Jump to content
  • Sign Up
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • BIF
      Dobro vprašanje...jaz imam na voljo enega amaterja in niti enega mehanika....Potreboval bi tudi veliko več priprav da karoserijo dejansko fizično odstanim in nekam premaknem, kar je v omejenem prostoru na moji parceli malce težje...pa še kup zadev bi se našlo, ki govorijo proti takšnemu dejanju. Če bi bilo stanje šasije resnično v tako slabem stanju, da bi bilo potrebno tudi kaj varit in podobno...potem bi itak to prepustil profijem oz. se bi avta rešil. V tej fazi pa, ko potrebuje le čas, skrbno delo in nekaj entuziazma...za precej soliden (ne odličen) rezultat...bo moja (solo) opcija kar v redu.
    • Quest
      Zakaj ne vzameš šasijo stran in potem rihtaš? Bolj vidiš boljše narediš in lažje. Na moji škatli gre šasija stran v 8-10 ur dva mehanika.
    • BIF
      Je tudi ena od opcij...ampak mi ne gre karakterno skozi. Jaz imam ta "problem", da mi je vseeno kako zadeva izgleda navzven....pomembno mi je, da je v osnovi tik-tak...drugače povedano...praske na avtu me ne zanimajo...pa tudi ne popraskana armaturka...ampak mehanski deli, ki morajo delovat ko jih potrebujem pa so mi zelo pomembni. Avto pa bo ostal pri hiši....temu se reče...do preše. Nov je prišel k hiši...služi odlično, vreden ni skoraj nič...zakaj se bi nekdo drug smejal in vozil, ker ga je kupil poceni, jaz pa bom naslednjih 20-30 čukov pustil nekemu drugemu tepcu, ki se bo tudi smejal... To šolo sem že dal skozi v življenju. Avto je velik, je močan, je robusten, nobenih večjih okvar ali stroškov, izgled še vedno atraktiven dovolj, da si vsak premisli preden me poskuša izsiljevat in najpomembneje...nikoli mi ni treba razmišljat kakšna pot me čaka...vsaka je dobra...pa četudi je ni... Zato sem se odločil, da tisto kar je treba porihtam kot je treba....tako delam pri ženi in mi že 36 let odlično služi...podvozje v nulo...:))))
    • Alla
      TOvariši in tovarišice....treba se bo povezati za skupno dobRO
    • Kugelschreiber
      taljani petronasa sploh ne omenjajo. Yamaha je obljubila/ponudila PETI motor. Zanimiva zadeva, Po moje gre u penzijo.     
  • Similar Content

    • kasti
      By kasti
      Aprilia je na EICMI predstavila nov model v trenutno trendovsko obarvanem segmentu motociklov - maximotardov:

      Aprilia SMV 750 Dorsoduro

      Aprilia SMV 750 Dorsoduro - Aprilia celebrates a great 2007 full of victories (2 World titles in 250 GP, 2 World titles in 125 GP, the World Supermoto S2 Constructors' title) amazing its fans with another innovative design. The Aprilia 750 Dorsoduro motard has been conceived and developed on the basis of experience gained from the world's Aprilia-dominated GP and supermotard circuits. The Dorsoduro is powered by a 750 cc, 95hp, liquid cooled engine with a second generation ride-by-wire control system. This exciting new motorcycle combines power and agility, sports construction and essential design, and incorporates the best features of racing supersport and supermotard machines. A concentration of performance and technology capable of delivering riding pleasure and great fun, the Dorsoduro is a special, extreme and elite bike with the unique ability to elevate its rider to the level of a champion.

      VEČ...


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!