Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
MariborBMW

BMW K 1600 GT in GTL

Recommended Posts

nemo

Nemo, nabavi še original notranje torbe za kovčke. To je potem pravo razkošje, ker ti ni treba tistega težkega kufra tragat okol, ampak le lično potovalko.

Pri BMW-ju vejo kako se tem rečem streže. Jaz sem jih imel samo za stranske kufre in je že to super.

Uživaj na polno :worship:

Imam eno bočno torbo, recimo za toaletno-spalne potrebščine. Se res dobro obnese. Morda nabavim še eno, ko se malo (finančno)opomorem.

pozdrav!

Edited by nemo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

RT se oglasi s "klonk"

GT se oglasi s "klik"

Meni se K oglaša "klik-klonk" samo da ni "bumf"

Share this post


Link to post
Share on other sites
nemo

Oljne zadeve in Murphyjev zakon

RT me je razvadil, da sem kontroliral in dolil olje na vsakih 5k km. Več prijateljev me je opozorilo, da je pri novem K motorju potrebna redna kontrola porabe olja, ker da je poraba velika.

OK, ni problem, bom pred vsako vožnjo odvil merilno paličico in pogledal nivo. Prvič sem to storil pri 2,5k km, torej po 1,5k prevoženih po prvem sevisu. Motor stoji na centralcu, odvijem paličico in groza... komaj da je na koncu malo vlažna. Dolijem pol litra olja, kolikor je potrebno, da je nivo spet na max.

Tisto soboto sem odpeljal dobrih 200 km. Naslednji vikend, pred vožnjo spet kontrola olja, nivo je bil nekje na polovici paličice. Ne morem verjeti, da mi je na tisti kratki vožnji porabil 1/4 litra!!

V ponedeljek telefoniram na Avtoval in se potožim nad ogromno porabo. Pa mi povedo, kako se meri nivo olja:

1) motor mora biti vroč do vklopa ventilatorja

2) po eni minuti mirovanja je potrebno izmeriti nivo - to je pravilen odčitek

Ravnal sem se po navodili serviserja in ugotovil, da je nivo olja previsok za cca 2 cm, kar pomeni približno 2 dl olja. Izčrpal sem ga toliko.

Kakšno zvezo ima Murphyjev zakon s tem?

Ima, eden od teh zakonov pravi: če nič ne dela, beri navodila.

Jasno, v navodilih lepo piše, da je pravilen odčitek nivoja olja pri segretem motorju. Jaz sem napačno razumel, da je ogret motor pogoj, da avtomatski merilec deluje pravilno, ni pa ogret motor pogoj za pravilno odčitavanje "na palčko".

Torej, NIVO OLJA JE POTREBNO MERITI PRI OGRETEM MOTORJU, TO VELJA TUDI ZA BOKSERJE, KI IMAJO NA KARTERJU KUKALO.

Nikoli se ne nehamo učiti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest RND001

@Nemo: Super! :D Ful lep motorček!

Jaz sem testno peljala obadva GT-ja in GTL-la - in ko enkrat to doživiš, veš, da ga boš enkrat imel :yea1: !

LP Heathy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

No za vse tiste,ki se jim BMW ne dopade in imajo veliko za povedat vam sporočam,da je na svetovnem izboru "international bike of the year"2011-2012 IBOTY,ki poteka že 27let in na njem sodeluje 25 znanih motorističnih revij zmagal BMW K1600GT,drugo mesto je zasedel DUCATI DIAVEL in tretje aprilia TuonoV4APRC.

Čestitam vsem lastnikom GT-ja....dober nakup. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
kasti

Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali.

Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali.

Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)?

Na Turu ni nič čudnega,če bi kateri zakuhal-neglede na znamko motorja, saj so motorji max.obremenjeni,voziš čuda prtljage(hrano,pijačo,2Xdežni,radijsko postajo,razne rekvizite itd.) pa še 100-kilskega sodnika,v vsak hrib pa z max. 15Km/h.To mi je zelo poznano čeprav jaz z hlajenjem nisem imel še nikoli problemov na mojem BMW-eju Tur de Sloveni spremljam vsako leto naslednje leto bo ljubilejno 20-seto.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

No za vse tiste,ki se jim BMW ne dopade in imajo veliko za povedat vam sporočam,da je na svetovnem izboru "international bike of the year"2011-2012 IBOTY,ki poteka že 27let in na njem sodeluje 25 znanih motorističnih revij zmagal BMW K1600GT,drugo mesto je zasedel DUCATI DIAVEL in tretje aprilia TuonoV4APRC.

Čestitam vsem lastnikom GT-ja....dober nakup. :D

vsakemu ga privoscim. ce je pa dober nakup naj vsak zase razmisli. zame ni. predrag in ni toliko boljsi od starega 1300 GT, da bi upravicli ceno. sem probal oba.

1600 je zame prevec neokreten v ozkih razmerah (predvsem po mestu; kjer tudi 1300 ni ravno skuter), da bi pomislil nanj. zmogljivosti so tam tam.

samo masina. 6 cilindrov. ko to potegne. ce bi imel 1600 50, 60, 70 kg manj.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
royal

vsakemu ga privoscim. ce je pa dober nakup naj vsak zase razmisli. zame ni. predrag in ni toliko boljsi od starega 1300 GT, da bi upravicli ceno. sem probal oba.

1600 je zame prevec neokreten v ozkih razmerah (predvsem po mestu; kjer tudi 1300 ni ravno skuter), da bi pomislil nanj. zmogljivosti so tam tam.

samo masina. 6 cilindrov. ko to potegne. ce bi imel 1600 50, 60, 70 kg manj.....

Bil bi zanimiv podatek, koliko je bilo prodanih, nisem imel sreče do zdaj, ga letos videt na terenu :closedeyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

podatkov nimam. kolikor sem jih videl na cesti (ca.30 kom) jih niso malo prodali.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PraDan

Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali.

Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)?

Značilnost GT-jev je, da ne marajo počasne vožnje, kar kmalu objavi ventilator. Tu se pozna njihova sport-touring narava. Vendar pa kaj več od tega nisem doživel ali slišal. Indikator hladilne tekočine se mi še ni dvignil nad tisto čezpolovično mejo temperatute, ko prične ventilator z delom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PraDan

Kolega ki je preko TV občasno spremljal letošnji Tour de France, je parkrat opazil da so bili za cesto GTji, ki naj bi zakuhali.

Ima mogoč kdo kakšno info. če so s tem težave (s kukanjem namreč)?

Še to....menim, da GT-ji niso primerni za posel, ki jim ga namenjajo na touru (pa tudi na olimpijadi v Londonu so jih imeli), čeprav jih je lepo tam videti. Tam se namreč cijazijo v 1. ali največ 3. prestavi pri majhnih hitrostih, česar ti motorji že po defaultu ne marajo. In ko jih še otovorijo kot mule s sovoznikom - kamermanom, največjimi kamerami, ki jih še delajo, je razumljivo, da se ti motorji bunijo v obliki prevrete hladilne tekočine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

Vsi ti odvečni KW znajo biti problem!

Nauk zgodbe je pravo orodje za pravi namen. Se bodo že naučili, vsaka šola nekaj stane.

Edited by MiNa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Nevem no...če tole mučenje "brez večjih težav" zdržijo zračno hlajeni bokserji tudi za vodno hlajen motor to nebi smel bit problem!

:grim

Saj ni problem,če se je eden pregrel,lahko je npr.zaštekal termostat,termo stikalo,ventilator hladilnika itd.itd. Je pa logično, da pri zračno hlajenem boxerju se to nemore zgodit še sploh,če je "državni-policijski" noben pa nepomisli,da se vsi ti motorji na kolesarski dirki pregrevajo še posebno v hrib in posledično potem BMW-eji boxerji rabijo olje ! ! ! Pa še tole na Turu po Sloveniji vozijo BMW-boxerje samo policaji in en redar, sodniki- 2X Honda 1000,Honda Pan Evropain, tabla Kawasaki 1000,fotograf BMW K-1200-R,kamerman Honda 1000 in še 6 redarjev z raznimi bolj okretnimi lažjimi motorji !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

Vsi ti odvečni KW znajo biti problem!

Nauk zgodbe je pravo orodje za pravi namen. Se bodo že naučili, vsaka šola nekaj stane.

KW ni nikoli dovolj,problem je lahko samo v zapestju ali na benzinski črpalki !

Ps: če delajo avte za na cesto z 400 KW ++ zakaj nebi imeli še motorji 100 KW ++

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bremzer

A kdo s tle že prodaja BMW K1600 GT na AN?

Dokler je novga težko dobit (brez čakanja) tudi rabljenih nebo naprodaj !

Share this post


Link to post
Share on other sites
sayo

Dokler je novga težko dobit (brez čakanja) tudi rabljenih nebo naprodaj !

Narobe si razumel, motor se že prodaja na AN pa sprašujem če je kdo iz MS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ice

po avstriji se jih kar nekaj rabljenih prodaja. pa niso bili vsi "testni".

Share this post


Link to post
Share on other sites
firbec

Sem novi lastnik K 1600 GT in me zanima ali ima kdo navodila - knjižico v slovenskem jeziku, ali v elektronski obliki ali za skopirat, zanima me tudi knjižica za Audiosistem. Hvaležen bi bil za vsak predlog.

Share this post


Link to post
Share on other sites
matjazek

Daj malo poguglaj. Lani sem n BMW strani nasel vsa ziva navodila tudi v Slovenscini. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
motolover

Sem novi lastnik K 1600 GT in me zanima ali ima kdo navodila - knjižico v slovenskem jeziku, ali v elektronski obliki ali za skopirat, zanima me tudi knjižica za Audiosistem. Hvaležen bi bil za vsak predlog.

Si ga uvozil, da je nisi dobil zraven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Borutt
      Jaz pa mislim, da pišeš nesmisle.  Pa, preden me napadeš, pretvori teh tvojih 200 km/h  ali kakšno drugo hitrost v m/s. Ker promet nikoli ne poteka idealno in to zaradi enega samega faktorja; človeka.  Nadalje te pa verjetno nihče ne razume s to tvojo najnižjo mejo in kršenjem le-te.  Seveda boš dal primere, kako ponavadi prihaja do prometnih nesreč, ker se voznik drži pravil. Nisem uporabil tvojo besedo slepo, ker slepi ne vozijo.  Nepozornost? Obrazloži, kako zakonodajalec to enači z varnostnim pasom. 
    • ligenjček
    • ligenjček
      še en primer, ki dokazuje, da je neka fiksna omejitev hitrosti pač nesmiselna, oziroma namenjena praznjenju žepov siromakov. Preden me napadete vsi zagovorniki naj razložim kaj sem s tem mislil. Avtocesta je narejena tako, da ob idealnih razmerah ter ob predpostavki, da vsi vozniki pozorno spremljajo cesto in ogledala, lahko brez ogrožanja svoje ali druge varnosti pelješ sproščeno 200 km/h. Ampak seveda razmere niso idealne, ko je prisoten človeški faktor je takoj prisotna nepozornost, nezbranost ipd... če ti med prehitevanjem frajerček ki je na instagramu in te ni opazil zapelje na prehitevalni pas je že 100km/h lahko prehitro, prav tako je treba upoštevati vreme, dež, sneg, poledica veter(kot na posnetku)... ob določenih razmerah se pelješ 60km/h pa še vedno nisi 100% ponavadi se išče neko srednje spodnjo mejo, katera je v dobrih pogojih smešno počasna, zato jo tudi prekrši velika večina, ampak v slabih pogojih pa je lahko kdaj celo ta prehitra... do nesreč pa ponavadi pride kadar se nekdo slepo drži pravil, namesto da bi uporabil svojo pamet in ocenil ostale razmere in pa seveda svoje sposobnosti... pa seveda nepozornost, ki je po mojem mnenju največji razlog za nesreče, ampak naša zakonodaja ga enači z uporabo varnostnega pasu - še ena brihta naših zakonodajalcev 
    • ligenjček
      CUkrov mu pa ne dajat, če si je že zobe umIL
    • Kugelschreiber
      Uz malo sportske sreće......jadranko naslednic drgnem 30.12. sicer na diesel, ampak...bols s kondomom k ne......
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!