superduper kičasta cerkev in žal samo meglen razgled na Barcelono…..gor je sicer zabaviščni park, ki pa trenutno ne obratuje. Ker sva že dva dni pred tem dobila od Grimaldija obvestilo, da bo trajekt odplul šele ob 2.30 zjutraj namesto ob 23.oo sva imela še dovolj časa za zadnjo špansko večerjo v tistem luštnem tapas baru s prvega dne Vaso de Oro. Malo pred polnočjo pa sva se odvalila počekirat v pristanišče, tokrat nas je bilo kar precej na motorjih za vkrcanje, tako da sva med čakanjem malo debatirala z dvema gs-ovcema iz Ukrajine in Moldavije. Potem pa vkrcanje. Kdaj smo dejansko izpluli nimava pojma, ker sva zaspala kot ubita do sredi dopoldneva naslednjega dne…..20 ur dolgčasa, spanja, svaljkanja po kabini in prehranjevanja.   20.DAN…Savona _ Verona (315 km) Zaradi zamude je bilo izkrcanje v Savoni predvideno ob 22.00 zvečer, ampak se je zadeva še zavlekla zaradi border police kontrole, tako da smo po pristanku v Savoni ostali ujeti na trajektu do pol enih zjutraj. Vmes je začelo zunaj še ulivati na žive in mrtve, tako da smo malo pred eno zjutraj dobesedno zaplavali s trajekta….midva pa pred sabo še dobrih 300 km ouuuu jeah. Še preden sva prišla iz pristanišča sva bila mokra do gat….no midva sva vsaj imela dežjake, dva italjana na nekih športnih pilah sta reveža šla v ta vesoljni potop samo v neki kratki jakni in kavbojkah….ampak radosti motorizma, to gre pač zraven. Ob pol štirih zjutraj sva se pred hotelom MOntemezzi (top nov hotel malo izven Verone za res nizko ceno) mokra kot miša in zmrznjena zvalila z motorjev….samo še vroč tuš in sušenje cunj in škornjev s fenom, da bo do zjutraj vsaj kolikor toliko suho.
    • Buschi
      Sam da pridem iz te blesave bolnice, pa se ti oglasim.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!