Skoči na vsebino

Leonardo in Rotax


Priporočene objave

Lep pozdrav,

pred pol leta sem za zelo ugoden denar dobil Leonarda 150 ST, 2002.

že v štartu sem padel v brezno :), voda je lila iz filterja, vodna pumpa je puščala.

Ni strašen problem agregat sem snel ter z majstrom zamenjal vodno pumpo. Leonardo je vžgal iz prve in se še danes pelje vendar:

- Motor ima max speed 105km/h, zaenkrat smo menjali Valjčke, ter povratni feder (modri Polinni).

- Auto choke ne dela, sumim da je v zataknjeni poziciji. Nekako mi smrdi po bencinu, in tudi hladen se isto obnaša kot topel. (Obrati)

- Kakor sem gledal je na rotaxu potrebno štelanje ventilov na 6000km ??? Mi ni problem samo je to res?

-sumim da ima fergazer pre majhno dizo, oz je kje uničen (membrana, jet.....)

Ima kdo kako priporočilo? Kaj pa slepa cev na auspuhu? Da jo režem?

Hvala,Lep pozdrav

Popravljeno . Popravil Kalas
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

- Auto choke ne dela, sumim da je v zataknjeni poziciji. Nekako mi smrdi po bencinu, in tudi hladen se isto obnaša kot topel. (Obrati)

- Kakor sem gledal je na rotaxu potrebno štelanje ventilov na 6000km ??? Mi ni problem samo je to res?

-sumim da ima fergazer pre majhno dizo, oz je kje uničen (membrana, jet.....)

Težko rečem-vendar,ko smo se mi z enim maksijem hecali in ugotavljali kaj je-podobni simptomi...Smo potem na koncu ugotovili,da je "guma-cev"med fergazerjem airbox-om napokana in pride zrak not...po menjavi za drugo je blo vse 5

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Lep pozdrav,

pred pol leta sem za zelo ugoden denar dobil Leonarda 150 ST, 2002.

že v štartu sem padel v brezno :), voda je lila iz filterja, vodna pumpa je puščala.

Ni strašen problem agregat sem snel ter z majstrom zamenjal vodno pumpo. Leonardo je vžgal iz prve in se še danes pelje vendar:

- Motor ima max speed 105km/h, zaenkrat smo menjali Valjčke, ter povratni feder (modri Polinni).

- Auto choke ne dela, sumim da je v zataknjeni poziciji. Nekako mi smrdi po bencinu, in tudi hladen se isto obnaša kot topel. (Obrati)

- Kakor sem gledal je na rotaxu potrebno štelanje ventilov na 6000km ??? Mi ni problem samo je to res?

-sumim da ima fergazer pre majhno dizo, oz je kje uničen (membrana, jet.....)

Ima kdo kako priporočilo? Kaj pa slepa cev na auspuhu? Da jo režem?

Hvala,Lep pozdrav

-za končno hitrost lahko menjaš variomatiko za MuVa samo neke opazne razlike ne bo.

...glede na to da si že menjal fedrco in valjčke pa je pač vprašanje katere valjčke si vgradil.Pravilo je trše so fedre-lažji so valjči(boljši pospeški)ali obratno (boljša končna).

samo nekje 19x17(11-13grm) bi bilo čist OK.

- okvara čoka-> lahko da je to vzrok da smrdi po bencinu...morda je upljinjač potrebno nastavit-očistit..lahko pa da je predhodnik dal večjo dizo in je fergazer prenasičen.

- ventile nikdar ni slabo pogledat in nastavit po potrebi.

-če je fergazer uničen bi morda motor trokiral ali podobno.

-sesalno koleno do cilidra lahko tudi pregledaš, kar hitro postanejo "porozne" in se pretrgajo.

..sicer ne vem kakšno končno hitrost pričakuješ...npr. moj Skipper 150cc pride samo do 120km/h po števcu, realno ne več kt 110km/h in je stock..nič predelan.

Če bi jaz osebno imel željo po večji moći in končni, se nabavi novemu 180 cilindru in večjim dizam nei mogu izognit..nato šele kakšen športni izpuh,

filter.Ker pa se pretežno samo v službo in po mestu fijaka, je tak kak je kr OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Pozdravljeni vsi skupaj.

Sam imam Aprilio Leonardo 150. Vendar letnik 1999. Na njem sem menjal že vse živo, vendar problem imam pri vžiganju mrzlega. Če stoji 2 dni težko vžge. Kalas tebi vžge vedno v prvo? V čem bi lahko bila težave? Glede končne hitrosti pa je tako kot je rekel dr-big po števcu bo okoli 120-130km/h, meni pride nekje do 130km/h ker imam drug izpuh vendar je to realnih dobrih 110km/h.

Če imate kakšne ideje kaj bi ga lahko morilo pri mrzlem vžigu so dobrodošle.

Hvala in lep dan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 11 mesecev pozneje...

Pozdravljeni vsi skupaj.

Sam imam Aprilio Leonardo 150. Vendar letnik 1999. Na njem sem menjal že vse živo, vendar problem imam pri vžiganju mrzlega. Če stoji 2 dni težko vžge. Kalas tebi vžge vedno v prvo? V čem bi lahko bila težave? Glede končne hitrosti pa je tako kot je rekel dr-big po števcu bo okoli 120-130km/h, meni pride nekje do 130km/h ker imam drug izpuh vendar je to realnih dobrih 110km/h.

Če imate kakšne ideje kaj bi ga lahko morilo pri mrzlem vžigu so dobrodošle.

Hvala in lep dan.

lep pozdrav zopet obujam temo...

tukaj je nasvet za vse ki se želite ogniti auto choka,

http://leonardo.forumcommunity.net/?t=29902585

-jaz dam prst v sesalno cev pod sedežem nato pinkico držim gas za 5sec, in motr ne ugasne.

Imam pa sedaj drugo vprašanje, pod membrano je iglica, katera ima 5 stopenj. Ko sem razdiral sem ugotovil ,da je moja na najnižjem mestu. torej je nekdo to razdiral in naredil kar po svoje, evo link.

http://i38.tinypic.com/2ega97n.jpg

kako z višino?

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!