Jump to content
  • Sign Up
  • ×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

      Only 75 emoji are allowed.

    ×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

    ×   Your previous content has been restored.   Clear editor

    ×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Dr_Jakob
      Vsaj pr motorju sta AO+ in Asistenca+ NUJNA. Ne se s tem hecat.
    • Kugelschreiber
      Pismo, jez mam mal cez 180cm, pa mal cez 120kil, zavzamem kar dost prostora. Pelal nisem, parkiran, je verso 1000 (2012)  zelo prostorn motor. Bi reku, de ima celo vecjo klop, kot gs. Hecno, najleps sm sedel na vstromu 2014. Ceprav je obcutno manjsi kot verso,  so mi razmerja sedla u piko. 
    • perry
      Če bi Versys bil avto, bi ga takoj kupil. Relativno poceni, se ne kvari, uporaben, varen... ker pa je to motor, pri njem pogresam malo več, nekaj kar ne moreš opisati s podatki, statistiko... Zato Versys nikoli ne bo v moji garazi.
    • RobiRoberto
      Hip Hip Hura za Robertota in njegovega asistenta  , ki bo v sredo v Ljubljani na Srebrničevi ulici prevzel nov akumulator  za njegov stari foun ...   +  👍
    • DAMI34
      kot moderator mi ni potrebno prav nič vedeti o motorjih, le red moram delati  in tule bova o moderatorjih zaključila, ker je omemba tega dela prav nepotrebna in neprimerna. Lahko mi pa napišeš, da kot član/motorist vozim samo en segment. In to je pa res. Še najbolj mi sede ta drža, zato pokončnega sedenja nočem. Sem pa vozil kar nekaj SUVjev in zaenkrat mi kot karakter še najbolj sede KTM 1290 ADV   Da motorji postajajo in prehajajo vedno bolj drug drugemu v segment, da so ST mopedi bolj za dirkanje in ST bolj za udobno križarjanje, da novinarji celo primerjajo ST in SUV je pa že dolgo. Poglej primerjave, celo KTMGT vžejo kdaj v primerjavo z GSom... Kot voznik/lastnik pa morem vedeti samo nekaj: 1. da mi je lep 2. da ustreza temu kar hočem od mopeda Vse ostalo (vključno z blagovno znamko) je zanemarljivo, oziroma koliko je kaj dražje pri vzdrževanju, kvarljivosti itd..pa spoznaš ko se voziš. Tako da, toliko o blagovnih znamkah, kaj si o znamkah mislim pa si poglej pri spodnji sliki, lahko gladko zamenjaš znački, je prepuščeno lastniku in njegovemu filingu za koliko se mu je podaljšal, ker vozi neko blagovno znamko ps. Versač ima čisto dovolj velike in udobne mere kot večina cestnih SUV    
  • Similar Content

    • kasti
      By kasti
      Aprilia je na EICMI predstavila nov model v trenutno trendovsko obarvanem segmentu motociklov - maximotardov:

      Aprilia SMV 750 Dorsoduro

      Aprilia SMV 750 Dorsoduro - Aprilia celebrates a great 2007 full of victories (2 World titles in 250 GP, 2 World titles in 125 GP, the World Supermoto S2 Constructors' title) amazing its fans with another innovative design. The Aprilia 750 Dorsoduro motard has been conceived and developed on the basis of experience gained from the world's Aprilia-dominated GP and supermotard circuits. The Dorsoduro is powered by a 750 cc, 95hp, liquid cooled engine with a second generation ride-by-wire control system. This exciting new motorcycle combines power and agility, sports construction and essential design, and incorporates the best features of racing supersport and supermotard machines. A concentration of performance and technology capable of delivering riding pleasure and great fun, the Dorsoduro is a special, extreme and elite bike with the unique ability to elevate its rider to the level of a champion.

      VEČ...


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!