Jump to content
  • Sign Up
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • ciciban
      Eni radi šraufajo drugi ne. Nič narobe z enim in drugim. Meni je fajn. Servisiranje je zgolj 20 posto dela na motorju. 80 posto časa gre itak za sprotne stvari, za katere ravno tako rabiš neko osnovno orodje. Če znaš konec sezone odklopit in na začetku sezone priklopit akumulator, potem ga znaš tudi zamenjat. Z drugimi stvarmi je podobno. Daleč od tega, da nekdo ni "pravi" če ni ves masten. Vsakemu svoje. 
    • Kugelschreiber
      Moj cajt pr motorju je moj cajt za hobi. Ce se lotim, se mam  podobno fejst, med menjavo verige, al se pelat kratek giro.   Tud ce zapalim rostilj, se ne smatrm kot de delam v ostariji z grillom. Pac rad vrzem kos mesa na gardelo.  Ce sam vijacis izkljucno zaradi prihranka, pol je to drugo. Sm na podobnem. Precej je ze ustimano. Pravkar sm popisal material, da zaknaufam wc. Recimo, tle, pr fakin zidariji, svoj cajt prekeleto racunam zraven. Pr motorju pa ne.    
    • ciciban
      Ti jo vsaj dokončuješ. Lej kako moja trenutno izgleda. Počasi bo... Se ni preveč za secirat. Imam občutek, da ravno ko jo bom spravil skupi, si bo pa mali kakšne bobne ali pa fitnes umislil, in bom s5 šraufal na dvorišču na plastični pručki in kose zlagal na staro brisačo. 
    • jskrablin
      Edini način da ignoriraš lasten časovni vložek v vzdrževanje mopeda je da rečeš, da je tvoj čas vreden 0. Kar verjamem da ni res. To je poanta onega malo zamotanega zapisa. Btw, tud lastna garaža je daleč od zastonj. Lih eno dokončujem. Res daleč od zastonj 🙈
    • ciciban
      Samo 45K km. Zadnjih par let se vozim simbolično po par tisoč, prej je bilo precej več, pa so kilometri šli tudi na Švista in Helgo. Lahko bi  celo poletje nabijal kilometre v službo in nazaj cca 200km/dan, pa mi je preveč dolgocajtno in iskreno priznam tudi preveč rizično. Prosti čas raje namenjam tamalemu. Naokoli se zadnje cajte več vozimo z ADjem. Pa za kakšno leto sem še pečen, ker sem se spravil delat bajtico. Uglavnem, ko bom toliko daleč, da bom lahko nekam zakotalil žar vljudno vabljen. 
  • Similar Content

    • kasti
      By kasti
      Aprilia je na EICMI predstavila nov model v trenutno trendovsko obarvanem segmentu motociklov - maximotardov:

      Aprilia SMV 750 Dorsoduro

      Aprilia SMV 750 Dorsoduro - Aprilia celebrates a great 2007 full of victories (2 World titles in 250 GP, 2 World titles in 125 GP, the World Supermoto S2 Constructors' title) amazing its fans with another innovative design. The Aprilia 750 Dorsoduro motard has been conceived and developed on the basis of experience gained from the world's Aprilia-dominated GP and supermotard circuits. The Dorsoduro is powered by a 750 cc, 95hp, liquid cooled engine with a second generation ride-by-wire control system. This exciting new motorcycle combines power and agility, sports construction and essential design, and incorporates the best features of racing supersport and supermotard machines. A concentration of performance and technology capable of delivering riding pleasure and great fun, the Dorsoduro is a special, extreme and elite bike with the unique ability to elevate its rider to the level of a champion.

      VEČ...


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!