Jump to content

MOTO oprema na potovanju


Recommended Posts

Vprašanje se vam bo verjetno zdelo butasto vendar me zanima, v kakšni motoristični obleki je primerno iti na daljšo pot z motorjem, recimo ža 14 dni?

Motorist naj bi bil oblečen v:

- motoristično jakno

- motoristične hlače

- rokavice

- pod kapa ( kaj je njen namen? Samo zaščita proti pihanju, ali...?)

- termo perilo ( verjetno samo pomladi ali jeseni...?)

- ščitniki ( želva, komolci...)So ščitniki posebej potrebni, če imaš oblečeno že jakno s ščitniki...?

- verjetno sem še kaj pozabil...

Zanima me predvsem zaradi tega, ker berem razne potopise iz voženj in ne vem, kaj vse je potrebno, oziroma priporočljivo imeti na daljši vožnji!?

Vsa mnenja,izkušnje in nasveti dobrodošli!

Lep pozdrav

Link to post
Share on other sites

Termo perilo je odvisno od materiala. Če imaš materiale, ki samo grejejo (flisi in podobno), je to primerno res bolj za tople dni. Praviloma pa je na motorju priporočljivo imeti perilo, ki uravnava temperaturo in odvaja vlago od telesa. To so razni novi visokotehnološkimi materiali, ki se pprodajajo pod nekaj različnimi komercialnimi imeni. precej nelagoden je namreč občutek, če se spotiš v bombažnih oblačilih pod kombinezonom (ki so sicer za normalno nošenje zelo prijetna in zdrava), majica se ti lepi, te veže, ko se odpneš pa se lahko še prehladiš. Za to so namenjeni novi materiali, ki hkrati z uravnavanjem temperature poskrbe tudi, da je občutek zmeraj prijeten, saj zelo hitro odvajajo vlago od telesa.

Če rabiš kaj več podatkov glede tega, mi lahko pišeš na PM.

LP Damjan

Link to post
Share on other sites

Jakna, hlace, rokavice, skornji niso samo zato, da zgledajo, ampak tudi scitijo v primeru padca. Poleg tega pa so prenekatere motoristicne hlace dejansko bolj prijetne za celodnevno nosenje kot motoristicne. Moje naprimer, so poleti od kavbojk celo hladnejse.

Podkapa je super ideja, ker minimalizira pihanje v celadi, poleg tega pa posrka vase ves svic, pa je notranjost celade treba manjkrat oprat.

Zelva poleg jasne, zascitne funkcije, greje ledveni del, da ne pride do nepotrebnih prehladov.

Link to post
Share on other sites

Za začetek, če še nisi udariš furo 2-3dni pa boš sam spoznal kaj in koliko česa rabiš na poti. Kar si opisal je tako ali tako potrebno kot oprema na motorju. Na takšni furi boš tudi preizkusil kako se oprema, ki jo imaš obnese. Na tem forumu je bilo že lepo opisano kaj vse s seboj na daljšo pot. Če delaš natančno listo in upoštevaš navodila "tistih, ki vedo" se včasih vprašaš, kam vse to zložit.

ps, tudi motoristi imamo različne potrebe.

Link to post
Share on other sites

Vprašanje se vam bo verjetno zdelo butasto vendar me zanima, v kakšni motoristični obleki je primerno iti na daljšo pot z motorjem, recimo ža 14 dni?

Motorist naj bi bil oblečen v:

- motoristično jakno

- motoristične hlače

- rokavice

- pod kapa ( kaj je njen namen? Samo zaščita proti pihanju, ali...?)

- termo perilo ( verjetno samo pomladi ali jeseni...?)

- ščitniki ( želva, komolci...)So ščitniki posebej potrebni, če imaš oblečeno že jakno s ščitniki...?

Jaz bi ti tvoj sisek z mojimi izkušnjami samo malo popravil oziroma dopolnil !

-Motoristično jakno z vso potrebno zaščito

-Motoristične hlače z vso potrebno zaščito

-Rokavice + ene rezervne

-Podkapa (jaz ( NIKOLI nenosim) vedno imam tako čelado,da mi nepiha in da se da notranjost odstranit in oprat(Šubert) namen podkape je proti znojenju !

-Ščitniki - dodatno uporabljam VEDNO samo ledvični pas z manjšo želvo je pa napačno misliti,da je ledvični pas proti prehladitvi.Namen ledvičnega pasu je da zaščitiš ledvice proti vibracijam in posledični odpovedi ledvic, zato VEDNO nosite ledvični pas.

-Malo orodja vsaj za demontažo kolesa in svečk,pribor za krpanje gum in še kaj za zaklenit (čelado,motor)

-Dodatna oprema ; Flurescentni jopič,prvo pomoč,rez.žarnice,keten sprey(če ni kardan),in če mašina rabi olje obvezno tudi malo olja.

Ps: pa dost gnarja na računu, nekaj pa tudi s seboj !

Link to post
Share on other sites

čelada, kombinezon, škornji, rokavice, rezervne gate, nogavice in majčka..... v mini tank torbo telefon, denarnico, sončna očala, cigarete, vžigalnik, kondome, brisača 40x60 za na plažo :) ...

to je to.. bančna kartica mora biti dovolj debela.

če kdo čuti potrebo po loncih kuhalnikih fenih roštilju kanti za vodo mega šotorih..in ostali šari... naj raje kupi enoprostorca s kljuko in zadaj zapne kamp prikolico. .)

Link to post
Share on other sites
ImenitnaPriložnost

je pa napačno misliti,da je ledvični pas proti prehladitvi.Namen ledvičnega pasu je da zaščitiš ledvice proti vibracijam in posledični odpovedi ledvic, zato VEDNO nosite ledvični pas.

eek.gifeek.gifsurrender.gif

Edited by JustinBieber
Link to post
Share on other sites

Kdaj se recimo odločiti za preklopno čelado? Kakšne so prednosti oziroma pomanjkljivosti le te! Sam nameravam kupiti Kawasaki Versys in ker še nimam popolnoma nobene opreme, sprašujem te zadeve!Zanima me tudi katera jakna je bolj priporočljiva ( usnje ali tekstil)?

Link to post
Share on other sites
Namen ledvičnega pasu je da zaščitiš ledvice proti vibracijam in posledični odpovedi ledvic, zato VEDNO nosite ledvični pas.

Tole tud mene zanima :hmm:

Nisem še slišal, da bi komu od vibracij ledvice odpovedale??? sicer pa je vse možno!

Edited by snoopek
Link to post
Share on other sites

Kdaj se recimo odločiti za preklopno čelado? Kakšne so prednosti oziroma pomanjkljivosti le te! Sam nameravam kupiti Kawasaki Versys in ker še nimam popolnoma nobene opreme, sprašujem te zadeve!Zanima me tudi katera jakna je bolj priporočljiva ( usnje ali tekstil)?

Dobra lastnost preklopne je, da jo lahko odpreš in se lažje pogovarjaš. Zame poglavitno je, da gre brez truda in bolečih ušes na glavo. Slabo pa je, da je težja. Pravijo, da so glasnejše, pa sem vozil X lite, pa na mojem ni bila nič tišja. Če bi šla lepo na glavo, bi se jaz odločil za zaprto.

Glede oblačil sem se jaz odločil za tekstilna. Večja izbira. Če se veliko znojiš priporočam oblačila s čimveč zračniki (na rokavih, spredaj in zadaj na hrbtu, enako velja za hlače).

Ker se znojim in je problem biti ves dan v preznojenih rokavicah in jih je težko posušit, prakticiram, da vanje vstavim bele bombažne rokavice iz kmetijske tehnike - 1€. Super se obnese. Na postanku pa jih ven potegnem in zluftam.

Tisto s fenom je tudi resnično, ko si moker na potovanju, lahko obleko na hitro posušiš, no pa lase tudi. Sem že grel tudi sobo, je bilo učinkovito.

Za resna potovanja boš moral še nabavit tri kufre, še posebej če potujeta dva.

LP Scarabeo

Link to post
Share on other sites

ker sem ze videl kako izgleda, ko odtrga preklopni del celade, zame samo full face integralka. da ne govorim, da zaradi taksnih celad se vedno imam obraz.

ker sem na lastni kozi obcutil kako te lahko tekstil zaj*be, zame samo usnje.

je samo moje mnenje.

Link to post
Share on other sites

Tole tud mene zanima :hmm:

Nisem še slišal, da bi komu od vibracij ledvice odpovedale??? sicer pa je vse možno!

Tole bo kar držalo, čeprav pride v poštev bolj pri motokrosu kot pa na cesti.

Mene ledvični pas še "podpira" me precej kasneje začne boleti hrbet.

Drugače pa kakor komu paše.

lp

Franc

Link to post
Share on other sites
  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!